Hillsdorr (kaart editten mag)

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
vitto3332
Berichten: 482
Lid geworden op: woensdag 24 juni 2009, 18:48
RS: POTATO VIT (p2p)

Hillsdorr (kaart editten mag)

Bericht door vitto3332 »

Afbeelding
Afbeelding


Dit eiland heet Hillsdor, bijna alles is nog onbruikbaar, totdat je de quest: The Path of Lies hebt gedaan, zie hieronder.
De kaart mag geëdit worden, met name de randen
De gebouwen mogen niet veranderd worden, er mogen ook geen nieuwe bij!

In- of uitklappen • The Path of Lies
The Path of Lies

Naam: The Path of Lies

P2P/F2P: P2P

Startplaats: Praat met Saylor Peter Aan het begin van de pier van Hillsdorr

Lengte: Gemiddeld

Moeilijkheidsgraad: Gemiddeld

Eisen: Je moet Rune Mysteries, Defender of Varrock en Cook’s Assistent hebben gedaan als je de poort neemt, ook heb je 54 Runecrafting, 50 Smithing, 45 Firemaking, 50 Cooking en 50 Fishing nodig.
Je moet Monkey Madness, Priest in Peril en Roving Elves hebben gedaan als je door het valluik gaat, ook heb je 50 Ranged, 31 Prayer, 50 Magic, 50 Construction en 45 Crafting nodig.
Voor beide heb je ook 40 thieving en 40 agility nodig.

Benodigde spullen: Lockpick, sextant, watch, chart, spade en wapens en armour om een level 80 necromancer en 3 hulpjes die met 3 aanvalsstijlen aanvallen te verslaan.
Poort: talismannen/tiara's van alle runes tot en met law runes en 20 runes van elk, harpoon, lobster cage, 15 steel bars, hamer, 10 coal, 10 maple logs en 1 tinderbox. en wapens en armour om een level 80 necromancer te verslaan.
Valluik: 5 gold bars, 20 limestones, 20 law runes, 20 air runes, 20 earth runes, hammer, chisel en 1 holy mould

Peter vraagt zich af waarom je naar Hillsdorr komt, er is alleen een grote muur met een poort die niet opengaat.
Ga naar de poort, en maak het open met je lockpick, je kan nu kiezen, de poort aan de andere kant van de muur, of het valluik midden in de muur.


Poort

Als je de poort neemt, ga dan naar het grote huis bij de rivier. braat daar met Mayor Tom, hij zegt dat dit een arm volk is , dat door volgelingen van Zamorak wordt aangevallen. Vraag wat je eraan kunt doen, hij zegt dat je de burgers moet vragen wat je voor ze kunt doen. Ga naar Ian, de man van de fishing kraam. Hij zegt dat zijn stock hervuld moet worden. Pak je harpoon en lobster cage of 1 rawtuna, 1 raw lobster en een raw swordfish, en ga naar Ian. Hij wordt boos en zegt dat deze vis ranzig is, je moet het uit het meertje ten westen van jou halen, ga er naartoe, vis nu 2 lobsters, 2 tuna en 2 swordfish en ga terug. Ian zegt dat hij ook gekookte vis wil, maar wel van een speciale range, ga naar lumbridge en kook de vis hierop, ga terug naar Ian. Hij is tevreden en geeft je een briefje, geef deze aan Mayor Tom. Ga nu naar Wizard Carl, zijn runes zijn gestolen, hij heeft van elke rune tot en met het law altar runes nodig. maak die, je moet ze ook imbuen, doe dit door de runes nog eens met bijbehorende talisman op het runecrafting altar van die rune te gebruiken. Ga terug naar Carl, ook hij is tevreden en geeft je een briefje die je aan Mayor Tom moet geven. Ga nu naar Engineer Bart in het huisje met de furnace en anvil, zijn spullen zijn kapot, gebruik 10 steel bars op de broken anvil en 5 steel bars op de broken furnace. Nu moet je de furnace nog laten werken, gebruik 10 logs en 10 coal op de cold furnace, en steek dit aan, je krijgt het laatste briefje wat je aan Mayor Tom moet geven. Zeg hierbij dat je iedereen geholpen hebt.

Valluik
Als je het valluik neemt, ga dan door de tunnel, als je aan het einde bent, gan dan naar het grote huis in het westen. Praat met Mayor Dudley, hij vertelt je dat ze een arm volk zijn, en de mensen aan de oostkant van het eiland slechte volgelingen van Zamorak zijn. Vraag hoe je kunt helpen, hij zegt dat je de burgers moet helpen. Ga naar Monk Ed, hij zegt dat het Saradomin symbool van het altar is gestolen, nu werkt het niet, je moet het opnieuw maken, ga met 5 gold bars, een holy mould, een hammer en een chisel naar een furnace gebruik je gold bars erop, je maakt nu een gold holy symbol, je moet het nu nog blessen, ga met je gold holy symbol naar het monastery naast edgeville, ga naar boven en gebruik het symbol op het altar, ga nu naar Marim in Ape Atoll, gebruik je gold holy symbol (b1) op het altar in de tempel. Als laatste moet je naar het ectofungus bij Port Phasmatys gebruik hier je gold holysymbol (b3) erop, en ga terug naar Hillsdor geef dit aan Monk Ed en je krijgt een briefje van hem, ga hiermee naar Mayor Dudley. Ga nu naar de ranged shop en praat met Archer Bernard, hij moet een bestelling krijgen uit Port Tyras, ga hier heen en praat met General Hining, deze zegt dat een elf de bestelling heeft gestolen. Zoek en praat met Ilswyn, die alleen met je praat na Roving Elves, deze geeft je de krat met de bestelling erin. Ga terug naar Bernard en geef hem de bestelling, hiervoor krijg je een briefje, geef ook deze aan Dudley. Hij zegt dat het POH portal stuk is, maak hem met 20 limestones, je runes en een hamer ga nu terug naar Mayor Dudley.

