Wat gaan jullie stemmen

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Schim
Berichten: 98
Lid geworden op: vrijdag 7 oktober 2022, 15:49

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Schim »

Bearserk schreef: vrijdag 10 november 2023, 18:03
Schim schreef: woensdag 8 november 2023, 15:21
Daan schreef: woensdag 8 november 2023, 14:26
Dieselpker schreef: woensdag 8 november 2023, 13:27 Krijg overigens het idee dat het met elk jaar kutter wordt
Geldt in principe voor de hele wereld toch? Denk niet dat er veel mensen zijn die zullen zeggen dat 2023 het beste jaar ooit is geweest
2023 kan het beste jaar ooit worden als Bear en ik voor 31 december een qt gf vinden
zoek een hobby
Ik ben al op zoek naar een gf
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Bearserk »

Ik had bijna gf gevonden maar is niet gelukt

volgend jaar beter
Afbeelding
Schim
Berichten: 98
Lid geworden op: vrijdag 7 oktober 2022, 15:49

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Schim »

Bearserk schreef: zaterdag 11 november 2023, 6:57 Ik had bijna gf gevonden maar is niet gelukt

volgend jaar beter
> Sorry Olaf, ik vond de afgelopen paar dates leuk maar ik zie je meer als een vriend teehee

Tale as old as time
Sjowie
Berichten: 1688
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Sjowie »

Soms zit het tegen en soms zit het mee jongens!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Daan »

Het leven is een feestje maar je moet wel zelf de slingers ophangen
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Daan »

Ruthless schreef: vrijdag 10 november 2023, 8:57
Daan schreef: vrijdag 10 november 2023, 0:06
Schim schreef: donderdag 9 november 2023, 23:10
Ruthless schreef: donderdag 9 november 2023, 15:44 Ze heeft een (niet-officiele, maar wel zeer bekende) iq test gedaan en scoorde 155. Wat neer kwam op echt 0.00001% ofzo van de mensen die die test ook hadden gedaan.
Ze is zeer realistisch, rationeel, eloquent en komt uit een bijzonder net gezin. Haar vader heeft ook een uitzonderlijk goede baan, moeder heeft meegeholpen aan baanbrekende medicijnen etc.

Aan de andere kant leer ik wel echt enórm veel van haar, ben ik een stuk kalmer en 'normaler' geworden. En verbaast het mij dat ik toch ook haar hier en daar ook nog wel eens mentaal kan uitdagen.
Ben geen hater, maar ik kijk uit naar je winter arc binnenkort of volgend jaar nadat de relatie uiteindelijk stuk is gelopen. Geniet ervan en leer ervan ✌️
Zo kan 'ie ook gewoon toch?
Zo sta ik er ook best wel in. Heb tot nu toe al enorm veel van haar geleerd en dat ben ik haar hoe dan ook al dankbaar. We zien wel wat de toekomst brengt. Mijn vorige ex was schoolvoorbeeld van hoe een meisje absoluut niet moet zijn en ervoor gezorgd dat ik 0 vertrouwen had in vrouwen. En dit meisje heeft daar (voor haar onbewust) al best wel bij geholpen om dat weer terug te krijgen.
Heb je een concreet voorbeeld over je ex? Ben wel benieuwd nu. Was die autochick toch?
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ruthless »

Daan schreef: zaterdag 11 november 2023, 16:27
Ruthless schreef: vrijdag 10 november 2023, 8:57
Daan schreef: vrijdag 10 november 2023, 0:06
Schim schreef: donderdag 9 november 2023, 23:10
Ruthless schreef: donderdag 9 november 2023, 15:44 Ze heeft een (niet-officiele, maar wel zeer bekende) iq test gedaan en scoorde 155. Wat neer kwam op echt 0.00001% ofzo van de mensen die die test ook hadden gedaan.
Ze is zeer realistisch, rationeel, eloquent en komt uit een bijzonder net gezin. Haar vader heeft ook een uitzonderlijk goede baan, moeder heeft meegeholpen aan baanbrekende medicijnen etc.

