Pagina 10 van 12

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: woensdag 17 augustus 2016, 1:03
door Yves W
We krijgen geen 5cp, maar tenminste wel een omgekeerde hybrid map?

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=H3xFKckFCGM

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: woensdag 17 augustus 2016, 14:40
door Off-er
't Is een gewone capture map, maar echt fucking gaaf. Er zijn wat gamescom streams de komende dagen die de map zullen spelen.

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: woensdag 17 augustus 2016, 15:14
door Tristan
Nee het is een normale hybrid. Eerst cp daarna payload.

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: woensdag 17 augustus 2016, 15:29
door Mystery
Alleen dat Eichenwalde niet correct - hedendaags - Duits is, dat is jammer. Van een Duitse vriend heb ik wel gehoord dat het oud-Duits is en dus wel goed. Wel grappig dat de payload een stormram is.

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: woensdag 17 augustus 2016, 19:54
door Tristan
S1 end is live en S2 is in PTR.

Leuk foutje trouwens, ze hebben alle CPs kosten wel x10 gedaan maar de S1 rewards niet x10. Blizzard. :^)

Patch: http://i.imgur.com/H64eaEX.png
Mei buff: yes! 10 meter in radius lijkt is best wel erg groot. Ze hebben de projectile update van laatst terug veranderd, dus dat is ook indirect een buff (bij de change was het indirect een nerf).
Genji nerf: FeelsGoodMan
Roadhog nerf: EINDELIJK GEEN FUCKING IDIOTE HOOK DOOR MUREN HEEN
Zen nerf: discord nerf naar 30% maar meer orb destruction damage. Nerf voor hem valt nog mee voor een 95% pickrate hero.

De Hanzo buff tho.

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: woensdag 17 augustus 2016, 23:48
door Mystery
Met alle (input)lag op de PTR en alles (lagere fps en hogere ping), heb ik getest waar ik geplaatst zou worden en dat is nu Gold met 2056 (support only), normaal zou dat iets boven 40 zijn moest je alles delen door 50 maar ik denk niet dat dat zo werkt, of wel? Anders zou ik het maar een vaag systeem vinden, het biedt minder kansen om te climben. Anyhoe: goud pakken ze me op de PTR niet meer af, nu straks de live-game nog. ^_^ Bovendien zou ik het vaag vinden als iedereen maar rond de 2250-2750 gaat zitten, dan los je het probleem met 95% van de spelers daar niet echt op..

Hanzo was al behoorlijk sterk en nu is ie niet meer te harden, lol. En Genji is nog steeds hartstikke irritant.

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: donderdag 18 augustus 2016, 0:05
door Tristan
Hanzo was grote trash, in comp had Hanzo ook iets van minder dan 5% pickrate en average 65-70 rank games zie ik hem helemaal nooit, nog minder dan bastion en widow. (stale meta; Zen, Lucio, McCree, Genji, Zarya, Dva lineup elke game). Goede buff dus imo.

Wel vervelend de decay voor master en grandmaster, dan moet ik nog blijven spelen ook voor die shit. :')

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: donderdag 18 augustus 2016, 3:49
door Dieselpker
Hanzo was echt alleen sterk als je een zieke demigod was op het gebied van movement predicten. Vind het echt wel een terechte buff. Een van mn favo heroes maar zo makkelijk te counteren.

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: donderdag 18 augustus 2016, 9:13
door Yves W
Hanzo was pretty crap, buff is zeker terecht.

Kijken wat er gaat gebeuren met de supports en enigszins met de dps role. De nerfs voor Lucio & Zen + Mercy buffs kunnen genoeg zijn om meer supports viable te maken. Als de Zen nerfs zwaar genoeg zijn om impact te hebben op zijn pickrate, dan wordt Genji ook indirect generft. Ik vraag me af of de (in)directe Genji nerfs de meta echt minder stale gaan maken; gaat hij niet gewoon een paar tiers lager en dan vult bijv. tracer zijn plek aka gaat een paar tiers omhoog? Ik had liever bijvoorbeeld een reverse gezien van de onnodige nerf die soldier een paar patches geleden had gekregen. Ik heb echter een hekel aan genji in zijn current state, dus ik moet niet klagen...

