je membership afzetten

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Plaats reactie
victor897
Berichten: 58
Lid geworden op: maandag 24 augustus 2015, 18:42
RS: skillerking (p2p)
Clan: /

je membership afzetten

Bericht door victor897 »

~~je membership afzetten~~

Hallo allemaal!

ik denkt dat iedereen als member wel eens dit vervelende probleem heeft: je gaat op vakantie deze zomer, je hebt examens, je bent op zakenreis...
maar dan heb je zo juist 6 maanden membership met een paypal kaart gekocht dus staat die maand membership dat je weg bent gewoon te verrotten dus mijn idee luid als volgt:

wat als je je membership kunt ''afleggen'' voor paar dagen of weken.

dus stel je moet deze zomer op reis dan kun je instellen op je account oke van 1 augustus tot 20 augustus kan ik niet spelen dus zet die 20 dagen membership langs de kant!

oke dan hoor ik mensen denken joh die mensen dat voor 99 fishing gaan doormiddel van fly fishing ze kunnen hun membership afleggen en dan gewoon in f2p trainen:

DIT GAAT NIET!

ik zou dus willen als je kiest om je membership ''afteleggen'' dat je aan bepaalde voorwaarden moet doen:
- het moet minstens 1 week zijn(om gewoon breaks te voorkomen)
- het mag ook niet langer duren dan 1 maand aangezien ik denk dat er niemand meer dan een maand op vakantie gaat en dit ook om gewoon mensen die een break willen nemen dit niet zouden kunnen voor langer dan een maand
- als je je membership ''aflegt'' kan je tijdelijk die dagen dat je ingevoerd hebt niet meer inloggen op runescape! zowel niet in f2p ook niet om te voorkomen zoals mijn reeds aangehaald puntje dat bv mensen 99 fishing doen via fly fishing dit dan doen in f2p en hun p2p tijd besteden aan member skills.

ik denk dat dit vele frustraties van mensen zouden wegnemen!

alvast bedankt om te lezen, reageer aub wat je er van vind. :)


~~greets skillerking!~~
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: je membership afzetten

Bericht door Zeekoe »

Wat een belachelijk idee. Denk eens na vanuit het standpunt van Jagex (of eender wel ander bedrijf): je loopt heel wat inkomsten mis, zonder enige vorm van voordeel.
Bovendien:
99 fishing gaan doormiddel van fly fishing
Waarom zou je dat in godsnaam doen als je member bent.
er niemand meer dan een maand op vakantie gaat
:lol:
ik denk dat dit vele frustraties van mensen zouden wegnemen!
Nope.

Toegevoegd na 26 seconden:
EN LEER JE DT-REGELS.
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 37732
Berichten: 2937
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 13:40
Oude naam: Fabio ftw

Re: je membership afzetten

Bericht door Ex-gebruiker 37732 »

nou victor ik vind het allemaal leuk enzo maar jagex zijn geldwolven en vieze mtx nerds en opgekocht door chinezen dus dit gaat nooit gebeuren want zo neem je hun geld weg
If you steal from one author, it’s plagiarism; If you steal from multiple people, it’s research

ewa
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: je membership afzetten

Bericht door Meleepro NL »

ik vind het een raar idee, al ga je 1maand op zakenreis kost dat je 6euro in membership ofzo, ik denk dat die 6euro niet heel erg veel uit maakt als je op een dure zakenreis gaat om je cocaïne te verkopen aan een oliesjeik, Daarnaast betaal je voor 6MAANDEN, niet voor 6MAANDEN WANNEER HET UIT KOMT.

Toegevoegd na 1 minuut en 11 seconden:
daarnaast loop je ook loyalty points mis
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40382
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: je membership afzetten

Bericht door Daan »

Dat ik het ooit nog eens eens zou zijn met Meleepro. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: je membership afzetten

Bericht door Jelmer »

Jammer dat redelijk nieuwe leden op zo'n manier worden behandeld, terwijl dit forum juist nieuwe leden moet gaan krijgen.

Ik vind het idee op zich niet eens zo heel slecht uitgedacht. Zelf heb ik ook wel eens nagedacht over een dergelijk iets, omdat het heel handig kan zijn. :P Het zou een kleine toevoeging kunnen zijn aan het huidige systeem; je kan immers je membership cancelen. Je geld krijg je dan uiteraard niet terug. Maar gezien het bij Jagex enkel om het geld draait, zoals Fabio al terecht aankaart, zullen dit soort ideeën in de doofpot worden gestopt.

Desalniettemin toch leuk dat er meegedacht wordt, jammer dat het alleen niet meer gaat werken, ook kijkende naar het sluiten van de RuneLabs.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
victor897
Berichten: 58
Lid geworden op: maandag 24 augustus 2015, 18:42
RS: skillerking (p2p)
Clan: /

Re: je membership afzetten

Bericht door victor897 »

J elmer schreef:Jammer dat redelijk nieuwe leden op zo'n manier worden behandeld, terwijl dit forum juist nieuwe leden moet gaan krijgen.

Ik vind het idee op zich niet eens zo heel slecht uitgedacht. Zelf heb ik ook wel eens nagedacht over een dergelijk iets, omdat het heel handig kan zijn. :P Het zou een kleine toevoeging kunnen zijn aan het huidige systeem; je kan immers je membership cancelen. Je geld krijg je dan uiteraard niet terug. Maar gezien het bij Jagex enkel om het geld draait, zoals Fabio al terecht aankaart, zullen dit soort ideeën in de doofpot worden gestopt.

Desalniettemin toch leuk dat er meegedacht wordt, jammer dat het alleen niet meer gaat werken, ook kijkende naar het sluiten van de RuneLabs.
bedankt jelmer voor te reageren :-) het was ook tenslotte maar een ideetje...
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: je membership afzetten

Bericht door Zeekoe »

J elmer schreef:Jammer dat redelijk nieuwe leden op zo'n manier worden behandeld, terwijl dit forum juist nieuwe leden moet gaan krijgen.
Wat zit jij nu weer te bazelen. Victor is helemaal geen nieuw lid, heeft al bijna een jaar een account hier. Bovendien is het niet zo dat de dingen die wij hier zeggen kwetsend of beledigend zijn, hè. Als deze comments je gevoelens toch kwetsen, houd ik mijn hart al vast voor het moment dat je als individu de maatschappij instapt.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: je membership afzetten

Bericht door Jelmer »

Zeekoe schreef:
J elmer schreef:Jammer dat redelijk nieuwe leden op zo'n manier worden behandeld, terwijl dit forum juist nieuwe leden moet gaan krijgen.
Wat zit jij nu weer te bazelen. Victor is helemaal geen nieuw lid, heeft al bijna een jaar een account hier. Bovendien is het niet zo dat de dingen die wij hier zeggen kwetsend of beledigend zijn, hè. Als deze comments je gevoelens toch kwetsen, houd ik mijn hart al vast voor het moment dat je als individu de maatschappij instapt.
Vandaar dat ik ook aanhaal dat het een 'redelijk' nieuw lid is, tussen alle oudere leden. Ik probeer er ook alleen maar mee te zeggen dat een idee niet op die manier de grond ingetrapt hoeft te worden, wat schijnbaar voor een enkeling nog erg lastig is.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Plaats reactie