Mijn mening over mods

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Mijn mening over mods

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Lunagang is zeer zeker serieus om mij permanent te verbannen omdat ik vind dat RuneScape 3 gemakkelijk is. En ik denk dat ik, voor zover ik weet, de enige persoon ben waarop Lunagang deze wet toepast. Zover dat ik weet, misschien iemand anders waarvan ik nog niet gehoord heb. Maar ik denk dat ik de enige ben. Omdat de moderators heel Lunagang onder controle hebben. Lunagang is een façade, het gaat er niet zoals iedereen zegt. Het zijn poppen in de moderators hun handen. Zij vinden het een spelletje. Het is er slechter geworden de laatste jaren en ik verwachte nog slechtere dingen te gebeuren in de toekomst. En zoals ik zei willen ze mij verbannen omdat ik vind dat RuneScape 3 gemakkelijk is. Ik heb daar ook gelijk in. Nu zou het mij totaal niet uitmaken als ze me willen verbannen voor leugentjes maar niet voor feiten. Dit wil dus zeggen dat ik nooit nog een voet zal zetten op Lunagangse bodem. Hoewel ik hoop voor een revolutie en hoop dat de moderators van hun krachten worden geschopt, en worden weggevaagd. Ik zou graag een paar van de topmoderatoren weg zien gaan. Moderators moeten naar kampen gaan en heropgevoed worden. Hoelang dat ook duurt. Al duurt het 10, 20 jaren. Laat ze daar tot ze waarden en normen hebben geleerd en geleerd hebben over EERLIJKHEID. Moderators zijn niet graag eerlijk. De moderators moeten gestopt worden, en van hun krachten ontdaan worden, het zijn gemene mensen en gek tot in de nek. Ze kicken mensen en ze vertellen broodje-aap verhalen zogezegd dat het gunstig is voor de chat. Dikke zever het is helemaal niet gunstig. Het is zeer zeer schadelijk. Het is fysiek schadelijk, het is metaal schadelijk, het is schadelijk in alle mogelijke gevallen. Het is gewoon misdadig en ze zijn boosaardig. Ik praat geregeld met Kipcorn, een vriend van mij. Hij vertelde me dat hij onlangs ook permanent verbannen was voor iets dat hij NIET HEEFT GEDAAN. Hij is nog steeds getraumatiseerd door dit voorval, 2 weken later. Dus de moderators moeten gestopt worden voor het verbannen van de sfeermakers en hun trouwe leden.
Laatst gewijzigd door Ex-gebruiker 35543 op dinsdag 14 juni 2016, 15:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Sam »

enige*

daarna ben ik niet meer verder gaan lezen, sorry
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Megareus12 »

façade*

daarna ben ik niet meer verder gaan lezen, sorry
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Tristan »

Sam schreef:enige*

daarna ben ik niet meer verder gaan lezen, sorry
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40370
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Daan »

Ik heb het ook niet gelezen, maar ik vind niet dat ze je moeten verbannen. Zou anders veel te saai worden, en behalve dat je een beetje dom bent doe je opzich niet veel verkeerd.
samidurran
Berichten: 44
Lid geworden op: vrijdag 10 juni 2016, 18:27
RS: samidurran (p2p)

Re: Mijn mening over mods

Bericht door samidurran »

Grappig dat hij 1x 'enige' naar enige veranderd, maar te dom is om het 2x te doen.
jan951
Berichten: 1931
Lid geworden op: donderdag 12 juni 2008, 13:16
RS: jan951 (p2p)

Re: Mijn mening over mods

Bericht door jan951 »

Ik heb het wel helemaal gelezen, maar volgens mij ben je een beetje aan het overdrijven. Daarbij denk ik niet dat je verbannen wordt voor het feit dat je RS3 te makkelijk vind, maar eerder voor dit soort posts. Mijn mening over deze post is dat het lijkt dat je dit in een dronken toestand hebt geschreven. Wellicht is het verstandiger om dit topic te sluiten.

proud owner of the quest cape since 21-12-2009.
Terug op:19-10-15
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40370
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Daan »

samidurran schreef:Grappig dat hij 1x 'enige' naar enige veranderd, maar te dom is om het 2x te doen.
Wie ben jij? Aron?
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Joost »

Achja Jo heeft wel gelijk alleen kan die het niet normaal verwoorden
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Sam »

Ben je er nou nog steeds niet overheen Joost?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Joost »

Waarover?
Daniel_1102
Berichten: 4277
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:46
Clan: Eternity
Oude naam: daniel 1102

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Daniel_1102 »

Ik ben ook verbannen voor GENE REASON en heb nu fysische en menale problemen opgelopen :!: Ik hoop dat binnenkort de mods hun conslusies trekken en forum en chat zullen verlaten :!: :!:
Afbeelding
'What is our heart's desire?'
'Vengeance. Justice. Fire and blood.'
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Ricc »

Daniel_1102 schreef:Ik ben ook verbannen voor GENE REASON en heb nu fysische en menale problemen opgelopen :!: Ik hoop dat binnenkort de mods hun conslusies trekken en forum en chat zullen verlaten :!: :!:
:!: :!: :!:
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Lisette »

Heb je gewoon bij je aanvulling van je mobiel toetsenbord elke keer op het middelste woord gedrukt ofzo?
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Zeekoe »

samidurran schreef:Grappig dat hij 1x 'enige' naar enige veranderd, maar te dom is om het 2x te doen.
Grappig dat je andere mensen dom noemt o.w.v. hun Nederlands en zelf niet eens een werkwoord kan vervoegen.
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Simon` »

Dit móét een troll zijn en anders had ik je toch verkeerd staan in m'n waardering, daar ik je toch best mocht.
Afbeelding
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Lisette »

ga je nou weg of niet?
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Lisette schreef:ga je nou weg of niet?
wat zou je het liefst willen?
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Lisette »

dat is een retorische vraag
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: Mijn mening over mods

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

-
Gesloten