99 Thieving guide ~11k views~ Door een masterthieve!

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Coolgast67
Berichten: 2707
Lid geworden op: zondag 3 juni 2007, 16:32

Re: 99 Thieving guide ~7.5k views~

Bericht door Coolgast67 »

Wouw goeie guide!
Ik heb zelf een hekel aan Pyramid Plunder maar dit lijkt me wel leuk!

Als de guide werkt (wat ik natuurlijk wel geloof) 10/10
Lunatipper sinds 3 Juni 2007
Lunagangster sinds 6 Maart 2008
Sinds 5 december 2009 99% gestopt met RS, LTF en Lunagang funclan
Skill Jowel
Berichten: 18
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 17:58

Re: 99 Thieving guide ~8k views~ Nu met 99 Thieving uitnodiging!

Bericht door Skill Jowel »

Nice guide, ga hem zeker gebruiken want wil 99 thieving :D
In- of uitklappen •
Door dit te lezen heb je zo juist 6 seconden van je leven verspilt.
l 15w1 l
Berichten: 764
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 15:04
Clan: soul slayers
Oude naam: vcw

Re: 99 Thieving guide ~8k views~ Nu met 99 Thieving uitnodiging!

Bericht door l 15w1 l »

nice guide maar wil niet veel zeggen ze kunnen lang wachten op je party dan want zaterdag 6sept is er dit jaar niet ](*,) wel 5 sept :P
Afbeelding
benoxiedade
Berichten: 931
Lid geworden op: zaterdag 13 oktober 2007, 19:31
Clan: Teak

Re: 99 Thieving guide ~8k views~ Nu met 99 Thieving uitnodiging!

Bericht door benoxiedade »

nice guide 8/10
wel ff veranderen: snapdragon is 60k en rannar seed is 38k ;)
Afbeelding
robinoyo
Berichten: 199
Lid geworden op: dinsdag 1 juli 2008, 10:15

Re: 99 Thieving guide ~8k views~ Nu met 99 Thieving uitnodiging!

Bericht door robinoyo »

l 15w1 l schreef:nice guide maar wil niet veel zeggen ze kunnen lang wachten op je party dan want zaterdag 6sept is er dit jaar niet ](*,) wel 5 sept :P
Dit was inderdaad een foutje, maar whatever, kheb 99 THIEVING!!!!! W00T
Afbeelding
fatjoe
Berichten: 208
Lid geworden op: zaterdag 27 juni 2009, 19:14

Re: 99 Thieving guide ~8k views~ Nu met 99 Thieving uitnodiging!

Bericht door fatjoe »

lol vanaf 91 pas PP ik zou dat al van 65 doen zo heb ik het zelf gedaan met afwisseling van thug's :mrgreen:
6/10 want is een beetje snel uit gelegd niet veel text enzo en het zou beter zijn als je het in het midden zet en het een beetje overzichtelijker maakt je heb mij meschien een 6/10 gegeven en fouten in zitten enzo naar jouw guide gelinkt maar dit is echt niet duidelijk om te lezen geruik op bouw enzo en jij zit bij mij dingen te zetten van dat gaat sneller ok kan meschien zijn maar ik heb het op mijn mannier uitgelegt en dat black jack gedoe duurt veel te lang ](*,) en trouwens probeer u eigen filmpje er te zetten me skill cape want je hebt dat ook :mrgreen:
Afbeelding
1v2l3a4m5e6n
Berichten: 21
Lid geworden op: donderdag 21 augustus 2008, 20:19
RS: Fire F0x (p2p)
Clan: NL Leads

Re: 99 Thieving guide ~8k views~ Nu met 99 Thieving uitnodiging!

Bericht door 1v2l3a4m5e6n »

mooie guide 8/10
Afbeelding
royken555
Berichten: 4
Lid geworden op: dinsdag 22 september 2009, 17:28
Clan: Flames Of Flanders

Re: 99 Thieving guide ~8k views~ Nu met 99 Thieving uitnodiging!

Bericht door royken555 »

Waar zou je rebanken als bij
piramide plunder als je de quest
niet done hebt??

OT: 10/10 :D/

Roy'
Afbeelding
nubay
Berichten: 129
Lid geworden op: dinsdag 15 september 2009, 12:28

Re: 99 Thieving guide ~8k views~ Nu met 99 Thieving uitnodiging!

Bericht door nubay »

20-38: Silk stalls: Deze stallen vind je in Ardougne op het marktplein. Ze worden ververst om de 5 seconden en je krijgt er 24xp van. Als beloning krijg je: je raadt het al: silk!


Nice guide!(alleen het is beter om bakkers stal te doen, want je moet 2,5sec dat is 16exp na 5seconden heb je dan 32exp dan heb na 5seconden 32exp dan heb je meer exp dan 24exp maar voor de zelfde seconden)
dit is mijn mening maar ik d8 dat beter was :-k
8/10
robinoyo
Berichten: 199
Lid geworden op: dinsdag 1 juli 2008, 10:15

Re: 99 Thieving guide ~8k views~ Nu met 99 Thieving uitnodiging!

