40k komt steeds dichterbij

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Ruthless »

Daan schreef: zondag 19 maart 2023, 0:40
Ruthless schreef: vrijdag 17 maart 2023, 9:26
Daan schreef: dinsdag 14 maart 2023, 16:13 Ben volgende maand 14 jaar LTFer, wil dan eigenlijk nog wel 1 jaartje.

Maar ja heb het niet voor het zeggen he.
deze bedoelde ik
Succes trouwens morgen, mogen de beste winnen.

Ook naar jou Tom
had deze uitkomst totaal niet verwacht, heel bizar
veel discussies nu over bepaalde kaarten enzo, ik kan het niet neutraal bekijken maar volgens mij heeft makkelie geen hele discutabele beslissingen gemaakt toch?

beetje vechtwedstrijd hoort er bij. ik denk dat feyenoord goed weg is gekomen met hartman, al had ik persoonlijk rood (2e geel) wel overtrokken gevonden, maar misschien is dat de feyenoord bril. die gast heeft echt zwart voor z'n ogen tegen ajax, goede beslissing van slot om hem er maar uit te halen

verder vond ik het echt een super intense en leuke klassieker. normaal gesproken zijn dit soort wedstrijden slordig van beide kanten en is het maar net wie de kansen afmaakt, maar eerlijk is eerlijk, die bal van berghuis op bergwijn was echt prachtig, veel mooie acties van beide kanten en hier en daar de benodigde frustratie, maar dat maakt de wedstrijd juist zo mooi
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Dieselpker »

Dank, was een leuke pot
FEYENOORD ROTTERDAM
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Dieselpker »

Ruthless schreef: maandag 20 maart 2023, 16:41
Daan schreef: zondag 19 maart 2023, 0:40
Ruthless schreef: vrijdag 17 maart 2023, 9:26
Daan schreef: dinsdag 14 maart 2023, 16:13 Ben volgende maand 14 jaar LTFer, wil dan eigenlijk nog wel 1 jaartje.

Maar ja heb het niet voor het zeggen he.
deze bedoelde ik
Succes trouwens morgen, mogen de beste winnen.

Ook naar jou Tom
had deze uitkomst totaal niet verwacht, heel bizar
veel discussies nu over bepaalde kaarten enzo, ik kan het niet neutraal bekijken maar volgens mij heeft makkelie geen hele discutabele beslissingen gemaakt toch?

beetje vechtwedstrijd hoort er bij. ik denk dat feyenoord goed weg is gekomen met hartman, al had ik persoonlijk rood (2e geel) wel overtrokken gevonden, maar misschien is dat de feyenoord bril. die gast heeft echt zwart voor z'n ogen tegen ajax, goede beslissing van slot om hem er maar uit te halen

verder vond ik het echt een super intense en leuke klassieker. normaal gesproken zijn dit soort wedstrijden slordig van beide kanten en is het maar net wie de kansen afmaakt, maar eerlijk is eerlijk, die bal van berghuis op bergwijn was echt prachtig, veel mooie acties van beide kanten en hier en daar de benodigde frustratie, maar dat maakt de wedstrijd juist zo mooi
Veel te genuanceerd dit. Fuck 020 en bergneus, waardeloze zak hooi.

Feyenoord na een matige eerste helft 020 compleet overklast.
FEYENOORD ROTTERDAM
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Dieselpker »

overigens mis ik jullie allemaal natuurlijk op dagelijkse basis xxxxxxxxxxxxxxxx
FEYENOORD ROTTERDAM
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Daan »

Ik ben natuurlijk wel erg teleurgesteld, maar op basis van de tweede helft niet meer dan verdiend. Ik vond het natuurlijk wel 2x geel, maar zie ook wel in dat Ajax eerst naar zichzelf moet kijken. Man die Bassey, de tranen springen in je ogen.
Enige wat me steekt is dat Feyenoord 2-2 ook wel prima had gevonden, als je zag hoe Kokcu die corner nam op het eind. Dat 'ie er dan nog invliegt zegt veel over zowel Feyenoord als Ajax dit seizoen.
Melliw Naj
Berichten: 9372
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Melliw Naj »

3 gratis punten voor de enige club uit Rotterdam Sparta en dan klapt Feyenoord in elkaar. Ajax makkelijk kampioen.
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Dieselpker »

Daan schreef: dinsdag 21 maart 2023, 9:47 Ik ben natuurlijk wel erg teleurgesteld, maar op basis van de tweede helft niet meer dan verdiend. Ik vond het natuurlijk wel 2x geel, maar zie ook wel in dat Ajax eerst naar zichzelf moet kijken. Man die Bassey, de tranen springen in je ogen.
Enige wat me steekt is dat Feyenoord 2-2 ook wel prima had gevonden, als je zag hoe Kokcu die corner nam op het eind. Dat 'ie er dan nog invliegt zegt veel over zowel Feyenoord als Ajax dit seizoen.
Vond de eerste gele kaart al de grootste onzin die er was, helemaal omdat daarvoor flink geschoffeld werd door ajax en hij lekker door liet gaan. Kan ook een beetje slecht tegen al dat geouwehoer van iedereen, want Ajax mocht er zondag gratis op los schoppen zonder gele kaart. Die Alvarez had een paar vieze schoppen, Kudus donkergeel op Hancko bijvoorbeeld. Kan zo doorgaan. Bij Feyenoord was elke overtreding zowat geel. Dus zo in het voordeel was het allemaal niet, bovendien maakte het weinig verschil in het spelbeeld.

