Toekomst van het RuneScape forumdeel

Vragen en andere onderwerpen m.b.t. het forum en de chats plaats je hier, zolang het serieus blijft.
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door Jelmer »

^In de chat is het dus wel ieder kwartaal. :P
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door Tristan »

Met de reden dat het per maand te moeilijk werd om steeds weer nieuwe mensen te zoeken.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
mbtkiller

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door mbtkiller »

Als het zo doorgaat zal dat niet het probleem worden denk
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door Kipcorn »

Het is als eerste belang alle shitposters en flamende/haatdragende posters eruit te halen. Geef ze een laatste waarschuwing en ontzeg ze daarna toegang tot het RS-gedeelte. Alleen op deze manier kan meer activiteit gebracht worden tot dit forum.
Verklein het RS3 gedeelte ook. Net als 07-rs gedeelte, 3 aparte delen waarin gepraat kan worden. Ook moet Lunagang zich meer uitdrukken als RS3 én 07 forum, want bij het 07-gedeelte ligt nog een grote schare spelers die zich bij Lunagang kunnen voegen.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door xNitrous »

Tristan schreef:Met de reden dat het per maand te moeilijk werd om steeds weer nieuwe mensen te zoeken.
Kan ik me in vinden. Maar misschien is het momenteel voor de drukte iets om te proberen? Per 2 maanden, 2 personen tegelijk... wie weet heeft het een positief effect?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door Daan »

"Voor de drukte"

Nu moet je ook niet gaan overdrijven. Vroeger was het echt velen malen drukker en toen voldeed Tipforummer van het kwartaal ook gewoon. Zou niet inzien waarom nu niet. (volgens mij ook al weer heel lang geleden dat we überhaupt een Tvhk gezien hebben)
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door xNitrous »

Daan schreef:"Voor de drukte"

Nu moet je ook niet gaan overdrijven. Vroeger was het echt velen malen drukker en toen voldeed Tipforummer van het kwartaal ook gewoon. Zou niet inzien waarom nu niet. (volgens mij ook al weer heel lang geleden dat we überhaupt een Tvhk gezien hebben)
Maar Daan ik bedoel dan ook (Aangezien ik Tristan tip) in de friendschat! Dagelijks heb ik een toppunt van 44 personen gezien, best wel een drukte voor wat het geweest is!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40371
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door Daan »

Oh.



Chat was vroeger ook altijd veel drukker, dus ik kan mijn argument wel herhalen.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door xNitrous »

Daan schreef:Oh.



Chat was vroeger ook altijd veel drukker, dus ik kan mijn argument wel herhalen.
True, maar dat was aka 2007-8-9? Toen was iedere PC game drukker.. maar wat ik wil aangeven is dat het nu (OSRS bestaat pas een paar jaar) drukker is dan de afgelopen jaren, dus aangezien we toch bezig zijn het een mogelijkheid is om dingen te veranderen Daan. Ik snap dat je het voor jou niet nuttig vind, maar wij willen graag die activiteit houden want zo is het nou eenmaal leuker om een spel als Runescape te spelen.
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door i k0nijn i »

Het is echter wel heel erg uit de lucht gegrepen dat elke PC game minder druk is dan een kleine 10 jaar geleden. :")
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door xNitrous »

i k0nijn i schreef:Het is echter wel heel erg uit de lucht gegrepen dat elke PC game minder druk is dan een kleine 10 jaar geleden. :")
Iets te ruim genomen, klopt.. maar spellen als Runescape , WoW, LoL etc is allemaal met de tijd wel wat minder geworden dan die jaren geleden. Maar goed ik heb het nu dan ook over de OSRS chat zoals ik de vorige post aan gaf.
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door Jelmer »

Niet vergeten dat Rs3 ook nog een significant deel van de chat uitmaakt en dat juist daar momenteel vraag naar hulp is wat betreft het forum. :P
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Dieselpker
Berichten: 11651
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door Dieselpker »

RS3 is voor scrubs Jelmer, leer dat nou eens.
FEYENOORD ROTTERDAM
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door xNitrous »

