TokHaar Fight Kiln

De TokHaar Fight Kiln is de opvolger van de TzHaar Fight Cave. Deze minigame lijkt er ook erg veel op. Om de TokHaar Fight Kiln te kunnen spelen moet je de quest The Elder Kiln voltooid hebben. Verder moet je eenmalig een fire cape van de Fight Cave inleveren, daarna kun je de minigame altijd blijven spelen.

De TokHaar Fight Kiln bestaat uit 37 waves. Het is de moeilijkste minigame in RuneScape. Om de minigame te voltooien moet je onder andere langs zeven Jads en een eindbaas van level 800, genaamd Har-Aken. Eén van de waves bestaat uit twee Jads tegelijk. Gelukkig zijn er voor veel waves tactieken om het gemakkelijk(er) te maken.

Plaatje

De volgende eisen worden aangeraden:

95 Prayer, 96 Summoning, overloads, chaotic longsword, off-hand chaotic longsword, chaotic crossbow, off-hand chaotic crossbow, 70 Magic (94 is beter), Desert Treasure en Do No Evil. Je kunt ook eventueel een crystal bow of zaryte bow gebruiken in plaats van de chaotic crossbows.

Als je de spreuk armadyl storm wilt gebruiken, moet je 77 Magic en een armadyl battlestaff hebben. Ook moet je de quest Ritual of the Mahjarrat voltooid hebben. Hoewel deze meer hit, zal de spreuk ice barrage met een wand en off-hand ook veel hitten, omdat die sneller spreuken afvuurt. Ook hit je meerdere monsters tegelijk.

Armour en inventory

Plaatje

Armour

Inventory

Pack yak

Obsidian armour

Na de quest The Brink of Extinction kun je met minimaal 80 Smithing obsidian armour maken via de minigame TokHaar Fight Cauldron. Voor het laatste onderdeel van de set heb je 85 Smithing nodig. Je kunt eventueel je Smithing level boosten.

Dit armour is erg handig bij alle minigames in de TzHaar, dus ook de Fight Kiln. Het verlaagt de schade die je krijgt van TzHaar en TokHaar monsters namelijk enorm.

Het handigste aan dit armour is dat het alle stijlen in één keer bevat. Je hoeft dus niet te wisselen van armour! Als je dit armour dus gebruikt kun je alle armour-switchtechnieken in deze guide negeren. Let wel op dat de obsidian helm niet alle stijlen bevat.

LevelsNaamSlotDamageAccuracyMelee str.Magic str.Ranged str.ArmourLife bonusPrayerStijlKlasseSnelheid
Obsidian warrior helm60 DefenceObsidian warrior helmHelm0000022600N.v.tMeleeN.v.t.
Obsidian ranger helm60 DefenceObsidian ranger helmHelm0000022600N.v.tRangedN.v.t.
Obsidian mage helm60 DefenceObsidian mage helmHelm0000022600N.v.tMagicN.v.t.
Obsidian platebody60 DefenceObsidian platebodyBody0000016800N.v.tAlleN.v.t.
Obsidian platelegs60 DefenceObsidian platelegsLegs0000016100N.v.tAlleN.v.t.
Obsidian gloves60 DefenceObsidian glovesGloves000003600N.v.tAlleN.v.t.
Obsidian boots60 DefenceObsidian bootsBoots000003600N.v.tAlleN.v.t.
Obsidian kiteshield60 DefenceObsidian kiteshieldSchild0000014600N.v.tAlleN.v.t.

Let er wel op dat het armour kapot kan gaan tijdens de minigame! Houd daar rekening mee door bijvoorbeeld ander armour mee te nemen.

Handig om te weten voordat je start

De guide kan onduidelijk zijn als je dit niet leest. Het is dus handig om dit te lezen.

Waarom moet ik zoveel armour mee?

In deze guide gebruiken wij drie soorten armour: melee, magic- en rangedarmour. Je zult veel moeten wisselen van armour tijdens de minigame. Dit komt vanwege de verschillende zwaktes van de monsters. Wij gebruiken geen complete sets armour, omdat dat teveel inventoryruimte in beslag neemt. Vandaar dat je vaak verschillende soorten armour door elkaar zult zien.

Bij de informatie over waves hebben we het zeer vaak over melee, magic- of rangedarmour. Wij zullen verder in deze guide uitleggen wat we daarmee exact bedoelen. Je kunt zelf eventueel armour omwisselen naar je eigen armour.

