Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Wat vind je ervan?

10: Like Friggen Awesome dude like... I love you Like Zezima! @ @ @ 0_o
23
18%
9: Geweldig!
50
39%
8: Nice!
25
19%
7: Best wel leuk.
14
11%
6: Wel... leuk.... ?
1
1%
5: Mwhua
9
7%
4: Nope, I dont like it...
0
Geen stemmen
3: Slecht...
0
Geen stemmen
2: Heel slecht
1
1%
1: What´s wrong with you? like.. like... Eat your computer! Fail! Fail! 0_o
6
5%
 
Totaal aantal stemmen: 129

vitto3332
Berichten: 482
Lid geworden op: woensdag 24 juni 2009, 18:48
RS: POTATO VIT (p2p)

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door vitto3332 »

Leuke suggestie, deze moet in RS.
Je kan me alles vragen,
verwacht alleen geen antwoord.

Het is moeilijk bescheiden te blijven
wanneer je zo goed bent als ik.
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Sherwood689 »

dragon209 schreef:Gratz met je 200ste reactie :D
Another Milestone :ninja:
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Wout12345 »

Sherwood689 schreef:
dragon209 schreef:Gratz met je 200ste reactie :D
Another Milestone :ninja:
Haha, vind het toch maar speciaal hoor, ik heb nog geen 100 posts met Dynotyre, en jij zit hier aan 200 met veel minder. :x Geef me eens wat tips hoe je aan al die reacties geraakt? :P
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Sherwood689 »

Ik denk vaak updaten, alhoewel ik vind dat ik dit zelf niet vaak genoeg doe. :-k
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Wout12345 »

Aangezien je mijn Quest zelf nog niet gepost hebt Sherwood, zal ik het wel even doen. :P
In- of uitklappen • A Brotherhood of Summoners
A Brotherhood of Summoners
Moeilijkheidsgraad: Moeilijk
Lengte: Gemiddeld
Startplaats: Eastfall Island Palace, praat met King Marcus III.
Requirements:
- Quests: The Restless Ghost, de Librarian Dave-quest (bedenk hier zelf maar een naam voor, Sherwood :P)
- Skills: 65 Summoning
- Items: Ghostspeak Amulet, twee pouche van de juiste soort om bij Isaac the Summoner te kunnen.
Aangeraden:
- Skills: Attack, Strength en Defence 70 of hoger.
- Items: Hoog Food, Prayer Potions, Super Attack, Strength en Defence

Eastfall Island kent een bloeiende economie, maar ook een groeiende bevolking. Een kolonie stichten is dus noodzakelijk, maar helaas worden de eilandbewoners hiertoe gehinderd door oude vloek. King Marcus III heeft iemand nodig om de vloek op te heffen, een taak die moeilijker is dan men denkt. Hierbij stuit je op de ontstaangeschiedenis van het eiland, familiars die aan Summoning doen, en een broederschap dat nooit verbroken zou kunnen worden. Maar terwijl je op zoek bent, veranderen de mensen om je heen, en kan iedereen je vijand zijn. Wie is er nog te vertrouwen? Ontdek het in deze Quest!

Je begint de Quest door te praten met King Marcus III, hij is te vinden in het paleis op het zuidwestelijke deel van het eiland. Vraag hoe het gaat met het eiland. Hij zegt dat het vrij goed gaat, behalve dat er wat problemen zijn met de bevolkingsgroei, er is namelijk niet meer genoeg plaats op het eiland. Suggereer dat hij een kolonie zou moeten stichten. Hij zegt dat dat niet gaat vanwege de vloek van Eastfall Island, en is verbaasd dat je die niet kent. Hij zeg je een verhaal laten zien, er komt nu een cutscene:

Je ziet de vier broers, Vhyrros, Hertnoz, Isaac en Orrock, vechten met een zogenaamde "Hooded Mage" (hij heet zo omdat door zijn kap zijn gezicht niet zichtbaar is). Hij is heel sterk, hij maakt het de Summoners heel lastig. Terwijl Orrock zich bezighoudt met de Familiars van de Mage, proberen de andere broers en hun Familiars het op te nemen tegen de Hooded Mage. Uiteindelijk slagen Hertnoz zijn Familiars erin de staf uit zijn handen te slaan, waardoor hij geen Familiars meer heeft. Isaac bevriest hem met een speciale spreuk. Er komt nu een dialoogje:

