15 Year Anniversary Celebrations!

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: 15 Year Anniversary Celebrations!

Bericht door Joa »

Kweet Vaniks schreef:wat ben je met emotes dan? Waarom zou je ooit stoppen met pvm'en/skillen, je emote tab openen, en een emote doen? Ik snap het niet.
Onderwerp: Joa's Journal: «2b»
Joa schreef:Afbeelding
Daarom zet jij ze toch op je Ability bar? :D[/quote]

Ja daar staan ook nature runes op waar je niks mee kunt behalve droppen dus dat zegt niet veel. En het is nu 2016, niet meer 2013 ofzo.

Toegevoegd na 49 seconden:


Toegevoegd na 1 minuut en 4 seconden:
Joa schreef:
Kweet Vaniks schreef:wat ben je met emotes dan? Waarom zou je ooit stoppen met pvm'en/skillen, je emote tab openen, en een emote doen? Ik snap het niet.
Onderwerp: Joa's Journal: «2b»
Joa schreef:Afbeelding
Daarom zet jij ze toch op je Ability bar? :D
Ja daar staan ook nature runes op waar je niks mee kunt behalve droppen dus dat zegt niet veel. En het is nu 2016, niet meer 2013 ofzo.

Toegevoegd na 49 seconden:
schijt quotes knoppen zijn die omgewisseld ofzo

ik klik altijd verkeerd en dan wordt die shit ineens vijfdubbel gepost ffs

ik laat het gewoon staan los jij het maar op feppie[/quote]
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: 15 Year Anniversary Celebrations!

Bericht door Lars »

Emotes zijn net als die 10k titles je gebruikt de meeste nooit maar toch leuk om te unlocken.
Afbeelding
Bot
Forumbot
Berichten: 1010
Lid geworden op: woensdag 5 december 2007, 17:55

BTS Video | 15th Birthday | RuneScape Classic

Bericht door Bot »

BTS Video | 15th Birthday | RuneScape Classic

Originele tekst

In this weeks Behind the Scenes, Mod Krista takes us through the 15th anniversary party thats in full swing just northeast of Falador.

Mod Conor then pops in to talk about another awesome part of our celebrations - a fresh opportunity to play RuneScape Classic.

Check out the video for more details and put Monday 11th January in your diaries.

Gower Brothers Q&A Recap | Where it all began

Earlier this week, in a very special Q&A stream, Andrew, Ian and Paul Gower joined us to answer your questions and talk about the creation of RuneScape.

If you didnt catch it then, you can recap now over on our YouTube channel:
Podcast | 15th Anniversary

Join Mod MattHe and Mod Krista for a podcast chat about the 15th anniversary and all the fun and frolics surrounding it.

Listen now on YouTube, PodBean or iTunes.

Competitions | Win a seat at our documentary premiere

Three competitions are now open, each giving you and a friend the chance to attend the premiere of the upcoming RuneScape documentary - RuneScape: 15 Years of Adventure in London on Thursday, 11th February. To enter follow the links provided below.

Good luck!
Enjoy your weekend plans, and see you on Monday for some Classic action!

The RuneScape Team
Samenvatting
In de Behind the Scenes-video van deze week praat Mod Krista over de feestvreugde rondom de vijftiende verjaardag in het spel. Daarna vertelt Mod Conor over het heropenen van RuneScape Classic.

Eerder deze week was er ook een stream met de gebroeders Gower. Deze kun je terugkijken:
Bovenop alle video's en streams is er ook nog een podcast met Mod MattHe en Mod Krista over de vijftiende verjaardag van RuneScape. Deze kun je beluisteren op YouTube, PodBean en iTunes.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: BTS Video | 15th Birthday | RuneScape Classic

Bericht door Gio »

Hati & Sköll en een nieuwe hoorde ik dat nou goed? Jammer dat Classic niet gesloten bleef wat ze zeiden dat het altijd gesloten zou blijven, nu kan iedere member de classic cape halen. Je zult de cape meer zien jammer genoeg :(. Anyway het is mijn mening zo, elke mening is anders. ^_^
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: BTS Video | 15th Birthday | RuneScape Classic

Bericht door Bearserk »

Bedankt dat je uitlegt dat het jou mening is. Dit is trouwens gewoon mijn mening.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: BTS Video | 15th Birthday | RuneScape Classic

Bericht door Zeekoe »

Ik vind het bullshit dat mensen klagen dat classic terug opengaat om bovenstaande reden. De enigen die mogen klagen dat classic terug opengaat, zijn de spelers die het nu nog spelen.

Waarom vinden jullie dat die classic cape jullie toebehoort? Omdat jullie hebben ingelogd toen het een paar jaar geleden open was, enkel om de cape te krijgen?
't Is niet zo dat wij ooit classic zouden spelen als er geen beloning aan vasthing.
Spikedguy
Berichten: 174
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2015, 18:08
RS: Sspikedguy

Re: 15 Year Anniversary Celebrations!

Bericht door Spikedguy »

maar hoe zet je die skill bubbles aan....
Het is nooit te laat voor gezelligheid. :bier:
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: 15 Year Anniversary Celebrations!

Bericht door Gio »

Game settings -> Miscellaneous settings -> Use xp speech bubbles.
Plaats reactie