Guide: PADDOS!

Hier worden alle RuneScape-guides die verouderd zijn geplaatst. Zo staan hier bijvoorbeeld guides over de Holiday Events uit 2007 en de Gnome Copters.
Forumregels
Welkom in het RuneScape-guides-archief! Het is toegestaan om guides te bumpen in dit forumdeel, je hoeft bump-posts dus niet te melden, tenzij het spam is. Het bericht moet dus wel nuttig zijn, zet dus niet alleen 'bump' in je bericht.

Cijfer eerste Guide?

7/9
0
Geen stemmen
7/9
0
Geen stemmen
7/9
0
Geen stemmen
7/9
0
Geen stemmen
7/9
0
Geen stemmen
7/9
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 0

haqer64
Berichten: 1963
Lid geworden op: zondag 4 maart 2007, 10:20

Bericht door haqer64 »

10/10 !!!!! man ik ga zo proberen in de vakantie (in een week komt die vakantie) nolifen bij de fungies ik wil en zal rijk worden :D
Afbeelding
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Bericht door Steff »

kleine toevoeging:

Je kunt ook via je huis (50 ct allowed) naar kharyll tele'en met ancient tele +!! een altar in je huis zo kun je easy telen.. en dan gelijk opladen en terug naar kharyll en banken :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
yobadboywazu
Berichten: 477
Lid geworden op: zondag 29 april 2007, 9:35

Bericht door yobadboywazu »

chrit1999 schreef:kleine toevoeging:

Je kunt ook via je huis (50 ct allowed) naar kharyll tele'en met ancient tele +!! een altar in je huis zo kun je easy telen.. en dan gelijk opladen en terug naar kharyll en banken :D
Andere manier, maar zoals er staat is deze voor low lvls
~I_Hardware_I Zerker pure~
Afbeelding
SiM0`
Berichten: 6432
Lid geworden op: zaterdag 3 november 2007, 10:35
Contacteer:

Re: Guide: PADDOS!

Bericht door SiM0` »

hoi ik ben nu nog f2p en weet dus nog bijna niets over members maar ik vind dit wel een leuke guide en wil hem wel gaan doen als ik member ben maar ik weet dus niet waar je je prayer kan herladen en ik heb deze topic al doorgelezen en er zei iemand als je agility 50 hebt kan je dichter bij prayer herladen ofzoiets dus wil je het een beetje beter uitleggen en een groter plaatje maken dat je ook het altaar erop ziet :roll:

8/10
Afbeelding
*julius*
Berichten: 671
Lid geworden op: maandag 22 oktober 2007, 8:52
Clan: T S D

Re: Guide: PADDOS!

Bericht door *julius* »

help!! hoe krijg je paddos uit je druid pouch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEB ER 30 INZITTEN :cry:
Afbeelding
Plaats reactie