Dynotyre en Prifddinas: uitleg Prifddinas toegevoegd!

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Het Dynotyre-topic: Flight of the Tyras!

Bericht door Wout12345 »

Bedankt dat zou heel leuk zijn. En ik heb de soorten vloer eigenlijk bewust gekozen, rood voor de 'Dynotyre gerelateerde' huisjes(paleis en Dynotyre Defend --> militair vlak). Verder nog grijs en bruin waar ik vond dat het het beste bijpaste.

Dat van de vloeren zei ik omdat je in je guide aanraad de vloeren in ongeveer dezelfde kleuren te doen. Maar dit kan toch ook wel een beetje?

P.S.: als je hem gaat remappen, laat de vloer dus aub staan.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Het Dynotyre-topic: Flight of the Tyras!

Bericht door Off-er »

ben momenteel bezig, verander wel even de locatie van verschilllende dingen ;)
Afbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Het Dynotyre-topic: Flight of the Tyras!

Bericht door Wout12345 »

Waarom? En plaatsen als?
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Het Dynotyre-topic: Flight of the Tyras!

Bericht door Off-er »

het ziet er wat netter uit ;) . Kan straks wel even een wip plaatsen ;)

Dynotyre, is naar het noordoosten gegaan, en heeft een lichtelijke make over gekregen. Dat andere plaatsje waarvan ik de naam nu kwijt ben licht nu in het zuidwesten, maar blijft de haven ;)
Afbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Het Dynotyre-topic: Flight of the Tyras!

Bericht door Wout12345 »

Bedankt voor de moeite maar als de dorpen van plaats verwisseld zijn hou ik het liever op de oude kaart met de dikke wegen. Sorry ;)
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Het Dynotyre-topic: Flight of the Tyras!

Bericht door Off-er »

wout12345 schreef:Bedankt voor de moeite maar als de dorpen van plaats verwisseld zijn hou ik het liever op de oude kaart met de dikke wegen. Sorry ;)
oke :)
Afbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Het Dynotyre-topic: Dynotyre Defend!

Bericht door Wout12345 »

Ik zie dat er een probleempje is met de peiling, maar hij gaat toch gereset worden eens ik weet hoe ik het probleem moet wegwerken, dus ga nu nog niet stemmen. Ik heb dit probleem gemeld op het forum "Over het forum en de chats", en hoop erop dat ik zo snel mogelijk antwoord krijg.

Verder, hier zijn de hints die ik beloofd heb:
In- of uitklappen • Hint 1
In de quest gaat Dynotyre bekeken worden vanuit een ander standpunt. Ook zal de Quest niet echt een verband hebben met de oorlog, maar wel met geschiedenis van de ...
In- of uitklappen • Hint 2
... I think I finally understand why they're there. It wasn't the Corridor, it wasn't the altar, but it was ...
In- of uitklappen • Hint 3
... An alliance? Well, that could be usefull, but I want something in exchange before I ...
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Het Dynotyre-topic: Dynotyre Defend!

Bericht door Erwin »

Peiling aangepast. Hij werkt nu. :)
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: Het Dynotyre-topic: Dynotyre Defend!

Bericht door Wup »

tl;dr , sorry maar het ziet er trouwens wel goed uit als ik er globaal overheen kijk.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Het Dynotyre-topic: Dynotyre Defend en The Alliance!

Bericht door Wout12345 »

The Alliance is nu ook af. Hij is wat langer dan verwacht, dus jullie krijgen een week voor de peiling erover begint. Dit is ook omdat de peiling over Dynotyre Defend nog bezig is, maar hij gaat maar door tot maandag!
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Ajax Is Best
Evenementenorganisator
Berichten: 968
Lid geworden op: vrijdag 10 april 2009, 22:00

Re: Het Dynotyre-topic: Dynotyre Defend en The Alliance!

Bericht door Ajax Is Best »

Dat is een heel stuk teksts, die Quest.
Maar ik vind het wel een leuke quest.
Pro Den
Berichten: 443
Lid geworden op: donderdag 1 januari 2009, 11:19
Oude naam: Brian Hand

Re: Het Dynotyre-topic: Dynotyre Defend en The Alliance!

Bericht door Pro Den »

Ik ben een hele lange tijd weggeweest. Ik kom terug, zie een mail van wout, en krijg een tekst met 10.000 tekens voor me neus.
Ik denk bij me zelf: rustig, ademhalen, terug in 'spirit', en kritisch lezen.

Nou, gelezen en gedaan. Je hebt er een heel werk van gemaakt. Respect daarvoor. Quest is van dezelfde klasse als je eerste. Ik vraag je wel uit te kijken dat de Quest niet te lang word. Een te Quest die te lang is, is daardoor minder goed. Je kan beter voortaan stukken die je bedenkt, bewaren en plantten in je vervolgquests. Hoe meer Questline er in zit, hoe beter de story.