Isaac: Vhyrros, kill him! I can't hold this forever!
*Vhyrros loopt naar de Hooded Mage toe.*
Vhyrros: I ... I can't.
*De Hooded Mage breekt los uit Isaacs spreuk en pakt zijn staf.*
Hooded Mage: (fluistert onverstaanbaar iets in de aard van:) Ni mane fo ymfels dan lal herot limiafars, (praat weer verstaanbaar:) I curse everyone who settles on these grounds, to stay imprisoned here forever!
Isaac: What?
*De Mage slaat met zijn staf op de grond, en teleport weg.*


Je snapt nu waarom ze geen kolonie kunnen stichten: ze kunnen niet van het eiland af. De koning vraagt je om deze Mage op te sporen en hem te overtuigen de spreuk op te heffen, het is namelijk de enige manier om de vloek te verbreken. Zeg ja en je start de Quest.

Praat opnieuw met de koning en vraag van waar hij het verhaal over de vloek heeft. Hij zal antwoorden dat Librarian Dave het verhaal neergeschreven heeft, maar het is bekend dat de vloek bestaat. Ga nu naar Librarian Dave in de kleine bibliotheek naast het plein van het eiland. Vraag hem wie de bronnen van zijn verhaal zijn. Hij zegt dat het hele verhaal is gechreven uit het standpunt van Isaac, die in ruil voor voedsel en veel charms hem zijn verhaal wou vertellen. Het verhaal vond plaats de dag voordat Vhyrros Hertnoz vermoordde. Isaac is dus de enige die er nog iets van weet, en hij zegt dat hij niet meer over de Mage heeft gesproken met zijn broers voordat ze dood waren, dus het verhaal bevat geen standpunten van de andere broers.

Bedank Dave en ga naar de Dungeon. Haal uit de bank een wapen, wat armour en food om Isaac the Summoner mee te kunnen doden, en de juiste pouche om zijn kamer binnen te kunnen gaan.

Ga nu naar Isaac in het zuiden. Voor de verandering zal hij je niet meteen aanvallen wanneer je binnenkomt, hij zal eerst met je praten:

Isaac: What are you doing out here?
Speler: I want to ask you a few things about ...
Isaac: Bah! I already told my story, and I'm not going to do it twice. Now, go away!
Speler: No, I really need some information about the curse.
Isaac: You don't want to go away? Fine. So be it.
*Isaac valt je nu aan*


Wanneer Isaac op 1/10 van zijn LP is zal hij toegeven. Hij zal je het verhaal nog eens vertellen. Erna zal hij zeggen dat hij nog steeds niet snapt hoe de Hooded Mage losbrak uit zijn spreuk. Isaac had de spreuk zelf gemaakt, en daardoor was hij de enige die de kracht of de kennis had om eruit los te breken. Of tenminste, dat dacht hij.

Met deze informatie weet je dus niet genoeg. Vraag Isaac of hij iets weet om de geesten van zijn broers te vinden. Hij zegt dat hij wel iets weet. Een oud-leerling van hem, Pikkupstix, had ooit eens een charm te zitten bewerken. Hij maakte er een soort apparaat van waarmee je als je een Familiar vond, zijn Summoner ernaartoe kon teleporten. Zo zou je kunnen zoeken naar eventuele, ontzettend oude Familiars van Hertnoz, Vhyrros en Orrock die nog op het eiland zijn, en daarmee de geesten van de broers oproepen. Zulke Familiars kunnen alleen maar overleven door te blijven bij een Giant Obelisk en er energie van af te tappen.

Baan je een weg naar Taverley en praat er met Pikkupstix. Na een kort gesprek geeft hij je de Tracking Charm, hij zegt dat hij hem zelf toch niet meer gebruikte. Ga nu weer terug naar Eastfall Island en praat er met Librarian Dave. Vraag wat hij weet over Orrock zijn Familiars. Hij vertelt dat Orrrock op zijn reizen een spoor van Familiars heeft achtergelaten. Hij is bijvoorbeeld nog in Pollnivneach geweest, om de Obelisk daar in de buurt te onderzoeken. Je zou best daar eens gaan kijken.

