Feedbackmoment voor de chat

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Feedbackmoment voor de chat

Bericht door Tristan »

Beste leden,

Afgelopen tijd zijn er steeds meer vragen, opmerkingen en kritiek op het forum verschenen over de chat en het chatbeleid. Wij willen de chatleden daarom de mogelijkheid geven om via dit feedbackmoment concreet jullie opmerkingen en ideeën over de chat en het chatbeleid in te sturen. Wij kunnen zo op een gerichte en snelle manier de knelpunten ontdekken en met jullie daaraan werken.

Feedback posten op het forum.
In Over het forum en de chats is er een apart topic genaamd 'feedbackmoment voor de chat'. Je kan daar door middel van het onderstaande formulier feedback geven.
In- of uitklappen • Feedbackformulier
Algemene impressie van de chat:

--

Opmerkingen chatbeleid en regels:

--
Teamleiders van de chat (Tristan en Poekies):

--

Chatmoderators, inclusief de forummoderatoren die actief zijn in Lunatip.

Tristan:
i_Matthijs:
Hank1705:
J elmer:
Robert Gx:
Skythepro:
Thys:
Eend:
Mystery:
Renschmov:

Het chatmoderatorteam:

--
Feedback insturen via een privébericht.
Als je liever jouw feedback privé wilt houden voor alleen de moderators kan je het bovenstaande formulier insturen naar een chat- of forummoderator via een privébericht op het forum.

Feedback geven via Runescape.
Je kan ook feedback geven door een moderator te benaderen op Runescape (PM). Als je liever niet direct feedback wilt geven aan een chatmoderator dan mag je dit altijd doen via een forummoderator die actief is op Runescape: https://www.lunagang.nl/tipforum/member ... oup&g=3876.

Richtlijnen voor feedback geven.
Wij verzoeken de chatleden om tijdens het geven van feedback zich bewust te maken van de door ons opgestelde richtlijnen, die ervoor zorgen dat dit feedbackmoment voor iedereen een leerzame en nuttige ervaring blijft. Als de feedback niet aan deze richtlijnen voldoet, wordt deze feedback niet meegenomen.
  • Houd het taalgebruik netjes, beledig niet, probeer niet af te kraken en maak geen troll-posts.
  • Probeer je feedback te onderbouwen, dan kunnen de moderators zich beter het probleem voorstellen en kan er een fatsoenlijke discussie ontstaan. Feedback heeft alleen zin als het onderbouwd is.
  • Houd rekening mee met de uitvoerbaarheid van je suggestie. Suggesties bijvoorbeeld als "alle regels afschaffen" of "alle chatmoderators weg" zijn niet realistisch of uitvoerbaar.
Je kan je feedback achterlaten in het feedback-topic tot en met 25 maart 2016.
Ik hoop dat ik jullie voldoende heb geïnformeerd over het feedbackmoment. Voor eventuele vragen kan je in het feedback-topic terecht.

Met vriendelijke groet,
Het chatteam.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Plaats reactie