Kan Runescape niet installeren op Steam, met foutmelding Steam-ontbrekende bestandsrechten

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ericbuchanon
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 13 januari 2020, 9:44

Kan Runescape niet installeren op Steam, met foutmelding Steam-ontbrekende bestandsrechten

Bericht door Ericbuchanon »

Hallo allemaal. Ik heb de afgelopen dagen geprobeerd Runescape van Steam te installeren, maar ik krijg steeds de foutmelding Steam-ontbrekende bestandsrechten. Ik heb ernaar uitgekeken om het te spelen, maar ik weet niet hoe ik deze fout kan omzeilen. Kan iemand me alsjeblieft helpen met dit probleem? Alle hulp wordt op prijs gesteld.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40369
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Kan Runescape niet installeren op Steam, met foutmelding Steam-ontbrekende bestandsrechten

Bericht door Daan »

Kan je het via iets anders dan Steam proberen?
Gebruikersavatar
Ericbuchanon
Berichten: 2
Lid geworden op: maandag 13 januari 2020, 9:44

Re: Kan Runescape niet installeren op Steam, met foutmelding Steam-ontbrekende bestandsrechten

Bericht door Ericbuchanon »

Bedankt voor het antwoorden, maar ik heb het probleem al ontdekt nadat ik dit online heb gevonden. Het was een proces met de naam igfxEM dat op de achtergrond werd uitgevoerd, waardoor Steam Runescape niet kon installeren. Nadat het was beëindigd met Taakbeheer, was de fout met ontbrekende bestandsrechten voor Steam opgelost.
Plaats reactie