Toekomst van het forum en Lunagang

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Eend »

Ik vind hem hartstikke prima zo. De bedoeling van de banner is juist om op te vallen. Door hem inklapbaar te maken of te verkleinen wordt het doel teniet gedaan.
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Ricc »

Eend schreef:Ik vind hem hartstikke prima zo. De bedoeling van de banner is juist om op te vallen. Door hem inklapbaar te maken of te verkleinen wordt het doel teniet gedaan.
Ja goed plan. Laten we dan maar direct de achtergrond veranderen naar evenementenpromotiemateriaal, alsook pop-ups installeren voor aankomende evenementen. Terwijl we bezig zijn kunnen we misschien ook PB's doorsturen of de helft van de topics in bar vervangen voor evenementenpromotiemateriaal

...

en ja, evenementenpromotiemateriaal is blijkbaar een woord
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Ricc »

Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Bighead »

Stel je niet aan, Ricc. Als je er problemen mee hebt blokkeer je 'm gewoon.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Ricc »

Bighead schreef:Stel je niet aan, Ricc. Als je er problemen mee hebt blokkeer je 'm gewoon.
Mijn punt is gewoon dat een excuus voor een te grote banner "om hem te laten opvallen", met daarmee de hoofdpagina voor een kwart op te vullen mits volledig naar boven gescrolled een beetje ridicuul.

De vorige evenementenbox was dusdanig kleiner en daar konden gemakkelijk 5 evenementen op. Persoonlijk stoor ik me niet aan die banner, maar ach.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door i k0nijn i »

Die evenementenbox zag je ook gewoon niet staan, anderzijds.

Een iets kleinere versie en iets dat wat beter oogt kan wel, vind ik, maar het doel blijft toch aandacht trekken.
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Meutr »

Ik vrees dat het niet lang gaat duren vooraleer heel wat actieve leden 'm in deze vorm geblokkeerd hebben. Want geef nu toe: wie vindt zo'n grote banner níet irritant? Dat blokkeren is ook echt heel simpel.

We hebben er dus alle baat bij om te zoeken naar een compromis tussen subtiliteit en zichtbaarheid.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Zeekoe »

Maar de mensen die hem blokkeren zijn meestal ook de mensen die geen interesse hebben in evenementen. Ik zie het probleem dus niet.
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Meutr »

Want mensen die wel interesse hebben kunnen zo'n banner niet irritant vinden? 't Is ook niet zo dat die banner elke dag nieuwe info geeft.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Zeekoe »

Ik heb nog niemand horen klagen die geïnteresseerd is in evenementen, behalve Joren dan.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door xNitrous »

Ik denk dat niemand die nog Runescape speelt (oldschool) en nog mee kan met dit soort evenementen het erg vind dat de Banner er is. Uiteraard moet het weer zo zin dat het NON-RS gedeelte dat wel vind, maar goed.. wat wil je dan met een RUNESCAPE forum?
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Zeekoe »

Nitrous, ik probeer echt om niet te bashen op jou, maar je maakt het me wel erg moeilijk zo.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door xNitrous »

Zeekoe schreef:Nitrous, ik probeer echt om niet te bashen op jou, maar je maakt het me wel erg moeilijk zo.
Het spijt me Zeekoe, ik doe mijn best om eerlijke en zinvolle posts dit forum in te blazen, maar het RS vs NON-RS is amper bij te houden.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Zeekoe »

Jij bent hier anders wel degene die een steek geeft richting Non-RS. Vind* je het gek dat Non-RS'ers niet zo blij zijn met zo'n banner? Wetende dat zij de meerderheid uitmaken van het actieve publiek, hebben ze alle recht om dit ter sprake te brengen. Denk dat ook jij niet kan ontkennen dat de uitstraling van die foto niet bepaald een opwaardering is voor het forum.

