Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Going4Quests »

Zeekoe schreef:maar het feit dat MMG niets beter vindt dan een persoonlijke belediging in plaats van een weerlegging zegt volgens mij toch ook wel veel.
Yep, ik heb daarna een grote conversatie gehad met een gewone RS speler, waarmee ik even over het onderwerp gepraat heb. Het spel zelf zou nog niet het spel zijn waar Mod Ana etc aan het werken zijn, want dat zou opnieuw een MMO zijn. Dit zou volgens hem een gewone game zijn die ze enkel publishen, maar zoals je zegt waren we beiden akkoord dat het best vaag is dat MMG dit zelf niet verklaarde, maar een persoonlijke beschuldiging maakte.

Toegevoegd na 51 seconden:
Zeekoe schreef:
Going4Quests schreef: Ik heb het ook een paar keer geprobeerd om het constructief te formuleren, maar dan gaat de CEO zijn ex klanten (en potentiale klanten) beschuldigen met zo'n tweets, tweets die trouwens als je ernaar kijkt ook best falen aangezien ik een Belg ben en geen Nederlander. Ben zelfs nog nooit in Amsterdam geweest, eigenlijk. :ninja:
Je kan toch niet verwachten dat iemand met zo'n druk leven daar een onderscheid in gaat maken of dat gaat uitzoeken?
Ik had hem op voorhand al eens getweet ergens dat ik van België was. Ok, random land x uit Europa kan je misschien niet kennen, maar België is wel het "hoofdland" van de EU. :P
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Tristan »

Going4Quests schreef:
Tristan schreef: je niet te gedragen als de guardian van Jagex.
Ik ben nu eenmaal voor RuneScape, en bij mensen met autisme liggen waarden en normen veel sterker, waardoor ik sneller opkom voor de dingen waarvan ik hou.
Daar heb ik allemaal wel begrip voor maar sterke normen en waarden hebben en deze opdringen zijn twee dingen natuurlijk. Je mag het opkomen noemen maar ik denk niet dat Jagex dat nodig heeft of daar op zit te wachten, je bent gewoon een lid die van een spelletje houdt en niet een belangenvertegenwoordiger van Jagex. Je komt alleen maar als opdringerig en irritant over door alles te bestempelen als "verraad" en "gestolen", zo stel je jezelf ook niet open voor een redelijke weerlegging vanuit MMG.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Zeekoe »

Daar ligt de gemiddelde Europeaan niet van wakker, laat staan een Brit. Bovendien heb je in je Twitter profiel enkel .nl staan als referentie naar een land, dus logisch dat hij NL aan je linkt. En je denkt toch niet dat hij elke tweet onthoudt die je stuurt?
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Bearserk »

Going4Quests schreef: Ok, random land x uit Europa kan je misschien niet kennen, maar België is wel het "hoofdland" van de EU. :P
Dit is wat belgen geloven
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Going4Quests »

Ik vraag ook helemaal niet voor een weerlegging ofzo, ik heb gewoon vragen en ben gepassioneerd voor RS, waarna ik dingen vraag aangezien dit mijn mensenrechten zijn; maar dingen formuleren met 140 tekens, waar dan ook ineens in grote conversaties veel tekens bij verloren gaan door de velen @twitternaam, wordt het moeilijk om dingen te gaan verwoorden.

En als MMG begint te schelden tegen ex klanten, moet ik mij dan laten uitschelden? Dan is het ook niet echt mijn beste vriend, laten we dat zo zeggen. :P

Toegevoegd na 35 seconden:
Bearblock schreef:
Going4Quests schreef: Ok, random land x uit Europa kan je misschien niet kennen, maar België is wel het "hoofdland" van de EU. :P
Dit is wat belgen geloven
Brussel is de hoofdstad officieel op papier (dus theoretisch). Over de praktijk spreek ik me niet uit. :ninja:
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Zeggen dat iemand moet stoppen met wiet roken, valt voor mij wel helemaal niet onder de categorie uitschelden.
Vele kusjes aan iedereen
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Bearserk »

MMG heeft geen enkele plicht om een ex-klant fatsoenlijk te woord te staan.
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Going4Quests »

In de context van MMG wel, het is een "stoer" antwoord om iemand te rekken. Ook ergens nog een zware uithaling naar Nederland, eigenlijk imo. @TikTok
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Helemaal niet, lijkt er gewoon op dat jij je veel te snel uitgescholden voelt.
Vele kusjes aan iedereen
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door B70 »

Zijn probleem als hij een bekrompen idee heeft over NL. Laat het varen, G4Q.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Tristan »

Going4Quests schreef: Ik vraag ook helemaal niet voor een weerlegging ofzo, ik heb gewoon vragen en ben gepassioneerd voor RS, waarna ik dingen vraag aangezien dit mijn mensenrechten zijn; maar dingen formuleren met 140 tekens, waar dan ook ineens in grote conversaties veel tekens bij verloren gaan door de velen @twitternaam, wordt het moeilijk om dingen te gaan verwoorden.

