EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Glenn. »

eatmy phat schreef:
L0rd_paul schreef:Mweh. Met het meisje waar ik in de klas voor ging is het niet gelukt.. we hebben min of meer een soort van poging gedaan maar het faalde volledig, bleken toch op een andere golflengte te zitten. Blijft nog altijd wel een lief vrouwtje en kan gelukkig nog altijd lekker met haar lachen. Vorige week achter de faal gekomen, gister een date met een ander meisje uit de klas gehad. De manier waarop de date tot stand was gekomen kan ik niet vertellen, die is echt te erg XD maar de date is in principe wel goed gegaan, we gaan maandag weer. Van haar weet ik wel dat ze ongeveer op dezelfde golflengte zit.
hoe ging die poging dan? xD
Wedstrijdje Feyenoord :-({|=

Nee grapje Paul, veel succes
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
L0rd_paul
Ex-moderator
Berichten: 10861
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 15:05
Clan: in je broekie

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door L0rd_paul »

eatmy phat schreef:
L0rd_paul schreef:Mweh. Met het meisje waar ik in de klas voor ging is het niet gelukt.. we hebben min of meer een soort van poging gedaan maar het faalde volledig, bleken toch op een andere golflengte te zitten. Blijft nog altijd wel een lief vrouwtje en kan gelukkig nog altijd lekker met haar lachen. Vorige week achter de faal gekomen, gister een date met een ander meisje uit de klas gehad. De manier waarop de date tot stand was gekomen kan ik niet vertellen, die is echt te erg XD maar de date is in principe wel goed gegaan, we gaan maandag weer. Van haar weet ik wel dat ze ongeveer op dezelfde golflengte zit.
hoe ging die poging dan? xD
ja zo kan je hem ook opvatten :p Maar nee, we hebben geprobeerd een relatie op te zetten maar er ontbrak gewoon iets.
YOLO
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Ron »

LoveProblem, ken jij misschien ene Annemarije? Die gaat vanavond ook naar de Klink en die stalkt me al zo'n 3 jaar.
Mick Jagger
Berichten: 1156
Lid geworden op: donderdag 1 juli 2010, 12:44
Oude naam: Notch

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Mick Jagger »

Had een probleem, maar het is al opgelost.

We kenden elkaar al 6 maanden ofzo.

En ik wist van in het begin dat ze op mij verliefd was.
Ik voelde ook eerst iets, maar na een tijdje werd ze saai:
heel weinig zeggen, ook op msn, het over niets hebben, ...
Ik heb het haar maar gewoon gezegd, dat het niets gaat worden.
Ze nam het goed op, en vond het niet zo erg (alluwel ik denk van wel) en vroeg om gewoon vrienden te blijven .
Afbeelding
Bedankt voor de signature i k0nijn i
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Steff »

Windows X3 schreef:Ik ga miss binnenkort op mijn eerste echte DATE!

K ga dan met iemand naar de bioscoop, naar een leuke komedie. Moet alleen nog kijken of zei kan, iemand tips? ^^
Afbeelding
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Glenn. »

Maak er een leuke avond van en wat komt komt, en wat niet komt komt niet.
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
L0rd_paul
Ex-moderator
Berichten: 10861
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 15:05
Clan: in je broekie

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door L0rd_paul »

Ik raad je echt af om op date naar de film te gaan. Met een date wil ik in ieder geval iemand goed leren kennen en lekker kunnen praten.. in een bios is dat min of meer niet echt mogelijk.
YOLO
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Steff »

L0rd_paul schreef:Ik raad je echt af om op date naar de film te gaan. Met een date wil ik in ieder geval iemand goed leren kennen en lekker kunnen praten.. in een bios is dat min of meer niet echt mogelijk.
Ik ken d'r al, maar ik heb alleen d'r 1x gezien.. Ik heb wel al 3 maanden lang met haar gepraat op msn :P Dus ik ken d'r eigelijk wel hoor XD
Afbeelding
Dayrocker
Verbannen (tijdelijk)
Berichten: 2853
Lid geworden op: zaterdag 29 december 2007, 13:14
Oude naam: Yourockmyday

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Dayrocker »

Windows X3 schreef:
L0rd_paul schreef:Ik raad je echt af om op date naar de film te gaan. Met een date wil ik in ieder geval iemand goed leren kennen en lekker kunnen praten.. in een bios is dat min of meer niet echt mogelijk.
Ik ken d'r al, maar ik heb alleen d'r 1x gezien.. Ik heb wel al 3 maanden lang met haar gepraat op msn :P Dus ik ken d'r eigelijk wel hoor XD
Thuis een film kijken is ook altijd wel handig, eerst film kijken en dan steeds een stapje verdergaan, je kunt altijd het geluid zachter aandoen he 8D
Afbeelding
You can spend days. months, years on over-analyzing a situation, trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened. Or you can just move the fuck on.
Gebruikersavatar
Giswil
Berichten: 2
Lid geworden op: zaterdag 13 november 2010, 17:38
Clan: Syndicate

