Three's Company

Three's Company is één van de Fremennik saga's uit Dungeoneering. Het is de enige saga voor gratis spelers. Je moet de bear pelt op floors 1 tot 11 vinden voor je deze saga kunt doen. Ook heb je 11 Dungeoneering nodig. Voor de uitgebreide versie heb je 11 Dungeoneering met 30 Attack, Magic en Ranged nodig.

Om de saga te beginnen, moet je Skaldrun hebben bevrijd. Bekijk het hoofdartikel van Dungeoneering voor meer informatie. Skaldrun staat na zijn bevrijding bij een tent op de plaats waar je uitkomt wanneer je met je Ring of Kinship naar Daemonheim teleporteert. Praat eerst met hem en laat hem een verhaal vertellen over de bear pelt. Daarna kun je met de rechtermuisknopoptie ervoor kiezen deze saga te beginnen.

Bear pelt

Ozan, Sir Owen en Ariane zijn in Daemonheim op zoek naar een gevaarlijke crimineel Carn, die Daemonheim wil gebruiken voor zijn kwade plannen. Carn heeft een aanval op de druïdes van Taverley gepleegd om de geheimen van Summoning te stelen. Nu wil hij beesten uit Daemonheim gebruiken voor zijn kwade plannen. De drie avonturiers willen hem stoppen.

Plattegrond

In het begin ben je Sir Owen. Je kunt met de "Switch"-optie wisselen tussen de andere personages. Je kunt ook op het hoofd van iemand aan de linkerkant van je scherm klikken. Het is aangeraden om te vechten met Ariane omdat de meeste monsters zwak zijn tegen luchtspreuken. Let erop dat je, als je van karakters wisselt, de autocast spreuk van Ariane opnieuw moet instellen.

  1. Pak het voedsel in de basis en ga naar de deur in het zuiden.
  2. Dood de wolf en de bandieten. Bewaar de gold charm en de heim crabs. Eet de crabs niet op als je de volledige beloning wilt. Bekijk de grote steen met Owen om een novite ore te krijgen.
  3. Los de puzzel met Ozan op door alle knoppen één keer te bezoeken en naar de andere deur te gaan. Je kunt niet met Ariane of Owen gaan.
  4. Dood de wolven en de bandieten in de volgende kamer. Doe de gold charm op de obelisk om een Cub Skinweaver te maken. Hiervoor heb je ook de heim crabs nodig. Ariane leert nu allerlei dingen over Smithing in Daemonheim. Dit is een deel van de onverkorte versie.
  5. Los de puzzel in de volgende kamer op met Ariane. Je moet de tegels zo omdraaien dat ze allemaal dezelfde kleur hebben. Met "Imbue" draai je een vakje inclusief de aangrenzende vakjes om, op de vakjes in de hoeken na. Met Force draai je maar één vakje om, maar dat kost je lifepoints. Het maakt voor de beloning niet uit of je vakjes forceert of niet, dus ga vooral je gang.
  6. Pak de green rectangle key uit de volgende kamer.
  7. Ga terug naar de basis, open de deur met de sleutel en laat Ozan en Owen op de twee lichtblauwe vakjes staan. Open dan met Ariane de deur.
  8. Kies "Get-premonition" bij de kristallen en kijk welke kristallen oplichten. De blauwe zal twee keer achter elkaar oplichten. Raak nu de kristallen in dezelfde volgorde aan en de deur zal openen. Pak de crimson triangle key.
  9. Ga terug naar de basis en open daar de crimson triangle door. Dood hier de monsters.
  10. Laat Ozan de guard ervan overtuigen dat hij moet doen waar hij zin in heeft, in plaats van de deur te bewaken. Dat kun je doen door de Charm-optie in het gesprek aan te klikken, en achtereenvolgens voor "Isn't guarding a door in these dungeons a little... redundant?", "Who put you up to guarding the door?" en "Why are you bothering to guard it?" te kiezen.

    Guard
  11. Zet de standbeelden in de volgende kamer met Owen op dezelfde posities als de onbeweegbare standbeelden. De deuren van de kamers zullen nu openen.
  12. Pak de fractite pickaxe uit de oostelijke kamer als je de extra beloning wilt
  13. Ga terug naar de vorige kamer en loop naar het noorden. Passeer met Ozan de vallen en pak het gebroken zwaard, dat in een ore zal veranderen.
  14. Ga terug naar de vorige kamer en loop naar het zuiden. Dood de monsters.
  15. Pak uit de kamer in het oosten de gold crescent key en praat met Pikkupstix. Vraag of hij kan lopen en stuur hem naar de oppervlakte.
  16. Loop terug naar de kamer met de guard en hak hier met de pickaxe ore van de steen. Ga nu terug naar de kamer ten noorden van de basis en open de deur. Hier is volgende kamer is Carn. Dood eerst de twee beren en ga daarna onder de galerijen in het zuidoosten en zuidwesten staan, voor het geval dat de Behemoth stenen laat vallen. Dood Carn. De Behemoth hoef je niet te doden.
Gevecht

Beloning: 750 Dungeoneering xp en 75 tokens voor de korte versie. Bij de volledige versie krijg je de beloning van de korte versie en keuze tussen 3.750 xp in Attack, Ranged of Magic.

Als je de saga opnieuw doet, krijg je maximaal 244 tokens. Wanneer je deze saga die dag nog een keer doet, krijg je 20% van 244 minder. Dit gaat door tot een minimum van 20% van de maximale tokens. De volgende dag krijg je weer de maximale tokens.

Ga terug naar Dungeoneering

Over deze pagina

Met dank aan Quilafa voor bijdragen aan deze pagina.

Heb je een verbetering voor deze pagina? Stel een wijziging voor!

Lunagang maakt gebruik van cookies voor het opslaan van instellingen, het verzamelen van statistieken en om passende advertenties weer te geven. Door deze balk weg te klikken of de website blijven te gebruiken, ga je akkoord met ons cookiebeleid.