geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
manelijk
Berichten: 71
Lid geworden op: zondag 16 december 2007, 14:43

geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door manelijk »

[size=200]geld trucks[/size]


als je geld wilt halen is het niet zo meoilijk voor de mense van lvl 40 zijn de hill giants best wel handig want als je 28 big bones hebt wat niet snel lukt want 27 zijn beter je hebt ook key nodig maaja als je 27 big bones haalt zijn het 0 coins dat je hebt uitgegeven en je krijgtt 10k trug en dat is handig voor de mense in 50 met een goeie ranged is het niet moeilijk om 60k snell te krijge gewoon bleu dragon kille en dan de dragon bones pakke dat levert wel wat cente op hoor!
of ga naar choas droads niet moeilijk te doode en droppe ranarr weeds daar krijg je veel geld van bij de grand axchange ofz :mrgreen: dat is wel handig he :D

ohja om het nog over combat te hebbe

als je lvl 3 tm 11 mans of cows of chickens 11 tm 20 farmers 20 tm 30 zombies of barbarians of monitaurs 30 tm 50 hill giants 50 tm 60 moss giants 60 tm 70 blijft moss giants en misschien lessers 70 tm 90 lessers pc kan ook.
90 tm 100 green drags wildie mense doen je niks meer 100 tm 126 is misschien bounty hunter of trolls of greater demons

dit is pas mijn eerste guide en snapte het niet zo goed ik hoop dat jullie er wat meekunnne en niet te hard ordelen graag
tommus
Berichten: 1337
Lid geworden op: vrijdag 16 november 2007, 12:51
Clan: gestopt ^-^
Oude naam: bow man owns
Contacteer:

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door tommus »

ehm je mag hem wel wat uitbreiden neem plaatjes kleurtjes en een indeling dat is wat ik mis in deze guide.
je mag de tekst ook wel uitbreiden want het is erg kort nu.
ik rate nog niet als je deze punten er bij doet krijg je een 8.5/10
Afbeelding
Thx WayTooBad
richardsa
Berichten: 124
Lid geworden op: donderdag 27 maart 2008, 18:29

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door richardsa »

1/10, geen plaatjes, dit weet iedereen en je moet je best erop doen :dus:
help me to unlock richardha ^.^

Afbeelding
Sjappie2nd
Berichten: 1640
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 18:30
Oude naam: ownag3

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door Sjappie2nd »

op zich zijn de manieren redelijk, maar omdat er super veel spelfouten in staan en het onverzichtelijk is krijg je 5/10
Afbeelding

Afbeelding
tommus
Berichten: 1337
Lid geworden op: vrijdag 16 november 2007, 12:51
Clan: gestopt ^-^
Oude naam: bow man owns
Contacteer:

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door tommus »

richardsa schreef: 1/10, geen plaatjes, dit weet iedereen en je moet je best erop doen :dus:
de guide is niet mega goed maar het is zijn eerste geef tips ga niet zo antwoorden :S
Afbeelding
Thx WayTooBad
manelijk
Berichten: 71
Lid geworden op: zondag 16 december 2007, 14:43

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door manelijk »

ik weet nog niks van een guide ik weet niet hoe ik plaatjes zet!
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18643
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door Ricc »

manelijk schreef: ik weet nog niks van een guide ik weet niet hoe ik plaatjes zet!
jij hebt echt hulp nodig... als je perse plaatjes wil zetten kun je beter hier kijken. let op je spelfouten. gebruik ook alstublieft algemeen nederlands. 6/10
pureownertje
Berichten: 124
Lid geworden op: donderdag 22 november 2007, 10:13

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door pureownertje »

riccmaster schreef:
manelijk schreef: ik weet nog niks van een guide ik weet niet hoe ik plaatjes zet!
jij hebt echt hulp nodig... als je perse plaatjes wil zetten kun je beter hier kijken. let op je spelfouten. gebruik ook alstublieft algemeen nederlands. 6/10
Tja verbeter eerst je zelf maar is, in het Nederlands begint elke zin met een HOOFDLETTER.
richardsa
Berichten: 124
Lid geworden op: donderdag 27 maart 2008, 18:29

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door richardsa »

manelijk schreef: ik weet nog niks van een guide ik weet niet hoe ik plaatjes zet!
als je geen ervaring hebt moet geen guide schrijven :dus:
help me to unlock richardha ^.^