Waarom wordt de spreuk ice barrage gebruikt? Kan ik geen andere spreuken gebruiken?

We gebruiken de spreuk ice barrage omdat die bij meerdere monsters tegelijk damage doet, en omdat het een waterspreuk is. Alle monsters die slecht tegen magic kunnen, kunnen vooral slecht tegen waterspreuken. Als je niet het level voor ice barrage hebt zou je een andere waterspreuk kunnen kiezen zoals water surge, armadyl storm (wel met armadyl battlestaff), ice burst of water wave.

Kan ik na de Evolution of Combat geen dreadnips meer op Ket-Dills gebruiken?

Dit kan wel, maar wordt niet meer aangeraden. Voor de Evolution of Combat was dit handig, maar nu doen ze nog amper damage. Je kunt daarom beter hun schild weghalen met een goede pickaxe, en ze vervolgens doden met waterspreuken. Dat gaat veel sneller.

Zijn dreadnips wel handig bij andere monsters?

Ja.

Welke abilities zijn handig tijdens de minigame en waarom moet ik een schild mee?

Je kunt het beste de eerste ability bar vol met Attack en Strength-abilities plaatsen. Maak ook een tweede balk met Magic-abilities. Die gebruik je alleen bij Har-Aken. Tijdens de minigame zelf kun je beter niet gaan switchen tussen ability bars, dat neemt tijd in beslag. Je kunt beter in je ability book zelf abilities voor ranged en magic aanklikken. Voor melee gebruik je dan wel gewoon de ability bar.

Een schild neem je mee voor de ability Rejuvenate van defence. Je hebt daar 100% adrenaline en een schild voor nodig. Dat schild moet je dragen zodra je de ability doet. Rejuvenate zal 40% van je life points healen. Als je The World Wakes gedaan hebt en 85 Constitution hebt, kun je ook de ability Guthix' Blessing gebruiken om te healen. Het voordeel van deze ability is dat je geen schild ervoor nodig hebt. Zet een van deze twee abilities op de laatste plek van je ability bar zodat je hem gemakkelijk kunt gebruiken. Je zou ook de ability Anticipation af en toe kunnen gebruiken. Deze verlaagd de damage die je krijgt van monsters met 10% voor 10 seconden.

Er zijn nog veel meer handige abilities. Maak hier handig gebruik van door van te voren bij de beschrijvingen van abilities te kijken.

Werken protection prayers bij Jad voor 50%?

Nee, protection prayers werken bij Jad voor de volle 100%.

Welk armour moet ik aandoen als we het over 'doe melee-armour aan' hebben?

Welk armour moet ik aandoen als we het over 'doe magic-armour aan' hebben?

Welk armour moet ik aandoen als we het over 'doe ranged-armour aan' hebben?

Het overige armour heb je altijd aan tijdens de minigame, bijvoorbeeld steadfast boots (of dragon boots). Daarmee hoef je dus niet te wisselen. Als je obsidian armour gebruikt hoef je hier natuurlijk ook niet op te letten.

Beginnen

De Fight Kiln is te vinden in het oosten van de stad van de TzHaar, dichtbij het beginpunt van de quest The Elder Kiln. Hier is een bank waar je je nog even kunt voorbereiden. Het is slim om een overload te drinken en vervolgens een nieuwe van je bank te pakken. Hetzelfde geldt voor een slok prayer renewal. Vervang deze daarna door een saradomin brew of super restore flask. Zo heb je de eerste vijf minuten een overload-boost en gratis prayer points, zonder dat je er een uit je inventory gebruikt.

Bonfires

Je kunt ook nog je life points boosten door middel van bonfires. Hierdoor krijg je maximaal een 5% boost op je life points. Met magic logs duurt dit maximaal één uur. Dit is geen speeltijd, dus als je uitlogd loopt deze tijd gewoon door!

Kaart

De eerste keer dat je de minigame speelt, moet je een extra fire cape meenemen. Deze zal verscheurd worden door een TokHaar. Het is handig om vervolgens de minigame te verlaten en een nieuwe brew of restore te pakken, want je zult er veel nodig hebben. Na de eerste keer kun je altijd meteen beginnen.

Crystals

Tijdens de waves zul je crystals vinden. Deze zijn erg handig bij het voltooien van lastige waves. De crystals liggen altijd in het midden van de arena, bij het kleine muurtje. Hieronder staan alle soorten crystals en wat ze doen. Bewaar de invulerability crystals voor de laatste waves. Pak ook de invulerability crystals en constitution crystals op. Bewaar minstens één constitution crystal voor de laatste waves. Je kunt het best ook nog een constitution crystal bij Har-Aken gebruiken.