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: donderdag 18 augustus 2016, 10:49
door Kris
yes hanzo en mercy buff :)

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: donderdag 18 augustus 2016, 13:37
door Tristan
Eerste gold weapon gehaald, voor Dva natuurlijk. Gold joysticks zijn echt wel het beste.

Hopelijk brengen ze betere skins uit tho, alle legendaries vind ik erg meh. Ik houd het op de olympic skin aangezien Dva daar het hotste is.

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: donderdag 18 augustus 2016, 14:01
door Mystery
Well, ik main Zenyatta eigenlijk op dit moment dus die nerf was wel (redelijk) voelbaar op de PTR. Echter was mijn accuracy behoorlijk wat lager daar maar dat heb ik ook gezegd, de lag issues. Was veel te weinig om echt iets goed te kunnen zeggen over de nerf (discord naar beneden, ballen zelf omhoog).

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2016, 0:54
door Yves W
Ik verwacht niet dat hij nog 100% pickrate zal zijn, maar kan nog wel viable zijn.

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: vrijdag 19 augustus 2016, 9:12
door Tristan
Ligt een beetje aan de buffs aan mercy. Er is zo weinig variatie in de positie anyways. In de 40-50's kan je vast gewoon Zen blijven spammen omdat de meesten niet echt doorhebben hoe ze daar mee moeten omgaan en een second support waarschijnlijk rare is.

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: zaterdag 20 augustus 2016, 0:53
door Mystery
Rip, placements worden gecleard van de PTR dus als je die gedaan hebt, mag je ze weer opnieuw doen. Dacht ik even dat ze mijn gold daar niet meer konden afpakken. :')

http://us.battle.net/forums/en/overwatc ... 0748576296

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Summergames! Lucioball + Skins

Geplaatst: zondag 21 augustus 2016, 14:58
door Slay a Stone
nog meer random deaths door lucky hanzo headshots inc :(

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Season 2

Geplaatst: zondag 21 augustus 2016, 15:03
door Mystery
Dat is helaas wel zo, ik heb soms zelf het gevoel dat hitboxen nog steeds way off zijn. Misschien even naar Tristan kijken, maar als ik daadwerkelijk achter een muur sta voor een d.va ult (ja, achter een muur) of haar machine zit op een hoger niveau dan wij zijn, dan killt ze je nog steeds, terwijl haar blast horizontaal is.

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Season 2

Geplaatst: zondag 21 augustus 2016, 15:16
door Tristan
De blast radius is om de hele mek, dus niet alleen horizontaal. Je kan dus niet er overheen springen of eronder zitten, tenzij je erg hoog of laag zit (20m). (blast effect visual ingame is misleidend)

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Season 2

Geplaatst: maandag 22 augustus 2016, 14:57
door i k0nijn i
Gisteren wat quick play gespeeld. Begon goed tegen mensen van ons level ongeveer (wij met 2 level 8 op dat moment en in queue met mensen in de 5-18 range ongeveer). Wonnen alles, heel toffe games. Na een tijd kwamen we enkel nog in matchups met een mix van level 35-65+. Volledig onmogelijk om nog iets te doen. Waarom komen we in die matchup? Is er een hidden skill rating waar ze zich op baseren? Dat leek ons het meest logische, aangezien we allebei wel vrij hard aan het carryen waren in onze eerste 6-7 games.

Re: [SHOOTER] OVERWATCH - Season 2

Geplaatst: maandag 22 augustus 2016, 17:31
door Tristan
Ik heb echt geen flauw idee waar QP matchmaking op slaat. Zo snel mogelijk gewoon lvl 25 halen en comp spelen in s2.