Hunter

Hier worden alle RuneScape-guides die verouderd zijn geplaatst. Zo staan hier bijvoorbeeld guides over de Holiday Events uit 2007 en de Gnome Copters.
Forumregels
Welkom in het RuneScape-guides-archief! Het is toegestaan om guides te bumpen in dit forumdeel, je hoeft bump-posts dus niet te melden, tenzij het spam is. Het bericht moet dus wel nuttig zijn, zet dus niet alleen 'bump' in je bericht.
Rikash
Berichten: 24
Lid geworden op: vrijdag 9 maart 2007, 17:02

Bericht door Rikash »

b0emp :p
Afbeelding
Runescape naam: Killerrikash
Veugel6
Ex-chatmoderator
Berichten: 1198
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:24
RS: Veugel (f2p)
Extra rang: Holbewoner

Bericht door Veugel6 »

Mooie guide, veel moeite in gestopt. Ikzelf doe liefst red salamanders, zelfs na lvl 63, want red salamander gaan rapper, maar verdienen wel geen cash.
Afbeelding
Trotse eigenaar van het lelijkste onderschrift van de lunagang
kikker3
Berichten: 147
Lid geworden op: woensdag 13 mei 2009, 20:23
Clan: geen

Re: Hunter

Bericht door kikker3 »

echt nice 10/10 hij mag er dan niet zo spectaculair uitzien maar hij is heel duidelijk en heel handig, ben in 3 dagen van 1 hunter naar 34 ondertussen gegaan en niet eens genolifet :mrgreen:
tumb0
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 17 september 2008, 14:40

Re: Hunter

Bericht door tumb0 »

mooie guide, aleen zou ik persoonlijk tot 63 met salamanders trainen, die geven gewoon snel xp, die kebbits gaat vele malen langzamer, 't is maar een tip ;)
lexa10
Berichten: 13
Lid geworden op: dinsdag 19 augustus 2008, 14:32
Clan: geen
Contacteer:

Re: Hunter

Bericht door lexa10 »

Goeie guide ik geef 8,5/10
Je kan i.p.v. waterskins te gebruiken met het trainen in de woestijn ook een enchanted water tiara gebruiken.
Je kan deze maken na Dealing with scarabas. Als je dan 50 rc hebt kun je zoveel water runes als je wilt in een water tiari stoppen. Elke 3 water runes geven 1 dosis van een watersking. zo kun je als je er veel van in stopt lang in de woestijn blijven.
voeg je dit nog toe krijg je van mij een 9/10

lexa10
Forummer
Berichten: 953
Lid geworden op: zaterdag 2 mei 2009, 18:21
Clan: Skillerpow3r

Re: Hunter

Bericht door Forummer »

Goed guide 9/10
Gebruikersavatar
youness3118
Berichten: 8
Lid geworden op: zaterdag 22 augustus 2009, 20:00
Clan: Mod aiko

Re: Hunter

Bericht door youness3118 »

Nice Guide ik ga het gebruiken :D

Afbeelding]
Waffie
Ex-moderator
Berichten: 15007
Lid geworden op: maandag 6 augustus 2007, 9:45
RS: Waffie Ownd (OSRS)
Oude naam: Waffie ownd

Re: Hunter

Bericht door Waffie »

kikker3 schreef:echt nice 10/10 hij mag er dan niet zo spectaculair uitzien maar hij is heel duidelijk en heel handig, ben in 3 dagen van 1 hunter naar 34 ondertussen gegaan en niet eens genolifet :mrgreen:
Je bumpt een topic van 2 jaar oud op, lol! xD

Ik verplaats deze naar guide-archief, want sommige plaatsen zijn nu weg + de plaatjes zijn verouderd. Wel hele mooie guide
Afbeelding
Heb je specifieke vragen aan mij? Stuur me een privé-bericht
Plaats reactie