Let op: omlaaggehaalde stats kun je niet restoren met een restore potion of iets dergelijks! Ook kun je geen andere crystal gebruiken tot de voorgaande uitgewerkt is.

Monsters safespotten

Erg belangrijk is dat je zoveel mogelijk monsters safespot. Er zijn verschillende muurtjes aanwezig in de minigame waar je dit kunt doen. Er zijn lage muurtjes, maar ook hoge muurtjes. De monsters kunnen vanuit de tegenovergestelde richting niet over de hoge muurtjes aanvallen. Wel over de lage muurtjes, dus let daar goed op. Je kunt ook terughitten over de lage muurtjes met ranged en magic. Dit is bijvoorbeeld handig als een monster met melee en ranged kan aanvallen, dan kan het monster alleen nog met ranged aanvallen. Hetzelfde geldt voor melee en magic.

Hieronder staat een plaatje van wave 29 waarin een aantal Mejkots worden gesafespot.

Plaatje

Steeds minder safespots

Na wave 20 zal het plateau afbrokkelen. Hierdoor verdwijnen er een aantal handige safespots. Na wave 30 wordt het plateau nog kleiner, en na wave 33 wordt het plateau op zijn kleinst. Je hebt dan alleen nog maar het middelste muurtje om de monsters te safespotten.

Beschrijvingen monsters

Waves

Let op: laat de Ket-Zeks je niet met melee aanvallen. Range ze altijd op een afstandje.

Wave Monsters Beschrijving Eerste (protection) prayer

01

Gemiddeld

2x Hur, 2x Xil en 1x Tok-Xil
  1. Doe melee-armour aan. Doe ook protect from ranged aan. Soul split kan ook.
  2. Dood de Xils en Tok-Xils met crush.
  3. Doe magic-armour aan en dood de Hurs met magic.
Ranged/Soul Split

02

Gemiddeld

1x Hur, 2x Xil en 2x Tok-XilZelfde als wave 1.Ranged/Soul Split

03

Gemiddeld

1x Hur, 1x Xil en 3x Tok-XilZelfde als wave 1 en 2.Ranged/Soul Split

04

Gemiddeld

3x Xil en 2x Mej
  1. Doe ranged-armour aan. Doe ook protect from ranged aan.
  2. Dood de Mejs met ranged.
  3. Doe melee-armour aan en dood de Xils.
Ranged

05

Gemiddeld

1x Xil, 1x Ket-Dill en 3x Tok-Xil
  1. Doe melee-armour aan. Doe ook protect from ranged aan. Laat de Ket-Dill ver van je lopen zodat hij je niet aanvalt.
  2. Dood de Tok-Xils en Xils met crush.
  3. Attack nu de Ket-Dill met een pickaxe. Doe steeds één hit en doe vervolgens steeds een stapje terug. Als je te lang bij de Ket-Dill blijft staan zal hij een hoge hit op je doen. Als je het schild gesloopt hebt kun je hem met magic doden.
Ranged

06

Gemiddeld

1x Xil, 2x Mej en 3x Tok-Xil
  1. Doe ranged-armour aan. Doe ook protect from ranged aan.
  2. Dood de Mejs met Ranged.
  3. Doe melee-armour aan en dood de Xils en Tok-Xils met crush.
Ranged

07

Gemiddeld

1x Xil, 1x Mej en 4x Tok-XilZelfde als wave 6.Ranged

08

Gemiddeld

2x Tok-Xil en 1x Ket-Zek
  1. Doe melee-armour aan. Doe ook protect from magic aan.
  2. Dood de Tok-Xils met ranged.
  3. Doe ranged-armour aan.
  4. Dood de Ket-Zek met ranged.
Magic

09

Gemiddeld

6x Tok-XilDoe melee armour aan. Doe ook protect from ranged aan. Dood de Tok-Xils met crush.Ranged

10

Moeilijk

1x Jad en 1x Tok-XilGa ten oosten van het muurtje in het zuidoosten staan. Dus niet het muurtje in het midden! Doe protect from ranged aan. Jad spawnt zuidwestelijk. Versla de Tok-Xil eerst met crush. Doe daarbij melee armour aan. Doe vervolgens je magic armour aan. Dood Jad met magic.Ranged

11

Gemiddeld

4x MejDoe ranged-armour aan. Doe ook protect from magic aan. Dood de Mejs met ranged.Magic

