King's Ransom

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brew Trouble
Berichten: 157
Lid geworden op: donderdag 15 februari 2007, 18:19

King's Ransom

Bericht door Brew Trouble »

Welkom in mijn Guide !

Wat zijn de benodigheden?

-Een setje black armour zonder kite.
-Een picklock (verkrijgbaar in de Rogues Den)
-Een stukkie graniet
-Level 46 magic
-Level 65 defence

De quests:

Black Knights' Fortress
Merlin's Crystal
Holy Grail
Murder Mystery
One Small Favour


De personen verschillen per persoon. Mijn verdachte was Anna. Bij jou kan dit dus anders zijn. Neem Anna als voorbeeld van jou verdachte ;).

Praat met Gossip aan het begin van de villa van de familie Sinclair. Hij staat voor de poort. Zeg dat je kan helpen. Ga nu naar de guard en blijf doorvragen tot het gesprek eindigt.

Ga nu naar het oosten van de villa, smash the window, en ga naar binnen.
Je ziet ten noorden van je in de kamer een stukje papier. Pak het op.
Afbeelding
Breekt het glas

Ga nu naar boven (trap zit in het noord-westen). Je ziet nu zeg maar een "Centre Room" met een rood drakenhoofd als decoratie. Ga daar naar binnen en zoek de boekenkast ten westen van je. Je vind nu een helm van de Black Knights. Je ziet nu ook nog een stukje papier op de tafel liggen. Pak dat ook.

Ga nu terug naar de Guard en vertel dat je bewijs hebt.
Nadat je al je bewijs hebt laten zien ga je weer naar het zuiden. Praat met Gossip. Vraag naar Anna. Hij zal je vertellen dat je tegen Anna moet praten.

Ga nu naar Seers' Village en ga de rechtbank binnen (hier stond vroeger Party Pete met zijn feestruimte). Praat met de 2 guards en vraag of je met haar mag praten. Praat met haar. Je krijgt een groene "Criminal thread" van haar.

AfbeeldingPraat tegen Anna


Dit kun je als bewijs gebruiken dat zij het niet heeft gedaan. (Jij bent haar advocaat dus), ga nu weer naar de villa en ga door het raampje. Kijk in je quest log van King's Ransom en kijk tegen wie je moet praten, zij of hij kan je gebruiken als getuige voor in de rechtzaak. Je ziet nu een serveerster (Louisa) rondlopen. Vraag alles aan haar wat je kunt vragen. Ga nu naar de Gardener die buiten aan het tuinieren is. Vraag aan hem wat je kunt vragen. Doe dit bij elke persoon die je tegenkomt.

Nadat je dat hebt gedaan ga je weer terug naar de rechtbank. Ga nu naar beneden. Zeg tegen de jury dat je getuigen hebt. Laat nu elke persoon getuigen die wat over de poison,thread,of dagger heeft verteld etc. (Als je niet hebt opgelet, laat iedereen getuigen en stel alle vragen ;)) Nadat je de rechtzaak hebt gewonnen kun je door het poortje achter je gaan.

Nodig: Picklock

Praat nu met Anna. Ze zal vertellen dat je ten noord-oosten van Camelot een standbeeld staat die je binnen laat in Cammy. Ga er heen. Nu zul je een scene zien.

Afbeelding*Scene*

Als je in de gevangenis zit, moet je praten met Merlin.
Afbeelding
Vraag alles aan hem wat je kunt vragen. Praat nu met alle knights die ook door de heks zijn gepakt. Een paar van hun zeggen dat je door een opening kan ontsnappen. Als je geen pick lock bij je had, moet je dit dus doen. Als je je pick lock bij je hebt moet je de metalen deur kraken.


Als je hem hebt gekraakt moet je naar de bovenste verdieping gaan. Je ziet hier een tafel met doosjes. Pak de roze, daar zit de Holy Grail in ;).
Afbeelding

Teleport nu naar East Ardougne en praat met Wizard Cromperty in het noord oosten van East Ardougne.Afbeelding

Na wat praten zegt hij dat je met behulp van de Holy Grail, Granite en je magic scroll King Arthur kunt bevrijden.