Afbeelding
Hansje
Berichten: 1838
Lid geworden op: maandag 21 januari 2008, 20:57
RS: Gestopt
Clan: Bredanaar
Oude naam: Vitioria

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door Hansje »

tips:
Gebruik leestekens. Want het stukje:als je lvl 3 tm 11 mans of cows of chickens 11 tm 20 farmers 20 tm 30 zombies of barbarians of monitaurs 30 tm 50 hill giants 50 tm 60 moss giants 60 tm 70 blijft moss giants en misschien lessers 70 tm 90 lessers pc kan ook.
90 tm 100 green drags wildie mense doen je niks meer 100 tm 126 is misschien bounty hunter of trolls of greater demons
is nogal onduidelijk doe dan bijvoorbeeld:
lvl 3 t/m 11 --> Man/Cows/Chickens
Lvl 11t/m20-->Farmers Etc etc.
Gebruik misschien ook een kleurtje ;)
Ook zie ik behoorlijk wat spelfouten zoals:meoilijk,mense, want 27 zijn(MOET ZIJN IS) beter.bleu etc etc. Natuurlijk je kan dyslectie hebben, maar vermeld dat dan even! En fouten als meolijk zijn geen dyslectiefouten maar snelheidsfouten.

Dus de tips nog even op een rijtje
-Leestekens
-Ordening
-Misschien wat plaatjes voor de duidelijkheid
-Taalgebruik

Dit zijn dus tips voor een guide, ik hoop dat je ze gaat gebruiken want met alle respect, deze guide is niet echt geweldig ;)
Afbeelding
lord dracon6
Berichten: 21
Lid geworden op: zondag 4 november 2007, 9:59

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door lord dracon6 »

Ooit gehoord van interpunctie? komma's, punten etc. ](*,) :evil: zou wel handig zijn...
nog geen rate, ik snap er nog niks van... 0/10, met plaatjes en interpunctie: 7,5/10
cb: 73
Afbeelding
Als god bestaat, is er maar een van en dat ben ik!
Heey Im Back
Berichten: 10001
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 18:27
RS: Heey Im Back (OSRS)
Clan: <3

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door Heey Im Back »

manelijk schreef: geld trucks


als je geld wilt halen is het niet zo meoilijk voor de mense van lvl 40 zijn de hill giants best wel handig want als je 28 big bones hebt wat niet snel lukt want 27 zijn beter je hebt ook key nodig maaja als je 27 big bones haalt zijn het 0 coins dat je hebt uitgegeven en je krijgtt 10k trug en dat is handig voor de mense in 50 met een goeie ranged is het niet moeilijk om 60k snell te krijge gewoon bleu dragon kille en dan de dragon bones pakke dat levert wel wat cente op hoor!
of ga naar choas droads niet moeilijk te doode en droppe ranarr weeds daar krijg je veel geld van bij de grand axchange ofz :mrgreen: dat is wel handig he :D

ohja om het nog over combat te hebbe

als je lvl 3 tm 11 mans of cows of chickens 11 tm 20 farmers 20 tm 30 zombies of barbarians of monitaurs 30 tm 50 hill giants 50 tm 60 moss giants 60 tm 70 blijft moss giants en misschien lessers 70 tm 90 lessers pc kan ook.
90 tm 100 green drags wildie mense doen je niks meer 100 tm 126 is misschien bounty hunter of trolls of greater demons

dit is pas mijn eerste guide en snapte het niet zo goed ik hoop dat jullie er wat meekunnne en niet te hard ordelen graag
Even in normale taal :
Als je level 50 in Combat bent, en geld wilt verdienen, kan je naar de Hills Giants gaan. Je krijg hier 27 big bones, omdat je ook nog de Brass key bij je hebt. Als je een goed Ranged hebt, kan je naar Blue Dragon's gaan, deze droppen als 100% drop Dragon bones, en ook nog een leuk itempje :P
Je kan ook naar de Chaos druids gaan, ze zijn niet moeilijk te doden en droppen soms (!) Rannar Weeds, deze zijn veel waard in de Grand Exchange.
Ohja, als we het toch over Combat hebben, nog wat tips :mrgreen:
Als je level 3 t/m 11 mans, cows of chickens. En van level 11 t/m 20 met Farmers, level 20 t/m 30 Zombies, Barbarian's of minotaurs(?). Level 30 t/m 50 met Hill Giants. 50 t/m 60 Moss Giants. 60 t/m 70 op Moss Giants blijven trainen of Lesser Demons. 70 t/m 90 met Lessers of Pest Control. De rest snapte ik niet 8-[