12

Gemiddeld

2x Mej en 2x Xil
  1. Doe ranged-armour aan. Doe ook protect from ranged aan.
  2. Dood de Mejs met ranged.
  3. Doe melee-armour aan.
  4. Dood de Xils met crush.
Ranged

13

Gemiddeld

2x Mej en 1x Ket-Zek
  1. Doe ranged-armour aan. Doe ook protect from magic aan.
  2. Dood de Mejs met ranged.
  3. Dood de Ket-Zek met ranged.
Magic

14

Gemiddeld

2x Mej en 2x Ket-ZekZelfde als wave 13.Magic

15

Gemiddeld

2x Ket-Zek en 1x Tok-Xil
  1. Doe ranged-armour aan. Doe ook protect from magic aan.
  2. Dood de Tok-Xil met crush.
  3. Dood de Ket-Zeks met ranged.
Magic

16

Gemiddeld

1x Tok-Xil, 2x Ket-Zek en 2x Mej
  1. Doe ranged-armour aan. Doe ook protect from magic aan.
  2. Dood de Tok-Xil met crush.
  3. Dood de Mejs met ranged.
  4. Dood de Ket-Zeks met ranged.
Magic

17

Moeilijk

1x Mej, 1x Tok-Xil, 1x Yt-MejKot en 2x Ket-Zek
  1. Doe magic-armour aan. Doe ook protect from magic aan.
  2. Dood Tok-Xil met crush.
  3. Dood Yt-MejKot met magic. Probeer hem eventueel te safespotten.
  4. Doe ranged-armour aan.
  5. Dood de Mej met ranged.
  6. Dood de Ket-Zeks met ranged.
Magic

18

Moeilijk

1x Mej, 1x Yt-MejKot, 2x Ket-Zek en 2x Tok-XilZelfde als wave 17.Magic

19

Gemiddeld

8x Mej en 1x Ket-DillDoe ranged-armour aan. Doe ook protect from magic aan. Zorg ervoor dat de Ket-Dill ver van je af loopt, zodat hij je niet zal attacken. Dood de Mejs met ranged. Als je dat gedaan hebt kun je de Ket-Dill zijn schild slopen met een pickaxe. Doe daarbij magic-armour aan. Doe na elke hit steeds een stapje terug. Je kunt als je het schild gesloopt hebt de Ket-Dill doden met magic.Magic

20

Moeilijk

1x Jad en 1x Ket-ZekGa ten oosten van het hoge muurtje in het zuidoosten staan. Dus niet het muurtje in het midden! Jad spawnt zuidwest. Doe protect from magic aan. De Ket-Zek spawnt ook op jouw plek, versla deze eerst met ranged. Doe daarbij ranged-armour aan. Als je dat gedaan hebt kun je Jad gaan doden met magic. Doe daarbij magic-armour aan.Magic

21

Makkelijk

12x HurIn deze wave bevinden zich 12 TokHaar-Hurs. Deze beestjes hitten amper wat als je magic-armour aan hebt. Je hebt dus geen prayer nodig. Gebruik bij deze beesten magic. Mocht je toch gehit worden kun je altijd nog healen met Soul Split.Soul Split

22

Makkelijk

1x Yt-MejKot, 2x Hur en 2x Ket
  1. Doe magic-armour aan. Doe ook protect from melee aan.
  2. Dood de Mejkot met magic.
  3. Dood de Kets met magic.
  4. Dood de Hurs met magic.
Melee

23

Makkelijk

2x Yt-MejKot, 2x Hur en 2x KetZelfde als wave 22.Melee

24

Makkelijk

4x Yt-MejKot en 1x Tok-Xil
  1. Doe magic-armour aan. Doe ook protect from melee aan.
  2. Dood de Tok-Xil met crush.
  3. Dood de Mejkots met magic. Je kunt er een aantal proberen te safespotten.
Melee

25

Moeilijk

1x Ket-Zek, 2x Yt-MejKot en 2x Tok-Xil
  1. Doe melee-armour aan. Doe ook protect from magic aan.
  2. Dood de Tok-Xils snel met crush.
  3. Doe magic-armour aan.
  4. Dood de Mejkots met magic. Je kunt ze eventueel proberen te safespotten.
  5. Doe ranged-armour aan.
  6. Dood de Ket-Zek met ranged.
Magic

26

Moeilijk

2x Ket-Zek, 2x Yt-MejKot en 1x Tok-XilZelfde als wave 25.Magic

27

Moeilijk

1x Ket-Zek, 1x Tok-Xil, 2x Yt-MejKot en 2x KetZelfde als wave 25 en 26.Magic

28

Moeilijk

1x Ket-Zek en 6x TokHaar-Ket-Dill

Doe protect from magic en ranged-armour aan en ren rondjes tot een aantal Ket-Dills zich niet meer op jou richt. De Ket-Dills die nog wel op jou gericht zijn, kun je proberen te safespotten met één van de muurtjes. De monsters zullen ook door andere monsters gesafespot worden.

Probeer nu de Ket-Zek te doden met ranged. Probeer daarna de Ket-Dills één voor één te doden. Doe dat door met je pickaxe hun schild kapot te maken. Daarna kun je ze doden met magic.

Magic

29

Makkelijk

6x Yt-MejKotDoe magic-armour aan, samen met protect from melee. Je kunt ze proberen te safespotten. Ze blijven achter elkaar hangen door hun grootte. Dood ze met magic.Melee

30

Moeilijk

1x Jad en 3x Yt-MejKot

Ga achter het hoge kleine muurtje in het midden staan, ten noord-oosten hiervan. Jad spawnt zuid-west. Doe protect from melee en magic-armour aan en versla voorzichtig de MejKots met magic.

Doe de zuidelijke Mejkot, dus die naast Jad, als laatste. Kijk wel uit dat je die niet per ongeluk dood door ice barrage als je dat gebruikt. Je zou in deze wave ice blitz kunnen gebruiken als alternatief. Als je de zuidelijke Mejkot verslaat zal Jad namelijk gaan lopen. Ga zodra Jad loopt dus ook snel 1 stap opzij, zodat je weer achter het muurtje komt en Jad je dus niet kan attacken.

Dood Jad nu met magic.

Melee

31

Makkelijk

4x Tok-XilDoe melee-armour aan en dood de Tok-Xils met crush. Doe ook protect from ranged aan.Ranged

32

Makkelijk

4x MejKotDoe magic-armour aan en dood de Mejkots met magic. Doe ook protect from melee aan. Je zou ze kunnen proberen te safespotten.Melee

33

Gemiddeld

4x Ket-ZekDoe ranged-armour aan en dood de Ket-Zeks met ranged. Doe ook protect from magic aan. Je zou er enkele kunnen safespotten.Magic

34

Moeilijk

1x Jad, 1x Mejkot en 1x Tok-Xil

Ga achter het hoge kleine muurtje in het midden staan, ten noordoosten hiervan. Jad spawnt zuid-oost. Doe magic-armour en protect from melee aan. De Mejkot zal naar je toe komen lopen. Wacht daarop en dood hem dan met magic.

Plaatje

Nu blijft naast Jad de Tok-Xil nog over. Die staat vlak naast Jad. Loop voorzichtig naar de Tok-Xil toe en dood hem met crush. Doe dit in melee-armour. Doe ook protect from ranged aan. Let er wel op dat je niet in het zicht van Jad komt.

Zodra de Tok-Xil dood is loop je weer snel terug achter het muurtje (noord), zodat Jad je niet kan aanvallen. Dood vervolgens Jad met magic.

Melee

35

Moeilijk

1x Jad, 1x Ket-Zek, 1x Yt-MejKot en 1x Tok-Xil

Lees hierbij een stukje verder! Ga ten westen van het muurtje in het midden staan. Jad spawnt noordoost. Loop zodra Jad een stukje naar je toe loopt, snel ten westen van het muurtje. Het is hierbij aangeraden de invulerability crystal te gebruiken zodat het niet fout gaat! Doe ook protect from ranged aan.

Let op: op onderstaand plaatje staan niet alle monsters.

Plaatje

De Mejkot zal naar je toe lopen. Wacht tot die er is en dood hem dan met magic. Kom niet in het zicht van Jad.

Nu blijven de Ket-Zek en Tok-Xil over. Je zult in deze wave eerst Jad moeten doen. Je zult dus de hits van de andere twee monsters moeten tanken. Zorg er dus voor dat je veel life points hebt. Gebruik eventueel een constitution crystal. Dood Jad met magic.

Na Jad moet je de Tok-Xil doden. Doe dat met crush en doe daarbij melee-armour aan. Als die dood is doe je als laatst de Ket-Zek met ranged. Doe daarbij ranged-armour aan.

