Invention
Forumregels
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
Vragen over bans in chatkanalen graag voorleggen per privébericht aan een van de chatmoderators
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Invention
En dat is één skill het niet waard qua dev time.
-
- Berichten: 2067
- Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
- RS: Google Says (p2p)
- Clan: The Scrying Pool
Re: Invention
Invention Podcast: http://runescape.podbean.com/e/runescap ... te-skills/
- Invention staat op het moment geplanned als een 120 skill en unlockt door 3 andere skills (kan nog verandert worden, staat nog niet vast) boven 80 te trainen
- Xp krijgen gaat anders zijn dan andere skills, veranderingen in XP per level (92 zal niet halverwege 99 zijn) en skill cap kan anders dan 200m zijn. Zal wel aanvoelen als een volledige skill tot 120 trainen.
- Ideëen zoals necromancy, sailing en een uitgebreidere vorm van slayer zijn nu ook mogelijk door een groep van skills samen te nemen en ze een nieuwe richting in te laten gaan
- (Elite) Skills kunnen (mogelijk) op deze manier sneller uitgebracht worden.
- Zal bij total level toegevoegd worden en zal in het skill menu staan als een aparte skill
- In 2016 ten vroegste kunnen er skill reworks uitgevoerd worden.
- Invention zal mogelijk als een item sink voor tier 90 wapens werken. Sowieso voor lagere tier wapens
- Passive & Special effects op tier 90 wapens staan geplanned voor invention. De speler kan zelf een effect kiezen voor zijn wapen.
- Wapens die één bepaalde ability kunnen versterken is één van de ideëen die boven zijn gekomen
- Invented items zullen er anders uitzien als non-invented items, zullen geen extreme veranderingen zijn
- Zal een buyable skill zijn, maar niet zoals andere skills (koop 10k van X item om er Y item van te maken & herhaal dit tot in het oneindige)
- Ironmen zullen normaal gezien de skill volledig kunnen doen, maar zal moeilijker zijn doordat je geen GE kan gebruiken.
- De Godless zullen minimaal met Invention geassocieerd worden, maar zullen wel voorkomen in andere content die geplanned staat.
- Mogelijk een invention quest in de toekomst/invention skiller boss (Maak minions die voor jouw vechten).
- Materialen zullen common, uncommon & rare zijn (als voorbeeld), een yew longbow terug afbreken zal niet enkel yew logs & bow string opleveren.
- Invention zal in meerdere delen released worden, in het begin zal je niet op elk level iets nieuws leren en je zal beginnen met basic materialen (zoals low level divinination energies, goblin technologie, etc)
- Je zal 120 moeten zijn om je max & comp cape terug te krijgen. Alles unlocken zal mogelijk een trim comp req zijn. Geen grace periode voor de nieuwe skill, vanaf dag 1 ben je je cape kwijt.
- Namen voor je items is niet geplanned voor release.
- 3 maanden voor je bonus xp & lamps kan gebruiken voor Invention. Prismatic lamps & prismatic stars zullen niet werken voor elite skills.
- Invention werd als project terug opgestart omdat Jagex vond dat dit is wat RuneScape nodig had.
- Voor Invention & na Invention uitkomt zal er content uitkomen die specifiek gericht zijn op Invention.
- Er zal een design document uitkomen voor spelers om feedback te geven.
Dev blog komt mogelijk vrijdag of maandag uit: http://www.reddit.com/r/runescape/comme ... ?context=3
- Invention staat op het moment geplanned als een 120 skill en unlockt door 3 andere skills (kan nog verandert worden, staat nog niet vast) boven 80 te trainen
- Xp krijgen gaat anders zijn dan andere skills, veranderingen in XP per level (92 zal niet halverwege 99 zijn) en skill cap kan anders dan 200m zijn. Zal wel aanvoelen als een volledige skill tot 120 trainen.
- Ideëen zoals necromancy, sailing en een uitgebreidere vorm van slayer zijn nu ook mogelijk door een groep van skills samen te nemen en ze een nieuwe richting in te laten gaan
- (Elite) Skills kunnen (mogelijk) op deze manier sneller uitgebracht worden.