Het einde

Nu verteld je Mayor over de mensen aan de andere kant van het eiland, dit is niet belangrijk,
je moet nu gaan spioneren aan de andere kant van het eiland, ga naar het grootste huis daar, je hebt wel 40 agility nodig om over de stepping stones in het zuiden te gaan, als je sneller wilt zijn heb je 55 agility nodig, ga dan meteen over het deel in het midden. Luister bij de deur, je luistert een gesprek af, hieruit blijkt dat zij juist de goeden zijn, ga terug naar de Mayor en confronteer hem hiermee. Hij snapt er niets van, Je moet naar de tunnel in het midden van het eiland. Ga naar het noordoosten van deze kamer, je vindt hier twee blaadjes, een is een spreuk, en de ander 2 coördinaten. Ga met de spreuk naar de Mayor, hij schrikt, het is een spreuk om ondoden op te roepen! Ga met de coördinaten naar de mijn ten zuiden van de kelder waar je de coördinaten gevonden hebt graaf hier in het midden, je krijgt een sleutel. Pak nu je wapen en armour van een bank en ga terug naar de kelder, open de deur, aan het einde van de gang staat een level 80 necromancer, praat met hem, hij zegt dat door een krachtige magiër genaamd Heisendroth een verwarringsspreuk over beide volken is opgeroepen en nu je dat weet je moet sterven.
Hij maakt een schild om zich heen en summont 1 ghost die magic gebruikt, 1 zombie die ranged gebruikt en 1 skeleton die melee gebruikt. Allen hitten maximaal 200 en zijn level 60. Nadat zij (alweer) dood zijn kun je de necromancer aanvallen hij gebruikt melee en magic met magic kan hij 250 hitten, met melee 170. Als hij bijna dood is teleporteert hij weg en laat een briefje achter, geef dit briefje aan de Mayor. Je ziet nu een filmpje waarin de 2 kanten van het eiland zich reüneren. Quest Complete!

Beloning: 10.000 xp in Runecrafting, Firemaking, Smithing, Cooking en Fishing als je de poort hebt gekozen.
10.000 xp in Ranged, Prayer, Crafting, Magic en Construction als je het valluik hebt gekozen.
Verder nog 2 Questponts, 7.500 xp in Agility en Thieving en toegang tot alles in het eiland.
W.I.P.

Laatst gewijzigd door vitto3332 op maandag 4 oktober 2010, 17:11, 9 keer totaal gewijzigd.
Je kan me alles vragen,
verwacht alleen geen antwoord.

Het is moeilijk bescheiden te blijven
wanneer je zo goed bent als ik.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Hillsdorr

Bericht door Off-er »

Leuk gedaan, wel allemaal heel hokkig. Een boompje hier en daar zou ook niet slecht zijn :P Misschien dat je wat kan doen aan de kleuren van je grond (lees: moeilijk!).

Maar vooral het feit dat het nogal hokkig is zou je wat aan kunnen doen. Van questen heb ik (bijna) geen verstand, dus daar ik je niet over beoordelen :P
Afbeelding
vitto3332
Berichten: 482
Lid geworden op: woensdag 24 juni 2009, 18:48
RS: POTATO VIT (p2p)

Re: Hillsdorr

Bericht door vitto3332 »

Over de kaart: iedereen mag hem editten en hier posten, als ik hem goed vind, zet ik die hier neer, maar (nog) geen extra gebouwen!
Je kan me alles vragen,
verwacht alleen geen antwoord.

Het is moeilijk bescheiden te blijven
wanneer je zo goed bent als ik.
Tomstars
Berichten: 1208
Lid geworden op: dinsdag 25 november 2008, 17:16
Oude naam: TomstarsGeak

Re: Hillsdorr (kaart editten mag)

Bericht door Tomstars »

ik vind het een nice idee, ik vind sowieso dat rs een hoop eilandjes mag gebruiken! met/ zonder bank, dat maakt het leuk ;)
Afbeelding
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Hillsdorr (kaart editten mag)

Bericht door Exoemo »

Ik vind het idee niet echt zo overtuigend. Probeer trouwens de volgende keer het kaartje op de juiste schaal te maken.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Hillsdorr (kaart editten mag)

Bericht door Sherwood689 »

Sorry ik vind het verschrikkelijk
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Hillsdorr (kaart editten mag)

Bericht door SkyTeam »

Ik vind het nogal pixelig. Het ziet er daardoor niet uit.
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: Hillsdorr (kaart editten mag)

Bericht door SjoerdDonsje »

Het ziet er niet bepaald realistisch uit.
Afbeelding
vitto3332
Berichten: 482
Lid geworden op: woensdag 24 juni 2009, 18:48
RS: POTATO VIT (p2p)

Re: Hillsdorr (kaart editten mag)

Bericht door vitto3332 »

Ok, de kaart is bagger, hoe is de quest?
Je kan me alles vragen,
verwacht alleen geen antwoord.

Het is moeilijk bescheiden te blijven
wanneer je zo goed bent als ik.
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: Hillsdorr (kaart editten mag)

Bericht door Rune Blow »

tl;dr
Plaats reactie