The Forgotten Passage

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

The Forgotten Passage

Bericht door Joa »

Diep onder de zee tussen Noord-Kandarin en de Fremmenik Province ligt een oude en tot het heden verborgen doorgang. De afschrikwekkende en duistere ingang werd ontdekt door een groep gelukszoekers uit Piscatoris. Zoekend naar oude schatten stootten ze op de afschrikwekkende ingang van deze oude doorgang.
Afbeelding
Een reeks Gielinorbevingen in het Derde Tijdperk zorgde ervoor dat de ingang van de doorgang instortte. De enorme vloedgolf die hierop volgde heeft de tunnel opgeslokt, waardoor deze nu op de zeebodem ligt. De Fremmenik, erg afhankelijk van hun handel waren genoodzaakt hiervoor een oplossing vinden. Een jaar later werd gestart met de bouw van een scheepswerf en de lighthouse, die moesten zorgen voor de verder expansie van de handel der Fremmenik.

Na de voltooiing van de toren werd de doorgang vergeten en braken er gouden tijden aan voor de Fremmenik. De Noordelijke Eilanden werden ontdekt en ze verspreidden zich over de zeeën...

Eeuwen later, in het jaar 169 van de Fifth Age hebben de onderdekkers van The Passageway zoveel mogelijk oude artefacten proberen te redden. Toch kunnen ze niet verder zoeken, want de gangen zijn smal en donker, en te gevaarlijk om te betreden. Jij, de avonturier zal moeten helpen om zoveel mogelijk te redden, zodat de oude banden tussen Piscatoris en de Fremmenik Province opgehelderd kunnen worden.
In deze gloednieuwe content, voor high-levels in Mining, Agility, Thieving en Dungeoneering zal je als speler door de Passage moeten reizen.

Requirements:

Afbeelding 92 Agility

Afbeelding 90 Mining

Afbeelding Minimum 80 Thieving

Afbeelding Minimum 90 Dungeoneering
Afbeelding
Soms zal je op een punt komen waar de doorgang geblokkeerd is en de muur neergehaald moet worden. Ga de goede richting uit! Anders zal de Passage onstabiel worden en instorten.

Het kan zijn dat je een spleet tegenkomt, een groep rotsen of een ander soort moeilijk stuk om te passeren. Je zal al je agility skills moeten aanwenden om op een voorzichtige manier hierdoor te raken.

Kom je ergens oude urnes, handelsgoederen, wapens, uitrusting of andere oude voorwerpen tegen zal je deze kunnen meenemen uit de grot, mits je een hoog genoeg Thieving level hebt! Een lager Thieving level betekent dat je minder zal kunnen meesmokkelen, en dus minder geld verdient.
Small ArtifactMedium ArtifactLarge Artifact
80-85 Thieving85-90 Thieving90-95 Thieving
± 2000 xp± 4000 xp± 6000 xp
± 10 000 gp± 25 000 gp± 40 000 gp
Een gemiddelde dungeon heeft 5 kleine, 3 gemiddelde en 2 grote artefacten.


Als het je lukt om heelhuids uit de Passage te komen, met genoeg waarde aan spullen zal Thak, de broer van Thok je spullen met plezier kopen. Ook krijg je nog een extra bonus in Dungeoneering xp! een hoger level betekent meer xp.

Thak zal nadat je hem artefacten ter waarde van 5m verkocht hebt, zal hij jou bankier in Relleka worden.

Formule voor dungeoneering xp: (Level x 25 x 25) - (Level x 100)
Rate or hate :) . Als ik later nog op extra ideeën kom voeg ik misschien nog wel wat toe :P

Q&A

:?: Hoeveel keer kan je The Passage per uur afleggen
:idea: 2 à 3 keer

:?: Wat zouden de gemiddelde xp-rates zijn
:idea: Zo'n 15k voor mining, 15k voor agility, 90-120k dungeoneering en 85k Thieving

:?: Zijn de requirements niet wat hoog?
:idea:
  • Addy ore: 70. Runite: 85. Dit: 90. Lager moet het volgens mij niet staan.
  • Gnome course: 85. Barb course: 90. Dit: 92. Amper 2 levels hoger.
:?: Krijg je ook tokens voor je Dg xp?
:idea: Geen tokens. Dg moet nog vooral binnenin Daemoinheim getraind worden vind ik. Er moet gewoon een manier zijn waarop mensen zonder team ook redelijke dg xp kunnen halen. Je krijgt ook al mining, agil en thief xp en geld. Nog eens tokens erbij doen zou te veel zijn.
Laatst gewijzigd door Joa op vrijdag 13 januari 2012, 7:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Superbrian32-Bjorn
Berichten: 1475
Lid geworden op: dinsdag 19 augustus 2008, 10:16
RS: God Bjorn (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: The Forgotten Passage