Nodig: Black setje, Holy Grail, animated rockscroll, bronze med en iron chain.

We zijn er bijna! Teleporteer naar Falador en ga naar Black Knight's Fortress. Doe je bronze medium helmet aan en je iron chain. Ga nu naar binnen. Doe nu je black setje aan en ga door de muur voor je. Neem de ladder naar beneden en bevrijd King Arthur.
Afbeelding
Na een scene moet je met King Arthur praten , en daarna naar Camelot gaan. Praat nu weer met King Arthur die zich bevindt op de begane grond. Gefeliciteerd =D>
Afbeelding

Credits

Me
An3s

Ps: Ik weet dat deze guide minder is dan mijn vorige xD.
Laatst gewijzigd door Brew Trouble op woensdag 25 juli 2007, 21:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Nas: "I ain't the type of brother made for you to start testin"
Jelle
Ex-chatmoderator
Berichten: 3021
Lid geworden op: maandag 20 maart 2006, 18:00
RS: Jelle (p2p)
Clan: Echo of Silence
Oude naam: Sylverus
Contacteer:

Bericht door Jelle »

nu is ie af 8-[ ?
mooie prentjes :)
"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die tomorrow."
ex-Dutch Generation Council, ex-Leader of Euphoria
17th to Untrimmed Slayer Cape
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lets go skil
Berichten: 1517
Lid geworden op: zondag 15 juli 2007, 12:49
Oude naam: Azerty1888
Contacteer:

Bericht door Lets go skil »

volgens mij is ie nog niet helemaal af..
Afbeelding
Ivan
Berichten: 5500
Lid geworden op: woensdag 28 februari 2007, 14:18
Clan: opvakantie tot 28/08
Oude naam: I-Designs

Bericht door Ivan »

de joeri schreef:volgens mij is ie nog niet helemaal af..
segt ie toch...
Wanna be cool? Be oldskool!
rsar
Berichten: 1617
Lid geworden op: woensdag 14 maart 2007, 19:22

Bericht door rsar »

ziet er goed uit
goeie uitleg+plaatjes
klik hier voor mijn goaltopic
ik koop alle: (soft) clay,
raw lobs, willow logs en brons bars
stuur me een pm of add 1arjanman als je iets hebt!
Darth Stefan
Berichten: 659
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 20:07

Bericht door Darth Stefan »

Nice guide,

Ik vond hem goed, vooral ook goeie pics :D
Laatst gewijzigd door Darth Stefan op donderdag 26 juli 2007, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Help hier http://nl.runescape.wikia.com/wiki/Hoofdpagina mee en schrijf je eigen guides
Gebruikersavatar
Lets go skil
Berichten: 1517
Lid geworden op: zondag 15 juli 2007, 12:49
Oude naam: Azerty1888
Contacteer:

Bericht door Lets go skil »

hij is nog niet helemaal klaar maar goeie guide :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Brew Trouble
Berichten: 157
Lid geworden op: donderdag 15 februari 2007, 18:19

Bericht door Brew Trouble »

[levelup.wav]bump bump bump bump bump bump bump buuhuhuump![/levelup.wav]
Nas: "I ain't the type of brother made for you to start testin"
J0rn
Berichten: 5667
Lid geworden op: dinsdag 6 maart 2007, 19:36
Oude naam: jornowvs

Bericht door J0rn »

zozo maybe kan je aan feppie vragen of hij deze guide gebruikt erg duidelijk ik rate het een 10/10
Afbeelding
Mr Mozilla1
Berichten: 150
Lid geworden op: dinsdag 24 juli 2007, 12:41

Bericht door Mr Mozilla1 »

ik ga hem proberen als me def 65 is ;)

op jou guide!
Plaats reactie