tech tree

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Plaats reactie
keestramper
Berichten: 918
Lid geworden op: zondag 10 mei 2009, 0:19
RS: REopakees (p2p)
Clan: raging elders

tech tree

Bericht door keestramper »

Ik heb een probleem met de tech tree update

Ik heb op level 51 corporal componenten, Sprinkler MK1 en mining accumulator unlocked en aan de linkerzijde van de tafel onderzocht. Aan de linkerzijde van de tafel is nu alles onderzocht wat ik kan op mijn level

Ik kan nu de Sprinkler MK1 maken echter de Mining accumulator staat er niet tussen en dus kan ik die niet maken. Wat heb ik fout gedaan?
Hij is unlocked dat staat er ook en er staat een groene rand omheen en is onderzocht aan de linkerkant van de tafel.
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: tech tree

Bericht door Ceecs Clan »

Heb je al gekozen tussen dwarven/goblin. (door te praten met de goblin/dwarf bij de guild). Volgens mij kan je pas nadat je dwarf kiest de Mining accumulator unlocken
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: tech tree

Bericht door Joost »

Je weet zeker dat je de blueprint van de Mining accumulator 'discovered' hebt? Anders kan je hem niet maken.

Verder zou ik het anders niet weten, ze behoren tot dezelfde tree (Dwarven) en je hebt het juiste Invention level voor beide dus misschien er toch overheen gekeken?
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: tech tree

Bericht door Ceecs Clan »

Gisteren begonnen met tech trees en zag dat je het moest vrij kopen met Dwarven Currency voor je die blueprint krijgt om te unlocken. Dit doe je bij dat noticeboard in de guild. Currency krijg je door tasks in te leveren.

^ Volgens mij heb je dit nog niet gedaan en enkel dan die corporeal components unlocked.
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: tech tree

Bericht door BurnedUDown »

Ik heb op level 51 corporal componenten, Sprinkler MK1 en mining accumulator unlocked en aan de linkerzijde van de tafel onderzocht.
Staat letterlijk dat hij het wel deed. Misschien eens goed lezen de volgende keer.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: tech tree

Bericht door Zeekoe »

Had vandaag nog van iemand gehoord die het unlocked had, maar niet kon maken. Misschien een bug report inzenden als je zeker bent?
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: tech tree

Bericht door Ceecs Clan »

BurnedUDown schreef:Ik heb op level 51 corporal componenten, Sprinkler MK1 en mining accumulator unlocked en aan de linkerzijde van de tafel onderzocht.
Staat letterlijk dat hij het wel deed. Misschien eens goed lezen de volgende keer.
Je unlocked het pas nadat je het vrij koopt met dwarven currency dus miss heeft die dat niet gedaan dacht ik hé. Volgens mij noemt hij gewoon de dingen op die hij zag bij message van level up ;)
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: tech tree

Bericht door Zeekoe »

"Staat ook een groene rand omheen"
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: tech tree

Bericht door Joost »

Lijkt erop dat het een glitch is, onderhand al van meerdere mensen gehoord dat ze dit probleem ook hebben
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: tech tree

Bericht door Ceecs Clan »

Het is ondertussen patched. Blijkbaar hield het rekening met de oude level requirements. Dus nu zou het normaal moeten werken
keestramper
Berichten: 918
Lid geworden op: zondag 10 mei 2009, 0:19
RS: REopakees (p2p)
Clan: raging elders

Re: tech tree

Bericht door keestramper »

Het was een clitch denk ik want toen ik een level verder was kon ik het ineens wel.
Plaats reactie