Ik zeg nu, ga door. Je hebt de Basis. Verbreed die. Je gaat goed, maar maak het niet te ingewikkeld/afgeraffeld. ;) :)
Afbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Het Dynotyre-topic: Dynotyre Defend en The Alliance!

Bericht door Wout12345 »

Leuk dat je het bekeken hebt. Het is natuurlijk wel waar dat dit niet echt rond de storyline gaat. Maar daar gaat vooral de derde en laatste quest over. Ik denk dat hij meer van gemiddelde lengte wordt (de enige gebeurtenissen erin die ik voorlopig heb is een lange cutscene-dialoog en een reeks gevechten (en eindgevecht). Ook zijn er tijdens de hele quest cutscenes zoals tijdens Monkey Madness (van "Deep below Ape Atoll ...). Alleen is het nu wat subtieler waardoor je pas aan het einde van de quest weet over wie het gaat. Ook is er wel degelijk een reden dat je die cutscenes te zien krijgt.

Ik ga misschien ook een cutscene aan het einde van The Alliance toevoegen (iets wat verwijst naar de derde quest).

Edit: de peiling gaat wel over het minigame. Heb je gestemd op de quest? Of was het iemand anders?
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Het Dynotyre-topic: Dynotyre Defend en The Alliance!

Bericht door Wout12345 »

De laatste dagen niets van feedback :(
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Het Dynotyre-topic: Dynotyre Defend en The Alliance!

Bericht door SkyTeam »

wout12345 schreef:De laatste dagen niets van feedback :(
Ik zal hem zo ff lezen voor je ;) .
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Het Dynotyre-topic: Dynotyre Defend en The Alliance!

Bericht door Wout12345 »

Dutch Sk ll schreef:
wout12345 schreef:De laatste dagen niets van feedback :(
Ik zal hem zo ff lezen voor je ;) .
Ik merk het ... ;)
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Tzek
Berichten: 1785
Lid geworden op: woensdag 26 augustus 2009, 15:57
RS: Gestopt
Oude naam: le Stijn

Re: Het Dynotyre-topic: 2e quest: The Alliance!

Bericht door Tzek »

goed uitgebreid :D 9/10

door mij heb je een map gemaakt, niet enzo verder gefantaseerd? :fluit:
Afbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Het Dynotyre-topic: 2e quest: The Alliance!

Bericht door Wout12345 »

Nee, terwijl ik de map maakte had ik al wat ideeën, maar niet zo uitgebreid als nu. Ik weet het niet meer zeker, maar ik denk dat ik ook gewoon zo'n kaart wou maken omdat er al een aantal op het forum er eentje hadden. Achtergrond zoeken, als je dat nog kent :D Ik had toen ik de kaart had gekeken of ik hem misschien kon posten op grafisch deel op ltf, maar er werden zulke dingen niet gepost zo te zien. Maar na wat rondkijken vond ik wel dat het hier pastte :D
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Het Dynotyre-topic: 2e quest: The Alliance!

Bericht door Wout12345 »

Ik ben van plan elke week één stuk te schrijven, met deze week info over de Dynotyre Weapons en Armour. Ik zal ook nog wat toekomstige delen toevoegen aan het hoofdstuk 'Waar werk ik aan'. Volgende week komt waarschijnlijk de derde quest in de reeks.

P.S.: Ik doe wel vaker updates dan één keer per week.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Het Dynotyre-topic: Ball and Wire, Shield-Hammers en mee

Bericht door Wout12345 »

Hier een hint voor de quest Battle of Crystals (namelijk de inleiding van de quest):
In- of uitklappen • Inleiding Battle of Crystals
"Het duurt niet meer lang voordat we het kunnen doen."
"Maar wat als ze niet aanvallen? Voorlopig zijn de plannen juist om defensief te blijven. Ze hebben geen reden om nu aan te vallen."
"Ik weet zeker dat ze die wel krijgen. Het lokaas is al op weg naar de koning. Zolang jij je werk maar doet."
"Geloof me, dat regel ik wel."
"Dan zal het niet lang meer duren voordat de Battle of Crystals begint."
"Dat klopt. Wacht, er komt iemand aan. Over en uit."

Een verontrustend bericht kwam laatst aan in Dynotyre: King Lathas van Arodugne heeft laatst een bericht gekregen van Lord Iorwerth. Er is iemand nodig om het kasteel binnen te dringen en de brief te vinden. Maar wanneer de boodschap van de brief duidelijk wordt, moeten de rebellen uit Dynotyre en omstreken in actie komen. Er is geen tijd meer te verliezen, het is tijd om Priffdinas aan te vallen.

Zoals een oud Elven gezegde zegt: "Verraad heeft meer oorzaken dan alleen hebzucht."

Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Plaats reactie