Opzich slim toch, van Kokcu. Wij hoeven niet te winnen om de voorsprong te behouden, Ajax moest echt. Hoe meer tijd je van de klok afhaalt, hoe groter de kans dat je wint als je die corner erin tikt. Je kan niet zeggen dat Feyenoord de hele wedstrijd tijd is gaan rekken en met 1 punt weg wilde gaan, want de situatie die de corner inleidde was ook gewoon via hoog druk zetten. Mocht dat je gedachte zijn. Je moet gewoon slim zijn op het einde om krachten te sparen.

Wat mij veel meer opviel, los van hoe waardeloos die Bassey is, is hoe niet fit jullie waren. Feyenoord heeft donderdag nog gespeeld, terwijl jullie een week de tijd hadden. In de tweede helft leek het wel alsof de tank compleet leeg was nadat ze de eerste helft 30-35 minuten alles gegeven hadden.
FEYENOORD ROTTERDAM
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Ruthless »

Dieselpker schreef: dinsdag 21 maart 2023, 9:37
Ruthless schreef: maandag 20 maart 2023, 16:41
Daan schreef: zondag 19 maart 2023, 0:40
Ruthless schreef: vrijdag 17 maart 2023, 9:26
Daan schreef: dinsdag 14 maart 2023, 16:13 Ben volgende maand 14 jaar LTFer, wil dan eigenlijk nog wel 1 jaartje.

Maar ja heb het niet voor het zeggen he.
deze bedoelde ik
Succes trouwens morgen, mogen de beste winnen.

Ook naar jou Tom
had deze uitkomst totaal niet verwacht, heel bizar
veel discussies nu over bepaalde kaarten enzo, ik kan het niet neutraal bekijken maar volgens mij heeft makkelie geen hele discutabele beslissingen gemaakt toch?

beetje vechtwedstrijd hoort er bij. ik denk dat feyenoord goed weg is gekomen met hartman, al had ik persoonlijk rood (2e geel) wel overtrokken gevonden, maar misschien is dat de feyenoord bril. die gast heeft echt zwart voor z'n ogen tegen ajax, goede beslissing van slot om hem er maar uit te halen

verder vond ik het echt een super intense en leuke klassieker. normaal gesproken zijn dit soort wedstrijden slordig van beide kanten en is het maar net wie de kansen afmaakt, maar eerlijk is eerlijk, die bal van berghuis op bergwijn was echt prachtig, veel mooie acties van beide kanten en hier en daar de benodigde frustratie, maar dat maakt de wedstrijd juist zo mooi
Veel te genuanceerd dit. Fuck 020 en bergneus, waardeloze zak hooi.

Feyenoord na een matige eerste helft 020 compleet overklast.
haha ja ook weer zo, wel mooi hartman ziet berghuis en schopt hem neer, echte feyenoorder.
maar wat jij ook zegt, die overtreding van kudus(?) op szymanski voorafgaand aan de eerste gele kaart van hartman was zelfde caliber overtreding, dan had hij eigenlijk al daarvoor moeten fluiten en daar geel voor geven

ik heb zooooooo veel zin in de eerstvolgende thuiswedstrijd van feyenoord; ajax thuis in de beker
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Ruthless »

ik sta ook direct aan het veld in de hoek waar tegenstanders altijd warmlopen, meeste spelers kunnen wel tegen een beetje boe-geroep, maar wijndal kan dat echt heel slecht hebben, wat het des te leuker maakt
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Dieselpker »

Die Wijndal liet zich altijd al enorm kennen. Om vervolgens in de media te roepen dat hij er wel van houdt die druk en haat uit het publiek. Was het niet toen met AZ dat die mafklapper rood pakte omdat hij zo opgejut was door het publiek.
FEYENOORD ROTTERDAM
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Daan »

Ja matige speler die Wijndal. Amsterdamse branie zonder dat 'ie daar prestaties tegenover zet, zo werkt 't niet he
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Dieselpker »

Ach de grootste winst van Ajax dit seizoen is allang dat Schreuder weg is. Zei vanaf het begin al dat die gozer er niks van zou bakken. Komt wel goed Daan
FEYENOORD ROTTERDAM
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Ruthless »

heitinga is geen trainer voor een ploeg dat streeft naar kampioenschap
hij zou een prima assistent trainer zijn, maar kom op, neem aan voor 020 dat dit puur een tijdelijke en overhaaste beslissing is geweest, maar dat ze volgend seizoen wel weer een nieuwe trainer hebben toch?
volgens mij is marcelo gallardo nog steeds beschikbaar, ik had als ajax zijnde die kerel al lang gelicht tbh
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Daan »

Hoop gewoon dat die Ward wat is, en dat we nog tweede worden
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Ruthless »

2e toch sowieso wel
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Daan »

Je weet het nooit, moeten nog tegen 3, 4 en 5.
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Ruthless »

mwa lijkt me toch sterk, az is misschien de lastigste ploeg op het moment nog om tegen te spelen, maar je zou wel moeten verwachten dat ajax wel wint van twente/psv op het moment
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Sjowie »

Veel posts hier de afgelopen dagen, dacht eigenlijk dat LTF dit jaar echt zou sterven
Dieselpker
Berichten: 11650
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Dieselpker »

kom dan jowie
FEYENOORD ROTTERDAM
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: 40k komt steeds dichterbij

Bericht door Atem_nijo »

We laten LTF niet uitsterven voor de meet er komt
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Plaats reactie