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Giswil »

Dayrocker schreef:
Windows X3 schreef:
L0rd_paul schreef:Ik raad je echt af om op date naar de film te gaan. Met een date wil ik in ieder geval iemand goed leren kennen en lekker kunnen praten.. in een bios is dat min of meer niet echt mogelijk.
Ik ken d'r al, maar ik heb alleen d'r 1x gezien.. Ik heb wel al 3 maanden lang met haar gepraat op msn :P Dus ik ken d'r eigelijk wel hoor XD
Thuis een film kijken is ook altijd wel handig, eerst film kijken en dan steeds een stapje verdergaan, je kunt altijd het geluid zachter aandoen he 8D
thuis film kijken, dan zie je alsnog de halve film niet, maar iets anders is ook altijd moeilijk te bedenke :(
Afbeelding
Dayrocker
Verbannen (tijdelijk)
Berichten: 2853
Lid geworden op: zaterdag 29 december 2007, 13:14
Oude naam: Yourockmyday

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Dayrocker »

Tuurlijk hoeft dat niet. Maar als ik op een date ga is dat toch stiekem wel wat ik hoop he :oops:
Afbeelding
You can spend days. months, years on over-analyzing a situation, trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened. Or you can just move the fuck on.
Gebruikersavatar
Giswil
Berichten: 2
Lid geworden op: zaterdag 13 november 2010, 17:38
Clan: Syndicate

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Giswil »

Silfer schreef:
Dayrocker schreef:Tuurlijk hoeft dat niet. Maar als ik op een date ga is dat toch stiekem wel wat ik hoop he :oops:
Het is z'n eerste date. Ik zou eerst eens proberen te zorgen dat ze beiden plezier hebben. Allerlei dingen gaan plannen moet je dus niet gaan doen, word je alleen maar verlegen en stresserig van. En als het dan niet lukt ben je teleurgesteld.
Plannen doe je niet, maar je kan wel hopen dat het je overkomt.
Afbeelding
Dayrocker
Verbannen (tijdelijk)
Berichten: 2853
Lid geworden op: zaterdag 29 december 2007, 13:14
Oude naam: Yourockmyday

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Dayrocker »

Inderdaad, heb toch niks over plannen gezegd. Maar hopen mag altijd :)
Afbeelding
You can spend days. months, years on over-analyzing a situation, trying to put the pieces together, justifying what could've, would've happened. Or you can just move the fuck on.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Sam »

Oke, ik heb morgen een date met een meisje, maar het is dus nogal klote weer. Iemand tips wat ik kan doen?
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Josh
Berichten: 4084
Lid geworden op: dinsdag 10 maart 2009, 16:15
Clan: [Ex]Exclusive
Oude naam: Idk Why I K0

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Josh »

Sam schreef:Oke, ik heb morgen een date met een meisje, maar het is dus nogal klote weer. Iemand tips wat ik kan doen?
Neem dr mee naar je oss?
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Steff »

Sam schreef:Oke, ik heb morgen een date met een meisje, maar het is dus nogal klote weer. Iemand tips wat ik kan doen?
Neem vervoer met een dak
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Sam »

Josh schreef:
Sam schreef:Oke, ik heb morgen een date met een meisje, maar het is dus nogal klote weer. Iemand tips wat ik kan doen?
Neem dr mee naar je oss?
oss? Als je me huis bedoelt, ik zat er wel aan te denken maar m'n ouders zijn dan ook thuis en das niet zo fijn imo.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Glenn. »

Sam schreef:Oke, ik heb morgen een date met een meisje, maar het is dus nogal klote weer. Iemand tips wat ik kan doen?
Biosje, bij jou thuis of andersom?
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Josh
Berichten: 4084
Lid geworden op: dinsdag 10 maart 2009, 16:15
Clan: [Ex]Exclusive
Oude naam: Idk Why I K0

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Josh »

Sam schreef:
Josh schreef:
Sam schreef:Oke, ik heb morgen een date met een meisje, maar het is dus nogal klote weer. Iemand tips wat ik kan doen?
Neem dr mee naar je oss?
oss? Als je me huis bedoelt, ik zat er wel aan te denken maar m'n ouders zijn dan ook thuis en das niet zo fijn imo.
Oss/osso = huis ja. Maar dat is opzich niet zo erg toch? ''Hallo ik ben ... '' en je gaat met dr naar je kamer.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Sam »

Ja maar m'n ouders kennen d'r, en dan ga ik allemaal vervelende vragen krijgen enzo. Ik doe het waarschijnlijk ook wel als ik niks anders vind, maar ik heb toch nog even liever iets anders. Dus als iemand nog goede ideeën heeft? Anders wordt het inderdaad m'n huis ja, wat ook wel gezellig is natuurlijk. :)
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Plaats reactie