Aan de andere kant leer ik wel echt enórm veel van haar, ben ik een stuk kalmer en 'normaler' geworden. En verbaast het mij dat ik toch ook haar hier en daar ook nog wel eens mentaal kan uitdagen.
Ben geen hater, maar ik kijk uit naar je winter arc binnenkort of volgend jaar nadat de relatie uiteindelijk stuk is gelopen. Geniet ervan en leer ervan ✌️
Zo kan 'ie ook gewoon toch?
Zo sta ik er ook best wel in. Heb tot nu toe al enorm veel van haar geleerd en dat ben ik haar hoe dan ook al dankbaar. We zien wel wat de toekomst brengt. Mijn vorige ex was schoolvoorbeeld van hoe een meisje absoluut niet moet zijn en ervoor gezorgd dat ik 0 vertrouwen had in vrouwen. En dit meisje heeft daar (voor haar onbewust) al best wel bij geholpen om dat weer terug te krijgen.
Heb je een concreet voorbeeld over je ex? Ben wel benieuwd nu. Was die autochick toch?
Correct. Laat ik sowieso zeggen dat dit voor mij de eerste "echte" relatie was. Achteraf ben ik me er wel van bewust dat ik erg naïef was in die relatie en dacht heel vaak van "naja, het zal overal wel zo gaan".
En het zijn dan de meest absurde dingen, zoals bijvoorbeeld naar situaties gaan waar ik mij niet comfortabel bij voelde. Zo ging ze bijvoorbeeld naar shisha lounges met veel buitenlandse gasten enzo. En dan bedoel ik dat niet racistisch, of dat ik me daar "zorgen" om maakte dat ze buitenlands waren, maar meer dat zij zich liever onder jongens bevond die echt 100% het tegenovergestelde zijn als ik ben. Dat gaf mij vaak een beetje een naar gevoel.

En -in mijn ogen- het meest extreme voorbeeld is dat ze mijn voorkeuren voor uiterlijk heel duidelijk wist. Ik was immers verliefd geworden op haar toen ze nog blond was. Ze heeft vaker gevraagd "hoe zou je het vinden als ik m'n haar rood zou verven" en ik had daar een goed sterke mening over dat ik dat maar niks vind, maar toch heeft ze het een keer rood geverfd.
Ik merk overigens hier veel verschillende meningen over hoor. "Iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt". "Het is haar lichaam". Etc.
Maar ik ben van mening dat je in een relatie altijd moet blijven streven om aantrekkelijk voor elkaar te blijven. En zij heeft willens en wetens de haarkleur veranderd naar een kleur dat ik niet aantrekkelijk vond.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Schim
Berichten: 98
Lid geworden op: vrijdag 7 oktober 2022, 15:49

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Schim »

Ruthless schreef: maandag 13 november 2023, 9:32
Daan schreef: zaterdag 11 november 2023, 16:27
Ruthless schreef: vrijdag 10 november 2023, 8:57
Daan schreef: vrijdag 10 november 2023, 0:06
Schim schreef: donderdag 9 november 2023, 23:10
Ben geen hater, maar ik kijk uit naar je winter arc binnenkort of volgend jaar nadat de relatie uiteindelijk stuk is gelopen. Geniet ervan en leer ervan ✌️
Zo kan 'ie ook gewoon toch?
Zo sta ik er ook best wel in. Heb tot nu toe al enorm veel van haar geleerd en dat ben ik haar hoe dan ook al dankbaar. We zien wel wat de toekomst brengt. Mijn vorige ex was schoolvoorbeeld van hoe een meisje absoluut niet moet zijn en ervoor gezorgd dat ik 0 vertrouwen had in vrouwen. En dit meisje heeft daar (voor haar onbewust) al best wel bij geholpen om dat weer terug te krijgen.
Heb je een concreet voorbeeld over je ex? Ben wel benieuwd nu. Was die autochick toch?
Correct. Laat ik sowieso zeggen dat dit voor mij de eerste "echte" relatie was. Achteraf ben ik me er wel van bewust dat ik erg naïef was in die relatie en dacht heel vaak van "naja, het zal overal wel zo gaan".
En het zijn dan de meest absurde dingen, zoals bijvoorbeeld naar situaties gaan waar ik mij niet comfortabel bij voelde. Zo ging ze bijvoorbeeld naar shisha lounges met veel buitenlandse gasten enzo. En dan bedoel ik dat niet racistisch, of dat ik me daar "zorgen" om maakte dat ze buitenlands waren, maar meer dat zij zich liever onder jongens bevond die echt 100% het tegenovergestelde zijn als ik ben. Dat gaf mij vaak een beetje een naar gevoel.

