Top Ltf'ers - Editie April 2014

Lees hier de publicaties die het siteteam heeft gemaakt. Er is voor ieder wat wils!
Plaats reactie
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Mystery »

De Top Ltf'ers van April 2014!
Iets later dan gepland, maar dat mag de pret niet drukken! Welkom bij alweer een update van de beste LTF'ers op RS! Deze maand is er veel xp binnengehaald, dus zoals een loodgieter uit Italië die paddenstoelen eet en op bruine wezentjes trapt zou zeggen: let's-a go! :D
Afbeelding

 Voor de mensen die graag een muziekje willen:
Winnaar van april 2014: Dardan!

1. Dardan (Dartmoul1) 2.230M (+135.8M)
LTF-profiel | YouTube

En toch. Toch flikt Dardan het weer om meteen met de deur in huis te vallen, en dat is niet voor een heel klein beetje ook, hij is namelijk de winnaar van april geworden met een superieure gain van bijna 136M. Prachtig, prachtig en nog een keertje prachtig. Als je het zo doet voor iedere maand, zou je dit jaar ook misschien de winnaar van het jaar kunnen worden. Laten we eerst kijken waar je allemaal xp in hebt gehaald in april. Ja hoor, maar liefst een kleine 80M xp zit hem in Prayer en daarmee heb je niet alleen een supermassieve gain gehaald deze maand, maar heb je ook nog een 120 Prayer gehaald. Een uitmuntende prestatie en erg dapper, gezien de prijs wel hoog was die je betaald zal hebben. ^^

Verder zien we nog een mooie 10M xp in Agility, waarvan zou dat toch kunnen zijn. De eerste die dat raadt krijgt van mij een Chocolate Chip Cookie! :3 Ook heb je, zoals ik kan zien, een hele leuke tijd gehad met het doden van monsters, want er is toch weer een kleine 8M toegewijd aan Slayer. Keep up the good work, zou ik zeggen, want voor alle 120-capes gaan is absoluut geen eitje. :)

Afbeelding

2. Joaaaa (Joa) 1.576M (+45.7M)
LTF profiel | Blog

Nog steeds geen 200M Dungeoneering voor onze Joa. Het enige wat hij moest doen is iedere dag de Sinkholes, maar helaas is er deze maand niet veel van gekomen gezien hij maar 8k Dungeoneering xp heeft gehaald. Een goede 2.5m Crafting xp zien we wel, maar dat is ook weer niet de topper van deze maand. Neen, Joa heeft er deze maand voor gekozen om volop voor slachter te spelen. Jep! Onze Joa gaat eens combat doen en met 13M Strength xp is natuurlijk ook niet alles gezegd. He, en dan maak je toch de woordgrap met natuurlijk, want deze maand heeft Joa ook nog zelfs 5.5M Farming xp en een kleine 4M Hunter xp gehaald. Toch nog een mooie maand van Joa, ik denk dat mei ook een mooie zal worden. :)

Afbeelding

3. i_Matthijs 1.147M (+39.8M)
LTF profiel | Blog

Ik denk dat ik bij Matthijs niet heel veel hoef te gaan zeggen, want hij heeft veel bonus xp gehaald in Heist, voor een mooie gain deze maand van maar liefst 33M Hunter xp. Dát noemen we pas ziek. Alleen is het nog niet genoeg, want met een virtueel level van 113 op het moment is Matthijs pas op de helft. Hij bezoekt dus iedere dag het grote pluizige beest van de Gnomes en zorgt voor een Hunter area, alleen voor zichzelf. :D Maar ja, met het geld wat hiermee gemaakt zal worden (ja, het zal erg veel gaan worden), zal hij wel andere dingen naar 120 kunnen brengen. Ik denk dus dat Matthijs in juni 120 Hunter gaat halen, heel veel succes met die overige xp! ^^

Afbeelding

4. Roy Boy106 1.160M (+50.0M)
LTF profiel

Eens zien wat we van Roy kunnen verwachten deze maand. Wauw. Roy maakt een goede gooi naar 200M Dungeoneering, die hij waarschijnlijk deze maand zal gaan halen, alvast gefeliciteerd! ^^ Ook is Roy op het moment bijna 120 Cooking, hij hoeft maar 2M xp voor die mooie paarse cape met een rood wolkje erachter. Ik gok dat dit een fantastische maand voor Roy gaat worden, want een 200M haal je niet elke dag. Dat herinnert me aan mijn noob-tijd, toen ik zei dat je niet elke dag een 99 haalde.. Afijn, daarnaast zien we ook een supermassieve gain in... wat? Fishing?! :o 14M xp in Fishing is al vrij abnormaal, dus ik vraag me echt af hoe je dat gedaan hebt... Wow. Oh wacht, die Dungeoneering xp komt misschien van C2 Fishing? :') Nee, dat is allemaal gekheid, maar ik denk wel dat je die Fishing xp gewoon van C2 hebt gehaald. Alsnog is het gewoon ziek, binnen een paar maanden 120 Fishing ook nog? Dat zou pas een geweldige prestatie zijn. Probeer het en je hebt er ook nog eens een geweldige cape bij. ^^

Afbeelding

5. Z Dragon999 (Chris) 1.001M (+10.9M)
LTF profiel

Oh, zo kennen we Chris weer, een magere maand. Ik mag het toch wel een krentmaand noemen of niet? :D Een kleine 11M xp maakt hem wel horend bij het eliteclubje (niet ellte!) van mensen met één miljard xp of meer. Van harte gefeliciteerd! Toch is het niet verrassend hoe je dit gehaald hebt: Slayer. Wat wel vrij opvallend is, is dat je een kleine 3M aan Slayer hebt gehaald, maar een hele kleine gain in combat skills. Wat is daar nu weer aan de hand? :o Is het bonus xp of is het nu weer Soul Wars waar je je Slayer xp hebt gehaald? Het weekend is aanstaande, dus ik denk ook dat Chris daar een mooie gain van zal krijgen in zijn favoriete skill! ^^ Maare, die 1M Divination xp had dan weer ff niet gehoeven, hè! :(

Afbeelding

6. Darkcruiso 952.6M (+25.1M)
LTF profiel

Ik kan bij Theo bijna hetzelfde zeggen als bij Chris, een mooie maand met Slayer en Divination, maar ik zie ook een kleine gain in Firemaking, wat me eigenlijk ook verbaast. Ik weet niet wat je gaat doen bij de Jadinko's of met Bonfires, maar die 120 zit er ook een beetje aan te komen, denk ik. Gewoon even een maandje daar trainen en je zal denk ik ook de cape halen. Ja, dan mag je denken dat ik nu veel met die 120-capes bezig ben, maar stiekem zijn het toch mijlpalen voor de mensen die in deze lijst staan. Toch wens ik je deze maand heel veel succes met alle xp. :)

Afbeelding

7. J00stie (Joost) 914.1M (+30.7M)
LTF profiel

Joost is volop bezig om eens 120 Hunter te gaan halen, gezien het zijn favoriete cape is uit de selectie. Hij zit op het moment op 61M xp en heeft er deze maand een ruime 5M bij gekregen. Ook heeft Joost veel aan Slayer gedaan en waarschijnlijk ook aan Nex, want we kunnen zien dat Joost 6M in Magic heeft gehaald en bijna 2M in Slayer, tof gedaan. En kijk eens, ook nog eens een gain van 1.1M Herblore. Je zit toch niet stiekem die warbands te doen, hè?! Verder naast wat combat xp is het niet zo heel boeiend verder, Joost is dus vooral bezig met zijn doel: 120 Hunter. ^^

Afbeelding

8. LeonSkills 901.9M (++61.0M)
LTF profiel

Leon gaat lekker, met een wekker! Deze maand heeft hij 120 Hunter gehaald, van harte gefeliciteerd. Na lang in Heist te hebben gezeten in de eerste weken dat het uit was, heeft hij genoeg bonus xp verzameld om het te kunnen halen. En dat is deze maand gelukt. Of we verder nog iets zien bij Leon.. Ja! Een nuttig gebruik van de Silverhawk boots levert hem ook een mooie 2.6M in Agility op en langzaamaan werkt hij ook naar een nieuwe goal toe: 120 Runecafting. Zal hij voor eeuwig in de Runespan gevangen blijven of weet hij er toch er binnenkort uit te komen, dat zie je de volgende maand, wat een runespanning toch weer. :") #anticlimax

Afbeelding

9. Captain Jozz 772.9m (+47.8M)
LTF profiel

Wat is dat toch allemaal met die mensen die zo graag Slaye- oh wacht. Ik zie iets anders interessants en dat is niet bepaald een kleine achievement: 7.2M in Farming deze maand, dat is pas een mooie gain. :D Ook een goede 9.6M in Dungeoneering, dat is ook niet bepaald mis, maar daarboven zie ik nog een 1.5M xp in Mining. Een erg strakke maand, maar dat zijn we natuurlijk wel gewend van Jozz denk ik. Desondanks toch een mooie gain in Slayer, met als uitblinker qua combat xp Ranged, die 7.6M opleverde. Een mooie maand, dat is het zeker. :) In mei toch 200M Dungeoneering? :D

Afbeelding

10. Nederlandar 749.0M (+20.9M)
LTF profiel

Onze Nederlander met in plaats van een e een a op het eind. Wat me gelijk opvalt is dat je niet echt superveel xp hebt gehaald, denk ik. 20M is een kleine maand voor je, maar we zien wel een prachtige gain in Mining van maar liefst 3M. Ook zie ik wat xp in Fishing. Misschien heb je toch een drukke maand gehad en wilde je erg graag in de LRC blijven. Echter, niets is minder waar als we kijken naar Prayer, want daar heb je bijna 9M xp in gehaald. Dat kost ook een aardig zakcentje, denk ik. Alsnog, gefeliciteerd met een knappe maand aangezien ik me kan voorstellen dat het megadruk is geweest voor je (ik vraag me nog wel af waarom). :D

Afbeelding

11. BurnedUDown 745.2M (+~20.0M)
LTF profiel

Toch bijna 20M xp deze maand voor onze Sander, een goede prestatie. En waar zien we die xp in? Juist: Fishing! Sander heeft waarschijnlijk gekozen om in de LRC te campen om misschien ooit 120 Fishing te gaan halen, wat ik me prima kan voorstellen. Hij zit op het moment op 46M Fishing xp, dus hij heeft deze maand toch nog 6.7M in Fishing gehaald, wat toch stiekem best wel ziek is. Niet dat je er superveel voor hoeft te doen overigens, misschien wat volhouden. Daarnaast heeft Sander ook gekozen om wat Slayer te trainen (heb je er wéér een) om zo wat overige gains in combat te krijgen en in Slayer. Zet hem op voor 120 Fishing! ^^

Afbeelding

12. Burn_the_SoF 710.7M (+15.1M)
LTF profiel

Een relevante naam, nu Yelps al weg is. Goed, laten we overgaan tot jouw update. Hej, 15M xp is zeker niet slecht voor deze maand, alleen ben ik een beetje verbaasd dat er niet zo heel veel skills boven de 1M uitsteken. Volgens mij heb je van alles wat gedaan en daarom heb je ook een mooie maand te pakken. Als ik dan toch even wat skills moet gaan uitlichten: Combat en Fishing, bijna hetzelfde als Sander. Wel in een iets mindere mate, maar dat is zeker niet slecht. Hopelijk verdien je in mei meer, want dat moet je zeker lukken, veel succes! ^^

Afbeelding

13. Bakske 660.3M (+54.5M)
LTF profiel

Een erg sterke maand voor ons geBakske. Hm, ik heb trek, ben zo terug. Zo, dat alles is een klein bruggetje naar wat ons Bakske deze maand gedaan heeft. Juist: Cooking. Met een mooie 44M in Cooking is hij zich volop aan het inzetten om 120 Cooking te halen en geef hem eens ongelijk. 60M xp is zijn huidige stand, maar ik heb zojuist gehoord dat het erg begint te vervelen. Toch moet je door de zure Cooking apple heen bijten, jong! Verder zie ik ook een gain in Dungeoneering en is Bakske - naar zover ik weet - bezig met PoP, om zijn Comp cape te halen. Helaas lukken de trio's niet echt, jammer joh. Veel succes met PoP dan deze maand en ik weet zeker dat je deze maand je Comp kan bemachtigen. ^^

