Pagina 10 van 14

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zondag 21 april 2013, 16:17
door Exoemo
Hier, speciaal nog voor jullie, een teaser van mijn construction rework idee dat ik aan het maken ben. Het is een screenshot van één van de interfaces :) Helemaal zelf gemaakt btw :)
Afbeelding

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zondag 21 april 2013, 17:01
door Melanie
Erg mooi gemaakt Exoemo. :)

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zondag 21 april 2013, 18:29
door Siddy00
Wauw, mooi gemaakt! (en yay voor meer dan 15 pets!) Erg benieuwd naar de volledige suggestie als hij af is! ^_^

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zondag 21 april 2013, 19:03
door Exoemo
Kan nog wel even duren voordat de hele suggestie af is, maar de basis is zeker al gelegd.

Mijn construction rework gaat eruit komen te zien dat je vanaf dan een groot stuk land krijgt (zoals de citadels), en dat je dat land in zones kan verdelen: House, garden, lake en dungeon. Dit ter vervanging van het huidige onvrije kamer-systeem. Je zal in het huis en de tuin zelf ook nog extra muren en hekken kunnen bouwen, zodat je zelf eventueel kamers kan vormen. Je zal dus ook eigen deuren kunnen plaatsen.

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zondag 21 april 2013, 20:18
door Zeekoe
Ziet er nice uit! :shock:

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zondag 5 mei 2013, 19:40
door Typhon
Zou het niet geweldig zijn als er een optie kwam dat je elke quest opnieuw kan doen?

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 20:25
door Going4Quests
Als je meerderjarig bent, en je interfaces kan programmeren, kan je dan gaan solliciteren bij Jagex? :D

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 18:05
door JochemRS
Ik hou echt heel veel van construction, vooral van dungeons. Maar de pit-monsters in de dungeon zijn nog steeds niet geupdate naar EOC standaarden, een pit iron dragon heeft 1550 hp en een max hit van 550 met zijn dragonfire attack, wat natuurlijk veel te weinig is, zeker voor zijn 204 combat. Ik wil graag weer mijn construction trainen en mijn huis, voornamelijk mijn dungeon weer is opnieuw bouwen, maar dan wil ik wel dat het ook wat waard is, en niet dit soort shit :shock:

Als je het er mee eens bent reageer dat dan aub hier :D Alvast bedankt

Het zou ook nog is helpen om wat money uit het spel te halen wat ofc. niet verkeerd is met al die nieuwe coins in de game van sof.

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zaterdag 25 mei 2013, 17:41
door jan951
Ik zat te denken aan het volgende:

Er lopen behoorlijk wat goblins, ratten e.d. rond in runescape.
Zou het geen aardig idee zijn om een knopje te maken. Clear area.

Wat houdt deze optie nu precies in:
Zodra je een rat of goblin (of andere soorten monsters die hiervoor zijn aangewezen) hebt gedood, dan komt hij niet terug, maar zal hij voor altijd weg blijven als je deze optie aan hebt staan. Je zal hiervoor ook alle rattenholen moeten dichten die in de omgeving zijn, anders zal het niet werken.
Het leuke vind ik, is dat je je omgeving van vervelende monsters kan verlossen, die voor als je een hoog level hebt eigenlijk niet meer van betekenis zijn.

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 1:20
door jens9
Smithing reballance

Intro
Een bekend voorgesteld idee, aangepast aan de evolution of combat.

Smithing Aanpassing
  • Er is nu een faal kans tijdens het proces tussen bar en wapen/armour.
  • Op het moment dat je het wapen vrijspeeld zal de faal kans ongeveer 50% zijn.
  • Met de ring of smithing word dit verhoogd tot 60%
  • Elke level boven het level dat je het aanmaken van dit wapen/armour vrijspeeld zal je slaagkans vergroten met 0,5% Bijvoorbeeld een Bronze dagger zal op smithing level 99 een 99,5% slaagkans bereiken.
  • Een faal wil niet zeggen dat je de materialen verliest. Inplaats daarvan krijg je een corrupt versie in de plaats.
  • Wanner je een corrupt versie produceert zul je slecht 90% van de totale exp verdienen.
Adjustment Corrupt Equipement
  • Corrupt Equipement zal nu sneller verlopen bij het gebruik van combat abilities die worden uitgevoerd door vijandige spelers. Dit voorkomt dat corrupt equipement een plaatsvervanger wordt voor normale equipement, vooral voor wildy gebruik. Het verlopen van de tijd zal vooral verlagen wanneer je tegenstander gebruik maakt van ultieme abilities.

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 9:46
door Exoemo
Sorry, maar ik vind dat een slecht idee. Smithing is nu al underpowered, en jij wilt het rebalancen door smithing nóg slechter te maken?

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 10:10
door Renschmov
Nee, dit vind ik ook echt niks. Het enige armour dat op de markt komt via Smithing, is armour voor lage levels. Armour voor hoge levels wordt vrijwel alleen maar verkregen via drops. Ik snap dan echt niet waarom je Smithing zou willen nerfen...
jens9 schreef:
  • Op het moment dat je het wapen vrijspeeld zal de faal kans ongeveer 50% zijn.
  • Met de ring of smithing word dit verhoogd tot 60%
Er staat nu trouwens dat met een ring of smithing de faalkans groter wordt ^^ ;)

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 15:34
door jens9
Renschmov schreef: Nee, dit vind ik ook echt niks. Het enige armour dat op de markt komt via Smithing, is armour voor lage levels. Armour voor hoge levels wordt vrijwel alleen maar verkregen via drops. Ik snap dan echt niet waarom je Smithing zou willen nerfen...
jens9 schreef:
  • Op het moment dat je het wapen vrijspeeld zal de faal kans ongeveer 50% zijn.
  • Met de ring of smithing word dit verhoogd tot 60%
Er staat nu trouwens dat met een ring of smithing de faalkans groter wordt ^^ ;)
Kleine typo, het was trouwens maar een oefening voor een groter ideetje. Ze zouden smithing echt wat interessanter moeten maken voor hogere levels. Misschien iets voor een later ideetje.

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zondag 2 juni 2013, 15:56
door Melanie
Bakriminel bolts zijn nutteloos aangezien Royal bolts beter en goedkoper zijn (beiden level 80 bolts).

Mijn suggestie is om ze om te vormen tot Bakriminel throwing knifes (level 80 Thrown weapons of level 75 als 80 te OP zou zijn voor iets dat bijna niets kost). Er komen dan ook Off-hand bakriminel throwing knifes. Bakriminel bolt tips worden Bakriminel knife blades en Bakriminel bolt shafts worden Bakriminel knife handles.

Ook moeten de Bloodwood trees meer logs geven, maar wel maar één respawn per dag na 00:00 GMT in plaats van per 6 uur.



De Bolt pouch is ook nutteloos. Kan vanaf nu gedragen worden in de ammo slot. Je kan de pouch open en selecteren welke bolt je wilt gebruiken voor je ranged wapens, als je dual crossbows hebt kun je 2 soorten bolts selecteren, één voor de mainhand crossbow en een ander voor de off-hand crossbow, net als met dual magic bij het selecteren van je spreuken.

Dit is omdat bijvoorbeeld iemand gebruikt mainhand Chaotische crossbow en off-hand Rune crossbow en Royal bolts als ammo, dan werkt de Rune crossbow niet omdat Rune crossbows geen Royal bolts kunnen schieten. Een ander voorbeeld is met Karil pistol crossbows die bolt racks gebruiken (deze kunnen dan vanaf nu ook in de Bolt pouch gezet worden).

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: donderdag 6 juni 2013, 18:40
door Deemril
Exoemo schreef: Kan nog wel even duren voordat de hele suggestie af is, maar de basis is zeker al gelegd.

