Wat gaan jullie stemmen

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ruthless »

Ricc schreef: woensdag 15 november 2023, 17:23 Jongens het ging op wie jullie gingen stemmen deze verkiezingen lol
Afbeelding
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ricc »

Jullie hebben wel echt teringveel partijen lol.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Daan »

Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ricc »

TIL ook dat FvD niet de meest rechtse partij in Nederland is.
Schim
Berichten: 98
Lid geworden op: vrijdag 7 oktober 2022, 15:49

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Schim »

Daan schreef: woensdag 15 november 2023, 6:35
Schim schreef: dinsdag 14 november 2023, 22:54
Ruthless schreef: dinsdag 14 november 2023, 18:46 Ik heb nog geen relatie hoor, maar ik sport nu 4 maanden ofzo
Dus als ik het goed begrijp heb je niks gedaan om jezelf aantrekkelijker te maken toen je nog een relatie had, behalve je basishygiene op orde maken en een huis kopen/geld sparen? En ben je pas begonnen met gym (jezelf fysiek aantrekkelijker maken) nadat je relatie was afgelopen.

Sorry maar ik vind dit echt delusional
Waarom moet je gelijk van die krachttermen als "delusional" gebruiken. Iedereen heeft andere prioriteiten, inzichten en een eigen uitgestippeld pad. Ruttels heeft deze ervaringen allemaal meegenomen, is eruit gekomen als een ander mens en let nu beter op zichzelf. Het hoeft ook niet allemaal zwart/wit te zijn.
Waarom kun jij niet de hypocrisie zien, terwijl als Bear/ik iets plaats over 'no gf' spring je erop?

Ruthless zegt: "Maar ik ben van mening dat je in een relatie altijd moet blijven streven om aantrekkelijk voor elkaar te blijven."

En uit zn volgende posts blijkt dan dat hij tijdens diezelfde relatie met blonde/rode ex, de volgende dingen heeft nagestreefd om aantrekkelijk te blijven toen hij die relatie had: basishygiene op orde krijgen en geld sparen/huis kopen. Dat was het. En dan als de basishygiene op orde is, is het streven in persoonlijke verzorging gelijk voorbij (want blijkbaar ging hij niet tijdens zn relatie naar de gym of deed ie wat anders om zn fysieke uiterlijk strevend beter/aantrekkelijk te maken.

Dus eigenlijk heeft hij tijdens zn relatie de uiterste basis op orde gekregen (wat op zich commendable op zich is) en financieel erop vooruit gaan. En dan zeuren dat zn ex niet precies deed waar hij zich aangetrokken tot voelt, terwijl hij zn fysieke aantrekkingskracht amper (aka basishygiene op orde brengen) verbeterde?

Ja Daan, dat noem ik delusional, en dat zegt veel als iemand die zelf ooit (nog steeds?) delusional semi-blackpilled is..
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ruthless »

Daan schreef: woensdag 15 november 2023, 22:59 Afbeelding
Hahahaha echt exact de andere kant als mijn kieskompas.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ruthless »

Schim schreef: donderdag 16 november 2023, 8:16
Daan schreef: woensdag 15 november 2023, 6:35
Schim schreef: dinsdag 14 november 2023, 22:54
Ruthless schreef: dinsdag 14 november 2023, 18:46 Ik heb nog geen relatie hoor, maar ik sport nu 4 maanden ofzo
Dus als ik het goed begrijp heb je niks gedaan om jezelf aantrekkelijker te maken toen je nog een relatie had, behalve je basishygiene op orde maken en een huis kopen/geld sparen? En ben je pas begonnen met gym (jezelf fysiek aantrekkelijker maken) nadat je relatie was afgelopen.

Sorry maar ik vind dit echt delusional
Waarom moet je gelijk van die krachttermen als "delusional" gebruiken. Iedereen heeft andere prioriteiten, inzichten en een eigen uitgestippeld pad. Ruttels heeft deze ervaringen allemaal meegenomen, is eruit gekomen als een ander mens en let nu beter op zichzelf. Het hoeft ook niet allemaal zwart/wit te zijn.
Waarom kun jij niet de hypocrisie zien, terwijl als Bear/ik iets plaats over 'no gf' spring je erop?

