Wat doen jullie met nieuwjaar?

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Bearserk »

14 October 1066
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Nilsie »

Simon` schreef: vrijdag 22 december 2017, 20:19 Ewa maar geld staat voor mij enigszins gelijk aan vrijheid. Tijd is geld zeggen ze wel eens en da's ergens wel waar. Hoe meer geld je hebt hoe onafhankelijker je bent, 0 geven om extra geld is in deze maatschappij echt vrij onnozel.
Niet helemaal waar, je kan leven met 1000 euro per jaar. Maar dan leef je niet "in" de huidige maatschappij maar ernaast.
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Simon` »

Melliw Naj schreef: vrijdag 22 december 2017, 22:03
Simon` schreef: vrijdag 22 december 2017, 21:47 Nee neef jij zou ook meer willen reizen of vrij kunnen hebben wanneer je dat ff wil
Ik ga volgende maand tickets kopen voor het WK rugby in Japan? Dus als ik ergens heen wil dan doe ik het wel. Vrij hebben is ruk, ik ben liever productief bezig.

Toegevoegd na 50 seconden:
Niet iedereen wil een basic bitch met een backpack de wereld rondreizen om te laten zie hoe bijzonder je bent.

Toegevoegd na 2 minuten en 29 seconden:
Nikki- schreef: vrijdag 22 december 2017, 21:56 Wat doen jullie trouwens met kerst?
dronken zijn.
Ja dat gebackpack heeft z'n charme ook wel verloren lmao, kunt dat ook doen zonder ermee te pochen he. Ik zou bijvoorbeeld best een jaar of twee in Amerika alles zien ofzo, dat kan met een bak vol geld, niet als je financieel afhankelijk bent van een baan oid. Ik snap je punt wel, maar ook jij zou chillere dingen kunnen doen met meer euros niffo

Toegevoegd na 24 seconden:
Nilsie schreef: vrijdag 22 december 2017, 23:03
Simon` schreef: vrijdag 22 december 2017, 20:19 Ewa maar geld staat voor mij enigszins gelijk aan vrijheid. Tijd is geld zeggen ze wel eens en da's ergens wel waar. Hoe meer geld je hebt hoe onafhankelijker je bent, 0 geven om extra geld is in deze maatschappij echt vrij onnozel.
Niet helemaal waar, je kan leven met 1000 euro per jaar. Maar dan leef je niet "in" de huidige maatschappij maar ernaast.
wa

Toegevoegd na 10 seconden:
da's toch dikke aids man da's precies wat ik zeg a sniffo :@
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Ruthless »

Sam schreef: vrijdag 22 december 2017, 23:00 Gewoon geef data
wat wil je weten
mn kenteken?
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Melliw Naj »

Simon` schreef: zaterdag 23 december 2017, 0:17
Melliw Naj schreef: vrijdag 22 december 2017, 22:03
Simon` schreef: vrijdag 22 december 2017, 21:47 Nee neef jij zou ook meer willen reizen of vrij kunnen hebben wanneer je dat ff wil
Ik ga volgende maand tickets kopen voor het WK rugby in Japan? Dus als ik ergens heen wil dan doe ik het wel. Vrij hebben is ruk, ik ben liever productief bezig.

Toegevoegd na 50 seconden:
Niet iedereen wil een basic bitch met een backpack de wereld rondreizen om te laten zie hoe bijzonder je bent.

Toegevoegd na 2 minuten en 29 seconden:
Nikki- schreef: vrijdag 22 december 2017, 21:56 Wat doen jullie trouwens met kerst?
dronken zijn.
Ja dat gebackpack heeft z'n charme ook wel verloren lmao, kunt dat ook doen zonder ermee te pochen he. Ik zou bijvoorbeeld best een jaar of twee in Amerika alles zien ofzo, dat kan met een bak vol geld, niet als je financieel afhankelijk bent van een baan oid. Ik snap je punt wel, maar ook jij zou chillere dingen kunnen doen met meer euros niff
Afhankelijk zijn als eigen ondernemer heb ik gezien met mijn ouders, ik hoef dat niet. Hoezo kan je niet een baan hebben waar je een bak vol geld mee verdiend? Ik hoef niet te zeggen ik stop en ga een wereld rond reizen of iets, ik weet gewoon niet waarom ik meer geld zou moeten verdienen.