Mijn construction rework gaat eruit komen te zien dat je vanaf dan een groot stuk land krijgt (zoals de citadels), en dat je dat land in zones kan verdelen: House, garden, lake en dungeon. Dit ter vervanging van het huidige onvrije kamer-systeem. Je zal in het huis en de tuin zelf ook nog extra muren en hekken kunnen bouwen, zodat je zelf eventueel kamers kan vormen. Je zal dus ook eigen deuren kunnen plaatsen.
Dat zou inderdaad wel leuk zijn mocht je meer vrijheid hebben in je huis. Kiezen waar je wat zet van meubels in je huis en dergelijke. :wub:

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: donderdag 6 juni 2013, 18:43
door Exoemo
Deemril schreef:
Exoemo schreef: Kan nog wel even duren voordat de hele suggestie af is, maar de basis is zeker al gelegd.

Mijn construction rework gaat eruit komen te zien dat je vanaf dan een groot stuk land krijgt (zoals de citadels), en dat je dat land in zones kan verdelen: House, garden, lake en dungeon. Dit ter vervanging van het huidige onvrije kamer-systeem. Je zal in het huis en de tuin zelf ook nog extra muren en hekken kunnen bouwen, zodat je zelf eventueel kamers kan vormen. Je zal dus ook eigen deuren kunnen plaatsen.
Dat zou inderdaad wel leuk zijn mocht je meer vrijheid hebben in je huis. Kiezen waar je wat zet van meubels in je huis en dergelijke. :wub:
Jup dat is exact het plan

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 12:20
door Siddy00
Mars schreef: Bakriminel bolts zijn nutteloos aangezien Royal bolts beter en goedkoper zijn (beiden level 80 bolts).

Mijn suggestie is om ze om te vormen tot Bakriminel throwing knifes (level 80 Thrown weapons of level 75 als 80 te OP zou zijn voor iets dat bijna niets kost). Er komen dan ook Off-hand bakriminel throwing knifes. Bakriminel bolt tips worden Bakriminel knife blades en Bakriminel bolt shafts worden Bakriminel knife handles.

Ook moeten de Bloodwood trees meer logs geven, maar wel maar één respawn per dag na 00:00 GMT in plaats van per 6 uur.



De Bolt pouch is ook nutteloos. Kan vanaf nu gedragen worden in de ammo slot. Je kan de pouch open en selecteren welke bolt je wilt gebruiken voor je ranged wapens, als je dual crossbows hebt kun je 2 soorten bolts selecteren, één voor de mainhand crossbow en een ander voor de off-hand crossbow, net als met dual magic bij het selecteren van je spreuken.

Dit is omdat bijvoorbeeld iemand gebruikt mainhand Chaotische crossbow en off-hand Rune crossbow en Royal bolts als ammo, dan werkt de Rune crossbow niet omdat Rune crossbows geen Royal bolts kunnen schieten. Een ander voorbeeld is met Karil pistol crossbows die bolt racks gebruiken (deze kunnen dan vanaf nu ook in de Bolt pouch gezet worden).

Dit zou inderdaad erg handig zijn en zou ik ook echt in het spel zien komen, heb je het toevallig ook al gepost op de RSOF? :D

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: zaterdag 8 juni 2013, 13:15
door Melanie
Ja op HLF.

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 16:16
door Deemril
Ik zou het mooi vinden mocht de effigy drop rate van voor de nerf behouden blijft tijdens slayer tasks. Zo geef je slayer weer een boost! En wat meer degelijke drops, aangezien de meeste drops niet zo veel meer waard zijn... (whips 90k!?)

Re: Het kleinesuggestiestopic

Geplaatst: vrijdag 21 juni 2013, 18:19
door Slay a Stone
Beter om slayer weer levendig te maken is dat je 1m per task krijgt @ Kuradel en 3m als je jad doet of zo. Dan heb je een mooie 2/3m per uur ^^