Jaarlijkse Feedbacktopic

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Bighead »

Daar wil ik graag aan toevoegen dat ik er oprecht van overtuigd ben dat we leden niet kunnen dwingen iets in hun profiel te laten hebben staan waar ze zelf geen behoefte aan hebben. Hoewel ik de situatie met JW dus betreur twijfel ik er niet aan dat het geen probleem had hoeven worden.
Dennis schreef: Anyways, denk dat de meerderheid zich juist afvraagt waarom Meutr zijn titel niet gewoon moet dragen. Ik zie zelfs dat moderators daar verschillend over denken en daaruit concludeer ik dan ook dat ik waarschijnlijk niet de enige ben die wel een antwoord verwacht. Geen idee hoe lang tentamenperiodes normaliter duren in België maar ik kan niet wachten :mrgreen:
Als ik me niet vergis had hij het over het eind van de maand. Misschien zal hij je er iets zinnigers over kunnen vertellen dan wij.

Edit: het feedbacktopic van de tipawards is nu weer beschikbaar, voor diegenen die daar behoefte aan hebben/hadden: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 6&t=262472.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dennis »

Het feit dat Meutr zelf zijn titel kan weghalen, en dat ook doet, is toch een vorm van machtsmisbruik?
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Bighead »

Mijn mening is daarin tweeledig. Eenderzijds wel, anderzijds ben ik er volledig van overtuigd (uit persoonlijk perspectief) dat ik er geen moeite mee zou hebben aan zijn wens om de rang niet te hebben te voldoen om de reden zoals die in mijn vorige post werd vermeld. Dat maakt het mijns inziens dan dus weer geen machtsmisbruik aangezien het niet iets is dat anders niet had kunnen gebeuren. Hier lijken de meningen echter enigszins verdeeld over te zijn binnen het team, dus misschien dat het het beste is als Meutr hier zelf wat licht op wil werpen wanneer hij terug is.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door The Patron »

Bighead schreef:
The Patron schreef: Ik heb een klacht over Bighead. Een jaar geleden beloofde hij plechtig een situatie uit te leggen, die hem en een zeker persoon aanging. Na 3x uit stellen en nu ruim een jaar later weet ik nog steeds niets meer dan toen.
Oeps. :') Hoewel dit niet per sé héél veel met het onderwerp van dit topic te maken heeft moet ik eerlijk zeggen dat dit er door een wat drukker jaar dan verwacht helemaal bij in is geschoten. Zou graag nog eens op die belofte in gaan. Laat maar weten wanneer je tijd hebt, dan weet ik zeker dat we wat kunnen regelen!

De belofte lag er een jaar geleden al en met ''zou graag nog eens op die belofte in gaan'' schiet het opnieuw niet op.
Dus wat dacht je van nu?
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Bighead »

Over 10 minuutjes kan ik daar best even tijd voor vrij maken!
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Zeekoe »

Mystery schreef:
Zeehond schreef:
Mystery schreef:
Thomas schreef: Tis meer kinderachtig van beide kanten. JW was echt op ltf een prima gozer, maar als hij die rank niet wilt, waarom zou een mod dan dwars lopen doen van "ja pech voor je". Vervolgens wilt een van zijn collega's niet een titel dragen en gaat dan zo kinderachtig doen. Door het kinderachtige gedrag van JW zijn de mods kinderachtig ggaan doen waardoor de rest van de leden kinderachtig zijn gaan doen.

En imo vind ik het eigenlijk niet helemaal zo'n slecht idee om Meutr misschien een tijdelijke pauze als mod te geven. Hij voelt zich altijd slachtoffer in een discussie als hij geen gelijk krijgt, en doet vervolgens zoals eerder gezegd hele cleans en dingen als "vanaf nu ontopic" om zo maar geen gelijk te hoeven geven. Dan wil ik toch liever een mod die niet denkt allah te zijn, en nog ook zijn 'verlies' in kan zien.
De "ja pech voor je" is nooit op zo'n botte manier gezegd. Hij kon best uit de nominaties worden gehaald, maar dan moet er wel een reden zijn waarom. Die heeft ie op het moment wanneer hij het bericht stuurde niet gegeven, het was alleen de vraag: kun je me eruit halen? De (gegronde) reden is later gegeven in een persoonlijk gesprek met hem op Skype, waarna het conflict is opgelost. Dat laatste is in ieder geval op een volwassen manier met begrip voor de ander gebeurd. Het is alleen ongelooflijk jammer dat JW vrij explosief reageerde en daardoor gore heeft gepost. Dat heeft zowel het team als JW - in the end - eigenlijk beiden niet gewild. De gegronde reden is ook een probleem waar JW al langer mee zat, maar pas bekend werd bij het team nadat hij permanent verbannen was. Onwetendheid speelde dus ook een rol in het verhaal.