En -in mijn ogen- het meest extreme voorbeeld is dat ze mijn voorkeuren voor uiterlijk heel duidelijk wist. Ik was immers verliefd geworden op haar toen ze nog blond was. Ze heeft vaker gevraagd "hoe zou je het vinden als ik m'n haar rood zou verven" en ik had daar een goed sterke mening over dat ik dat maar niks vind, maar toch heeft ze het een keer rood geverfd.
Ik merk overigens hier veel verschillende meningen over hoor. "Iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt". "Het is haar lichaam". Etc.
Maar ik ben van mening dat je in een relatie altijd moet blijven streven om aantrekkelijk voor elkaar te blijven. En zij heeft willens en wetens de haarkleur veranderd naar een kleur dat ik niet aantrekkelijk vond.
"Blijven streven om aantrekkelijk voor elkaar te blijven"
Wat heb jij gedaan tijdens de relatie om jezelf (nog) aantrekkelijk (er) te maken?
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ruthless »

Basis hygiëne, waar ik vroeger heel erg achterstallig in was. Tegenwoordig poets ik religieus mijn tanden, houd ik netjes mijn baard bij, draag parfum, etc.
Ik ga 5 dagen in de week naar de sportschool.
Buiten fysieke aantrekkelijkheid ben ik bezig om financieel steeds stabieler te zijn, huis gekocht en probeer zo veel mogelijk ernaast te kunnen sparen, zonder in te leveren op de basisbehoeften.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Schim
Berichten: 98
Lid geworden op: vrijdag 7 oktober 2022, 15:49

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Schim »

Ruthless schreef: maandag 13 november 2023, 19:07 Basis hygiëne, waar ik vroeger heel erg achterstallig in was. Tegenwoordig poets ik religieus mijn tanden, houd ik netjes mijn baard bij, draag parfum, etc.
Ik ga 5 dagen in de week naar de sportschool.
Buiten fysieke aantrekkelijkheid ben ik bezig om financieel steeds stabieler te zijn, huis gekocht en probeer zo veel mogelijk ernaast te kunnen sparen, zonder in te leveren op de basisbehoeften.
Sorry dat ik het zeg, maar basis hygiëne valt niet onder 'jezelf aantrekkelijk' maken, dat is letterlijk het minimum, het minste wat verwacht kan worden, persoonlijke hygiëne/verzorging. Hoewel het natuurlijk knap is van je dat je het eerst nooit deed en nu wel, betekent niet dat het telt als 'ik deed veel mn best in de relatie om mezelf te ontplooien en te groeien als persoon' in mijn ogen.

Gym 5x per week, dat is netjes. Heb je physique foto's?
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ruthless »

Nee, niet echt. Ik ben heel mager van mezelf, dus ik ben atm heel veel aan het eten en sporten. Merk in de sportschool wel aanzienlijk meer kracht e.d. maar je ziet er nog niet veel van. Zeker als je me niet kent en weet hoe ik ervoor uit zag. Heb trouwens relatief kort geleden nog een foto geplaatst in post je foto topic, daar zie je een beetje m'n huidige lichaam.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Schim
Berichten: 98
Lid geworden op: vrijdag 7 oktober 2022, 15:49

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Schim »

Ruthless schreef: dinsdag 14 november 2023, 9:25 Nee, niet echt. Ik ben heel mager van mezelf, dus ik ben atm heel veel aan het eten en sporten. Merk in de sportschool wel aanzienlijk meer kracht e.d. maar je ziet er nog niet veel van. Zeker als je me niet kent en weet hoe ik ervoor uit zag. Heb trouwens relatief kort geleden nog een foto geplaatst in post je foto topic, daar zie je een beetje m'n huidige lichaam.
Maar hoe lang na het begin van je relatie was je begonnen met gym?
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ruthless »

Ik heb nog geen relatie hoor, maar ik sport nu 4 maanden ofzo
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Schim
Berichten: 98
Lid geworden op: vrijdag 7 oktober 2022, 15:49

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Schim »

Ruthless schreef: dinsdag 14 november 2023, 18:46 Ik heb nog geen relatie hoor, maar ik sport nu 4 maanden ofzo
Dus als ik het goed begrijp heb je niks gedaan om jezelf aantrekkelijker te maken toen je nog een relatie had, behalve je basishygiene op orde maken en een huis kopen/geld sparen? En ben je pas begonnen met gym (jezelf fysiek aantrekkelijker maken) nadat je relatie was afgelopen.

Sorry maar ik vind dit echt delusional
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ruthless »

Wat? Mijn relatie is al 3 jaar voorbij ofzo.

Het voorbeeld wat ik gaf om te streven om aantrekkelijk voor elkaar te blijven bedoelde ik meer mee dat mijn ex dat dus niet deed. Met aantrekkelijk blijven doel ik ook een beetje mee dat je jezelf niet mag verwaarlozen wanneer je in een relatie zit, wat je best vaak ziet gebeuren. Mensen die aankomen wanneer ze in een relatie zitten bijvoorbeeld. En dus in mijn geval mijn ex die zich juist onaantrekkelijker maakte voor mij tijdens de relatie.

Ik denk dat ik je zojuist verkeerd begreep, maar de dingen die ik opnoemde zijn niet zo zeer voor tijdens een relatie, maar om mezelf in het algemeen aantrekkelijker en zelfverzekerder te maken.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Daan »

Schim schreef: dinsdag 14 november 2023, 22:54
Ruthless schreef: dinsdag 14 november 2023, 18:46 Ik heb nog geen relatie hoor, maar ik sport nu 4 maanden ofzo
Dus als ik het goed begrijp heb je niks gedaan om jezelf aantrekkelijker te maken toen je nog een relatie had, behalve je basishygiene op orde maken en een huis kopen/geld sparen? En ben je pas begonnen met gym (jezelf fysiek aantrekkelijker maken) nadat je relatie was afgelopen.

Sorry maar ik vind dit echt delusional
Waarom moet je gelijk van die krachttermen als "delusional" gebruiken. Iedereen heeft andere prioriteiten, inzichten en een eigen uitgestippeld pad. Ruttels heeft deze ervaringen allemaal meegenomen, is eruit gekomen als een ander mens en let nu beter op zichzelf. Het hoeft ook niet allemaal zwart/wit te zijn.
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Lisette »

Het verhaal is natuurlijk altijd breder dan wat Ruttels verteld, maar als zij aan hem vraagt wat hij van rood haar bij haar zou vinden en hij zegt dat het hem niets lijkt en ze doet het alsnog, doet ze dat natuurlijk om een reactie uit te lokken. Aan de andere kant kan Ruttels ook overdrijven en kan zij best een keer rood proberen, t kan altijd toch leuk uitvallen. Van een haarkleur hangt het echt niet af of je iemand aantrekkelijk vindt of niet, uiteindelijk wordt iedereen grijs of kaal

Omw om kort pittig kapsel met stekeltjes aan te meten
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Daan »

Vind rood haar ook altijd wel leuk inderdaad
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ricc »

Jongens het ging op wie jullie gingen stemmen deze verkiezingen lol
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Lisette »

Ricc schreef: woensdag 15 november 2023, 17:23 Jongens het ging op wie jullie gingen stemmen deze verkiezingen lol
gast boeie
Plaats reactie