Ruthless zegt: "Maar ik ben van mening dat je in een relatie altijd moet blijven streven om aantrekkelijk voor elkaar te blijven."

En uit zn volgende posts blijkt dan dat hij tijdens diezelfde relatie met blonde/rode ex, de volgende dingen heeft nagestreefd om aantrekkelijk te blijven toen hij die relatie had: basishygiene op orde krijgen en geld sparen/huis kopen. Dat was het. En dan als de basishygiene op orde is, is het streven in persoonlijke verzorging gelijk voorbij (want blijkbaar ging hij niet tijdens zn relatie naar de gym of deed ie wat anders om zn fysieke uiterlijk strevend beter/aantrekkelijk te maken.

Dus eigenlijk heeft hij tijdens zn relatie de uiterste basis op orde gekregen (wat op zich commendable op zich is) en financieel erop vooruit gaan. En dan zeuren dat zn ex niet precies deed waar hij zich aangetrokken tot voelt, terwijl hij zn fysieke aantrekkingskracht amper (aka basishygiene op orde brengen) verbeterde?

Ja Daan, dat noem ik delusional, en dat zegt veel als iemand die zelf ooit (nog steeds?) delusional semi-blackpilled is..
Afbeelding


Ik heb ook nooit beweerd dat ik in mijn vorige relatie mijn best ervoor heb gedaan om fysiek aantrekkelijk te zijn en te blijven. Wel weet ik dat ik niet zodanig (negatief) ben veranderd ten opzichte van de persoon waar zij aan het begin voor is gevallen.
Pas na de relatie ben ik gaan nadenken en mijzelf gaan verbeteren, dan wel niet voor mijn eigen levenskwaliteit.

Nogmaals, met het streven naar aantrekkelijkheid voor elkaar bedoel ik ook niet eens zo zeer mee dat je elke dag jezelf moet verbeteren. Maar blijf de persoon wie je bent en verander jezelf niet naar een bepaalde hoedanigheid wat voor je partner als negatief gezien wordt.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Lisette
Berichten: 17150
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Lisette »

Mensen veranderen ook natuurlijk hè
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Daan »

Goeie reactie Ruttels
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Daan »

Waarom kun jij niet de hypocrisie zien, terwijl als Bear/ik iets plaats over 'no gf' spring je erop?
Omdat dit incelgedrag is.
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Kipcorn »

FvD. De enige partij die zegt waar het op staat. En dan worden ze ook nog tegengewerkt door het kartel.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Bearserk »

goede discussie jongens behalve alles wat kipcorn zegt natuurlijk
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Daan »

Ruthless schreef: woensdag 8 november 2023, 11:04 Ik twijfel nog een heeeeeeel klein beetje. 99% Geert 1% Thierry
Ik mag toch hopen..
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ruthless »

Daan schreef: donderdag 23 november 2023, 0:48
Ruthless schreef: woensdag 8 november 2023, 11:04 Ik twijfel nog een heeeeeeel klein beetje. 99% Geert 1% Thierry
Ik mag toch hopen..
Dat?
Het is uiteindelijk wel FvD geworden. Dit was het scenario waar ik op hoopte eigenlijk. Vind de FvD zetels wel tegenvallen.
Maar ik hoopte op een 'ruime' overwinning van de PVV (zo ruim als het is geworden had ik echt niet verwacht) en dat FvD veel zetels zou hebben om een plekje in de coalitie toe te eigenen.