Ik hoop dat het verhaal omtrent JW nu iets duidelijker is.
Heb het topic tot dusver snel doorgelezen, dus misschien heb ik iets gemist. Toch wil ik hier even op reageren: waarom moest JW wel een gegronde reden geven om uit de nominaties gehaald te worden, maar kan Meutr zonder reden zijn titel weigeren? Een negatieve connotatie (volgens hem) vind ik nu niet echt een geweldige reden. Bovendien is het winnen van die award al een serieuze stap verder dan genomineerd zijn. Bij JW wisten we dat hij die award niet wou waardoor ik persoonlijk op andere mensen heb gestemd, bij Meutr daarentegen was dit niet duidelijk tot hij achteraf doodleuk de award weigert.
Het probleem is dat Meutr zelf zijn titel kan weghalen. De titel is wel gegeven, maar kort daarna weggehaald door hemzelf. Zodoende kan hij iedere keer dat we hem de titel geven, hem weer weghalen. Dat is onbegonnen werk, als je het mij vraagt.
Dat de titel gegeven is twijfel ik niet aan. Echter is het toch raar dat er dan niet gecommuniceerd wordt? Ik bedoel, als jullie ervan overtuigd zijn dat hij die titel moet dragen, maar hij vindt van niet, dan kan dat toch eens overlegd worden. Of Meutr erop aanspreken. Hoe dan ook, deze discussie gaat niet opgelost worden door jullie, noch door de leden. Het is aan Meutr om dit af te handelen op een waardige manier.
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Thomas »

En dat kan Meutr niet, dat is juist het probleem dat Meutr geen gelijk geeft (en ironisch ook een reden waarom hij tot luchtfietser verkozen is)
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dennis »

Ik denk dat Meutr zich gewoon zorgen maakt om zijn imago. Ik zou zelfs wedden dat als hij voordat hij afwezig ging die rang had gedragen, de lol er onder de leden ondertussen wel af zou zijn. Het was voor hem dus het ideale moment geweest om er maar gewoon akkoord mee te gaan. Ik vermoed dat het feit dat hij die rang niet draagt zelfs meer negativiteit met zich mee brengt dan als hij hem wel zou dragen.
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

zijn jullie nog altijd aan het huilen over meutr lol
Dennis
Berichten: 8917
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 22:16

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Dennis »

Nee wij zijn een fatsoenlijke discussie aan het voeren, als je daar niet in mee kan verwijs ik je graag naar een ander topic.
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

ik sta aan meutrs kant
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Jaestro »

Ben ik de enige die totaal niet weet wat er aan de hand is en wie JW is?
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Gio »

Jaestro schreef: Ben ik de enige die totaal niet weet wat er aan de hand is en wie JW is?
JW is Melliw Naj, hij wou z'n award niet en ging gore post posten. Waardoor die perm ban heeft.
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Jaestro »

Just Gio schreef:
Jaestro schreef: Ben ik de enige die totaal niet weet wat er aan de hand is en wie JW is?
JW is Melliw Naj, hij wou z'n award niet en ging gore post posten. Waardoor die perm ban heeft.
Ah oke en iedereen hier wordt dus helemaal loco omdat Meutr zijn rang niet wilt dragen terwijl JW zichzelf gebanned moest krijgen om zijn rang te vermijden?
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Gio »

Jaestro schreef:
Just Gio schreef:
Jaestro schreef: Ben ik de enige die totaal niet weet wat er aan de hand is en wie JW is?
JW is Melliw Naj, hij wou z'n award niet en ging gore post posten. Waardoor die perm ban heeft.
Ah oke en iedereen hier wordt dus helemaal loco omdat Meutr zijn rang niet wilt dragen terwijl JW zichzelf gebanned moest krijgen om zijn rang te vermijden?
Daar komt het op neer ja.
Afbeelding
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Thomas »

Jaestro schreef:
Just Gio schreef:
Jaestro schreef: Ben ik de enige die totaal niet weet wat er aan de hand is en wie JW is?
JW is Melliw Naj, hij wou z'n award niet en ging gore post posten. Waardoor die perm ban heeft.
Ah oke en iedereen hier wordt dus helemaal loco omdat Meutr zijn rang niet wilt dragen terwijl JW zichzelf gebanned moest krijgen om zijn rang te vermijden?

Meer omdat de desbetreffende mod JW niet uit de awards wilde halen na aanvraag --> JW post gore om niet die titel te krijgen --> Meutr wint andere titel (luchtfietser) --> Draagt hem vervolgens zelf niet
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Mystery »

Op dat laatste wil ik melden dat JW misschien niet eens gewonnen had. Dat Meutr de award gewonnen heeft is een feit.
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Odius »

Als je een rank niet wil, zou je die moeten kunnen weigeren. Zo simpel is dat imo.
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door Thomas »

Dan moet je dat duidelijk maken tijdens de nominaties imo. En ik vind dat je als moderator dan wel heel veel geloofwaardigheid verliest onder de leden.
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Jaarlijkse Feedbacktopic

Bericht door La Pulga »

Dan verdien je ook geen andere rang meer imo. Meutr moet zich gewoon niet aanstellen een bang zijn dat zijn ego gekrenkt wordt op een runescape forum. Want dat is de reden dat Meutr die rank niet wilt. Best wel zielig als je je druk maakt om je status op een runescape forum waar niemand weet wie jij bent.

Meutr moet dat ego gewoon eens opzij zetten, want door dat ego is een discussie over wat dan ook met Meutr bijna niet mogelijk. Als hij beweert dat de aarde plat is en je komt met 5000 pagina's aan bewijs dat het niet zo is, dan blijft hij erbij dat de aarde plat is. Want ik ben Meutr en ik heb gelijk.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Plaats reactie