Counterstrike: Global Offensive

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door MQ-9 Reaper »

Favoriete streamer van mij is trouwens m0e
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15289
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Ruthless »

Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
dooder39

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door dooder39 »

Jaestro schreef: Is de steamnaam die je nodig hebt om mensen toe te voegen je display naam of inlognaam?
Display naam.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

MQ-9 Reaper schreef: Favoriete streamer van mij is trouwens m0e
Serieus? :P Ik kan echt niet naar hem kijken. Wel benieuwd naar wat hij gaat doen op LAN.
Afbeelding
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door MQ-9 Reaper »

Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Jaestro »

Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Iedereen weer toegevoegd. ^^
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Gijs »

In game naam: gijsvaneverdingen
Kben nu bezig met een custom map dus zou het tof vinden als binnenkort wat LTF'ers kunnen helpen door een match te doen.
Afbeelding
Voorheen Ever121
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door MQ-9 Reaper »

Master guardian 1 = Master Guardian Elite
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Gijs schreef: In game naam: gijsvaneverdingen
Kben nu bezig met een custom map dus zou het tof vinden als binnenkort wat LTF'ers kunnen helpen door een match te doen.
Ik kan je niet vinden, en wat is je rank?
MQ-9 Reaper schreef:Master guardian 1 = Master Guardian Elite
Oeps. :oops:
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Gijs »

Gold nova 4 nu ;p

Tevens: http://steamcommunity.com/profiles/76561198033195746/
Tevens video van de map waar ik het eerder over had: https://www.youtube.com/watch?v=Qa6b_ilNfpo
Afbeelding
Voorheen Ever121
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

Gijs schreef: Gold nova 4 nu ;p

Tevens: http://steamcommunity.com/profiles/76561198033195746/
Tevens video van de map waar ik het eerder over had: https://www.youtube.com/watch?v=Qa6b_ilNfpo
Bedoel je GN3 of GNM?
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Gijs »

GNM. Excuses, ik heb vier sterren bij mijn naam en ik was normaal MG1 dus ik weet ook niet hoe dat heet. Ik dacht dat het gewoon Gold Nova was met aantal sterren erachter.
Afbeelding
Voorheen Ever121
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door MQ-9 Reaper »

Gold nova master noemt iedereen meestal gn4.
Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Royenroy »

MQ-9 Reaper schreef: Gold nova master noemt iedereen meestal gn4.
Oh, weer wat geleerd.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Amnesia »

i k0nijn i schreef: Mwah, Scream is zeker goed (hij zou anders geen top tier pro zijn), maar zijn aim is niet zo insane als het lijkt, vind ik. Hij is niet consistent genoeg imo. Ik zie veel liever f0rest of shox aan het werk dan. :P
Niet zo insane als het lijkt? Hij heeft 1 van de beste aim, misschien wel de beste samen met Shox/Hiko. Weet niet of je het al lang volgt maar ruim een jaartje geleden toen die nog in Titan speelde had die zelfs een HS ratio van 88% bij een match tegen NIP in een ESEA toernooi. Hij heeft meerdere malen de beste aim gehad in toernooien. Consistent is die niet echt inderdaad (wel al stukken beter dan vroeger) maar zijn aim is zeker wel insane. Shox is een baas inderdaad maar als scream goed in z'n vel zit dan is dat heerlijk om naar te kijken. Had gehoopt dat die terug ging naar Titan toen dat gedoe met KQLY aan de gang was maar helaas hebben ze die ioRek erbij gehaald. :(

Daarbij zegt rankings echt niks. Natuurlijk merk je het verschil tussen silvers en GE's maar een DMG'er kan net zo goed zijn als iemand die GE is aangezien heel dat ranking systeem verneukt is. Had een paar maandjes geleden een winning streak van 13 op DMG en nog rankte ik niet naar eagle. :lol:
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Scream zijn kills zijn gewoon clean. Zijn HS-percentage is sick, maar het is niet dat hij iedereen die hem peakt gewoon even omlegt alsof het niets is. Al die pro's zijn natuurlijk insane, ik vergelijk gewoon met andere pro's. Onlangs 1v1 tegen tabseN gespeeld, daar was ook geen beginnen aan en tabseN is nauwelijks top tier te noemen. Hiko zou ik qua aim nooit op het niveau van Shox zetten, eigenlijk. Hiko kan goed clutchen, maar meer door awareness en flick-shots dan puur aim, vind ik.

HS-percentage zegt ook niet alles, natuurlijk. Mijn HS-percentage lag een tijd terug hoger dan eender wie op mijn friends list, maar daar zitten LEM's tussen die stukken beter zijn ook. :")

ioRek was een stand-in, trouwens. Nu hebben ze RpK teruggehaald van retirement. :P
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Amnesia »

i k0nijn i schreef: Scream zijn kills zijn gewoon clean. Zijn HS-percentage is sick, maar het is niet dat hij iedereen die hem peakt gewoon even omlegt alsof het niets is. Al die pro's zijn natuurlijk insane, ik vergelijk gewoon met andere pro's. Onlangs 1v1 tegen tabseN gespeeld, daar was ook geen beginnen aan en tabseN is nauwelijks top tier te noemen. Hiko zou ik qua aim nooit op het niveau van Shox zetten, eigenlijk. Hiko kan goed clutchen, maar meer door awareness en flick-shots dan puur aim, vind ik.

HS-percentage zegt ook niet alles, natuurlijk. Mijn HS-percentage lag een tijd terug hoger dan eender wie op mijn friends list, maar daar zitten LEM's tussen die stukken beter zijn ook. :")

ioRek was een stand-in, trouwens. Nu hebben ze RpK teruggehaald van retirement. :P
Ah wist niet dat RpK weer terug is, had het leuker gevonden als ScreaM weer terug ging tho. Hopelijk komen Shox, KennyS en ScreaM nog eens bij mekaar, zou echt baas zijn.

Ik vergelijk ze ook met andere pro's maar als ScreaM z'n potje heeft dan heeft die echt wel 1 van de beste aim ter wereld. tabseN was redelijk maar totaal niet op het hoogste level dus een beetje onrelevant. :P Flick-shots is een onderdeel van aim en Hiko kan je 1 van de beste aimers/speler van NA noemen. Shox en Hiko kan je niet vergelijken met elkaar, zijn 2 totaal verschillende spelers. Maar als je het puur over het aimen hebt is Hiko echt wel vergelijkbaar met Shox.
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door i k0nijn i »

Nja, movement is ook een deel van aim, vind ik en dan vind ik dat Hiko en ScreaM niet meer zo fantastisch zijn. Stand still aim zijn ze insane. Ja, ScreaM is één van de betere aimers in CS:GO, uiteraard, maar ik vind dat hij wat te hoog geplaatst wordt. Als je fragmovies ziet, lijkt het allemaal insane, terwijl hij bij een retake ook regelmatig eens volledig waardeloos is, wat ik dan weer minder vind. :P

http://steamcommunity.com/id/casp1an, trouwens. :") GN3 atm.
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Counterstrike: Global Offensive

Bericht door Amnesia »

i k0nijn i schreef: Nja, movement is ook een deel van aim, vind ik en dan vind ik dat Hiko en ScreaM niet meer zo fantastisch zijn. Stand still aim zijn ze insane. Ja, ScreaM is één van de betere aimers in CS:GO, uiteraard, maar ik vind dat hij wat te hoog geplaatst wordt. Als je fragmovies ziet, lijkt het allemaal insane, terwijl hij bij een retake ook regelmatig eens volledig waardeloos is, wat ik dan weer minder vind. :P

http://steamcommunity.com/id/casp1an, trouwens. :") GN3 atm.
Zoals ik al zei, als hij z'n potjes heeft is die insane. Inconsistent was die en nu nog steeds maar al een stuk minder dan vroeger. Ik kijk al bijna elke goede match/toernooi sinds 2 jaar geleden dus die fragmovies kunnen me vrij weinig schelen. :P
Afbeelding
Plaats reactie