- Zal bij total level toegevoegd worden en zal in het skill menu staan als een aparte skill
- In 2016 ten vroegste kunnen er skill reworks uitgevoerd worden.
- Invention zal mogelijk als een item sink voor tier 90 wapens werken. Sowieso voor lagere tier wapens
- Passive & Special effects op tier 90 wapens staan geplanned voor invention. De speler kan zelf een effect kiezen voor zijn wapen.
- Wapens die één bepaalde ability kunnen versterken is één van de ideëen die boven zijn gekomen
- Invented items zullen er anders uitzien als non-invented items, zullen geen extreme veranderingen zijn
- Zal een buyable skill zijn, maar niet zoals andere skills (koop 10k van X item om er Y item van te maken & herhaal dit tot in het oneindige)
- Ironmen zullen normaal gezien de skill volledig kunnen doen, maar zal moeilijker zijn doordat je geen GE kan gebruiken.
- De Godless zullen minimaal met Invention geassocieerd worden, maar zullen wel voorkomen in andere content die geplanned staat.
- Mogelijk een invention quest in de toekomst/invention skiller boss (Maak minions die voor jouw vechten).
- Materialen zullen common, uncommon & rare zijn (als voorbeeld), een yew longbow terug afbreken zal niet enkel yew logs & bow string opleveren.
- Invention zal in meerdere delen released worden, in het begin zal je niet op elk level iets nieuws leren en je zal beginnen met basic materialen (zoals low level divinination energies, goblin technologie, etc)
- Je zal 120 moeten zijn om je max & comp cape terug te krijgen. Alles unlocken zal mogelijk een trim comp req zijn. Geen grace periode voor de nieuwe skill, vanaf dag 1 ben je je cape kwijt.
- Namen voor je items is niet geplanned voor release.
- 3 maanden voor je bonus xp & lamps kan gebruiken voor Invention. Prismatic lamps & prismatic stars zullen niet werken voor elite skills.
- Invention werd als project terug opgestart omdat Jagex vond dat dit is wat RuneScape nodig had.
- Voor Invention & na Invention uitkomt zal er content uitkomen die specifiek gericht zijn op Invention.
- Er zal een design document uitkomen voor spelers om feedback te geven.
Dev blog komt mogelijk vrijdag of maandag uit: http://www.reddit.com/r/runescape/comme ... ?context=3
Laatst gewijzigd door Google Says op donderdag 11 juni 2015, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Invention
Ty voor de samenvatting!
Dit vind ik wel wat jammer. Ik zie liever dat dat gewoon gelijk blijft bij alle skills om onduidelijkheden te voorkomen.Xp krijgen gaat anders zijn dan andere skills, veranderingen in XP per level (92 zal niet halverwege 99 zijn) en skill cap kan anders dan 200m zijn. Zal wel aanvoelen als een volledige skill tot 120 trainen.
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Invention
Thanks Google Says! Ik zie dat je vaak dingen post, dat appreciëren wij heel erg!
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Invention
Heb je samenvattign nu gelezen.
Wow, ik ben nog over bosses aan het struikelen voor Completionist en dan gaat Max cape ook al ontnomen worden! Wel een leuk gevoel bij, heb maanden echt een doods gevoel gehad bij RuneScape na Maxed te zijn. (maar onlangs door grote update hype terug gevonden).
Ik vind het alleen vaag hoe 120 nodig is voor max cape en niet voor completionist (zoals nu voor Dungeoneering).
Wow, ik ben nog over bosses aan het struikelen voor Completionist en dan gaat Max cape ook al ontnomen worden! Wel een leuk gevoel bij, heb maanden echt een doods gevoel gehad bij RuneScape na Maxed te zijn. (maar onlangs door grote update hype terug gevonden).
Ik vind het alleen vaag hoe 120 nodig is voor max cape en niet voor completionist (zoals nu voor Dungeoneering).