J elmer schreef:Niet vergeten dat Rs3 ook nog een significant deel van de chat uitmaakt en dat juist daar momenteel vraag naar hulp is wat betreft het forum. :P
Misschien een idee om het zo te doen dat 1 Lunatipper v/h kwartaal/maand/maanden vanuit OSRS komt en 1 vanuit RS3 komt? Ik noem maar wat ideeën uiteraard. Als de leden iets kunnen behalen zoals een smiley, zijn ze al meer bereid zich te gedragen dan anders!
Daniel_1102
Berichten: 4277
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:46
Clan: Eternity
Oude naam: daniel 1102

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door Daniel_1102 »

Ik kijk de laatste tijd regelmatig naar het aantal mensen in de clanchat, wat mij overigens vaak positief verrast, maar ik zie nauwelijks nog mensen die RS3 spelen. Denk dus niet dat het op dit moment zin heeft om voor hen maandelijks die verkiezingen te houden.
Laatst gewijzigd door Daniel_1102 op woensdag 23 november 2016, 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
'What is our heart's desire?'
'Vengeance. Justice. Fire and blood.'
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door Gio »

Daniel_1102 schreef:Ik kijk de laatste regelmatig naar het aantal mensen in de clanchat, wat mij overigens vaak positief verrast, maar ik zie nauwelijks nog mensen die RS3 spelen. Denk dus niet dat het op dit moment zin heeft om voor hen maandelijks die verkiezingen te houden.
Je kan niet een groep buitensluiten, inderdaad RS3 is niet zoveel in Lunatip maar er zijn wel wat.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door Hank1705 »

xNitrous schreef:
J elmer schreef:Niet vergeten dat Rs3 ook nog een significant deel van de chat uitmaakt en dat juist daar momenteel vraag naar hulp is wat betreft het forum. :P
Misschien een idee om het zo te doen dat 1 Lunatipper v/h kwartaal/maand/maanden vanuit OSRS komt en 1 vanuit RS3 komt? Ik noem maar wat ideeën uiteraard. Als de leden iets kunnen behalen zoals een smiley, zijn ze al meer bereid zich te gedragen dan anders!
Misschien een idee om het over de chat te hebben in een topic waar het over de chat gaat? Dan kunnen we het hier hebben over het forum 8-[
( Zoals https://www.lunagang.nl/tipforum/viewto ... &start=220)
Afbeelding
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door Bighead »

xNitrous schreef:
i k0nijn i schreef:Het is echter wel heel erg uit de lucht gegrepen dat elke PC game minder druk is dan een kleine 10 jaar geleden. :")
Iets te ruim genomen, klopt.. maar spellen als Runescape , WoW, LoL etc is allemaal met de tijd wel wat minder geworden dan die jaren geleden. Maar goed ik heb het nu dan ook over de OSRS chat zoals ik de vorige post aan gaf.
WoW heeft meer spelers dan 10 jaar geleden, maar leuk geprobeerd.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
Bighead
Moderator in Non-RS
Berichten: 14574
Lid geworden op: dinsdag 7 oktober 2008, 19:05
RS: Bighead (OSRS)
Extra rang: Handige Harrie

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door Bighead »

Ben ik van op de hoogte, wilde alleen even opmerken dat het feitelijk onjuist was wat er gezegd werd. Overigens was RuneScape 10 jaar geleden natuurlijk ook gewoon nog aan het groeien, dus vind ik het niet per sé een oneerlijke vergelijking.
[20:12] <@Sheldor> Ik dacht dat ik die koe wel dood kreeg
[20:12] <@Sheldor> Die koe heeft 4 damage gedaan ofzo
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Toekomst van het RuneScape forumdeel

Bericht door xNitrous »

In principe als je dus kijkt naar 2006-2007 (waar ik het dus over had qua computer games als rs,wow) zie je dus dat er 10 jaar geleden meer personen speelde dan nu, wat dus ook bij Runescape het geval was. Alles was toen nog groeiende, natuurlijk! Maar die spellen zijn nu eenmaal minder aantrekkelijk want diegene met de leeftijd van toen die hebben nu meer aan hun hoofd dan alleen gamen.
Plaats reactie