Bericht door robinoyo »

@Fatjoe: Typ je zinnen eens a.u.b. met leestekend t leest namelijk heel slecht dat is super irritant ik zal mijn eigen skillcape filmpje binnenkort posten bedankt voor je cijfer :P De volgende keer met leestekens graag.

@Royken: Lastig, ik zou t eigenlijk echt niet weten waar maar ik ken mensen van lvl 3 met 99 Thieving door pp, dus die hebben Contact niet gehaald. Maar alsk jou was zou ik gewoon contact doen, tenzij je n skiller bent. Ef verder zoeken:D

En @Nubay: bedankt ik zal t er binnenkort opzetten, tis inderdaad handig maarja t zijn maar de eerste lvls, t zal niet lang duren.
Afbeelding
robinoyo
Berichten: 199
Lid geworden op: dinsdag 1 juli 2008, 10:15

Re: 99 Thieving guide ~8k views~ Door een masterthieve!

Bericht door robinoyo »

Bump
Afbeelding
Roy
Berichten: 948
Lid geworden op: vrijdag 15 juni 2007, 16:40
RS: Then (p2p)
Oude naam: Roycos1101
Extra rang: Owned

Re: 99 Thieving guide ~9k views~ Door een masterthieve!

Bericht door Roy »

Ik deed vanaf 67 piamide plunder tot 99.
Khad beter blackjacking gedaan, was sneller en kreeg toch maar 3 sceptres tussen 67-99.
Waarvan alle 3 boven de 91 Thieving
Afbeelding
robinoyo
Berichten: 199
Lid geworden op: dinsdag 1 juli 2008, 10:15

Re: 99 Thieving guide ~9k views~ Door een masterthieve!

Bericht door robinoyo »

Roycos1101 schreef:Ik deed vanaf 67 piamide plunder tot 99.
Khad beter blackjacking gedaan, was sneller en kreeg toch maar 3 sceptres tussen 67-99.
Waarvan alle 3 boven de 91 Thieving
Helemaal gelijk. Ik kreeg er maar 1 omg :( Met lvl 94 alsk me niet vergis.
Afbeelding
BruceiD
Berichten: 1806
Lid geworden op: donderdag 7 augustus 2008, 19:25
Oude naam: Bruceee

Re: 99 Thieving guide ~9k views~ Door een masterthieve!

Bericht door BruceiD »

Hoelang heb jij over 55-99 Gedaan ?
Afbeelding
nubay
Berichten: 129
Lid geworden op: dinsdag 15 september 2009, 12:28

Re: 99 Thieving guide ~9k views~ Door een masterthieve!

Bericht door nubay »

de plaatjes zijn een beetje vaag :?
daarom zie ik iet waar je moet zijn of van wie je moet stelen.
maar dat lees ik goeie bedoeling en goed uit gelecht alleen dit duurd wel lang..
dan worDT (!) het no life [-X

8/10 :mrgreen: je krijgt een 9 als je de plaatjes er bij zet en meschien een 10 als ze wat groter zijn :mrgreen: :mrgreen:

dus nu geef ik een 8/10 of een 8-7/10 :mrgreen:
squerner
Berichten: 9
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 16:28
Clan: the slayers

Re: 99 Thieving guide ~9k views~ Door een masterthieve!

Bericht door squerner »

robinoyo schreef:99 Thieving guide

Hallo allemaal en welkom bij de 99 thieving(Inmiddels gehaald!) guide gemaakt door mij. Ik ga zelf voor 99 Thieving en ik wil mensen met hetzelfde doel graag helpen hiermee. Dit is de manier die ik gebruik en ik het snelste vind.
Afbeelding

1-10: Man-Woman: We beginnen met deze mensen. Ze zijn bijna overal te vinden, ik raad Edgevilles men house aan, hier zitten er rond de 8 en er is een bank voor voedsel te halen. Je moet ze gewoon pickpocketen, door op de rechtermuisknop te klikken en ''pickpocket'' te kiezen. Ze geven 8 xp per stuk en als je ze failt heb je maar 1 schade. Verder geven ze je 3 coins per keer.
Afbeelding

10-20: Farmers: Farmers zijn te vinden op het pad van Lumbridge naar Varrock bij het graanveld. Je krijgt in totaal 14 xp per keer dat je ze besteelt en ook weer maar 1 schade. Verder kun je 9gp en en potato seed van ze krijgen.
Afbeelding

20-38: Silk stalls: Deze stallen vind je in Ardougne op het marktplein. Ze worden ververst om de 5 seconden en je krijgt er 24xp van. Als beloning krijg je: je raadt het al: silk!