-
- Ex-chatmoderator
- Berichten: 3687
- Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
- RS: BurnedUDown (p2p)
Re: Invention
Google Says schreef: - Invention staat op het moment geplanned als een 120 skill en unlockt door 3 andere skills (kan nog verandert worden, staat nog niet vast) boven 80 te trainen
- Xp krijgen gaat anders zijn dan andere skills, veranderingen in XP per level (92 zal niet halverwege 99 zijn) en skill cap kan anders dan 200m zijn. Zal wel aanvoelen als een volledige skill tot 120 trainen.
- Je zal 120 moeten zijn om je max & comp cape terug te krijgen. Alles unlocken zal mogelijk een trim comp req zijn. Geen grace periode voor de nieuwe skill, vanaf dag 1 ben je je cape kwijt.
Ik vind dit wel goed om eerlijk te zijn, geeft nieuwe variatie en maakt het halen van max/comp weer een stuk leuker .
-
- Adviseur
- Berichten: 12320
- Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
- RS: Mys (OSRS)
- Extra rang: Teamleider siteteam
- Contacteer:
Re: Invention
Zolang ze skill reworks op precies dezelfde manier zo gaan maken als deze elite skill werkt, gaat alles 120 toch nog misschien een keer komen. Dan blijft ook alles gelijk en zit je ook consequent in het spel.Frankos9 schreef: Ty voor de samenvatting!
Dit vind ik wel wat jammer. Ik zie liever dat dat gewoon gelijk blijft bij alle skills om onduidelijkheden te voorkomen.Xp krijgen gaat anders zijn dan andere skills, veranderingen in XP per level (92 zal niet halverwege 99 zijn) en skill cap kan anders dan 200m zijn. Zal wel aanvoelen als een volledige skill tot 120 trainen.
Helaas heb ik het gevoel dat bovenstaande half afgewerkt zal gaan worden, maar we zullen zien.
-
- Moderator in categorie RS
- Berichten: 2907
- Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
- RS: Hankinator (p2p)
- Clan: RS Addicts
- Extra rang: Chatmoderator
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Invention
Goed idee, maar laat dat maar aan iemand over met meer ervaring, voor er iets mis gaat.
Re: Invention
Sorry, dit topic over het hoofd gezien Samengevoegd.
-
- Adviseur
- Berichten: 12320
- Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
- RS: Mys (OSRS)
- Extra rang: Teamleider siteteam
- Contacteer:
Re: Invention
Wel geinig dat invention unaniem absoluut geen skill is, in de eerste post. :')
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Invention
Jagex verandert zo veel, zo dadelijk zal ik dat ook tonen in het topic van de nieuwe client. (EDIT: in heden nu gepost)
-
- Chatmoderator
- Berichten: 1913
- Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
- RS: Riicardo (p2p)
- Clan: Hellsquad
- Oude naam: Skythepro
- Extra rang: Siteteamlid
Re: Invention
Hopelijk vandaag de dev blog...
-
- Berichten: 2067
- Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
- RS: Google Says (p2p)
- Clan: The Scrying Pool
Re: Invention
De dev blog is uit: http://services.runescape.com/m=forum/a ... 4,65642355
-
- Berichten: 1274
- Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
- RS: Sir Gareth (p2p)
- Clan: Rs Addicts
- Oude naam: larsjero
Re: Invention
klinkt echt als iets wat rs heel hard nodig heeft.
Re: Invention
Google Says schreef: De dev blog is uit: http://services.runescape.com/m=forum/a ... 4,65642355
hypeArchaeology (Mining, Thieving, Hunter and Construction)
-
- Moderator in categorie RS
- Berichten: 2907
- Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
- RS: Hankinator (p2p)
- Clan: RS Addicts
- Extra rang: Chatmoderator
Re: Invention
Klinkt veelbelovend. Maar dat is wel met meer dingen in het verleden geweest.
We zullen zien wat het brengt in 2016/2017
We zullen zien wat het brengt in 2016/2017
Re: Invention
Ik zei het al zo lang terug: sailing wordt een skill
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."