E-mailadres RS-account ontoegankelijk

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Plaats reactie
Lacunius
Berichten: 14
Lid geworden op: woensdag 12 augustus 2015, 20:53
RS: Lacunius (p2p)

E-mailadres RS-account ontoegankelijk

Bericht door Lacunius »

Dag allen,

Na een afwezigheid van een paar jaar heb ik in een nostalgische bui besloten mijn RuneScape-account weer eens op te zoeken en te kijken hoe het ermee staat.
Nu kwam ik erachter dat ik het e-mailadres dat ik in 2006 heb gebruikt om het account aan te maken, niet meer in bezit heb, en dat deze nu aan iemand anders toebehoort, in de VS. Dit is vervelend, want hoewel ik kan inloggen in het spel en op de fora, kan ik geen wijzigingen aan mijn account doen, zoals het e-mailadres veranderen of de authenticator aan- en uitzetten. Ik heb onlangs al eens getracht om een account recovery te doen, maar ondanks de gegevens die ik kon verschaffen (wachtwoord, membership betalingen uit 2015-6, antwoorden op de controlevragen), heeft Jagex mijn verzoek toen geweigerd.

Heeft iemand een idee wat ik kan doen om alsnog dat e-mailadres gewijzigd te krijgen? Is er een manier om Jagex te contacteren buiten de standaard formulieren o.i.d.?

Groet,
Mark
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: E-mailadres RS-account ontoegankelijk

Bericht door Bearserk »

Afbeelding

https://support.runescape.com/hc/en-gb/ ... ered-email

Meer opties dan dit zijn er niet denk ik, gewoon nog een keer proberen.
Afbeelding
Plaats reactie