Ga naar de Summoning Obelisk ten zuiden van Pollnivneach (zorg dat je je Amulet of Ghostspeak bijhebt!). Daar zal je een Pack Yak vinden. Als je hem onderzoekt zal je een brief krijgen. Gebruik je Tracker Charm om Orrock op te roepen. Aangezien zijn geest zich nog steeds op Eastfall Island bevindt, en daar niet weg kan, wordt jij naar zijn geest geteleporteert. Vraag aan hem hoe het verhaal van de vloek volgens hem ging. Hij zal nu hetzelfde vertellen als King Marcus III en Isaac, behalve dan dat het hem opviel dat de Hooded Mage geen schoenen aanhad. Orrock had gezien dat zijn ene voet zes tenen had, hij was dus niet zo maar een mens. Nadat je hebt verteld waarvoor je die informatie nodig had, wilt hij je zeker helpen. Zijn geest kan namelijk niet verdergaan naar het hiernamaals vanwege de vloek. Hij zal je vanaf nu volgen.

Lees de brief die je uit de Pack Yak hebt. Het is een brief geschreven door Hertnoz, aan Orrock. Hertnoz vertelt over een nieuwe geheime Summoning Obelisk die hij heeft gemaakt onder het eiland. Hij zegt ook dat hij er Familiars oproept en onderzoekt. Ga nu naar de Bank in de Dungeon, aan haal spullen om te vechten. Ga daarna naar Isaac, zolang je hem niet aanvalt zal hij je willen helpen. Vraag hem naar de Clam Key. Hij zegt dat het het zijn belangrijkste bezit is dat hij van Hertnoz ooit gekregen heeft. Hij moest het bijhouden en zo de Obelisk geheim houden. Hij wil wel naar de Obelisk gaan aangezien je er toch al van weet, maar hij wil de Clam Key ook wel zelf bijhouden. Er komt nu een cutscene waarbij jij, Isaac en Orrock bij de geheime Obelisk zijn.

PlaatjeJe zal hier een Void spinner aantreffen. Je character zal automatisch de Tracker Charm gebruiken om Hertnoz op te roepen. Vraag hem zijn kant van het verhaal. Hij zal nu hetzelfde als de anderen zeggen, behalve het stuk waarbij de Hooded Mage iets onverstaanbaars fluistert. Omdat Hertnoz blind was, was zijn gehoor veel beter ontwikkelt en kon hij wel verstaan wat hij zei: "In name of myself and all other familiars, I curse everyone who settles on these grounds, to stay imprisoned here forever!"

Isaac zal nu doorhebben dat de Hooded Mage Vyran is. Orrock, Hertnoz en jij vragen verbaasd wie dat nu weer is. Isaac legt uit dat hij, een paar dagen voor Hertnoz' dood, een soort cadeau had gemaakt voor zijn verjaardag: een Familiar. Al had Hertnoz vier broers, voelde hij zich eenzaam wanneer hij zijn onderzoek naar Familiars deed, en had hij niemand om zijn kennis mee te delen. Daarom gebruikte Isaac gebruik van zijn gave om een menselijk Familiar te creeëren, wat nog niemand andrs gelukt was. Hij werkte ondergronds aan de persoonlijkheid van de Familiar, die hij later Vyran noemde. Bij het maken van zijn lichaam heeft hij één van zijn voeten een teen te veel gegeven, maar toch werkte hij eraan verder. Helaas werd Vyran niet veel later gestolen. Isaac is er nooit achtergekomen wie het gedaan heeft. Het Armour dat hij voor Vyran had gemaakt hield hij zelf bij achteraf.

Blijkbaar heeft de dief dus toch Vyran tot leven gewekt met Summoning. Je zal nu wat lawaai horen komen van boven. De hele stad is in paniek. Praat met een willekeurige dorpeling en vraag wat er aan de hand is. De dorpeling zal zeggen dat iemand het paleis binnen is gegaan en de koning gijzelt. Oo zijn er een soort Familiars verschenen die het paleis bewaken. De vreemdeling wil een soort staatsgreep plegen, en hij lijkt er sterk genoeg voor te zijn ook. De drie broers (die je meegevolgd waren) zeggen dat ze je wel zien aan het paleis. Ze teleporten nu weg.

Ga naar het paleis, waar je de drie broers zal tegenkomen. Isaac heeft de Familiars al uit de weg geruimd. Als je naar binnen gaat zullen de broers met je meegaan, en komt er een cutscene.