1/10
Afbeelding
Gebruikersavatar
warrior mennie44
Berichten: 24
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 18:28
Clan: blood angels

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door warrior mennie44 »

hoe out ben je ik ben 10 en ik snap het wel ik doe het ook zo hehe :oops:
maarja voor het antwoord stuur liever prive plz
Masterwim1
Berichten: 5210
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 17:24
RS: Wim1 (p2p)
Clan: The Nexicans

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door Masterwim1 »

warrior mennie44 schreef: hoe out ben je ik ben 10 en ik snap het wel ik doe het ook zo hehe :oops:
maarja voor het antwoord stuur liever prive plz

waarom vraag je nu zoiets :?
en 'out' moet met een 'd' zijn :roll:
en 'prive' is met een accent, m.a.w. 'privè'
en had je dat nu tegen de guide-schrijver of tegen ons? o.O
want wij snappen het ook, hoor :roll:
wij geven gewoon wat tips ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
douder3
Berichten: 3894
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 12:21
Clan: Nikki <3

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door douder3 »

richardsa schreef:
manelijk schreef: ik weet nog niks van een guide ik weet niet hoe ik plaatjes zet!
als je geen ervaring hebt moet geen guide schrijven :dus:
Als je geen guide schrijft doe je ook geen ervaring op :twisted: :twisted:
Probeer er plaatjes in te zetten (hoe dat moet kan je in een andere guide lezen) verder is de inhoud goed daarvoor krijg je een 8/10.
Nu alleen de layout nog dat is nu een 5/10 met plaatjes, Hoofdletters en kleurtjes word dat een 9/10

dan kom je dus uit op een 8.5/10
koning531
Berichten: 7548
Lid geworden op: zaterdag 4 november 2006, 11:00
Oude naam: jelcroo

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door koning531 »

je verteld over hill giants en ineens schakel je over naar blue drags zonder enige rede en je ehbt er totaal geen info bij gezet 4/10 omdat het goed bedoelt word.
douder3
Berichten: 3894
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 12:21
Clan: Nikki <3

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door douder3 »

manelijk schreef: Geld trucs

Hoi allemaal,
Ik heb hier een guide hoe je makkelijk en snel geld kan verdienen, dit werkt ook voor wat minder sterke spelers.

Hill giants
Als je geld wilt halen is het niet zo moeilijk voor de mense van lvl 40 zijn de hill giants best wel handig.
Want als je 28 big bones hebt (wat niet snel lukt want 27 zijn beter je hebt ook key nodig) haalt zijn het 0 coins dat je hebt uitgegeven en je krijgt 10k terug.


Blue dragons
Als je een goede ranged hebt (rond de 60 is aangeraden) kan je snel geld verdienen door Blue Dragons te killen.
Deze droppen dragon bones en die zijn ongeveer 1k per stuk!!!
dat gaat dus snel.

Chaos Druides
Deze manier is ook heel makkelijk en snel, je gaat naar Taverley dungeon en loopt naar de chaos druides (level 13).
Ook deze moet je killen, dat kan met ranged, magic of melee.
Chaos druides droppen veel grimy herbs en die moet je oprapen.
Vooral de Ranarr (5K)en de Kwuarm (2K) zijn belangrijk.
Hiermee kan je per trip wel 40K verdienen!!!


En hoe train je nou het beste je combat??
Nou dat doe je zo!!
lvl 3 tm 11 mans of cows of chickens
lvl11 tm 20 farmers
lvl20 tm 30 zombies, barbarians of monitaurs
lvl30 tm 50 hill giants
lvl50 tm 60 moss giants
lvl60 tm 70 blijft moss giants en misschien lesser demons
lvl70 tm 90 lessers pc kan ook.
lvl90 tm 100 green dragons wildie mense doen je niks meer
lvl100 tm 126 is misschien bounty hunter of trolls of greater demons

dit is pas mijn eerste guide en snapte het niet zo goed ik hoop dat jullie er wat meekunnne en niet te hard ordelen graag
zoiets zou ik hem maken,
dit is niet bedoeld om af te kraken maar om te helpen.
richardsa
Berichten: 124
Lid geworden op: donderdag 27 maart 2008, 18:29