Toegevoegd na 50 seconden:
Over vrijheid, vandaag wat uren gewerkt terwijl mijn parttime dag is. Ik wilde controleren of alles goed gaat en naar mijn wensen. Dan wat dingen fixen.
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Simon` »

Melliw Naj schreef: zaterdag 23 december 2017, 1:23
Simon` schreef: zaterdag 23 december 2017, 0:17
Melliw Naj schreef: vrijdag 22 december 2017, 22:03
Simon` schreef: vrijdag 22 december 2017, 21:47 Nee neef jij zou ook meer willen reizen of vrij kunnen hebben wanneer je dat ff wil
Ik ga volgende maand tickets kopen voor het WK rugby in Japan? Dus als ik ergens heen wil dan doe ik het wel. Vrij hebben is ruk, ik ben liever productief bezig.

Toegevoegd na 50 seconden:
Niet iedereen wil een basic bitch met een backpack de wereld rondreizen om te laten zie hoe bijzonder je bent.

Toegevoegd na 2 minuten en 29 seconden:
Nikki- schreef: vrijdag 22 december 2017, 21:56 Wat doen jullie trouwens met kerst?
dronken zijn.
Ja dat gebackpack heeft z'n charme ook wel verloren lmao, kunt dat ook doen zonder ermee te pochen he. Ik zou bijvoorbeeld best een jaar of twee in Amerika alles zien ofzo, dat kan met een bak vol geld, niet als je financieel afhankelijk bent van een baan oid. Ik snap je punt wel, maar ook jij zou chillere dingen kunnen doen met meer euros niff
Afhankelijk zijn als eigen ondernemer heb ik gezien met mijn ouders, ik hoef dat niet. Hoezo kan je niet een baan hebben waar je een bak vol geld mee verdiend? Ik hoef niet te zeggen ik stop en ga een wereld rond reizen of iets, ik weet gewoon niet waarom ik meer geld zou moeten verdienen.

Toegevoegd na 50 seconden:
Over vrijheid, vandaag wat uren gewerkt terwijl mijn parttime dag is. Ik wilde controleren of alles goed gaat en naar mijn wensen. Dan wat dingen fixen.
Ook dat is vrijheid mijn vrind!
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Nilsie »

Simon` schreef: zaterdag 23 december 2017, 0:17
Melliw Naj schreef: vrijdag 22 december 2017, 22:03
Simon` schreef: vrijdag 22 december 2017, 21:47 Nee neef jij zou ook meer willen reizen of vrij kunnen hebben wanneer je dat ff wil
Ik ga volgende maand tickets kopen voor het WK rugby in Japan? Dus als ik ergens heen wil dan doe ik het wel. Vrij hebben is ruk, ik ben liever productief bezig.

Toegevoegd na 50 seconden:
Niet iedereen wil een basic bitch met een backpack de wereld rondreizen om te laten zie hoe bijzonder je bent.

Toegevoegd na 2 minuten en 29 seconden:
Nikki- schreef: vrijdag 22 december 2017, 21:56 Wat doen jullie trouwens met kerst?
dronken zijn.
Ja dat gebackpack heeft z'n charme ook wel verloren lmao, kunt dat ook doen zonder ermee te pochen he. Ik zou bijvoorbeeld best een jaar of twee in Amerika alles zien ofzo, dat kan met een bak vol geld, niet als je financieel afhankelijk bent van een baan oid. Ik snap je punt wel, maar ook jij zou chillere dingen kunnen doen met meer euros niffo

Toegevoegd na 24 seconden:
Nilsie schreef: vrijdag 22 december 2017, 23:03
Simon` schreef: vrijdag 22 december 2017, 20:19 Ewa maar geld staat voor mij enigszins gelijk aan vrijheid. Tijd is geld zeggen ze wel eens en da's ergens wel waar. Hoe meer geld je hebt hoe onafhankelijker je bent, 0 geven om extra geld is in deze maatschappij echt vrij onnozel.
Niet helemaal waar, je kan leven met 1000 euro per jaar. Maar dan leef je niet "in" de huidige maatschappij maar ernaast.
wa