Bericht door Superbrian32-Bjorn »

netjes :) alleen 1 foutje "deze gloednieuwe continent" moet dit zijn. En vind de requirements wat hoog maar dat zal wel zijn omdat ik het niet heb :P. 9/10
Afbeelding
Dikkie Dik
Berichten: 1071
Lid geworden op: donderdag 31 maart 2011, 16:58
RS: gestopt (OSRS)
Clan: runite river
Oude naam: Mr Polska

Re: The Forgotten Passage

Bericht door Dikkie Dik »

hmm leuk :D
jammer dat er niks voor f2p is :(
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: The Forgotten Passage

Bericht door Joa »

Superbrian32-Bjorn schreef: netjes :) alleen 1 foutje "deze gloednieuwe continent" moet dit zijn. En vind de requirements wat hoog maar dat zal wel zijn omdat ik het niet heb :P. 9/10
Neenee, het is content, van in 'game content' :P . En de reqs... Ik vind dat er meer high-level content moet komen, en er is al content voor 90 agil en 85 mining. Dung en thief zijn nu ook niet de traagste skills om te trainen :P .
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: The Forgotten Passage

Bericht door Mystery »

Hm, ik zie hier toch wel iets in. Goede suggestie!
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: The Forgotten Passage

Bericht door Joa »

Mystery schreef: Hm, ik zie hier toch wel iets in. Goede suggestie!
Danku :D
NT guide productions
Berichten: 445
Lid geworden op: woensdag 21 oktober 2009, 17:50
RS: Tovenaarteun (p2p)
Clan: -

Re: The Forgotten Passage

Bericht door NT guide productions »

alles is nice maar ik vind de 90 mining req toch wel een beetje overpowerd als jagex zelfs een 90 firemaking req niet kan releasen..........
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: The Forgotten Passage

Bericht door Joa »

Het verschil is wel dat die quest een req zou zijn voor een achievement cape, dus mensen die geen 90 fm hebben zijn ineens hun quest cape kwijt.
Dit is maar een minigame, en low levels hebben er al genoeg :P .
Gnome
Berichten: 618
Lid geworden op: woensdag 22 september 2010, 19:04
RS: Magic Mike (p2p)
Clan: Virtuous
Oude naam: redbullplane

Re: The Forgotten Passage

Bericht door Gnome »

Hoge Quest requirements maken niks meer uit, nadat je het volgende topic hebt gelezen ;):
http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 5&t=247392
Afbeelding
004simon
Berichten: 910
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 17:29
RS: iPeet (p2p)

Re: The Forgotten Passage

Bericht door 004simon »

Mooi idee.
Maar krijg je ook tokens voor dg?
Want anders is die dg xp vrij nutteloos. Behalve als je dicht bij een leveltje zit en je wil nog neit resetten dan ;p
Defence ftw (':
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: The Forgotten Passage

Bericht door Joa »

Nah, geen tokens. Dg moet nog vooral binnenin Daemoinheim getraind worden vind ik. Er moet gewoon een manier zijn waarop mensen zonder team ook redelijke dg xp kunnen halen :P
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: The Forgotten Passage

Bericht door Sir Fire181 »

Zeker een nice idee! Maar ik zou de requirements ietsje lager maken. Tot 80/85.

En 5m voor een minigame is voor mij te overpowered.

Voor nu: 9/10.
Afbeelding Afbeelding
kemal1
Berichten: 34
Lid geworden op: zaterdag 29 september 2007, 10:32
RS: TF kemal (p2p)
Clan: TeamFalador

Re: The Forgotten Passagep

Bericht door kemal1 »

Sir fire, volgende keer beter lezen, er staat: waarneer je 5m aan artefacts heb gegeven aan die thak word hij een banker in relleka.

Ot: 9/10
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: The Forgotten Passage

Bericht door Joa »

Sir Fire181 schreef: Zeker een nice idee! Maar ik zou de requirements ietsje lager maken. Tot 80/85.

En 5m voor een minigame is voor mij te overpowered.

Voor nu: 9/10.
Nah dit is nog laag in de 90...Ooit gaat er echt high-level content zoals turmoil en overloads komen bij alle skills.
Plaats reactie