In het paleis zal je Vyran tegenkomen, die de koning wilt vermoorden. Er komt nu een gesprek:

Isaac: Vyran! You need to stop this, before people get hurt.
Vyran: I can't do that, you know. It's in my nature, YOUR nature to do this.
Isaac: What's he talking about?
Hertnoz: Oh no.
Speler: What?
Hertnoz: I think you accidentally put some of your violent thoughts into him when you made him, Isaac.
Isaac: It could be, because it wasn't ready yet when it was stolen ... But it doesn't matter. If you don't stop with this, Vyran, we WILL kill you.
Vyran: It's my purpose to do this, it doesn't matter if I succeed or if I die trying. It's about doing where I'm made for: murdering as much people as possible.
Isaac: So be it.
*Isaac teleport de koning weg naar de bovenverdieping.*


Het gevecht zal nu beginnen. Tijdens het gevecht wordt je geholpen door Isaac, hij gebruikt dezelfde aanvallen als anders. Vyran is lvl 245 maar beschikt alleen maar Summoning. Hij begint met het oproepen van een Warrior Summoner, een Archer Summoner, een Mage Summoner en drie Ork Shieldmen. Hier een uitleg over elk Familiar
  • Warrior Summoner: Hij slaat je met zijn zwaard. Max hit: 260 (Slash). Hij roept ook Minotaurs van Bronze tot en met Steel op.
  • Archer Summoner: Hij gooit een thrownaxe naar je. Deze aanval kan je ontwijken door weg te rennen vlak voordat hij de bijl gooit, want hij vliegt in een recht pad naar de plaats waar je stond vlak voor de aanval. Iedereen die op deze lijn staat, op Vyran zelf na, wordt gehit hierdoor! Max hit: 380. Hij roept ook twee Karamthulu Overlords op.
  • Mage Summoner: Er verschijnen vuurballen in zijn handen, waarna hij een golf van vuur afschiet. De oppervlakte waarlangs de vuugrolf gaat heeft heeft de vorm van een kwart van een cirkel. Iedereen die in de vuurgolf staat, op Vyran zelf na, wordt geraakt en twee vakjes naar achteren geduwd. Max hit: 180. Hij roept ook drie willekeurige soorten Spirit Cockatrices op.
  • Ork Shieldman: Deze blijven bij Vyran. Ze kunnen niet aanvallen, en hebben twee schilden waarmee ze zichzelf en Vyran altijd verdedigen tegen jouw en Isaacs aanvallen.
Vyran draagt een speciaal schild. Hiermee zal hij elke keer wanneer één van zijn Familiars dood gaat, diens ziel absorberen. Wanneer alle zielen van zijn Familiars heeft geabsorbeerd, zal Vyran zich bukken en het schild naar boven richten. Het is dan overbelast en er schieten bliksems uit, de kamer trilt ook. Hierna gaat Vyran naar de volgende fase door alle Familiars weer opnieuw op te roepen, maar bij elke fase is er één Ork Shieldman meer als bij de vorige fase, met maximum vijf Shieldmen tegelijk. De Familiars die opgeroepen worden verschijnen op willekeurige plaatsen in de kamer. Als jij toevallig op zo'n plaats staat, wordt je 300 gehit.

Vyran heeft 3000 LP. Wanneer het op 2000 of 1000 staat zullen al zijn Familiars even doodgaan waardoor Vyrans schild sowieso overbelast geraakt.

De taktiek: Je moet eerst alle Shieldmen verslaan voordat je Vyran kan hitten. Je kan de Shieldmen zelf niet raken, maar je kan ze laten raken door de Archer en Mage Summoner hun aanval, in de rug. De Orks hebben maar 50 LP, dus ze zijn bijna altijd dood van zo één aanval. Zorg ervoor dat de Archer of Mage Summoner je aanvalt en ga achter zo veel mogelijk Shieldmen staan. Wanneer alle Shieldmen dood zijn moet je Vyran 1000 LP hitten voor hij naar zijn volgende fase gaat. Doe dit elke fase en hij zal uiteindelijk neervallen, bijna dood.

De koning zal nu uit één van de torens naar beneden komen. Er zal weer een gesprek komen:

Isaac: [Speler naam], use the Tracker Charm on him. We need to know who is responsible for all this.
Speler: Okay.
*Je uset de Tracker Charm op Vyran en Vhyrros verschijnt.*
Isaac, Orrock en Hertnoz: You!
Isaac: How is it possible that you are alive?! I swear I killed you.
Hertnoz: Well, I have an idea how ...
Vhyrros: No, you don't, brother. Let me explain this.
Vhyrros: Okay. It all started when I stole Isaacs Familiar, Vyran, for a crazy idea I had. As I grew older, there was one thing I feared, one thing I couldn't even beat with my familiars: the death. But when I saw how Familiars could get healed and live forever, just with some Summoning Energy, I was thinking of something. About being a Familiar myself. With Vyran, I could be a Familiar. By summoning him and bringing him to life, I had something that could "summon" me, like a Familiar. Strangely enough, it worked. Because Vyran was also my Familiar, I thought I could control him and say him to not control me as other Familiars. But I forgot one thing: Vyran got combined powers from Isaac and me. So, he took control of me, and all my power. At the beginning, I just couldn't harm him, but I still controlled my own body, because of my strong mind. But then, he cursed me and my brothers in the form of a Hooded Mage, to bind me to my mission: kill my brothers and rule the island myself, in his name. I thought I didn't have another choice, and was depressed, so my mind was weaker. That night, Vyran took complete control of me and killed Hertnoz and Orrock.
Vhyrros: I need to thank you for what you done after that, Isaac. After having killed my own brothers, the death was the only thing I wanted. But Vyran healed me and pulled me back out of the death, because I was one of his best soldiers. Afterwards, he planned today's attack. And that's the part where I need to thank you, and especially you, [Speler naam]. If there's any way I can thank you, you just need to ask it. And for you, my brothers, can you ever forgive me, even after two of you're dead because of me?
Hertnoz: Of course we can, you're our brother. After all, you didn't want to kill us, Vyran did it.
Orrock: He's right.
Isaac: Yeah.
*Isaac helpt Vhyrros overeind.*
Isaac: But, what do we do about Vyran? (Dit vraagt hij aan jou.)


Je kan kiezen uit:
  • You need to kill him, he's too dangerous.
  • You don't need to kill him, he just needs to be reprogrammed.
Als je het eerste geval kiest zal Isaac hem toch niet willen doden, omdat hij zo veel werk in hem heeft gestopt. Het gesprek gaat nu verder:

Isaac: I'll take him to the Dungeon for some reprogramming.
Hertnoz en Orrock: We will go with you.
Vhyrros: I want to say something to [Speler naam], privately.
*De anderen gaan weg.*
Speler: What's this about?
Vhyrros: Well, if I could thank you in any way ...
Speler: A reward is always appreciated.
Vhyrros: A reward, something like some experience in Summoning?
Speler: That would be nice.
[Vhyrros teaches you some things about Summoning]
Speler: Thank you!
Vhyrros: It's nothing compared to freeing me from Vyran.


De cutscene eindigt nu. Ga naar de Dungeon en praat daar met Isaac, die nu buiten de hekken te vinden is. Vraag hem wat hij nu gedaan heeft met Vyran. Hij zegt dat hij nu geen slechte plannen meer heeft, maar nog steeds wel zin heeft in een vechtuitdaging als je zijn kamertje binnengaat. Hij heeft ook de vloek van Eastfall Island opgeheven, waardoor Hertnoz en Orrock hun zielen naar het hiernamaals gegaan zijn.

Vraag wat er gebeurd is met Vhyrros. Die heeft blijkbaar besloten om rond de wereld te trekken, een beetje zoals Orrock. Hij heeft geaccepteerd dat hij ooit dood zal gaan, maar tot die tijd heeft hij zich voorgenomen zijn Familiars niet meer zo te gebruiken. Ga nu naar King Marcus III in het paleis van Eastfall Island.

De koning zal zeggen dat de vier Summoners in ere hersteld zijn en vrij mogen rondlopen op het eiland, nadat hij hun verhaal gehoord heeft en ze de vloek hebben kunnen opheffen. Hij beloont jouw ook nog eens met een XP Lamp van 10.000 XP, in een skill hoger dan lvl 30.

:D/ Quest Complete! :D/

De Reward:
  • 50.000 Summoning XP.
  • 10.000 XP in een skill naar keuze.
  • De Tracker Charm, deze kan je gebruiken op Familiars van spelers in PvP-gebieden. De speler wordt dan naar jou toe geteleport.
  • Isaac the Summoner in de Dungeon wordt vervangen door Vyran. Omdat deze een Familiar is herstelt hij sneller, en daarom kan je hem 3 keer per week doden. Ook dropt hij vaker Vyran's Amour en Sword. Hij dropt geen Clam Key meer, maar op aanvraag van Hertnoz heeft Isaac de Summoning Obelisk toegankelijk gemaakt zonder sleutel. Voor de rest is hij hetzelfde als Isaac.
  • 3 Questpoints.