Ranged

36

Moeilijk

2x Jad

Er spawnen nu twee Jads. Het safespotten van die twee is erg makkelijk: ga gewoon ten noordoosten van het muurtje in het midden staan. Soms wilt een Jad toch nog wel eens attacken. Waarom dat is weten we niet, maar we raden dus aan een invulerability crystal te gebruiken zodra de Jads spawnen. Zet ook protect from ranged aan voor de zekerheid.

De Jads zullen zuidoost en zuidwest spawnen. Het plaatje hieronder laat zien hoe ze zullen staan nadat ze safespotted zijn.

Plaatje

Doe magic-armour aan. Val nu een van de twee Jads aan met magic. Ga niet teveel naar het noorden staan, dan kan de andere Jad je ook zien. Dat is niet de bedoeling. Ga ook niet in melee-bereik van de Jad die je aanvalt staan.

Ranged, tijdens Jad natuurlijk switchen

Wave 37 - Har-Aken

Har-Aken is de eindbaas van de minigame. Doe hierbij magic-armour en protect from ranged aan. Constitution crystals zijn hier handig. Restoration en invulerability crystals ook.

Je staat op een klein vierkant plateau omringd door lava. Har-Aken zwemt in de lava. Je zult tentakels om het plateau zien die je aanvallen. Dit zijn de tentakels van Har-Aken. Deze zijn level 800. Er zijn twee soorten tentakels, dus zijn er ook twee soorten zwaktes:

Zorg er wel voor dat je aan de kant van het muurtje staat waar de minste tentakels zijn. Dood die tot het hoofd tevoorschijn komt, dat is namelijk de Har-Aken die je moet doden. De tentakels hoef je alleen te doden zodat er minder op je gehit wordt.

Zodra Har-Aken verschijnt moet je zoveel mogelijk met magic op hem hitten. Gebruik hier ook abilities bij! Je kunt het best een extra ability bar maken speciaal voor Har-Aken. Sorteer de abilities dan op basic, threshold en ultimate.

Plaatje

Noot: Har-Aken kan op verschillende plekken rondom het plateau verschijnen, behalve in het noorden. Let dus goed op of hij verschijnt. Kijk ook meteen welke richting Har'Aken op kijkt, want daar zal het monster de volgende keer verschijnen. Probeer, als je niet keihard gehit wordt, zoveel mogelijk met je unicorn te healen. Je vuurt dan namelijk meer spreuken achter elkaar af (dit is belangrijk, want hij verschijnt niet vaak. Je moet dus snel zoveel mogelijk hitten). Aangezien het hoofd niet in het noorden verschijnt kun je het best met je beeld naar het zuiden van het plateau kijken!

Beloning

De TokHaar zal onder indruk zijn. Je zult nu kunnen kiezen uit een uncut onyx of een cape. Het is belangrijk om te weten dat er drie varianten op deze cape bestaan, een Melee, Ranged en Magic versie. Als je de meeste schade hebt gedaan met Melee tijdens het vechten in de Fight Kiln, kan je uit de Melee cape kiezen. Het werkt hetzelfde voor de Ranged en Magic variant. Als je met twee stijlen ongeveer evenveel schade hebt aangericht, kan je uit beide capes kiezen. De onyx kan je voor een aardig centje verkopen, hiermee wordt een amulet of fury en onyx ring namelijk gemaakt.

LevelsNaamSlotDamageAccuracyMelee str.Magic str.Ranged str.ArmourLife bonusPrayerStijlKlasseSnelheid
Tokhaar-Kal-Ket-Tokhaar-Kal-KetCape0031004402N.v.tMeleeN.v.t.
Tokhaar-Kal-Mej-Tokhaar-Kal-MejCape0003104402N.v.tMagicN.v.t.
Tokhaar-Kal-Xil-Tokhaar-Kal-XilCape0000314402N.v.tRangedN.v.t.
Plaatje

Over deze pagina

Geschreven door Frankos9, met dank aan Slay a Stone, Jinty, BroederMitch, Doofes, Fearengineer, Fristie, Huseyin-Gazi, Jeffreyzilla, L Quest Alot, Prins plox, PvM Trip, eloso123, exhibit d, jemoeder en sander voor bijdragen aan deze pagina.

Heb je een verbetering voor deze pagina? Stel een wijziging voor!

Lunagang maakt gebruik van cookies voor het opslaan van instellingen, het verzamelen van statistieken en om passende advertenties weer te geven. Door deze balk weg te klikken of de website blijven te gebruiken, ga je akkoord met ons cookiebeleid.