Counterstrike: Global Offensive

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Neen, bij stilstand ben je volledig accurate. Je hebt wel accuracy fall-off als je te snel na elkaar schiet. Hoe groot je crosshair is maakt op zich niet echt uit, maar als je twijfels hebt bij wanneer je accurate bent en wanneer niet, zou ik je aanraden eens even met een dynamische crosshair te spelen. Zo heb je een visuele feedback voor wanneer je accurate bent en wanneer niet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Atem_nijo »

KennyS God. EnvyUs Flop.
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Atem_nijo »

Wooh, ELEAGUE vanavond!!

Vandaag 2 wedstrijden:

Dignitas - SK Gaming
Astralis - NIP


heb er echt zin in ^_^
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Ik moet zeggen dat ik die groepsfase nooit echt interessant vind. Het eindtornooi is meestal wel de moeite. Vooral Dignitas - SK zie ik saai zijn, aangezien SK gewoon over Dignitas loopt. Astralis en NiP zijn 2 teams die hun off-dagen hebben, maar allebei ook echt top kunnen zijn. Zie het nog eerder naar NiP gaan, maar als iedereen bij Astralis op punt staat, denk ik dat NiP het lastig krijgt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Atem_nijo »

Groepsfase is inderdaad minder, ja. Volgens mij onderschat je Dignitas wel een beetje.. hadden onlangs Epicenter gewonnen met zeges tegen Na'Vi en VP in halve en finale
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Dignitas is zeker top 5 en misschien wel top 3, maar SK is toch ontegensprekelijk nummer 1. Wat het vooral is met SK is dat bij de tegenstander echt iedereen on point moet zijn om een kans te maken. Dignitas verloor ook net een BO2 van Mousesports en een BO van F3, nu ook niet echt sterke teams.

SK heeft een veel sterkere map-pool ook. Nuke is de beste map voor Dignitas, gevolgd door Overpass en Cache. Nuke en Cache worden gebanned door SK en op Overpass is SK beter dan Dignitas. Dignitas bant sowieso Train en Cobble of Mirage. Wat ze niet bannen wordt hun pick en dan blijft D2 over, waar SK eveneens sterker op is. Dus dan kom je uit bij een BO3 met Overpass, Cobble/Mirage en D2, drie maps waarop SK beter is dan Dignitas.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Atem_nijo »

Klopt ja. Ikzelf denk ook 2-0 voor sk hoor maar overlopen worden mhmh... 2x 16-10 denk ik ongeveer
Ook benieuwd naar vp morgen.. Spelen online altijd als t2 team LAN zijn ze meestal in plow modus
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

SK was blijkbaar toch nog close. Serieus ingemaakt op Mirage, wat ik niet verwacht had.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Atem_nijo »

Wat een klotefinale straks pff..
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Shox begint al weer heel sterk tegen Fnatic, damn.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Ik moet zeggen dat ik mijn interesse in CS echt enorm verloren ben de laatste tijd. De Belgische scene is half kinderachtig en half toxic en te veel gebaseerd op winnen en trashtalken om echt nog plezierig te zijn voor mij. En de pro-scene heb ik volgens mij te lang echt op de voet gevolgd om nog interessant te blijven. :")
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Ik speel vooral nog met m'n vaste vriendengroep. Nadeel is dat sommige wat minder goed zijn - dat is soms wat frustrerend. Verder is het een garantie dat je tenminste niet met toxic/leavers of weet ik veel wat speelt.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Ja, dat deed ik ook al een hele tijd hoor, maar dan met een grotere groep mensen. Veel 10-mans enzovoort, maar op den duur merk je dat veel mensen teveel belang beginnen te hechten aan alles willen winnen om het plezant te houden.
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Dieselpker »

Pro scene is voor mij doodgegaan met het uit elkaar gaan van Fnatic. Zij waren eigenlijk de enige reden dat ik het volgde. Summit zit ook weer in een team overigens.

Zelf speel ik al sinds vorig jaar Januari ergens niet meer. Toen die revolver kwam en de wep update waren ik en mijn duopartner nogal triggered en sindsdien nooit meer teruggekeerd. (Ook al is de rifle update teniet gedaan)
FEYENOORD ROTTERDAM
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Godsend ging gisteren nou ook weer niet zo geweldig. Godsend is min of meer de oude Fnatic, maar dit is duidelijk nog niet de lineup die ze moeten hebben.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Royenroy schreef:Godsend ging gisteren nou ook weer niet zo geweldig. Godsend is min of meer de oude Fnatic, maar dit is duidelijk nog niet de lineup die ze moeten hebben.
Godsent, niet Godsend. :P
Ja, Godsent is met spelers van Fnatic, maar Fnatic is even veel de oude Fnatic line-up als Godsent. Het probleem daar is dat het onderling niet meer boterde en ze dus wel moesten splitsen.

Ik denk nog altijd dat een mix met ook spelers van NiP echt een enorm sterk team kan zijn dat zich gemakkelijk zou kunnen kronen tot beste CS:GO lineup aller tijden, maar de loyaliteit die de NiP spelers hebben aan elkaar zorgt ervoor dat dat niet zal gebeuren.

De Major heeft hier gisteren toch heel de dag aan gestaan op mijn 2e monitor terwijl ik andere dingen deed en ik moet zeggen dat ik me toch nog kon vermaken. :P
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Pronax, JW en Flusha zijn alle drie ex-Fnatic van de goede dagen. Lekr0 heeft slechts 2 maanden ofzo Fnatic gespeeld, maar ging toen ook mee naar Godsent. Wat me vooral opviel is hoe ze weg werden gespeeld tegen EnVyUs. Sure, iedereen kan wel eens een off-game hebben maar ze leken gewoon compleet clueless. Precies het tegenovergestelde van het oude Fnatic eigenlijk, wat zeer dominant de games kon bepalen door zelf de pace er in te zetten of compleet uit te halen.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Dieselpker »

Olofmeister blijft toch m'n favo spelert. Had een stuk van FaZe vs TL gekeken, de overtime. Was wel vermakelijk.
FEYENOORD ROTTERDAM
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Royenroy schreef:Pronax, JW en Flusha zijn alle drie ex-Fnatic van de goede dagen. Lekr0 heeft slechts 2 maanden ofzo Fnatic gespeeld, maar ging toen ook mee naar Godsent. Wat me vooral opviel is hoe ze weg werden gespeeld tegen EnVyUs. Sure, iedereen kan wel eens een off-game hebben maar ze leken gewoon compleet clueless. Precies het tegenovergestelde van het oude Fnatic eigenlijk, wat zeer dominant de games kon bepalen door zelf de pace er in te zetten of compleet uit te halen.
Ik bedoelde dat Fnatic met Olofm, Krimz en Dennis ook 3 leden hebben van toen de line-up misschien wel de beste ter wereld was. JW, Flusha, Olofm en Krimz waren de kern, maar zowel met Pronax als Dennis kan je het argument maken dat ze gedurende meerdere weken of zelfs maanden ontegensprekelijk het beste team waren.

Godsent zie ik ook als zwakker team dan Fnatic, ondanks ik Flusha altijd als de spilfiguur heb gezien in Fnatic. Het is ook jammer dat Olofm nooit meer zijn niveau gehaald heeft na zijn blessure.
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Net eens een solo game MM gespeeld op mijn unranked smurf die vroeger supreme was. Gaat vrij gelijk op in de eerste helft, 7-8 gespeeld en ik sta top fragger met 14 kills en 10 deaths ongeveer. Bij mij begint een kerel te cheaten en we lopen uit naar 14-8. Dan beginnen er op het andere team 2 man te cheaten en we pakken geen enkele ronde meer. :")
Afbeelding
Plaats reactie