En als MMG begint te schelden tegen ex klanten, moet ik mij dan laten uitschelden? Dan is het ook niet echt mijn beste vriend, laten we dat zo zeggen. :P
Ik heb niemand hier iets horen zeggen over je recht om die vragen te stellen. Hoe je het ook wilt doen, met de houding die je nu hebt zal je ook geen redelijk antwoord verwachten. Waarom zal hij de moeite doen om iemand te overtuigen die hem toch al heeft veroordeeld als "verrader" en "dief"? Wat is er mis met gewoon vragen: "why does the website look so similar to the RS website?". Ik ben vrij zeker dat je dan gewoon een redelijk antwoord had gekregen, je hoeft niet je passie voor RS of je voorliefde voor Jagex op te geven, het gaat gewoon om fatsoenlijk vragen stellen (lees: zonder beschuldigingen).
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Going4Quests »

Rakazon schreef: Zijn probleem als hij een bekrompen idee heeft over NL. Laat het varen, G4Q.
Ik probeer het, maar momenteel zit mijn hoofd echt vol door al deze drama's waardoor ik soms snel ontplof.
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Frankos9 »

Goh, het wordt wel dagelijkse kost zo. Discussies over een reactie van één persoon, d'r is vrijwel niets anders op het forum te lezen. Ik vind het antwoord van o.a. Google Says wel duidelijk genoeg. Het punt is zo ondertussen wel gemaakt, lijkt me? :-&

Iemand ook nog echt nieuws over dat spel van MMG? Of iets anders leuks?
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Tristan »

Frankos9 schreef: Goh, het wordt wel dagelijkse kost zo. Discussies over een reactie van één persoon, d'r is vrijwel niets anders op het forum te lezen. Ik vind het antwoord van o.a. Google Says wel duidelijk genoeg. Het punt is zo ondertussen wel gemaakt, lijkt me? :-&

Iemand ook nog echt nieuws over dat spel van MMG? Of iets anders leuks?
Gewoon mensen, waaronder ik, die niks te doen op hun woensdagavond. :fluit:
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Frankos9 »

Tristan schreef:
Frankos9 schreef: Goh, het wordt wel dagelijkse kost zo. Discussies over een reactie van één persoon, d'r is vrijwel niets anders op het forum te lezen. Ik vind het antwoord van o.a. Google Says wel duidelijk genoeg. Het punt is zo ondertussen wel gemaakt, lijkt me? :-&

Iemand ook nog echt nieuws over dat spel van MMG? Of iets anders leuks?
Gewoon mensen, waaronder ik, die niks te doen op hun woensdagavond. :fluit:
Ga dan feiten zoeken over MMG zijn spelleke! :evil:
skykilling
Berichten: 232
Lid geworden op: donderdag 9 augustus 2012, 19:09
RS: Puur Water (p2p)

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door skykilling »

Bearblock schreef:
Going4Quests schreef: Ok, random land x uit Europa kan je misschien niet kennen, maar België is wel het "hoofdland" van de EU. :P
Dit is wat belgen geloven
gierige hollander, daarom is vaak de conferentie in Belgie.
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Meleepro NL »

Ik snap G4Q zijn reactie opzich wel, Als je dit spel jaren speelt en van plan bent het nog jaren te spelen, wil je niet dat een of ander spel daarbij in de weg gaat staan, Daarom reageerde hij waarschijnlijk ook zo fel.
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Hij zegt zelf dat dat spel kenmerken heeft van andere spellen en niet van runescape, dus is niet echt een deftig argument.
Vele kusjes aan iedereen
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Off-er »

Ik hoop op z'n minst dat zijn game bedrijf meer te bieden heeft dan JaGeX momenteel. Het bedrijf loopt naar mijn idee alles behalve stabiel. We zullen zien.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 37732
Berichten: 2937
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 13:40
Oude naam: Fabio ftw

Re: Nieuwe gamebedrijf van Mod MMG

Bericht door Ex-gebruiker 37732 »

is dit nog serieus ik twijfel jongens
If you steal from one author, it’s plagiarism; If you steal from multiple people, it’s research

ewa
Plaats reactie