Maar ik ben allang blij met deze uitslag hoor. Ik vind het wel jammer en teleurstellend hoe de verkiezingen gegaan zijn met een heel groot blok links tegen heel groot blok rechts. Ik vind het een beetje de de plank misslaan dat je eerder stemt tegen de partij die je niet wilt zien, dan dat je op de partij stemt waar je het meest achter staat.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ricc »

Toch proficiat met de verkiezingen, daar! Voorbode voor wat gaat komen hier in 2024.
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Kipcorn »

Jammer dat extreemrechts wint.
Had extreem radicaal rechts de winst gegund.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Daan »

Ruthless schreef: donderdag 23 november 2023, 14:40
Daan schreef: donderdag 23 november 2023, 0:48
Ruthless schreef: woensdag 8 november 2023, 11:04 Ik twijfel nog een heeeeeeel klein beetje. 99% Geert 1% Thierry
Ik mag toch hopen..
Dat?
Het is uiteindelijk wel FvD geworden. Dit was het scenario waar ik op hoopte eigenlijk. Vind de FvD zetels wel tegenvallen.
Maar ik hoopte op een 'ruime' overwinning van de PVV (zo ruim als het is geworden had ik echt niet verwacht) en dat FvD veel zetels zou hebben om een plekje in de coalitie toe te eigenen.

Maar ik ben allang blij met deze uitslag hoor. Ik vind het wel jammer en teleurstellend hoe de verkiezingen gegaan zijn met een heel groot blok links tegen heel groot blok rechts. Ik vind het een beetje de de plank misslaan dat je eerder stemt tegen de partij die je niet wilt zien, dan dat je op de partij stemt waar je het meest achter staat.
Ja denk dat ik gewoon niet verwacht had dat je dit daadwerkelijk zou stemmen, maar denk dat mijn eigen linkse bubbel daarbij ook niet helpt
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ruthless »

Merk ook dat vooral de grote studentensteden in een linkse bubbel leven, ook als ik zie wat voor tiktok filmpjes er nu allemaal opduiken.

Maar aan de andere kant, ik leef juist weer heel erg in een rechtse bubbel (denk ik). Ik ken echt nul mensen die links gestemd hebben. Mijn sportschool, mijn (o.a. Turkse) vrienden, familie, mensen in mijn directe kringen, hebben allemaal rechts gestemd.

Aan de andere kant, ik zit zelf niet meer actief op social media, dus ook dat, het enige dat ik zie van de mensen die links en verdrietig zijn, zijn ook enkel de filmpjes die ik doorgestuurd krijg.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Ruthless
Berichten: 15288
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Ruthless »

Wat overigens ironisch is is dat de studentensteden dus heel erg links zijn, maar onder de scholieren verkiezingen staat Forum 2e. Ik denk dat er over een aantal jaar best een verschuiving richting Forum gaat komen. Ze zullen wel iets meer nuance moeten gaan brengen in bepaalde standpunten, want ik ben wat dat betreft niet zo ver heen dat ik de maanlanding ontken etc.

Al denk ik wel dat dat slechts "trucjes" zijn van Thierry om aandacht te krijgen, gezien hij geen aandacht via de bekende kanalen krijgt.
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wat gaan jullie stemmen

Bericht door Daan »

Ruthless schreef: vrijdag 24 november 2023, 15:21 Wat overigens ironisch is is dat de studentensteden dus heel erg links zijn, maar onder de scholieren verkiezingen staat Forum 2e. Ik denk dat er over een aantal jaar best een verschuiving richting Forum gaat komen. Ze zullen wel iets meer nuance moeten gaan brengen in bepaalde standpunten, want ik ben wat dat betreft niet zo ver heen dat ik de maanlanding ontken etc.

Al denk ik wel dat dat slechts "trucjes" zijn van Thierry om aandacht te krijgen, gezien hij geen aandacht via de bekende kanalen krijgt.
FvD voerde in dat opzicht gewoon op een hele andere manier campagne dan de meer traditionele partijen. Veel via Tiktok etc. (Niet dat ik dat heb, maar dat lees je dan). Denk dat de meeste scholieren hier dan wel overheen groeien, maar je kan wel zeggen dat het een bijzondere trend is. In 2017 werd GroenLinks nog de grootste bij de scholieren.
Laatst gewijzigd door Daan op vrijdag 24 november 2023, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie