War guide

Hier worden alle RuneScape-guides die verouderd zijn geplaatst. Zo staan hier bijvoorbeeld guides over de Holiday Events uit 2007 en de Gnome Copters.
Forumregels
Welkom in het RuneScape-guides-archief! Het is toegestaan om guides te bumpen in dit forumdeel, je hoeft bump-posts dus niet te melden, tenzij het spam is. Het bericht moet dus wel nuttig zijn, zet dus niet alleen 'bump' in je bericht.
Plaats reactie
brad king1
Berichten: 190
Lid geworden op: zaterdag 11 november 2006, 19:03

War guide

Bericht door brad king1 »

Beste lungangers,

Inleiding

Omdat niet iedereen weet wat ze nou moeten doen als er een war is wil ik hier graag jullie bij helpen, vandaar deze guide. Aangezien ikzelf in vele top clan's heb gezeten als, Exer, Tmrd en nu in Dg. Heb ik in die periodes erg veel van deze clan's geleerd. Doormiddel van veel wars word je een goede pker. Deze guide is gebaseerd op het warren in f2p dus geen member pk-trips. In deze guide zal ik alles wegwerken wat je nodig hebt en dat je weet wat je moet doen in een war situatie.

Huggen en Spamtower

Huggen is iets wat je moet doen als je gepiled word, de betekent dat iedereen zegt [Dg on brad king1], je zal dan een hoge spam toren zien waarbij iedereen jou naam spamt. Dit betekent dat je gedood zal worden, maar derest van jou clan is als het goed is andere mensen van die clan die jou attackt aan het killen. Want als jij dood zou gaan begint die andere clan weer opnieuw om op iemand anders te spammen en te killen. Nu is het jou taak om je dood uit te stellen doormiddel van huggen en tanken. Zodra je gaat pken is het belangrijk dat je een (air) staff bij je hebt, dit geeft namelijk def bonus. Hier zie je een foto met zo'n spamtower:

Afbeelding

Nu weet je nog steeds niet wat huggen is, huggen is een speciale tactiek wat de beste clan's uitvoeren om de tegenstander van je af te schudden. Je zoekt rock uit, waar je omheen kan lopen zodat de tegenstander achter de rocks blijft haken. Ze moeten jou blijven attacken, dus moeten ze steeds weer op ''attack'' klikken, dit is dus moeilijk voor je tegenstander en makkelijk voor jou, vergeet tevens niet om je staff aan te doen, je style van vechten op defense te zetten en je prayer aan te doen. Drop tevens ook je strength pot, want dat neemt ruimte in, het neemt gewicht in beslag en dat plekje kan je goed gebruiken voor je lobs. Als je iemand dood ziet gaan, probeer je zoveel mogelijk van de lobsters te pakken, die diegen gedropt heeft.

Hier zie je een war vid en iemand van rdc die aan het huggen is:

Klik hier om de vid te download waarop je goed kan zien hoe je moet huggen.

Spammen & Returnen

Als het goed is zie je hierboven een plaatje van een spamtower. Dit is 1 van de belangrijkste dingen die je moet doen tijdens een clan waar, spammen. Voor de mensen die niet weten wie ze moeten attacken is het belangrijk dat ze dat wel weten, doormiddel van spammen kan je dit voor hen duidelijk maken. Vergeet dus niet te spammen, hoe hoger je spamtoren is hoe meer kracht je het geeft, je krijgt dan een gevoel dat je met meer mensen bent en er niet alleen voor staat.

Dit is tevens het armour en je uitrustingen wat je nodig hebt voor een war, dit is de beste optie:

Afbeelding


Returnen is ook heel belangrijk voor een top clan, voordat de pk-trip begint moet je zorgen dat je minstens 3 rune setjes op je bank hebt en of mage/ranged items om 3 keer te returnen (ik weet niet of hier afspraken over gemaakt zijn of het aantal returningen tijdens een pk-trip). Sta je op ancient ga dan snel naar member world en tele naar 30 wildy ofzo als je dit kan. Anders tele je snel naar varrock en ren je naar wildy, zo komen er steeds meer mensen bij tijdens een war en zal er meer gehit worden.

Gemaakt door: Brad king1
Molijn
Berichten: 231
Lid geworden op: zondag 1 april 2007, 19:24
Clan: Rdc
Oude naam: molijn

Bericht door Molijn »

hele mooie guide :wink:

9/10 8)
Afbeelding
Proud Trwf Member
DannyZ
Berichten: 380
Lid geworden op: zaterdag 24 februari 2007, 19:09
Oude naam: q1w2e3

Bericht door DannyZ »

Mooi 8) 8/10
misschien kun je het nog een beetje uitbreiden?? :oops:
brad king1
Berichten: 190
Lid geworden op: zaterdag 11 november 2006, 19:03

Bericht door brad king1 »

Wees is wat duidelijker, zoals wat ik moet uitbreiden.. :wink:
mitrem
Berichten: 1769
Lid geworden op: woensdag 16 augustus 2006, 17:09

Bericht door mitrem »

brad king1 schreef:Wees is wat duidelijker, zoals wat ik moet uitbreiden.. :wink:

Hummm.... Ik vind hem zo al goed. 9/10


Waarom ik geen 10/10 geef;

Regels kunnen erbij gezet worden
De soorten wars kunnen erbij gezet worden
Wat meer tactieken mogen ook




Voor de rest erg goed :wink:
brad king1
Berichten: 190
Lid geworden op: zaterdag 11 november 2006, 19:03

Bericht door brad king1 »

Ahh, bedankt voor je tip, ik zal kijken of ik het kan updaten :o
Ikheetchris
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 20 maart 2007, 17:34

Bericht door Ikheetchris »

leuke guide :) 9/10 \:D/
~Ikheetchris

Jumpstyle FTW!
Mr Emmertj
Berichten: 9915
Lid geworden op: dinsdag 28 november 2006, 14:07
Clan: Smokin Mils

Bericht door Mr Emmertj »

Erg mooi :wink:
RIP, Ploow. You will be missed dearly :(

-Wie zijn billen brand,
mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Afbeelding
Gemaakt door: GEHEIM(Secret, the). Danku.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: War guide

Bericht door Daan »

BUMP

Na 2 jaar!

Toegevoegd na 37 minuten:
Dfm555 schreef:BUMP

Na 2 jaar!
En ga niet zeggen dat je hier niks aan hebt want dan heb je niet goed gelezen :|
Plaats reactie