* vind is hier zonder -t, in volgende gevallen: "Non-RS vindt" en "niemand die nog Runescape speelt ... vindt" is het wel met -t.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Bighead »

xNitrous schreef:Ik denk dat niemand die nog Runescape speelt (oldschool) en nog mee kan met dit soort evenementen het erg vind dat de Banner er is. Uiteraard moet het weer zo zin dat het NON-RS gedeelte dat wel vind, maar goed.. wat wil je dan met een RUNESCAPE forum?
Waarom mag ik niet mee op de events? Dat is immers de enige conclusie als je zegt dat niemand het erg vindt om de banner te zien die OSRS speelt en mee kan naar de evenementen. Immers speel ik OSRS en vind ik de banner persoonlijk storend genoeg om hem geblokkeerd te hebben.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door i k0nijn i »

Zeekoe schreef:Jij bent hier anders wel degene die een steek geeft richting Non-RS. Vind* je het gek dat Non-RS'ers niet zo blij zijn met zo'n banner? Wetende dat zij de meerderheid uitmaken van het actieve publiek, hebben ze alle recht om dit ter sprake te brengen. Denk dat ook jij niet kan ontkennen dat de uitstraling van die foto niet bepaald een opwaardering is voor het forum.

* vind is hier zonder -t, in volgende gevallen: "Non-RS vindt" en "niemand die nog Runescape speelt ... vindt" is het wel met -t.
Veel van de Non-RSers mogen ook niet vergeten dat de focus toch nog altijd op RS dient te liggen, vind ik. Ik vind de banner ook niet fantastisch, maar anderzijds moet ik zeggen dat ik het intussen al gewend ben dat die banner er staat.
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door xNitrous »

Bighead schreef:
xNitrous schreef:Ik denk dat niemand die nog Runescape speelt (oldschool) en nog mee kan met dit soort evenementen het erg vind dat de Banner er is. Uiteraard moet het weer zo zin dat het NON-RS gedeelte dat wel vind, maar goed.. wat wil je dan met een RUNESCAPE forum?
Waarom mag ik niet mee op de events? Dat is immers de enige conclusie als je zegt dat niemand het erg vindt om de banner te zien die OSRS speelt en mee kan naar de evenementen. Immers speel ik OSRS en vind ik de banner persoonlijk storend genoeg om hem geblokkeerd te hebben.
Ik heb niet aangegeven dat je niet mee kunt, Bighead. Maar ik geef wel aan dat als je niet moet zeuren als je als NON-RS Poster een Runescape banner bovenaan het forum hebt staan! Dat is namelijk waarvoor dit forum bestemd is en niet om alleen maar je posts op te krikken, dus als je de banner irritant vind blokkeer je hem en dan hoef je ook niet meer te zeuren.

Dus dat, verder ben ik blij dat iKonijn inziet dat het toch uit eindelijk om Runescape draait.
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Bighead »

xNitrous schreef:
Bighead schreef:
xNitrous schreef:Ik denk dat niemand die nog Runescape speelt (oldschool) en nog mee kan met dit soort evenementen het erg vind dat de Banner er is. Uiteraard moet het weer zo zin dat het NON-RS gedeelte dat wel vind, maar goed.. wat wil je dan met een RUNESCAPE forum?
Waarom mag ik niet mee op de events? Dat is immers de enige conclusie als je zegt dat niemand het erg vindt om de banner te zien die OSRS speelt en mee kan naar de evenementen. Immers speel ik OSRS en vind ik de banner persoonlijk storend genoeg om hem geblokkeerd te hebben.
Ik heb niet aangegeven dat je niet mee kunt, Bighead. Maar ik geef wel aan dat als je niet moet zeuren als je als NON-RS Poster een Runescape banner bovenaan het forum hebt staan! Dat is namelijk waarvoor dit forum bestemd is en niet om alleen maar je posts op te krikken, dus als je de banner irritant vind blokkeer je hem en dan hoef je ook niet meer te zeuren.

Dus dat, verder ben ik blij dat iKonijn inziet dat het toch uit eindelijk om Runescape draait.
Wilde gewoon even opmerken dat ik het niet eens was met je standpunt dat mensen die OSRS spelen en als zodanig mee kunnen naar de evenementen zich zogenaamd niet zouden kunnen storen aan de banner. Ik ben het er overigens helemaal mee eens dat het geen probleem is aangezien 'ie gewoon geblokkeerd kan worden. Echter zou het voor de opkomst bij evenementen natuurlijk beter zijn als mensen niet geneigd waren om 'm te blokkeren.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Gozert »

Hoe blokkeer ik die banner?
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Toekomst van het forum en Lunagang

Bericht door Bighead »

Een willekeurige adblocker die een element blocker bevat. uBlock is er een van.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Plaats reactie