Blog - Update 2! Skills, slayer en meer

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Plaats reactie
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Blog - Update 2! Skills, slayer en meer

Bericht door Rasmus »

Hoi en welkom in mijn blogje,

Ik heb al een aantal keer eerder geprobeerd een blog bij te houden (een keer of 5 geloof ik), met wisselend succes. En ik dacht, let's give it another go.
In deze blog zal ik verschillende dingen bij houden, zo heb ik een main goal, 120 Slayer, maar ook doelen daarnaast. Deze zullen allemaal aan bod komen. Wat jullie verder misschien nog willen weten van mij.. Uhm, ik ben dus Rasmus, werk als vertaler en verschillende andere dingetjes, verder woon ik in Nijmegen en de rest is denk ik niet zo heel interessant.

Skills en experience op dit moment:
Afbeelding
In- of uitklappen • Expierence 22-06-2015
Afbeelding
Main goal
120 slayer. Op het moment zit ik bijna aan de 41M slayer, dus ik ben ongeveer op 2/5e van hetgeen wat ik wil bereiken. Dit gaat dus nog wel even duren, want 60M Slayer is niet iets wat ik verwacht in enkele weken of maanden te kunnen doen. Ik hoop het voor het eind van het jaar te halen. Hoever ik ga komen, kunnen jullie hier volgen ;)

Comp goals
Nadat ik max heb gehaald zat ik er al over te denken om ook voor comp te gaan, maar dit bleek een erg lang proces te zijn. Ik heb al 120 DG gehaald vorige maand. Dat was stap 1. De overige stappen gaan denk ik nog lang duren, maar toch is het ergens wel een goal. Dus heb ik ook hier een afvinklijstje gepost en als ik zin heb doe ik er iets aan.
Afbeelding
Afbeelding

Overige goals:
Naast mijn main goal en het doel om comp cape ooit te halen heb ik ook nog wat andere doelen. In eerste instantie is dat in alle skills tenminste 15M exp.
Zoals jullie hierboven al hebben kunnen zien, zijn dat de volgende skills:
Agility
Crafting
Defence
Divination
Farming
Fishing
Fletching
Herblore
Mining
Smithing
Woodcutting

Dit is het voor nu, ik zal later screens van dingen toevoegen en alles wat opleuken. Ik kan nog wel een heel gezever toevoegen, maar daar gaat het niet om. Ik ga proberen om regelmatig updates te schrijven. Ik ga niet enkel screens posten als ik weer ergens iets in gehaald heb. Maar ik ga proberen om er een leuk verhaaltje omheen te bouwen en jullie wat leesvoer voor te schotelen.
Vragen, opmerkingen en andere dingen zijn natuurlijk van harte welkom!
Laatst gewijzigd door Rasmus op maandag 14 september 2015, 10:39, 2 keer totaal gewijzigd.
"Be yourself, everyone else is already taken"
Henjer
Berichten: 25
Lid geworden op: maandag 24 januari 2011, 19:47
RS: Henjer (p2p)
Clan: Blackthorn
Oude naam: henjer1

Re: Blog

Bericht door Henjer »

succes!
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Blog

Bericht door Erwin »

Succes Rasmus!
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Gebruikersavatar
V jenne
Berichten: 936
Lid geworden op: vrijdag 23 oktober 2009, 21:25
RS: Gestopt
Oude naam: vjennecity32

Re: Blog

Bericht door V jenne »

Succes :)
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Blog - Update!

Bericht door Rasmus »

Erwin schreef: Succes Rasmus!
Dankjewel! Ik moest laatst toevallig nog aan je denken toen ik Phoenix Feathers aan het verzamelen was =')
Henjer schreef:succes!
Thank you:)
V jenne schreef:Succes :)
Dankjewel^^
Update 1, van alles en nog wat

Welkom bij de eerste update van deze blog, veel leesplezier!
Hier een muziekje om het lezen nog wat plezieriger te maken en enigszins passend bij de temperaturen buiten ;)
https://www.youtube.com/watch?v=wjFUy4bMESM

Deze update bestaat uit wat verschillende dingen. Erg veel heb ik de afgelopen dagen niet gespeeld. Een aantal dagen Frankrijk en wat deadlines voor werk zorgden ervoor dat ik niet super veel met jullie te delen heb.