Afbeelding

14. Jeroeen 602.5M (+17.4M)
LTF profiel

Ha die Jeroen. We zien gelijk dat je de 600M overall xp hebt behaald deze maand, van harte gefeliciteerd. Dit heb je gedaan door middel van combat xp en Slay-. Wacht eens even. Een massieve gain in combat skills maar geen Slayer erbij? Je bent mij de eerste die dat doet. Heb je je vermaakt bij de Glacors om eens 120 Magic te gaan halen? 7.6M in Magic is immers niet niets. Ook een klein beetje Dungeoneering en toen zat de maand er alweer op voor je. Erg mooi en veel succes met Magic in de volgende maand en dan kun je in juni genieten van de mooie cape! :D

Afbeelding

15. Mys 531.8M (+~11.0M)
LTF profiel | Blog

Toch blijf ik het gênant vinden om over mezelf te moeten schrijven, maar het is niet anders. Volgens mij heb ik niet gek veel gedaan, een beetje van dit en een beetje van dat en dat heeft bij mij tot wat virtuele levels geleid. Van 1.4M in Mining (no warbands) tot 1M xp in Summoning. Jazeker, het moge dan kleine stukjes zijn qua xp, maar het gaat me om de levels die erachter zitten. Ook al sta ik hier op de laatste plaats, ik zal in mei er toch uit gaan, want ik doe namelijk niet zo bijster veel. :') Toch nog bijna 1M in Agility en dat was het wel zo'n beetje. Ik heb verder niet zo heel veel te vertellen denk ik over mezelf. xD

Afbeelding

Bonus. iJoey (J oey) 302M (+28.9M)
LTF profiel | Blog

Als bonus heb ik deze maand voor Joey gekozen. Hij mag dan wel wat lager zijn qua xp, maar hij heeft wel bijna 29M in april gedaan, chapeau! We weten ook allemaal dat Joey een fervente fan van Slayer is, dus het zal jullie niets verbazen als hij heel veel xp in Slayer heeft gehaald. Dat is ook zo, met 3.7M deze maand heeft ie het prima gedaan. Volgens mij zit hij stiekem ook aan 120 te werken, maar dat mag ik volgens mij niet vertellen. Oh shit, nu weten jullie het alsnog. (a) Ik zie ook een mooie 2.7M in Dungeoneering, wat erop wijst dat Joey ook bezig is aan 120 Dungeoneering. Keep up the good work en misschien kom je ooit wel in deze lijst te staan! ^^

Afbeelding

Aftermath
Ik dacht dat april een mindere maand was voor velen, maar niets is minder waar. Met de komst van de 120-capes is iedereen weer actief bezig om er één op zijn of haar rug te kunnen dragen. En geef ze allemaal eens ongelijk, ze zien er prachtig uit. Ik wil je hartelijk bedanken voor het lezen van de update en we zien elkaar weer de volgende maand. Tot snel!

~Mys

Legends of April 2014!
Maar er zijn ook nog andere mensen die ook een prachtige prestatie hebben gehaald in april. We hebben eens goed gekeken en we willen graag de volgende mensen feliciteren:

Thys met 99 Mining en Woodcutting
Bearblock met 99 Strength
W essel met 99 Fishing en Runecrafting
Eldorak1 met 99 Crafting en z’n Questcape
Going4Quests met 99 Divination en daarmee Max cape
Boxerbertje met 99 attack
Henr40 met 120 Slayer, 200m Constitution en 200m Ranged
Robbom met 99 Smithing en Agility
SkyTeam met 99 Fishing
Gnome met 99 Dungeoneering
Tc1 met 99 Crafting en Mining
Willem met z’n Questcape
Larsboy met Completionist cape
J oey met 99 Prayer
Enzoo met 99 Attack, Strength en Ranged
Mikal met 99 Prayer
Enzo met 99 Mining
Kev met 99 Slayer
Schaapje met 2200 total
Gozert met 99 Def
Holy Wallie met 99 Woodcutting
Hank1705 met alles 90+
LeonSkills met 120 Hunter

... en natuurlijk de rest die een prachtige prestatie heeft behaald. Keep up the good work! ^^

Wij zijn er volgende maand weer met een update en een portie felicitaties. We wensen je alvast veel succes in mei!
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Kweet Vaniks »

Mooie update! :D
Captain Jozz
Berichten: 232
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 12:56
RS: Captain Jozz (p2p)
Clan: Skillin Peeps
Oude naam: born2be good

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Captain Jozz »

