Dungeoneering - Divination
Divination kom je alleen bij complexity 6 tegen. Soms zul je in kamers wisps tegenkomen waar je net als bij normaal Divination energie en herinneringen van kunt verzamelen. In de base zal dan een energy rift zitten waar je net als normaal kunt kiezen om de herinneringen om te zetten in energie, de herinneringen om te zetten in xp of om energie op te offeren om ze om te zetten in nog meer xp. De energie kun je dan weer omzetten in portents, die je helpen om de dungeon te voltooien.
Omzetten
Tier (level) | Naam | Memory omzetten | Memory en energy omzetten |
---|---|---|---|
1 (level 1) | Pale | 3,3 | 4,5 |
2 (level 10) | Flickering | 5,5 | 7,5 |
3 (level 20) | Bright | 7,7 | 10,5 |
4 (level 30) | Glowing | 12 | 16,5 |
5 (level 40) | Sparkling | 18,7 | 25,5 |
6 (level 50) | Gleaming | 26,4 | 36 |
7 (level 60) | Vibrant | 35,2 | 48 |
8 (level 70) | Lustrous | 47,3 | 64,5 |
9 (level 80) | Brilliant | 49,9 | 73,5 |
10 (level 85) | Radiant | 60,5 | 82,5 |
Restoration portents
Restoration portents zullen je genezen wanneer je onder 50% van je maximale life points komt. Hoeveel ze je genezen hangt dan af van de sterkte van de portent. Als de klap die je onder de 50% van je maximale life points brengt je ook meteen doodt, zal dit niet gebeuren. De portents werken alleen zolang je nog in leven bent. Ook zullen ze niet activeren als je al onder 50% van je maximale life points zat. Tenslotte zit er aan elke portent nog een Constitution level verbonden. Als je dit level niet hebt, zal de portent ook niet activeren en je niet genezen.
Als je verschillende restoration portents in je inventory hebt, zal de sterkste altijd eerst gebruikt worden. Er zal er altijd maximaal één per keer geactiveerd worden.
Plaatje | Portent | Levels maken | Ingrediënten | Level gebruik | XP | Geneest |
---|---|---|---|---|---|---|
Portent of restoration I | 2 8 | 30 pale energy 1 heim crab | 10 | 10 | 150 | |
Portent of restoration II | 15 15 | 30 flickering energy 1 red-eye | 15 | 20 | 200 | |
Portent of restoration III | 25 20 | 30 bright energy 1 dusk eel | 20 | 30 | 250 | |
Portent of restoration IV | 35 30 | 30 glowing energy 1 giant flatfish | 30 | 40 | 500 | |
Portent of restoration V | 45 40 | 35 sparkling energy 1 short-finned eel | 40 | 50 | 1000 | |
Portent of restoration VI | 55 50 | 40 gleaming energy 1 web snipper | 50 | 60 | 1250 | |
Portent of restoration VII | 65 60 | 45 vibrant energy 1 bouldabass | 60 | 70 | 1500 | |
Portent of restoration VIII | 75 70 | 50 lustrous energy 1 salve eel | 70 | 80 | 1750 | |
Portent of restoration IX | 86 80 | 50 brilliant energy 1 blue crab | 80 | 90 | 2000 | |
Portent of restoration X | 97 90 | 60 radiant energy 1 cave moray | 90 | 100 | 2250 |
Passage portents
Portents of passage zullen je in staat stellen een deur te openen waar je eigenlijk het level niet voor hebt. Na het gebruiken van de portent zal deze zichzelf vernietigen. Je kunt per portent dus maar één deur openen. Een portent of passage komt in verschillende tiers en kan een skill met de tier maal twee verhogen. De bonus wordt bij eventuele potions opgeteld.
Plaatje | Naam | Level | Ingrediënten | XP | Maximale boost |
---|---|---|---|---|---|
Portent of passage I | 2 | 30 pale energy | 10 | 2 levels | |
Portent of passage II | 15 | 30 flickering energy | 20 | 4 levels | |
Portent of passage III | 25 | 30 bright energy | 30 | 6 levels | |
Portent of passage IV | 35 | 30 glowing energy | 40 | 8 levels | |
Portent of passage V | 45 | 35 sparkling energy | 50 | 10 levels | |
Portent of passage VI | 55 | 40 gleaming energy | 60 | 12 levels | |
Portent of passage VII | 65 | 45 vibrant energy | 70 | 14 levels | |
Portent of passage VIII | 75 | 50 lustrous energy | 80 | 16 levels | |
Portent of passage IX | 86 | 50 brilliant energy | 90 | 18 levels | |
Portent of passage X | 97 | 60 radiant energy | 100 | 20 levels |
Over deze pagina
Heb je een verbetering voor deze pagina? Stel een wijziging voor!
RuneScape is een handelsmerk van Jagex Ltd uit Groot-Brittannië
© Lunagang 2004 - 2024