Moderatorteam op de schop

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Moderatorteam op de schop

Bericht door Renschmov »

Beste leden,

Naar aanleiding van de feedback over de toekomst van het RS-gedeelte van dit forum, zijn er een paar veranderingen opgetreden in het RS-team. Allereerst is het jullie vast opgevallen dat er sollicitaties gehouden zijn voor de functie van RS-moderator. We hebben een aantal goede en gemotiveerde brieven ontvangen, maar jammer genoeg kunnen we niet iedereen kiezen. Na ongeveer een week overlegd te hebben zijn we tot de conclusie gekomen dat Itachi, Pale Memory en Yentel het meest geschikt zijn voor de functie RS-moderator. Gefeliciteerd! Tevens willen wij alle sollicitanten bedanken voor hun brieven. Als je gesolliciteerd hebt en benieuwd bent waarom je niet gekozen bent, kun je mij een privébericht sturen.

Het lijkt misschien wat overdreven om drie nieuwe moderators aan te nemen, maar helaas hebben er ook wat moderatoren besloten om uit het RS-team te stappen. Chris heeft na meer dan 8 jaar activiteit in het team besloten om te stoppen met zijn taken. Ik denk dat ik voor het gehele forum spreek als ik Chris bedank voor al het werk wat hij heeft verricht. Verder maakt Eend wegens langdurige inactiviteit niet meer deel uit van het RS-team.

Ook de groep Algemene moderators krijgt een nieuwe naam: Adviseurs. Deze naam past beter bij de functie die zij bekleden.

Tevens zal Mystery het RS-team verlaten, maar hij blijft nog wel actief als teamleider van het siteteam. Hij heeft aangegeven dat hij zich wil gaan focussen op het updaten van de website, waarbij het OSRS gedeelte zijn prioriteit heeft. Hij zal echter nog wel zijn toegang tot de privéfora behouden en hier een adviserende functie gaan uitoefenen, daarom is Mystery overgeplaatst naar de groep Adviseurs.

Samengevat bestaat het RS-team nu uit:
  • Itachi
  • Pale Memory
  • Yentel
  • Renschmov
En heeft de - nieuwe - groep Adviseurs een nieuw lid erbij:
  • Mystery
Namens het RS-team,
Renschmov
Afbeelding
Plaats reactie