Wat ik wel heb gedaan in het volgende. Aangezien ik mijn Enlightment Aura nog een keer kon gebruiken, moest ik een kill kiezen waarop in deze wilde toepassen. Aangezien ik al twee keer Summoning had gedaan en daarmee al mijn Blue en Chrim Charms had opgemaakt was dit geen optie meer. Echter had ik eigenlijk geen Herblore meer gedaan sinds ik 99 Herb gehaald had, was ik ondertussen bijna door mijn Overloads heen. Aangezien een van mijn doelen ook alle Skills 15m halen was, bedacht ik me dat het handig was om dit eens met enlightment te doen.
Na uitgezocht te hebben hoeveel Overload je ongeveer in een uur kan maken begon ik met het maken van de Extremes. Terwijl ik hier mee bezig was kwam ik al snel uit bij de 15m Exp.
Afbeelding

Echter, ik had nog geen Ovl gemaakt, noch had ik Enlightment gebruikt, dus het bleef niet bij 15m Exp in Herblore.
Dus ik ging rustig verder met het maken van Extremes. Wat resulteerde in 15,3m Herblore exp, en een hele bult ingredienten voor OVl's.
Afbeelding

Na dit allemaal gemaakt te hebben, zeker gemaakt te hebben dat ik mijn Herblore pakje aan had en nog even te hebben gecontroleerd of ik voldoende Portable Wells op mijn bank had, pakte ik mijn aura en begon voor een uur lang als een gek Overloads te maken. Met een mooie 2266exp voor elke pot die ik maakte, 9064exp per inventory, ging het erg snel.
Wat dus een uur later resulteerde in het volgende:
Afbeelding

Waar Herblore een snel en spontaan proces was, was het halen van 15m Agility exp dat niet. Maar mede door de Cliffsides opweg naar de Herb Patch op Trollheim, Silverhawks (niet gekocht, maar gewoon gekregen via TH en nog een paar veertjes van TH) op een boomstronk staan bij Tuska en het openen van deuren in Dg heb ik dit toch (vrij snel) gehaald.
Afbeelding
Afbeelding
Wat ik verder nog gedaan heb, is een beetje van dit, een beetje van dat, een beetje van zus en een beetje van zo. Aan een dergelijke zin hebben jullie natuurlijk helemaal niets, dus goed, ik zal het wat verduidelijken.
Ik heb onder andere 110M Dg gehaald. Door Daily's. Het zou goed kunnen dat ik de geest voor Dg weer Krijg en wat meer doe dan alleen mijn Daily Challenges, maar voor het moment is dat alles. Verder heb ik, zoals jullie hierna kunnen zien, wat Fishing gedaan. Wat in het begin met bonus exp en Brawlers best wel snel ging, maar de tijd ging voorbij en zowel mijn bonus exp als de gloves raakte op, dus ondertussen gaat het een stukje trager, maar goed, dat hoort erbij.
Dit was het voor nu. Ik hoop dat jullie het een leuke update vonden, en tot de volgende.
"Be yourself, everyone else is already taken"
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Blog - Update!

Bericht door Erwin »

Hehe ja, dat was ook zo. Wat een rotwerk vond ik dat, die Phoenix feathers halen, haha. Leuke update!
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Blog - Update!

Bericht door Rasmus »

^dankje Erwin!

Vrijdag of zaterdag een nieuwe update, het is even geleden, maar er komt er dus weer een aan!
"Be yourself, everyone else is already taken"
Chris
Ex-moderator
Berichten: 17442
Lid geworden op: maandag 20 augustus 2007, 11:13
RS: Z dragon999 (p2p)

Re: Blog - Update!

Bericht door Chris »

Succes Rasmus. :D
Afbeelding
~Completionist cape owner since 21-07-2013~
~Max cape owner since 23-09-2011~
Afbeelding
blasterzone
Berichten: 1827
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 20:14

Re: Blog - Update!

Bericht door blasterzone »

Succes musje :)

nice Bloodshards vandaag.
Mark
Berichten: 2457
Lid geworden op: maandag 5 januari 2009, 19:43
Clan: 'Join The Fist'
Contacteer:

Re: Blog - Update!

Bericht door Mark »

ivo w00t
It's time for me to run, run away from all of this
The pain inside of me is taking over everything
From time to time I feel lost inside this melody
It's like a fantasy, except it's called reality


Afbeelding
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Blog - Update 2, wie lang wacht, heeft veel te lullen..

