Dit ben ik niet

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Joost »

Jo schreef:Natuurlijk is dit allemaal toevallig, dus ook het juiste moment om mij te kloten
Ik moet wel toegeven dat de lui op dit forum hier nogal goed zijn in het aannaaien van een ban of overtreding, echter vind ik dit geval wel erg extreem en dus zeer onwaarschijnlijk :')
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Simon` »

sorry jo maar ik denk dat jij het was helemaal omdat je mij appte dat je dit ging doen #exposed
Afbeelding
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

show pic
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Dit ben ik niet

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Ik geef toe dat ik het was. Ik wilde een grap uitvoeren, maar voel me er slecht bij dat Jo nu onterecht gestraft wordt.
Vele kusjes aan iedereen
Rik
Berichten: 1447
Lid geworden op: dinsdag 5 mei 2009, 14:01
RS: Ri k (p2p)
Oude naam: R ik

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Rik »

just a prank kill
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Kipcorn »

Ik vind het heel jammer wat er gebeurd is, maar er is gewoon geen BEWIJS dat Jo het was.
Daarom ben ik het eens met Elzou: je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Als je voor een rechtbank staat, is het niet aan jou om te bewijzen dat je onschuldig bent. De aanklager moet namelijk de rechter ervan overtuigen dat je schuldig bent. Het principe lijkt eenvoudig, maar in de praktijk wordt het al gauw geschonden. Denk maar aan de oordelen die veel mensen over bepaalde groepen hebben: ‘Jongens van die en die groep zijn crimineeltjes’.

In Nederland houden rechters zich aan de internationale normen, in andere landen niet altijd. In China wordt wel 99 procent van degenen die zijn aangeklaagd ook veroordeeld. De rechters gaan er daar vanuit dat je schuldig bent.

In Syrië werd Haytem al-Hamwi veroordeeld voor iets dat geen misdrijf is. Hij liep mee in een stille demonstratie. In een geheim proces kreeg hij vier jaar gevangenisstraf wegens ‘pogingen een religieuze organisatie op te richten’. Feitelijk had hij met vrienden een bibliotheek opgezet en openbare videovertoningen georganiseerd, met films over bijvoorbeeld het leven van Gandhi.
-Amnesty International.

Op deze manier lijkt de Lunatip dus op landen als Iran, Saoedi-Arabië, China en Syrië.

Het enige wat Jo strafbaar heeft gedaan in de chat was provoceren. Dat verdient imo geen perm ban.

Ik denk zelf dat het gewoon iemand uit de chat was die de boel aan het opnaaien was.

Toegevoegd na 3 minuten en 9 seconden:
Trouwens: Jo is een Belg, en Belgen schelden niet met ziektes zoals kanker. Het kan Jo dus niet zijn.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Tristan »

Lunatip heeft nooit de pretentie gehad dat het een soort rechtsstaat is. Ik verwijs je graag door naar de regels: https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... 1&t=192908. Natuurlijk is bewijslast belangrijk bij het oordeel, maar dit is onmogelijk te bewijzen omdat wij niet kunnen zien wie er achter het beeldscherm zit. Het oordeel wordt daarom gemaakt in consensus met de chatmoderators.

Ik weet niet hoe serieus ik Tiktak zijn bericht moet opvatten, als dat waar is dan wordt gewoon de permanente ban gegeven aan Tiktak.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Gozert »

Ik was het niet.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Dit ben ik niet

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Kipcorn heeft wel een punt dat in het geval van schelden met ziektes het bijna altijd over een Nederlander gaat.

Toegevoegd na 31 seconden:
Gozert bvb is iemand die om de haverklap met ziektes scheld. Zou me niets verbazen mocht hij de schuldige zijn.
Vele kusjes aan iedereen
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Gozert »

Ik ben niet eens een Nederlander man.
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: Dit ben ik niet

Bericht door iRon »

Aan de hand van de feiten die nu bekend zijn kan je Jo onmogelijk permanent bannen. Wie zegt dat hij het was? Toevalligheden zijn geen goede reden en het kan gemakkelijk zijn dat een Jo-hater uit de chat gebruik geeft gemaakt van deze omstandigheden. Dit is te resoluut besloten.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Dit ben ik niet

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Hij is nog eens een leugenaar op de kop toe. Ik denk dat we schuldige gevonden hebben.

Toegevoegd na 2 minuten en 22 seconden:
We hebben dus nog 2 verdachten.
1. Gozert
2. Jelmer zelf die Jo wou kloten.
Vele kusjes aan iedereen
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Gozert »

Ik heb een alibi!
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Dit ben ik niet

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Gozert schreef:Ik heb een alibi!
Er staat nergens wanneer het gebeurd is. Je maakt je dus enkel en alleen maar verdachter.
Vele kusjes aan iedereen
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Gozert »

Jo post het op het tijdstip dat ik nog sliep...... Ik ben net een uur wakker L

Toegevoegd na 2 minuten en 54 seconden:
TikTakTokTekTuk schreef:Ik geef toe dat ik het was. Ik wilde een grap uitvoeren, maar voel me er slecht bij dat Jo nu onterecht gestraft wordt.
Ik stel voor dat je tiktak nu een perm ban geeft. Hij heeft al een verleden met mensen een oor aan te naaien door zich voor te doen als Wertoo 4 (met een spatie), om zo fake mensen te kicken.

Hij wou Tristan een oor aannaaien het lijkt mij dus logisch dat hij het nu bij Jo heeft geprobeerd.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Dit ben ik niet

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Gozert probeert de focus op andere personen te richten. Trap hier niet in, mensen, hij doet dit enkel om zelf uit de spotlights te komen en zo zijn welverdiende perm ban te ontlopen.
Vele kusjes aan iedereen
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Daan »

"Wie is Jelmerkanker" is de nieuwe "Wie is Cruseder"

Ik vind deze wel leuker eigenlijk.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Dit ben ik niet

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Wow Daan vindt Jelmer met kanker leuk!!
Vele kusjes aan iedereen
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Daan »

Dan heb je me toch verkeerd begrepen, vriend!
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Dit ben ik niet

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Hier praat je je niet uit, Daan!
Vele kusjes aan iedereen
Gesloten