Skinto's blog!

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Plaats reactie
Plou
Berichten: 754
Lid geworden op: woensdag 24 februari 2010, 17:07
RS: Skinto (p2p)
Clan: Consentus
Oude naam: pl0xskill0rz

Skinto's blog!

Bericht door Plou »

Hey LTF!

Ik ben Peter/Plou/Skinto, en ik kom in middels al heel wat jaartjes op Lunagang. Met de nodige quits ertussen speel ik ook al heel wat jaartjes runescape. Dit is dan ook niet mijn eerste blog hier, maar ik geloof mijn tweede, na een duoblog uit 2010/2011 met Wcerfm. Omdat ik weer speel, en nog redelijk vaak ltf bezoek, besloot ik (in overleg met meneer Jason) zojuist nog maar weer eens een blogje in elkaar te flanzen, om dit forum ook nog een beetje leven in te houden.

Irl ben ik 19, studeer ik piano als hoofdvak op een conservatorium en voetbal ik graag. Verder reis ik graag en veel, skate ik zo nu en dan, heb ik een netflix-abonnement, speel ik runescape, heb ik een goudvis, een vriendinnetje en een zusje van 5.
Muziek is dan ook echt mijn ding. Ik luister echt van alles, mijn shuffle playlists gaan van Maduk, naar Johan Strauss II, naar Slayer, naar Fresku etc etc. Ik heb een even grote liefde voor ''nieuwe'' (film)componisten als de welbekende Ludovico Einaudi, Hans Zimmer, Yann Tiersen en Enrico Morricone als Akwasi, SMIB, Yung Internet, Fresku of Typhoon.

Op Runescape heb ik een nieuw doel gesteld: Een account ''maxen'' met 1 def. Omdat maxen anno 2015 vrij simpel is, probeer ik er nog een beetje een andere uitdaging in te vinden. Dit is het dus. ^_^

Het account heet ''Skinto'' (van Stepherd, ja) en heeft 1 120 skillcape; namelijk die van FM. Ik heb diverse goals gehad voor nieuwe 120 capes, namelijk mining (gestopt op 39m), cooking (gestopt op 30m) en woodcutting (gestopt op 25m). Vandaar die extra xp's in die skills. De goal die ik nog steeds doorzet is 120 dungeoneering, dankzij daily's. Niet de lastigste skill.

Ik heb ''vroeger'' een lange tijd in de legendarische clan Skill2Kill gezeten. Dat was denk ik ook mijn enige Nederlandse avontuur, daarna ben ik alleen actief geweest in Engelstalige communities. Ik ben nu staff in de allround top-100 clan ''Consentus''.

Anyways; hier zijn mijn stats nu:

Afbeelding

Ik heb niet echt goals waar ik me volledig op richt, ik train een beetje waar ik zin in heb. Momenteel richt ik me wel op alle skills 90+. Momenteel heb ik er 14 van de 25.
Zoals je ziet heb ik het niet echt op melee, maar ik ben het momenteel aan het trainen. Normaal train ik altijd mn combat door slayer, maar ik heb laatst 99 ranged gecamped bij waterfiends, om genoeg charms te verzamelen voor 99 summoning.
Geloof me, een Steel Titan of Yak helpt enorm bij slayer zonder def. :)

Ook doe ik graag quests. Het is misschien niet te zien met slechts 118 qp, maar ik heb altijd van quests gehouden. Veel QP op m'n ironman en main.
Op dit account heb ik echter wel 3 ''grandmasterquests'' gehaald, namelijk:

- Plagues End
- Fate of the Gods
- The World Wakes


Niet de simpelste quests met 1 def en full leather..

Bossen doe ik zo af en toe, maar momenteel 225 kills.. niet echt noemenswaardig. Komt misschien nog. ^_^

= Ik ga nog wat doen aan de Lay-Out! =

Voor eventuele vragen of gewoon om te chillen; voel je vrij om me toe te voegen! Mijn private staat altijd op On.

Happy gains!
Peter
Toegevoegd na 18 minuten:

Om de openingspost ook maar te doen (First!1!11!1!!!) , een quote van een snelle update op het Consentus-Forum, voor een kleine indicatie van mijn DXPW.

From 87:

Afbeelding

Thanks to Protean Bars

Also from 87:

Afbeelding

Thanks to fire titans, swamps and yaks

From 49:

Afbeelding

Sarcophagus at PP.

Other noticable gains:

* 77 - 88 Thieving (PP)

* 86-90 Construction (Protean)

* 86-89 Hunter (Protean)

* 1 level magic to 92, 1 level HP to 93.