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door richardsa »

douder3 schreef:
richardsa schreef:
manelijk schreef: ik weet nog niks van een guide ik weet niet hoe ik plaatjes zet!
als je geen ervaring hebt moet geen guide schrijven :dus:
Als je geen guide schrijft doe je ook geen ervaring op :twisted: :twisted:
Probeer er plaatjes in te zetten (hoe dat moet kan je in een andere guide lezen) verder is de inhoud goed daarvoor krijg je een 8/10.
Nu alleen de layout nog dat is nu een 5/10 met plaatjes, Hoofdletters en kleurtjes word dat een 9/10

dan kom je dus uit op een 8.5/10
meester afkraken van mij?

je kan naar andere guide's kijken EN GODVERDOMME NOG IS AAN TOE ZEG JE ALLES WAT IK IN DE EERSTE POST HIER ZIJ NOG EEN KEER ALLEEN OM MIJ AF TE KRAKEN GA TOCH EEN END OPVLIEGEN MAN!
help me to unlock richardha ^.^

Afbeelding
douder3
Berichten: 3894
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 12:21
Clan: Nikki <3

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door douder3 »

douder3 schreef:
richardsa schreef:
manelijk schreef: ik weet nog niks van een guide ik weet niet hoe ik plaatjes zet!
als je geen ervaring hebt moet geen guide schrijven :dus:
Als je geen guide schrijft doe je ook geen ervaring op :twisted: :twisted:
Probeer er plaatjes in te zetten (hoe dat moet kan je in een andere guide lezen) verder is de inhoud goed daarvoor krijg je een 8/10.
Nu alleen de layout nog dat is nu een 5/10 met plaatjes, Hoofdletters en kleurtjes word dat een 9/10

dan kom je dus uit op een 8.5/10
meester afkraken van mij?

je kan naar andere guide's kijken EN GODVERDOMME NOG IS AAN TOE ZEG JE ALLES WAT IK IN DE EERSTE POST HIER ZIJ NOG EEN KEER ALLEEN OM MIJ AF TE KRAKEN GA TOCH EEN END OPVLIEGEN MAN![/quote]

Sorry hoor ik ven het alleen niet met je eens dat het een guide is die nergens op slaat,
En ik kan er gewoon niet meer tegen dat je echt altijd gewoon negatief bent.
Hij doet zijn best toch??
Ook zegt hij erbij dat hij nog niks weet,
Dan ben ik met je eens dat hij eerst maar eens wat guides moet bestuderen.
Opzoeken hoe je plaatjes moet posten kan hij ook gewoon doen.
ABN typen is ook niks mis mee,
maar hij deed zijn best, daar gaat het om.
Hij maakt een guide omdat hij andere wil helpen, dat is aardig bedoeld.
je kan dan ook zeggen:
"je guide is niet erg goed, er zitten geen plaatjes in probeer dat te doen.
Gebruikersavatar
Spacey
Berichten: 6862
Lid geworden op: zondag 1 april 2007, 10:14

Re: geld halen en attack traine luc helpt je hierbij

Bericht door Spacey »

richardsa schreef:
manelijk schreef: ik weet nog niks van een guide ik weet niet hoe ik plaatjes zet!
als je geen ervaring hebt moet geen guide schrijven :dus:
Als je geen guide schrijft doe je ook geen ervaring op :twisted: :twisted:
Probeer er plaatjes in te zetten (hoe dat moet kan je in een andere guide lezen) verder is de inhoud goed daarvoor krijg je een 8/10.
Nu alleen de layout nog dat is nu een 5/10 met plaatjes, Hoofdletters en kleurtjes word dat een 9/10

dan kom je dus uit op een 8.5/10[/quote]

meester afkraken van mij?

je kan naar andere guide's kijken EN GODVERDOMME NOG IS AAN TOE ZEG JE ALLES WAT IK IN DE EERSTE POST HIER ZIJ NOG EEN KEER ALLEEN OM MIJ AF TE KRAKEN GA TOCH EEN END OPVLIEGEN MAN![/quote]

Doe eens rustig aan man probeer je eens te gedragen op ltf en scheld er niet op los anders warning voor jou
'' Proud to be a Feyenoord Supporter ''
Plaats reactie