Bericht door Rasmus »

Chris schreef: Succes Rasmus. :D
Dankjewel Chris!^^
Mark schreef:ivo w00t
Dankje Mark, ik ben zo blij dat je me nog altijd Ivo blijft noemen =')
blasterzone schreef:Succes musje :)

nice Bloodshards vandaag.
Dankjewel^^
Die Bloodshards waren inderdaad erg leuk, spekt de bank ook lekker opweg naar t90 mage/ranged weapons.
Update 2, Na lange tijd stilte, tijd voor een nieuw verhaaltje

Hallo, wat leuk dat je hebt besloten mijn nieuwe update te lezen. Het heeft even geduurd sinds de vorige update (ruim twee maanden.. :fluit: ), maar dan is het nu toch weer tijd voor een nieuwe update.
Voor ik begin met hetgeen ik gedaan heb ik de afgelopen weken zal ik jullie nog even verblijden met wat muziek dat je kan luisteren tijdens het lezen.

https://www.youtube.com/watch?v=7q_o8-NF4NY
https://www.youtube.com/watch?v=L-fQHOyeRHM

Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen is een van mijn doelen het behalen van een minimum van 15m exp in alle skills. Hiermee ben ik dan de afgelopen tijd ook weer wat bezig geweest, zo wist ik 14m Smithing, 15m fishing, 14 en 15m woodcutting, 15m craft en 14m fletching te behalen. Allemaal niet heel veel werk, maar sommige dingen kunnen nu toch weer afgestreept worden.
Ook Defence moest er aan geloven om nu toch eindelijk eens naar de 15m gehaald te worden, maar gelukkig had ik ongeveer 700k bonus exp hierin, dus in minder dan een middagje was dit gepiept.
Afbeelding

Lange tijd heb ik grote schurft gehad aan mining, maar met het komen van de Seren Stones heb ik toch ook het genot van afk mining ontdekt. Mede hierdoor heb ik mining dan ook vrij snel naar de 15m gehaald. Maar hier stopte het niet, door een wat drukkere periode kwam het afk mining trainen me erg goed uit, wat dus resulteerde in 16, 17, 18, 19 en uiteindelijk:Afbeelding

Verder is mijn main goal zoals jullie misschien wel zullen weten, 120 Slayer. Ook daarin heb ik de afgelopen twee maanden weer flink mijn best gedaan, begin juli haalde ik 42m Slayer Exp,
Afbeelding
tot het afgelopen weekend 49m exp
Afbeelding

Ondertussen zit ik op een goede 49,5m Slayer exp en ben ik dus bijna op de helft.
Bij slayer horen natuurlijk ook drops, ik heb een tabje, daar zal ik een andere keer wel wat screens van maken en die hier tentoonspreiden, maar voor nu even een paar highlights,
Zoals al gezegd werd in een van de reacties hierboven, kreeg ik een aantal Blood Neckle Shards, 3 om precies te zijn, AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ook had ik nog een leuk Airut taskje, met in een kill of 50, drie maal een effigy. Maar niet alleen van Airuts kreeg ik deze, ook andere beestjes, zoals bijvoorbeeld QBD en Celestials waren zo lief om er een voor me achter te laten. Maar ik kreeg er ook nog een uit onverwachte hoek:

Afbeelding

Verder heb ik natuurlijk nog flink wat combat exp getraind met Slayer, maar veel meer dan melden dat ik de 50m attack heb aangetikt, is er eigenlijk niet te melden..
Afbeelding
Ook heb ik nog wat skills getraind, 25m thieving, 16m prayer, 17m firemaking en dergelijke kon ik bijschrijven op mijn palmares, maar om ook nog al dat soort screens te gaan uploaden is me iets teveel van het goede, dus ik laat het hier bij. Ik moet wel zeggen dat ik me voorneem om iets regelmatiger een update te schrijven, want op deze manier ben ik erg lang aan het zoeken welke screens ik wil posten en heb ik geen zin om alles te melden wat ik gedaan heb omdat het gewoon te veel is. Dus jullie kunnen vaker een update verwachten, maar je weet het nooit;)

Bedankt voor het lezen en tot een volgende update.
"Be yourself, everyone else is already taken"
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Blog - Update 2! Skills, slayer en meer

Bericht door Rasmus »

Komend weekend weer een (uitgebreide) update. Daarna proberen wat regelmatiger te updaten, want nu kost het al veel tijd om alle plaatjes uit te zoeken en op het wereld wijde web te krijgen.. Maar zaterdag of zondag ga ik me er eens over biigen^^
"Be yourself, everyone else is already taken"
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Blog - Update 2! Skills, slayer en meer

Bericht door Erwin »

Duurt lang zo een weekend van jou :fluit: Leuke update in ieder geval hierboven! En jij doet lang over updates, dan mag ik ook laat reageren vind ik.
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: Blog - Update 2! Skills, slayer en meer

Bericht door Darxay »

Je bent niet de enige met later een blog updaten. Ik heb nu precies het zelfde. Soms denk ik is dit dan niet te weinig om als blog update te plaatsen en dan duurt het weer 2 weken voordat ik doe updaten. Maar de update die je eerder hebt geplaatst is zeer nice. Je haalt zeer veel xp in verschillende skills. Daar kan ik nog altijd lang van dromen.
Plaats reactie