Voor zo'n update wil altijd wel een paar dagen wachten! :D. Mooie update ;).
Afbeelding
Nederlandar
Berichten: 1641
Lid geworden op: dinsdag 25 november 2008, 8:37
Oude naam: Leonidasboy

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Nederlandar »

Ja Mys, dit is zeker een drukke maand voor mij geweest!
Ik gooi het er maar meteen uit, mijn oma kreeg 5weken geleden te horen dat ze kanker had, waarvoor ze eerste dachten dat het een niersteentje was 6weken geleden en dus geen probleem was. Het is heel erg snel achteruitgegaan. Laatste 5weken dus van hot naar haar geweest van het ziekenhuis naar huis. Laatste week heeft ze in een Hospic gelegen (sterfhuis) en heeft ze ervoor gekozen om voor haar kinderen geen lijdensweg te ondergaan en niet meer en eten of te drinken zodat ze sneller tot haar eind zou komen.
Helaas, heeft ze ons verlaten vanacht rondstreeks 4;15
Hierom mijn slechte xp-gains deze maand, Ja ik had wifi in het ziekenhuis en hospic, maar om nou echt te nolifen daar wanneer je oma ligt uit te drogen en beetje bij beetje doodgaat (op het laatste was de morphine 225microgram, echt extreem veel).
Ook had ik de eerste twee weken van deze maand examens ^.^

Maargoed, al met al ben ik nu aan het gaan voor alle skills 20m xp+ en zullen dit dus skills worden met een niet zoeen grote xp gain/h zoals divination,runecrafting, fishing afmaken, (wc en mining en prayer in de maand april behaald)


OT: Leuke update, iedere maand weer een spectakel om te lezen! heerlijk dit. GO ON!
Afbeelding
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Lars »

Gecondoleerd nederlandar

Voor de rest echt een mooie bram update :D leuk om te lezen.
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Gio »

Gecondoleerd Nederlandar,
Mooie update Bram.
Afbeelding
Zilliewan
Berichten: 17
Lid geworden op: zaterdag 26 januari 2013, 20:04

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Zilliewan »

gecondoleerd nederlandar...


Verder bedankt weer voor dit topic :)
Zo is er voor een newbie als mijzelf weer te zien waar ik ooit wil komen lol.

Grtz
Zillie
leer van gisteren en droom van morgen, maar leef vandaag...
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Superheat »

Just Gio schreef: Gecondoleerd Nederlandar,
Mooie update Bram.
Je komt er wel! :)
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Roy Boy106 »

Alle mijn Fishing xp kwam van Rocktails :)

Leuke editie :)
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Mystery »

Ik zie dat er nog een paar tikfouten in staan. Ik ben over circa 45 minuten thuis dus dan zal ik die even verbeteren, mijn excuses.

Bedankt iedereen voor de complimentjes overigens. ^^ Dit zal waarschijnlijk ook - qua lay-out - de vorm zijn die we aan gaan bieden. We wisselen wel steeds af met schrijven. :p
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Gozert »

Leuk Brum, Condoleances to Nederlandar.
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Mystery »

Huishoudelijke mededeling
  • Als jij denkt dat je in de lijst behoort en iemand van zijn plek af kan stoten, stuur mij een privébericht.
  • Als je je naam verandert, geef dat ook even door via een privébericht. We tracken de mensen in de lijst om een goed overzicht te hebben van de winnaar van de maand et cetera.
Bedankt voor jullie begrip. :)
~Mys
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Gio »

Superheat schreef:
Just Gio schreef: Gecondoleerd Nederlandar,
Mooie update Bram.
Je komt er wel! :)
Ooit.
Afbeelding
Kris
Berichten: 928
Lid geworden op: woensdag 21 december 2011, 13:25
RS: Le Kris (OSRS)

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Kris »

beetje laat gezien

mooie update :D ik weet dat ik ooit eens plek 5 stond lol
nu had ik plek 9
maar toch nog steeds boven jozz! :twisted:
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Hank1705 »

Ik denk dat ik die Joey wel uit de lijst kan stoten. :fluit:

Leuke update hoor Bram! :)
Afbeelding
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Top Ltf'ers - Editie April 2014

Bericht door Gozert »

Hank1705 schreef: Ik denk dat ik die Joey wel uit de lijst kan stoten. :fluit:

Leuke update hoor Bram! :)

Ik had meer als jou vorige maand! [-X
Plaats reactie