Dit ben ik niet

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Dit ben ik niet

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Hallo medelunagangers!

Gisteren ben ik na lange tijd nog eens ingelogd op RuneScape en heb ik vervolgens lunatip gejoint om te chatten en om een beetje te trollen. Na tientallen minuten was er een gesprek tussen 2 van mijn vijanden/mods: Jelmer en Hankinator. Ze waren bezig over xp gains en toen zei ik rs3 = easyscape. Ik kreeg een kick, wat wel te verwachten was.

Ff later krijg ik van de enige, de echte Kipcorn een berichtje op Facebook met het volgende:

Kipcorn: Je bent permanent verbannen uit lunatip.

Jo: rofl meen je niet

Kipcorn: Wat denk je dan als je een account jelmerkanker gaat aanmaken en in de chat spamt XD

Jo: neeh joh temporarily maar
wat?

Kipcorn:
Afbeelding

Geloof ook maar wat jullie willen. Jelmer zei dat ik mijn onschuld moest bewijzen :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
pauperunit
Grapjas
Berichten: 16867
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 10:42
RS: Rondjeslopen (OSRS)
Oude naam: grootmonster

Re: Dit ben ik niet

Bericht door pauperunit »

Leugenaar
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Dit ben ik niet

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Het lijkt me dat deze actief van Jo ook een ban verdient hier op ltf.
Vele kusjes aan iedereen
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Lisette »

Het is wel héél toevallig Jo.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Zeekoe »

Jo liegt.
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Joost »

Geloof je het zelf :')
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: Dit ben ik niet

Bericht door elzou »

Onschuldig tot het tegendeel bewezen. Fout erkennen, zand erover en met onmiddellijke ingang terugdraaien.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Tristan »

Het is allemaal inderdaad een erg toevallig, vind je zelf niet? Jij wordt gekickt voor de RS3 vs OS discussie door Jelmer en heel kort daarna een account verschijnt die én de zelfde overtreding maakt (met exact de zelfde woorden die jij gebruikte) én 'Jelmerkanker' heet. Dat het een willekeurige Jelmer hater is lijkt mij dus wel erg sterk. Dat het een lid was in de chat die de gelegenheid nam om jou voor de bus te gooien lijkt mij ook niet zo aannemelijk, wie zal het dan zijn geweest? Wat is het motief? Ik heb in de tijd dat je in de chat zat geen conflicten tussen jou en andere leden waargenomen. In die zin heeft Jelmer wel gelijk: je had een motief, je hebt een geschiedenis van kicks, bans en aan de stok hebben met moderators (vooral Jelmer) en de timing zit je ook tegen. Al met al lijkt het mij wel duidelijk wie het was.
Laatst gewijzigd door Tristan op zaterdag 28 mei 2016, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Mystery »

Ik zet in op dit (als buitenstaander):

Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Rems »

wat is dat grijze helmpje voor iemands naam?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Mystery »

Ironman. Als ie iets meer wit was was ie ultimate.

Ironman is gewoon DIY, je kan niet ruilen en geen GE gebruiken, in het kort. Maar daar gaat het nu verder niet over. :P
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Natuurlijk is dit allemaal toevallig, dus ook het juiste moment om mij te kloten
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Dit ben ik niet

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Tristan schreef:Het is allemaal inderdaad een erg toevallig, vind je zelf niet? Jij wordt gekickt voor de RS3 vs OS discussie door Jelmer en heel kort daarna een account verschijnt die én de zelfde overtreding maakt (met exact de zelfde woorden die jij gebruikte) én 'Jelmerkanker' heet. Dat het een willekeurige Jelmer hater is lijkt mij dus wel erg sterk. Dat het een lid was in de chat die de gelegenheid nam om jou voor de bus te gooien lijkt mij ook niet zo aannemelijk, wie zal het dan zijn geweest? Wat is het motief? Ik heb in de tijd dat je in de chat zat geen conflicten tussen jou en andere leden waargenomen. In die zin heeft Jelmer wel gelijk: je had een motief, je hebt een geschiedenis van kicks, bans en aan de stok hebben met moderators (vooral Jelmer) en de timing zit je ook tegen. Al met al lijkt het mij wel duidelijk wie het was.
Dat het een willekeurige Jelmer hater is, is wel geen toeval. Zowat iedereen haat Jelmer.
Vele kusjes aan iedereen
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Tristan schreef: Ik heb in de tijd dat je in de chat zat geen conflicten tussen jou en andere leden waargenomen.
Nou deze was er wel, met Jorenator fzo iets
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Tristan »