38-45: Master Farmers: Deze zijn te vinden op het marktplein in draynor village.Dit is best saai om te doen, maar je krijgt er veel xp en geld mee. Je krijgt namelijk 43 xp van ze, en heel veel seeds. Handig als je houdt van farming. Je kunt ook dure seeds krijgen zoals Rannar seeds(20k) en Snapdragon seeds(28k).
Afbeelding


45-55: Pollnivian bandieten met een baard: Nu wordt het eigenlijk pas echt leuk. Je komt in pollnivneach door met het tapijt bij de Shanty pass te gaan, dit kost 200 coins, waterzakken zijn niet nodig. Je moet de quest the Feud hebben gedaan en het is handig als je ook het stukje van de blackjacks van rogue trader hebt gedaan. Je moet namelijk een maple blackjack kopen, maakt niet uit wat voor maar het moet een maple zijn! Wat doe je? Je doet lure op zo'n bandit(let op dat ze een baard hebben!) en lokt hem een huisje in, daarna doe je het gordijntje dicht en je slaat hem knock-out, besteel hem daarna snel 2x, het is mogelijk dit 2x te doen, doe dit dus vooral voor dubbel zoveel xp!. Je krijgt 65 xp per keer, maar voor het knockout slaan ook 10 dus 140 xp. Je wordt 5 gehit dus neem food mee, jammer genoeg is er geen bank. Wat doe je dan? Je brengt 3k noted cakes of wins mee. Dit is 200k waard. Je neemt nog 10k geld los mee. In de general store verkoop je 10 noted cakes en koopt ze unnoted terug. Dan nog een keer 10. Dan nog een keer 5. Dit doe je zodat je niet al teveel geld verliest als je alles in een keer verkoopt, omdat je er dan minder voor krijgt.
Afbeelding


55-65: Pollnivian Bandieten: Dit is precies hetzelfde, alleen hebben ze geen baard. Ze geven 84,3 xp per stuk + 10 voor het knockout slaan, en je krijgt 50gp van ze per keer, way to make money.

65-91(99): Menaphite thugs: Ook te vinden in Pollnivneach. Dit is een keuze voor jou, wil je ze tot 91 of tot 99 trainen? Ze geven immers 200k xp per uur met level 65, en ongeveer met 90 280k xp! Ze geven je 60gp en 137.5xp + 20 voor knockout slaan. Ze zijn ook in pollnivneach te vinden.
Afbeelding

(Optie) 91-99: Pyramid Plunder minigame: Dit is een minigame die eigenlijk net zoveel xp zal geven als menaphite thugs. Maar je krijgt er net iets meer geld voor. Voor meer info is hier mijn Pyramid Plunder guide[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5cYKVlJYAdM&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5cYKVlJYAdM&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]

99: Je kan de skillcape dragen! Haal hem op in rogues den. De cape ziet er echt geweldig uit vind ik zelf, maar de emote is jammer genoeg gewoon stom. Maar laat dat je er niet vanaf houden om 99 thieving te trainen. Het duurt in totaal maar ongeveer 70 uur(gewoon met een beetje chatten, niet nolife) en is daarmee een makkelijke skill.
emote:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/0Klq12Q6sSk&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/0Klq12Q6sSk&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Dit was mijn guide. Het is Alleen maar om jullie te laten zien wat jullie moeten doen in welk level, ik wens jullie daarom veel succes. Als ik veel goede reacties krijg en deze guide vaak wordt bekeken zal ik het uitbreiden met eigen printscreens enzo. Ik hoop dat jullie het leuk vonden deze guide te lezen. Doei!

goeie guide
Gebruikersavatar
Grizzliman1
Berichten: 13
Lid geworden op: zondag 24 februari 2008, 17:21
Clan: geen

Re: 99 Thieving guide ~9k views~ Door een masterthieve!

Bericht door Grizzliman1 »

Nice guide :D
Modern Warfare 2
PSN: Chateau-force
Afbeelding
Gebruikersavatar
Qujo101
Berichten: 175
Lid geworden op: dinsdag 2 september 2008, 12:57
Clan: Dragon-fist

Re: 99 Thieving guide ~9k views~ Door een masterthieve!

Bericht door Qujo101 »

Als je op die bandits met en zonder baard gaat trainen lok ze dan naar een huis met trap als ze je dan aanvallen ga je omhoog en omlaag dan zijn ze gestopt ;) (kwam ik net achter omdat ik thieving aan het trainen was)
In- of uitklappen • Range
Afbeelding
Afbeelding
nubay
Berichten: 129
Lid geworden op: dinsdag 15 september 2009, 12:28

Re: 99 Thieving guide

Bericht door nubay »

5-25(hoger aangeraden) :D/
8/10
robinoyo
Berichten: 199
Lid geworden op: dinsdag 1 juli 2008, 10:15

Re: 99 Thieving guide ~11k views~ Door een masterthieve!

Bericht door robinoyo »

Bump
Afbeelding
Plaats reactie