Slechtste update van 2016

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Plaats reactie

Wat is volgens jou de slechste update van 2016?

Peiling eindigde op zondag 15 januari 2017, 14:45

15 jaar Runescape
1
6%
Invention
6
33%
Nomad's Elegy
0
Geen stemmen
RuneMetrics
3
17%
Sliske & the Chocolate Factory (easter event)
1
6%
God Wars Dungeon #2
0
Geen stemmen
River of Blood
0
Geen stemmen
Mega May
0
Geen stemmen
Kindred Spirits
0
Geen stemmen
Gower Quest
0
Geen stemmen
Telos
0
Geen stemmen
The Arc (beide delen)
1
6%
Wilderness improvements & tesk set
0
Geen stemmen
The Beach
0
Geen stemmen
Skill pets
0
Geen stemmen
Catherby & WWM rework
0
Geen stemmen
Deathmatch
0
Geen stemmen
Currency Pouch
0
Geen stemmen
Halloween event
1
6%
Bounty Hunter
4
22%
Children of Mah
0
Geen stemmen
Christmas event
0
Geen stemmen
Sliske's Endgame
0
Geen stemmen
Sliske's Countdown (bevat de volgende quests: Nomads Elegy, Kindred Spirits, Children of Mah en Sliske's Endgame)
1
6%
 
Totaal aantal stemmen: 18

Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Slechtste update van 2016

Bericht door Zeekoe »

Hoewel er geen hall of fame (zou nogal ironisch zijn) is, ben ik toch ook benieuwd naar jullie mening omtrent de slechtste update van 2016?
Laatst gewijzigd door Zeekoe op zondag 8 januari 2017, 15:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Melliw Naj
Berichten: 9370
Lid geworden op: zaterdag 19 november 2011, 21:40

Re: Slechtste update van 2016

Bericht door Melliw Naj »

Invention is voor mij de slechtste update van het jaar. Ik had geen behoefte meer om een skill naar 99/120 te halen en zorgde ervoor dat ik stopte. Begin was het als arme skiller helemaal lastig om te trainen. Fishing update was wel fijn, maar het naar 99 trainen ging gewoon niet meer.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Slechtste update van 2016

Bericht door Zeekoe »

Invention is inderdaad gewoon kut. Biedt ook weinig meerwaarde voor andere skills. Dus ook mijn keuze.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Slechtste update van 2016

Bericht door Gio »

H'ween event, grindfest to the max was dat. Heb het alleen op m'n ironman gedaan (1 malig).
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Slechtste update van 2016

Bericht door Jelmer »

Bounty Hunter (en Deathmatch). Wat een flop.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Slechtste update van 2016

Bericht door Zeekoe »

Oh ja, was het al helemaal vergeten. 8-[
De twee PvP updates waren ook verloren moeite.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Slechtste update van 2016

Bericht door Hank1705 »

15 jaar runescape. Viel achteraf wel tegen, hadden ze veel meer mogen en moeten doen imho. Afgezien van de lantaarns de rest van het jaar niets meer van gezien :(
Afbeelding
Afbeelding
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Slechtste update van 2016

Bericht door Holy Wallie »

Bounty Hunter spant hier toch echt wel de kroon. Een update waar niemand op zat te wachten, man man man...
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Slechtste update van 2016

Bericht door Siddy00 »

Er zijn dit jaar wel meerdere updates geweest die me wel gestolen kunnen worden. Invention klonk bij de aankondiging op RuneFest erg gaaf, maar ik vind het uiteindelijk maar weinig boeiend. Toegegeven, er zitten een hoop kleine dingetjes in die ik mogelijk ooit ga gebruiken, maar nog niet echt iets baanbrekends --- en het gaat nog lang duren voor ik voldoende parts en levels heb om er veel nuttigs mee te kunnen. RuneMetrics heb ik één keer gebruikt, namelijk om een totaalplaatje van mijn XP van 2016 in Algemeen te plaatsen (wel fancy per maand). De betaalde functionaliteit is vast tof, maar ik zie geen enkele reden om ervoor te betalen. Deathmatch en Bounty Hunter kwamen geloof ik in de periode dat ik volkomen inactief was en heb ik helemaal gemist. Van wat ik van anderen en jullie nu heb begrepen, mis ik echter niet veel. De currency pouch is wel handig, maar ik zou hem absoluut niet missen. Over het Halloween event heb ik ook weinig positiefs gehoord, geloof ik, maar ook dat viel in de periode die ik überhaupt gewoon gemist heb :P

Toegevoegd na 29 seconden:
Kudo's voor Zeekoe trouwens om deze peilingen weer op te stellen! Ik kan me voorstellen dat daar nog best wat tijd in is gaan steken met al die opties!
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Slechtste update van 2016

Bericht door Zeekoe »

Wat is het dan geworden, Sid? :P

Werk viel trouwens nog wel mee, gewoon een lijst van Runescape wikia openen met alle updates van het afgelopen jaar een daarvan de updates met echt content overtypen.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Slechtste update van 2016

Bericht door Siddy00 »

Vooralsnog RuneMetrics. Misschien dat ik Bounty Hunter had gekozen als ik op dat moment actief was en er zelf iets van had meegekregen (en er was langsgeweest), maar het voelt niet helemaal netjes om te stemmen op iets waarvan ik in deze poll praktisch van het bestaan leer :')
Afbeelding
Marco
Berichten: 503
Lid geworden op: woensdag 3 februari 2010, 20:27
RS: M ar c o (p2p)
Clan: TTL
Oude naam: l xMARCOx l
Extra rang: RoS #1 Overall, Attack

Re: Slechtste update van 2016

Bericht door Marco »

Die hele Sliske's Countdown voor mij. :") Hekel aan quests in het algemeen op rs3 en om constant quests achter elkaar te doen van een questline waar ik niks aan vind heeft het verpest.

Daarnaast vind ik dat Jagex eigenlijk slecht bezig is geweest met het releasen van grote updates zoals Invention en Telos. Zoals dat op de release van Invention de xp van wapens siphonen te laag lag door een fout ingevoerd nummer. Om te Telos te beargumenteren, er werd foutieve informatie verspreid over de droprate van de pet, erg jammer in mijn ogen.

Verder zijn er inderdaad updates zoals de currency pouch, het is wel handig maar als het er niet was, werd het niet gemist. :")
Never forget: Destroyable/Wield/Thys/Quinez :wub:
Afbeelding
Rip Quinez https://www.twitch.tv/destroyablers/v/55336440
Playing 07: ''Fe Marcoo''
Youtubechannel: @M_ar_coRS
Twitch: Twitch.tv/M_ar_co
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Slechtste update van 2016

Bericht door Zeekoe »

En we hebben een winnaar (lees: verliezer)! Invention werd het afgelopen jaar eindelijk uit de development hel gehaald en effectief omgezet in content. Maar door het weinige content (bij de release), de slechte launch door de bugs en XP-rates (120 op 2 dagen lol) en het gevoel van weer eindeloos grinden is het niet abnormaal dat jullie deze update eerder als downgrade zagen.

Bedankt voor het stemmen allemaal en tot volgend jaar!
Plaats reactie