'Suggesties' archief?

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8553
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

'Suggesties' archief?

Bericht door Neite »

Ik wou even het suggestie archief opzoeken om een paar oude plaatjes uit te halen die ik nergens anders terugvind. Aangezien het forum niet te vinden is, kan ik er op de een of andere manier terug aan geraken?
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Yves W »

Ik denk dat je gerust een mod kan contacteren en die zal er dan wel een paar uit de prullenbak vissen, indien het sub-forum nog niet compleet is verwijderd.
Afbeelding
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Renschmov »

We hebben even overlegd en besloten het Suggestie archief beschikbaar te maken voor leden die in een nostalgische bui zijn :). Het is te vinden als subforum onder Algemeen.
Afbeelding
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8553
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Neite »

Bedankt, is leuk om eens door te browsen :)
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Kipcorn »

VELEN DANK

Toegevoegd na 1 minuut en 2 seconden:
Zou het mogelijk kunnen zijn dat we er in kunnen posten, want zo kan je je opgeslagen topics zien. (Bij laden). Want ik heb daar volgensmij nog veel dingen staan.
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Jas »

Kipcorn schreef:VELEN DANK

Toegevoegd na 1 minuut en 2 seconden:
Zou het mogelijk kunnen zijn dat we er in kunnen posten, want zo kan je je opgeslagen topics zien. (Bij laden). Want ik heb daar volgensmij nog veel dingen staan.
Bij je Gebruikerspaneel kun je in het Overzicht nog je bewaarde concepten zien.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Kipcorn »

Bedankt!!
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Exoemo »

Misschien een idee om ervoor te zorgen dat je ook kan reageren op onderwerpen in het archief? Moest er bv. ooit iemand een suggestie teruglezen en daar om een of andere reden een reactie op wil geven, dan zou dit kunnen. En verder zijn er ook geen nadelen aan moest men op onderwerpen in het archief kunnen reageren.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Zeekoe »

Als er dan ook gemodereerd wordt op het nodeloos bumpen van onderwerpen, lijkt me het een goed idee.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door i k0nijn i »

Dan krijg je gewoon weer suggesties zoals het was en is het geen archief meer?
Afbeelding
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8553
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Neite »

J oey schreef:Laten we het maken van nieuwe topics dan ook maar gelijk toestaan en het subforum 'Suggesties' noemen.
Dit is inderdaad best wel een goed idee, je verliest er niets bij.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Zeekoe »

i k0nijn i schreef:Dan krijg je gewoon weer suggesties zoals het was en is het geen archief meer?
Aangezien er geen nieuwe topics bijkomen, blijft het een archief, lijkt me.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door i k0nijn i »

Aha, op die manier. Nja, indien mogelijk kan dat wel, maar dan moet er inderdaad gemodereerd op nutteloze reacties.
Afbeelding
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8553
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Neite »

i k0nijn i schreef:Aha, op die manier. Nja, indien mogelijk kan dat wel, maar dan moet er inderdaad gemodereerd op nutteloze reacties.
Dat is bij elk forumonderdeel zo denk ik :P

Zou ook wel leuk zijn als er dan tags komen voor RS3 en OSRS, aangezien we nu ook QoL (Quality of Life) hebben in OSRS dat spelers toelaat suggesties te doen voor het spel.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Zeekoe »

Waarom?
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8553
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Neite »

Zeekoe schreef:Waarom?
Omdat er mensen zijn die graag suggesties maken en erover discussiëren?
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Zeekoe »

De reden dat het een archief gaat worden is juist omdat niemand nog suggesties maakte en het inactief was. RuneLabs bracht daar ook geen verandering in, dus ik vraag me af waarom er nu plots wel weer animo voor zou zijn?
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8553
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Neite »

Zeekoe schreef:De reden dat het een archief gaat worden is juist omdat niemand nog suggesties maakte en het inactief was. RuneLabs bracht daar ook geen verandering in, dus ik vraag me af waarom er nu plots wel weer animo voor zou zijn?
Ik ben een tijdje niet actief geweest dus ben niet zo op de hoogte van inactieve forumonderdelen. Heb je enig idee wanneer het forumdeel werd gesloten? Waren er al een tijdje geen nieuwe posts meer?
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Exoemo »

Zeekoe schreef:De reden dat het een archief gaat worden is juist omdat niemand nog suggesties maakte en het inactief was. RuneLabs bracht daar ook geen verandering in, dus ik vraag me af waarom er nu plots wel weer animo voor zou zijn?
Ik verwacht natuurlijk niet dat er elke week een reactie wordt geplaatst, maar ik kan me goed voorstellen dat iemand op een topic uit het archief wil reageren in bv. de volgende gevallen:
- Het is de eerste keer dat hij de suggestie leest en hij wil toch even laten weten hoe geweldig hij het idee maar niet vindt
- Het idee wordt ook echt in Runescape verwezenlijkt, zo had ik bv. in 2011 een suggestie gemaakt rondom een nieuwe skill: 'inventing'. Nu, 5 jaar later, heeft Jagex dat ook echt in het spel gebracht. Ik kan me goed voorstellen dat iemand in zo'n geval een reactie wil plaatsen als 'nice call' etc

Verder verwacht ik niet dat er veel modereerwerk aan te pas zal komen omdat ik niet verwacht dat veel mensen er zullen posten, maar laten we op zijn minst de mogelijkheid bieden aan zij die dat wel willen. :)
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: 'Suggesties' archief?

Bericht door Zeekoe »

Exoemo schreef:
Zeekoe schreef:De reden dat het een archief gaat worden is juist omdat niemand nog suggesties maakte en het inactief was. RuneLabs bracht daar ook geen verandering in, dus ik vraag me af waarom er nu plots wel weer animo voor zou zijn?
Ik verwacht natuurlijk niet dat er elke week een reactie wordt geplaatst, maar ik kan me goed voorstellen dat iemand op een topic uit het archief wil reageren in bv. de volgende gevallen:
- Het is de eerste keer dat hij de suggestie leest en hij wil toch even laten weten hoe geweldig hij het idee maar niet vindt
- Het idee wordt ook echt in Runescape verwezenlijkt, zo had ik bv. in 2011 een suggestie gemaakt rondom een nieuwe skill: 'inventing'. Nu, 5 jaar later, heeft Jagex dat ook echt in het spel gebracht. Ik kan me goed voorstellen dat iemand in zo'n geval een reactie wil plaatsen als 'nice call' etc

Verder verwacht ik niet dat er veel modereerwerk aan te pas zal komen omdat ik niet verwacht dat veel mensen er zullen posten, maar laten we op zijn minst de mogelijkheid bieden aan zij die dat wel willen. :)
Je begrijpt me verkeerd, ik ben ook voorstander om reacties toe te laten, maar Neite stelde voor om het forum integraal terug te halen. Daar ben ik wel tegen, o.w.v. wat ik hierboven zei.

Modereerwerk zal misschien niet enorm zijn, maar wees maar zeker dat er mensen gaan zijn die zich interessant willen maken door oude topics zonder reden te bumpen. cf. de topics in bar die gesloten zijn.
Plaats reactie