Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Meleepro NL »

Zal wel beter zijn als die lodestones écht ''Quick'' waren, want je kunt hem nu nog cancelen door bijv die tab snel weer te openen, én als je bij de lodestone aan komt heb je alsnog die saaie animatie van eerst waar je op moet wachten, ze konden je beter naast de lodestone uit laten kopen
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Hank1705 »

Mwah, ik vind het wel goed zoals ze het nu hebben. Nu maak je de gewone teleports ook niet compleet overbodig.
Afbeelding
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Ru ben ik »

Naar mijn mening hadden ze de 'quick'-teleports ook wel wat extra 'quick' mogen geven zegmaar..
Blijkbaar zijn veel mensen het met me eens, want ik raak mijn vis wax zelfs voor GE price niet meer kwijt, terwijl ze voor de update meestal boven GE price vekochten :P
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Bearserk »

Roy Boy106 schreef: ~620 coins per quick lodestone teleport.

Waard? Denk het wel.
Dat is iets duurder dan wat je vroeger betaalde aan runes, maar nu hoef je dus geen runes te pakken.
Ik zal het niet gebruiken tho
Afbeelding
Kings abbot
Berichten: 45
Lid geworden op: zondag 17 november 2013, 18:15
RS: Kings abbot (f2p)

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Kings abbot »

Waarom staat Kara Meir in member's gebied? Nu kan geen enkele free player de cutscenes herbekijken! ](*,) En waarom zouden free players die island-hopping, spear-charging thingy niet meer mogen doen? o.O Dit suckt zo! Laat die lodestone gewoon actief en free to play en zorg gewoon dat free players niet door de portal kunnen of van Tuska afkruipen. Is dat zoveel gevraagd? :-({|=
Waarom vloog Tuska niet in een rechte lijn? Eerst over Falador, dan Lumbridge, dan de Wizard's Tower... o.O
You can hold it in your hand,
you can put it on a shelf,
a knife is a great tool
until you cut yourself.
Jarko
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 1 juli 2015, 13:56
RS: Jarko (p2p)
Clan: Zybeznet

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Jarko »

Kings abbot schreef: Waarom staat Kara Meir in member's gebied? Nu kan geen enkele free player de cutscenes herbekijken! ](*,) En waarom zouden free players die island-hopping, spear-charging thingy niet meer mogen doen? o.O Dit suckt zo! Laat die lodestone gewoon actief en free to play en zorg gewoon dat free players niet door de portal kunnen of van Tuska afkruipen. Is dat zoveel gevraagd? :-({|=
Waarom vloog Tuska niet in een rechte lijn? Eerst over Falador, dan Lumbridge, dan de Wizard's Tower... o.O
Kan je niet vanaf lumbridge docks naar Tuska reizen? Als het goed is staat Wizard Chambers daar.
Kings abbot
Berichten: 45
Lid geworden op: zondag 17 november 2013, 18:15
RS: Kings abbot (f2p)

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Kings abbot »

Jarko schreef:
Kings abbot schreef: Waarom staat Kara Meir in member's gebied? Nu kan geen enkele free player de cutscenes herbekijken! ](*,) En waarom zouden free players die island-hopping, spear-charging thingy niet meer mogen doen? o.O Dit suckt zo! Laat die lodestone gewoon actief en free to play en zorg gewoon dat free players niet door de portal kunnen of van Tuska afkruipen. Is dat zoveel gevraagd? :-({|=
Waarom vloog Tuska niet in een rechte lijn? Eerst over Falador, dan Lumbridge, dan de Wizard's Tower... o.O
Kan je niet vanaf lumbridge docks naar Tuska reizen? Als het goed is staat Wizard Chambers daar.
Dus de plaats waar je ook de boot kan nemen naar Daemonheim? Dat is zowat de enige plek waar ik niet heb gezocht! :roll:
Hartelijk dank! :bier:

Toegevoegd na 6 uur en 55 minuten:

Heb juist gekeken, en die gozer staat daar niet! :cry:
Nochtans staat er op de wikia dat hij non-member is en daar zou moeten staan! o.O
You can hold it in your hand,
you can put it on a shelf,
a knife is a great tool
until you cut yourself.
Kings abbot
Berichten: 45
Lid geworden op: zondag 17 november 2013, 18:15
RS: Kings abbot (f2p)

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Kings abbot »

HELP MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry:
You can hold it in your hand,
you can put it on a shelf,
a knife is a great tool
until you cut yourself.
Nooby killor
Berichten: 2300
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2007, 18:06

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Nooby killor »

Kan niet.
Afbeelding
Kings abbot
Berichten: 45
Lid geworden op: zondag 17 november 2013, 18:15
RS: Kings abbot (f2p)

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Kings abbot »

WAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
You can hold it in your hand,
you can put it on a shelf,
a knife is a great tool
until you cut yourself.
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Dexter »

Gewoon naar de docks gaan...
Afbeelding
Kings abbot
Berichten: 45
Lid geworden op: zondag 17 november 2013, 18:15
RS: Kings abbot (f2p)

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Kings abbot »

Dexter schreef: Gewoon naar de docks gaan...
Hij staat daar niet! Enkel die twee kerels om naar Daemonheim te gaan! Vergeet niet dat ik geen member ben!
You can hold it in your hand,
you can put it on a shelf,
a knife is a great tool
until you cut yourself.
Ricardo
Chatmoderator
Berichten: 1913
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 13:13
RS: Riicardo (p2p)
Clan: Hellsquad
Oude naam: Skythepro
Extra rang: Siteteamlid

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Ricardo »

Naast de lodestones na de update van gisteren?
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Bearserk »

Kings abbot schreef:
Dexter schreef: Gewoon naar de docks gaan...
Hij staat daar niet! Enkel die twee kerels om naar Daemonheim te gaan! Vergeet niet dat ik geen member ben!
Stop met uitroeptekens! Alsjeblieft! Het is geen Donald Duck hier!
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Dexter »

Zelfs op mijn f2p account staat de Asttomancer op het dock, plus nu zijn er in elke stad assistenten die je teleporten. Beetje opletten in het vervolg.
Afbeelding
Kings abbot
Berichten: 45
Lid geworden op: zondag 17 november 2013, 18:15
RS: Kings abbot (f2p)

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Kings abbot »

En toch zie ik hem daar niet staan... Kan er een print-screen genomen worden van hem? Bij mijn weten zijn de Lumbridge docks toch datgene om naar Daemonheim te gaan? En nergens vind ik ook maar één astromancer. Ik heb Varrock doorzocht, Lumbridge doorzocht, wat kan ik meer doen? Zelfs op andere werelden dan degene waar ik altijd op zit staat Chambers daar niet. Waarom zou ik hem niet kunnen zien terwijl andere f2p dat wel kunnen? Ben ik stout geweest ofzo? :-s
Dit is zó balen!
You can hold it in your hand,
you can put it on a shelf,
a knife is a great tool
until you cut yourself.
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Rasmus »

Kan je die cutscene niet gewoon op YouTube terugkijken dan?
"Be yourself, everyone else is already taken"
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Bearserk »

Het was toch een bijzonder slechte cutscene
Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Joost »

Kings abbot schreef: En toch zie ik hem daar niet staan... Kan er een print-screen genomen worden van hem? Bij mijn weten zijn de Lumbridge docks toch datgene om naar Daemonheim te gaan? En nergens vind ik ook maar één astromancer. Ik heb Varrock doorzocht, Lumbridge doorzocht, wat kan ik meer doen? Zelfs op andere werelden dan degene waar ik altijd op zit staat Chambers daar niet. Waarom zou ik hem niet kunnen zien terwijl andere f2p dat wel kunnen? Ben ik stout geweest ofzo? :-s
Dit is zó balen!
Afbeelding
Maar goed, in f2p staat die hier dus niet.
Kings abbot
Berichten: 45
Lid geworden op: zondag 17 november 2013, 18:15
RS: Kings abbot (f2p)

Re: Tuska Falls | Quick Lodestone Teleports

Bericht door Kings abbot »

Joost schreef:
Kings abbot schreef: En toch zie ik hem daar niet staan... Kan er een print-screen genomen worden van hem? Bij mijn weten zijn de Lumbridge docks toch datgene om naar Daemonheim te gaan? En nergens vind ik ook maar één astromancer. Ik heb Varrock doorzocht, Lumbridge doorzocht, wat kan ik meer doen? Zelfs op andere werelden dan degene waar ik altijd op zit staat Chambers daar niet. Waarom zou ik hem niet kunnen zien terwijl andere f2p dat wel kunnen? Ben ik stout geweest ofzo? :-s
Dit is zó balen!
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Maar goed, in f2p staat die hier dus niet.
Nochtans staat in de RuneScape Wikia dat hij niet members is, maar de info is waarschijnlijk nog niet aangepast, vroeger kon iedereen hem zien op Tuska, nu enkel members op Tuska en aan de Lumbridge docks. Toch zei Dexter dat hij Chambers zag in f2p... Een vergissing? Of is hij enkel zichtbaar voor de helft van f2p, en zit ik in de verkeerde helft?
Ach ja, wat kan ik verder doen?
En ja, de cutscene is ook te bekijken op YouTube, maar dat is niet helemaal hetzelfde als in RuneScape zelf...
You can hold it in your hand,
you can put it on a shelf,
a knife is a great tool
until you cut yourself.
Plaats reactie