* 80 Agility

* 94 Farming

Also been doing quests lately:

Afbeelding

Also did Fate of the Gods. Reward got me to 81 prayer.
Dit maakt het wellicht nog wat duidelijker:

Afbeelding



Happy scaping!

(P.S @ the graphics.. tja, ik heb geen voorlopig geen computer meer, maar een laptop. :bier:)
verhaert3
Berichten: 75
Lid geworden op: zaterdag 1 maart 2008, 23:23
RS: Verhaert3 (p2p)
Clan: FoF

Re: Skinto's blog!

Bericht door verhaert3 »

Best of luck Skinto ^_^
Ben blij dat ik je aan een blog heb toe gezet. Beetje leven in de brouwerij brengen :D
" Doe waar ik zin in heb ... " <-- That's the way to 'scape !

Doe zo voort ;)
Blog-->Afbeelding<--Blog
Suprr Freak
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 331
Lid geworden op: zondag 2 augustus 2015, 19:35
RS: Suprr Freak (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: Skinto's blog!

Bericht door Suprr Freak »

Veel succes met de blog, de grandmaster quests en je goals!
Thumbs up voor Fresku en Typhoon =D>.
Congratz ook al vast voor al die levelgainz in dxpw!
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Skinto's blog!

Bericht door Gozert »

Succes!
Gebruikersavatar
V jenne
Berichten: 936
Lid geworden op: vrijdag 23 oktober 2009, 21:25
RS: Gestopt
Oude naam: vjennecity32

Re: Skinto's blog!

Bericht door V jenne »

Goodluck!
Gebruikersavatar
yarik6
Berichten: 966
Lid geworden op: maandag 8 juni 2009, 12:42
RS: pvm yarik (p2p)
Clan: maxed in progress

Re: Skinto's blog!

Bericht door yarik6 »

Veel succes met je blog! mogen er nog vele levels volgen :bier:
Afbeelding
Plou
Berichten: 754
Lid geworden op: woensdag 24 februari 2010, 17:07
RS: Skinto (p2p)
Clan: Consentus
Oude naam: pl0xskill0rz

Re: Skinto's blog!

Bericht door Plou »

verhaert3 schreef:Best of luck Skinto ^_^
Ben blij dat ik je aan een blog heb toe gezet. Beetje leven in de brouwerij brengen :D
" Doe waar ik zin in heb ... " <-- That's the way to 'scape !

Doe zo voort ;)
Thanks mate! :bier:
Suprr Freak schreef:Veel succes met de blog, de grandmaster quests en je goals!
Thumbs up voor Fresku en Typhoon =D>.
Congratz ook al vast voor al die levelgainz in dxpw!
Thanks! Typhoon vind ik persoonlijk supertof, heb hem diverse keren gemeet, en vorige week voor de 7e keer live gezien. Geweldige persoonlijkheid heeft die man. Fresku tot zover nog niet gezien, lijkt me ook wel eens tof.
Gozert schreef:Succes!
Thanks Gozert!
V jenne schreef:Goodluck!
Ty!
yarik6 schreef:Veel succes met je blog! mogen er nog vele levels volgen :bier:
Thanks Yarik, hier heb je de eersten;


Hey allen!

De eerste echte update sinds het begin van de blog. Ben de afgelopen dagen vrij druk geweest, waaronder nog een heel weekendje weg geweest.

In ieder geval, om te beginnen, weer een stapje dichterbij alle skills 90+.

Afbeelding

Afkscape bracht me dit:

Afbeelding

Faalde bij de screen op het juiste moment;

Afbeelding

Ext. dg daily:

Afbeelding

Wat deze week?

Ik wil gaan werken richting de 90 thieving, fishing en crafting. Ook zal ik gewoon dagelijks caches proberen te doen, zelfde voor sinkholes. Van de week trouwens ook nog een Elite gedaan, geen screen van genomen, was slechts 166k. Tevens was dit mijn eerste elite ooit. Momenteel ben ik een andere aan het doen.

Misschien ga ik nog wat questen, want ik moet nog Tai Bwo Wannai doen, en de barbarian training, om tasks te kunnen krijgen van Kuradal. :bier:

Tot de volgende update!
Suprr Freak
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 331
Lid geworden op: zondag 2 augustus 2015, 19:35
RS: Suprr Freak (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: Skinto's blog!