Rate/Hate :)
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
FallenH3RO
Berichten: 269
Lid geworden op: vrijdag 27 mei 2011, 17:16
RS: RG Sceliat0r (p2p)
Clan: RG

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door FallenH3RO »

Mooi uitgewerkt :) , dat heb je knap gedaan. Alleen dat van die "Librarian Dave-quest" vind ik een slechte naam. :dus:
Every hero can fall. A good thing about heroes is that when they fall, they always try to learn how to get up again.
But there were women in the world, and from them each of our heroes had taken to himself a wife. They got children and this hero has work to do.. So he can't help this site more.
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Bedanklijstje! + Zelfgemaakte Quest

Bericht door Sherwood689 »

Ik ging helaas net weg toen je de quest naar mij PBde.
Dus iedereen Wout heeft een quest gemaakt! Ik zal hem zo toevoegen en dan zal ik denk ik werken aan de kolonie.
Dus zeg maar wat je ervan vind.

EDIT: @Fallenhero, zo heet de quest niet. er is nog niet echt een officiële naam voor die quest dus vulde Wout dat maar in.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

Bericht door Wout12345 »

Lijkt erop dat mijn suggesties een slechte aaantrekkingskracht heeft voor jouw topic Sherwood. :P
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

Bericht door Sherwood689 »

Hehe, dat is niet waar. Misschien wordt het wel leuker als ik de kolonie klaar heb, ik ben er nu mee bezig.
Ondertussen mogen jullie suggereren wat voor speciale dingen op de kolonie komen. :P
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

Bericht door Wout12345 »

Een minigame! :) En natuurlijk ook wat winkeltjes, een range en een water source, misschien een bank, ...
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

Bericht door Shadow Blast »

Bananenbomen :P
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

Bericht door Sir Fire181 »

Goed idee, maar waarom een kopie maken van een eiland? Vind ik nogal vaag.
Afbeelding Afbeelding
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

Bericht door Sherwood689 »

Sir Fire181 schreef:Goed idee, maar waarom een kopie maken van een eiland? Vind ik nogal vaag.
Het begon eigenlijk allemaal met Eastfall Island v1. Ik kon toen echt niet goed mappen, huisjes maken, of gebieden maken. Dus pakte ik maar een bestaand ( nogal dood ) eilandje die ook in een quest werd gebruikt. Ik was niet tevreden dus ging ik werken aan een versie 2 van Eastfall Island, natuurlijk veel anders en (hopelijk) beter. Maar ik wou toch een beetje de basis van het eiland houden, dus gebruikte ik weer dit eiland. En om het nog een beetje een reden te geven had ik er iets over in de geschiedenis geschreven, kijk maar. :)

Toegevoegd na 9 uur en 48 minuten:

Hier alvast een preview van de kolonie, het is alleen de basis dus de rest komt nog.

Afbeelding

De koning is te druk bezig met Eastfall Island zelf, dus misschien zal een baron/graaf/hertog/gourveneur/landvoogd? de kolonie regeren.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

Bericht door ikkeikke66 »

Eiland waar je op kunt na een quest/meteen na iets te doen, ziet er wel leuk uit!

Miss kun je daar nog een afsluitquest maken over de questlijn op Eastfall Island!

En dan kan dat kleine eilandje "Eastfall East/West" heten, het licht eraan waar het van Eastfall Island ligt :P
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

Bericht door Sherwood689 »

Er zal waarschijnlijk wel een quest zijn, maar ik vind een paar andere dingen voor de kolonie nu belangrijker. Ik had bijvoorbeeld een idee voor een kleding shop die hood's verkoopt.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

Bericht door ikkeikke66 »

Sherwood689 schreef:Er zal waarschijnlijk wel een quest zijn, maar ik vind een paar andere dingen voor de kolonie nu belangrijker. Ik had bijvoorbeeld een idee voor een kleding shop die hood's verkoopt.
Nieuwe hoods, met: "The Symbol of Isaac" erop?
Zou wel leuk zijn :P
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

Bericht door Wout12345 »

Wat heeft Isaac hier nu weer mee te maken? :?
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

Bericht door ikkeikke66 »

Wout12345 schreef:Wat heeft Isaac hier nu weer mee te maken? :?
Eastfall island gat toch over Isaac, zoals de quest(s)...
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

Bericht door Sherwood689 »

Het zijn gewoon hood's met kleurtjes. Niks speciaals gewoon kleding, ik had een tijdje geleden iets gemaakt met Paint.NET.
Dit namelijk:

Afbeelding

Zo moet je het dus voorstellen, gewoon simpele gekleurde hood's.
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Eastfall Island v2 - Wout heeft een quest! :D

Bericht door Slay a Stone »

Nice gemaakt!
Afbeelding
Plaats reactie