TikTakTokTekTuk schreef:
Tristan schreef:Het is allemaal inderdaad een erg toevallig, vind je zelf niet? Jij wordt gekickt voor de RS3 vs OS discussie door Jelmer en heel kort daarna een account verschijnt die én de zelfde overtreding maakt (met exact de zelfde woorden die jij gebruikte) én 'Jelmerkanker' heet. Dat het een willekeurige Jelmer hater is lijkt mij dus wel erg sterk. Dat het een lid was in de chat die de gelegenheid nam om jou voor de bus te gooien lijkt mij ook niet zo aannemelijk, wie zal het dan zijn geweest? Wat is het motief? Ik heb in de tijd dat je in de chat zat geen conflicten tussen jou en andere leden waargenomen. In die zin heeft Jelmer wel gelijk: je had een motief, je hebt een geschiedenis van kicks, bans en aan de stok hebben met moderators (vooral Jelmer) en de timing zit je ook tegen. Al met al lijkt het mij wel duidelijk wie het was.
Dat het een willekeurige Jelmer hater is, is wel geen toeval. Zowat iedereen haat Jelmer.
Jelmer is juist een van de meest geliefde chatmoderators!
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Dit ben ik niet

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Tristan schreef:
TikTakTokTekTuk schreef:
Tristan schreef:Het is allemaal inderdaad een erg toevallig, vind je zelf niet? Jij wordt gekickt voor de RS3 vs OS discussie door Jelmer en heel kort daarna een account verschijnt die én de zelfde overtreding maakt (met exact de zelfde woorden die jij gebruikte) én 'Jelmerkanker' heet. Dat het een willekeurige Jelmer hater is lijkt mij dus wel erg sterk. Dat het een lid was in de chat die de gelegenheid nam om jou voor de bus te gooien lijkt mij ook niet zo aannemelijk, wie zal het dan zijn geweest? Wat is het motief? Ik heb in de tijd dat je in de chat zat geen conflicten tussen jou en andere leden waargenomen. In die zin heeft Jelmer wel gelijk: je had een motief, je hebt een geschiedenis van kicks, bans en aan de stok hebben met moderators (vooral Jelmer) en de timing zit je ook tegen. Al met al lijkt het mij wel duidelijk wie het was.
Dat het een willekeurige Jelmer hater is, is wel geen toeval. Zowat iedereen haat Jelmer.
Jelmer is juist een van de meest geliefde chatmoderators!
Dat is nu ook niet zo moeilijk. Het is niet omdat al de andere chatmoderatoren nog meer gehaat worden dat Jelmer niet gehaat wordt. Beetje kortzichtig van je.
Vele kusjes aan iedereen
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Hoe kan je dit nu serieus nemen: "jelmer een van de meest geliefde chatmoderators" lolol

Toegevoegd na 31 seconden:
ik ga eerlijk zijn: ik vond het grappig maar zelf zou ik zoiets nooit doen
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Tristan »

Dat is gewoon tough love, in de werkelijkheid houdt iedereen van ons.
Jo schreef:Hoe kan je dit nu serieus nemen: "jelmer een van de meest geliefde chatmoderators" lolol

Toegevoegd na 31 seconden:
ik ga eerlijk zijn: ik vond het grappig maar zelf zou ik zoiets nooit doen
Sympathiseren? Oei!
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Dit ben ik niet

Bericht door TikTakTokTekTuk »

In mijn top 100 van mensen die ik wil vermoorden, staat Jelmer op plaats 4, 1 plaats achter Tristan.
Vele kusjes aan iedereen
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Dit ben ik niet

Bericht door Jelmer »

Helaas Jo.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Gesloten