Bericht door Suprr Freak »

Ik heb Fresku 1x live gezien en toen was ik aan het filmen. Toen hij het zag, nam hij men iPhone en filmde iedereen in de zaal en dan een beetje van zichzelf :). Was wel leuke herinnering toen ik men iPhone terugkreeg.

Btw:
Gz met de behaalde resultaten :D!
Succes met je goals deze week.
Afbeelding
Plou
Berichten: 754
Lid geworden op: woensdag 24 februari 2010, 17:07
RS: Skinto (p2p)
Clan: Consentus
Oude naam: pl0xskill0rz

Re: Skinto's blog!

Bericht door Plou »

Hoi!

Weer een kleine week voorbij; ik ga voortaan proberen elke zondagavond een update'je te doen. Irl was afgelopen week vrij druk, niet heel veel gespeeld.

Om te beginnen met de recente gains:

Afbeelding

Zoals je ziet heb ik wat thieving gedaan afgelopen week, komt uiteraard van priff thieving. Priff thieving gaf me afgelopen week 10 clues, maar ze waren nooit hoger dan 400k, imo niet echt waard om te posten. Leuke clues post ik uiteraard wel.

1,5m van dung, sinks. Spreekt voor zich. 80-82 divination, caches en wat legit getraind. Verder wat mining xp, smithing xp.. niet heel bijzonder allemaal.

Vandaag ben ik wel weer begonnen met slayer na een poosje. Ik heb de barbarian training gedaan, dus sinds ik onlangs ook combat 110 ben geworden, kan ik nu mijn tasks bij Kuradel vandaan halen. =)
Ben op dit moment level 79. Ik heb verder geen goals opgesteld, maar Slayer is wel iets waar ik me vaker mee bezig ga houden. Drops zal ik uiteraard posten. ^_^
Ook heb ik wat melee levels gedaan, een beetje experimenteren met Steel Titan.

Afbeelding

Heb ook een paar quests gedaan, met Tai Bwo Wannai Trio als enige nuttige;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb nochtans niet bijzonder veel screens, maar om een reden waren m'n level-ups een beetje bugged ingame, dus vond het niet waard ze te op te slaan. Volgende week meer.

:bier:
Suprr Freak
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 331
Lid geworden op: zondag 2 augustus 2015, 19:35
RS: Suprr Freak (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: Skinto's blog!

Bericht door Suprr Freak »

Leuk dat je update, nu heb ik elke zondagavond wat te doen haha :D.
Gz met de quests, clue scrolls, de little gainz en good luck met Slayer!
Afbeelding
Plou
Berichten: 754
Lid geworden op: woensdag 24 februari 2010, 17:07
RS: Skinto (p2p)
Clan: Consentus
Oude naam: pl0xskill0rz

Re: Skinto's blog!

Bericht door Plou »

Misschien is elke zondagavond niet helemaal haalbaar.. haha. Anyways, ik had vakantie, en wat extra tijd om te scapen.

Om te beginnen, ik heb de afgelopen dagen quests gedaan. Een paar quests die nodig waren voor Desert Treasure, een paar easy quests en de Family Crest Quest, voor de gloves. Dit zijn ze:
In- of uitklappen •
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En wederom een aantal levels:

85 Div, eindelijk elke keer de volle reward halen in caches.

Afbeelding

109 Dailyoneering

Afbeelding

De volgende 2 levels komen van het Falador event, wat zeker op mijn (melee)levels ontzettend veel xp geeft. Ook 70 attack daar gehaald, wat tevens ook al mijn skills naar 70+ bracht. ^_^

94 HP

Afbeelding

Afbeelding

99 Thieving, ook niet meer zo vervelend als vroeger

Afbeelding

Loot; 2 brawlers (prayer + ranged), ook wat clue + triskelion loot. Resources als ores en logs missen, met nog wel wat dingen. Ruige schatting; 15m loot.

Afbeelding

Gains sinds de laatste update:

Afbeelding

Upcoming achievements:

* 400m total xp
* 2300 total
* 99 smithing
* 90 prayer
* 90 crafting

:bier:
Suprr Freak
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 331
Lid geworden op: zondag 2 augustus 2015, 19:35
RS: Suprr Freak (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: Skinto's blog!

Bericht door Suprr Freak »

Congratz met alles! Succes met je volgende goals!
Afbeelding
99slayers
Berichten: 10
Lid geworden op: woensdag 24 juli 2013, 17:23
RS: Gestopt

Re: Skinto's blog!

Bericht door 99slayers »

nice blog! :D/
Plaats reactie