Toegevoegd na 10 seconden:
da's toch dikke aids man da's precies wat ik zeg a sniffo :@
Doelde specifiek op dit "0 geven om extra geld is in deze maatschappij echt vrij onnozel". Niet onnozel als je levensstijl dat totaal niet nodig heeft. :3
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Simon` »

En dan kaart je aan dat je kunt leven met 1000 euro per jaar en dat dat volledig naast onze maatschappij is, hoe komt dat samen dan.
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Ruthless »

gaan jullie zulke doelloze discussies voeren met nieuwjaar?
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Aron

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Aron »

Ik let op aanbiedingen maar ga niet 6 supermarkten zodat ik een broodje doner bespaar fuck dat
Nikki-
Berichten: 2762
Lid geworden op: zaterdag 14 januari 2017, 20:54

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Nikki- »

Ik heb er 2 in de buurt en dan ga ik gewoon naar die wat me op dat moment de beste aanbiedingen kan bieden, als die andere echt iets goeds heeft nog dan ga ik daar de dag erna heen. Moet ook niet te moeilijk worden :p Heb sowieso alleen maar een fiets om alles op mee te nemen.

Toegevoegd na 24 seconden:
Heb gisteravond 32 witte bolletjes gemaakt voor onze kerstbrunch :'D
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Simon` »

Supermarktaanbiedingen enzo kijk ik toch nooit naar, daarvoor kan ik niet goed genoeg boodschappen doen, ons mam kan daar bijvoorbeeld wel mooi mee besparen, bij mij kost zoiets alleen onnodig veel tijd.
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Bearserk »

De wereld rondreizen was 30 jaar geleden wel echt leuker dan nu, overal waar je komt is het nu vol met mensen die alles op instagram zetten
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door La Pulga »

Insta is leuk though
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Ruthless »

ne
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door La Pulga »

Ja
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Daan »

Bearserk schreef: zaterdag 23 december 2017, 10:32 De wereld rondreizen was 30 jaar geleden wel echt leuker dan nu, overal waar je komt is het nu vol met mensen die alles op instagram zetten
Daar hoef je zelf toch niet aan mee te doen?

Toegevoegd na 42 seconden:
Toen ik bijvoorbeeld bij de Grand Canyon was had ik echt niet zoiets van "Oh shit ik vind het helemaal niet meer leuk omdat de mensen naast foto's voor Instagram maken!!!".

Toegevoegd na 35 seconden:
Al knal ik zelf ook wel graag dingen in mijn Snapstory.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Atem_nijo »

snapchatstory is gewoon laten blijken dat je een leuk leven hebt
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Bearserk »

Daan schreef: zaterdag 23 december 2017, 14:19
Bearserk schreef: zaterdag 23 december 2017, 10:32 De wereld rondreizen was 30 jaar geleden wel echt leuker dan nu, overal waar je komt is het nu vol met mensen die alles op instagram zetten
Daar hoef je zelf toch niet aan mee te doen?

Toegevoegd na 42 seconden:
Toen ik bijvoorbeeld bij de Grand Canyon was had ik echt niet zoiets van "Oh shit ik vind het helemaal niet meer leuk omdat de mensen naast foto's voor Instagram maken!!!".

Toegevoegd na 35 seconden:
Al knal ik zelf ook wel graag dingen in mijn Snapstory.
Afbeelding

Dit is hoe de mt everest er elk jaar uit ziet in de korte tijd dat je naar de top kan. Haalt gewoon een flink deel van de ontdekking en avontuur weg als alles volledig is ingericht op westerse toeristen
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Wat doen jullie met nieuwjaar?

Bericht door Simon` »

Eens met ons beer, ik denk dat die negerkindertjes in die basisscholen ook onderhand iets hebben van waarom moet er wéér een witte trut de schriften uitdelen wow thank very helpf
Afbeelding
Plaats reactie