Leuke OSRS puzzles/rebussen

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
osrsgame
Berichten: 8
Lid geworden op: dinsdag 17 januari 2017, 19:08

Leuke OSRS puzzles/rebussen

Bericht door osrsgame »

Hee allemaal!

Ik ben nieuw op het forum, maar speel al heel lang OSRS. Met soms wat pauzes tussendoor ;)
Ik hoop trouwens dat ik nu niet een topic aanmaak die verboden is, maar ik wil jullie graag kennismaken met een nieuw concept!

Het gaat om Oldschool Runescape puzzels en rebussen. Wekelijks worden er nieuwe puzzels gepubliceerd waarbij elke keer 1000K gewonnen kan worden. Ik wil graag weten wat jullie vinden van zo'n concept (feedback, tips en suggesties zijn allemaal welkom).

Graag verwijs ik jullie door naar de channel: https://www.youtube.com/channel/UC5vUfY ... 98DZQEVm7A
Of zoek: "OSRS puzzleshow" in de Youtube zoekbalk.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden!

Groetjes! :D
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Leuke OSRS puzzles/rebussen

Bericht door Ditjuh »

Leuk idee hoor, ook leuk dat je dit helemaal maakt haha
Afbeelding
Afbeelding
mbtkiller

Re: Leuke OSRS puzzles/rebussen

Bericht door mbtkiller »

Leuk idee, snap dat je de rebussen niet te lastig wil maken verder heb ik nu 1 puzzle gezien, die van je brass key en vind het leuk bedacht man. Zal kijken of ik je volgende kan oplossen wanneer ik tijd heb om er ff voor te gaan zitten

@edit als je een lopend youtubekanaal wilt, zou ik er nog een serie/series maken zodat je ook wat anders doet dan geld weggeven op je kanaal
Gebruikersavatar
osrsgame
Berichten: 8
Lid geworden op: dinsdag 17 januari 2017, 19:08

Re: Leuke OSRS puzzles/rebussen

Bericht door osrsgame »

Ditjuh schreef:Leuk idee hoor, ook leuk dat je dit helemaal maakt haha
mbtkiller schreef:Leuk idee, snap dat je de rebussen niet te lastig wil maken verder heb ik nu 1 puzzle gezien, die van je brass key en vind het leuk bedacht man. Zal kijken of ik je volgned ekan oplossen wanneer ik tijd heb om er ff voor te gaan zitten
Leuk om te horen van beiden! Ben ook van plan om binnenkort te beginnen met een wekelijkse drop party (vaste dag en tijdstip) voor alle abonnees! Dus als dat jullie ook iets lijkt, zeker abonneren! :)
mbtkiller schreef: @edit als je een lopend youtubekanaal wilt, zou ik er nog een serie/series maken zodat je ook wat anders doet dan geld weggeven op je kanaal
Je bedoelt dat je dan na het oplossen van 1 puzzle op 30% zit en dat je de volgende puzzle ook moet oplossen?
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Leuke OSRS puzzles/rebussen

Bericht door Ditjuh »

osrsgame schreef:
Ditjuh schreef:Leuk idee hoor, ook leuk dat je dit helemaal maakt haha
mbtkiller schreef:Leuk idee, snap dat je de rebussen niet te lastig wil maken verder heb ik nu 1 puzzle gezien, die van je brass key en vind het leuk bedacht man. Zal kijken of ik je volgned ekan oplossen wanneer ik tijd heb om er ff voor te gaan zitten
Leuk om te horen van beiden! Ben ook van plan om binnenkort te beginnen met een wekelijkse drop party (vaste dag en tijdstip) voor alle abonnees! Dus als dat jullie ook iets lijkt, zeker abonneren! :)
mbtkiller schreef: @edit als je een lopend youtubekanaal wilt, zou ik er nog een serie/series maken zodat je ook wat anders doet dan geld weggeven op je kanaal
Je bedoelt dat je dan na het oplossen van 1 puzzle op 30% zit en dat je de volgende puzzle ook moet oplossen?
Hij bedoelt denk ik dat je ook wat pvm of pk of whatever content op je kanaal zet, zodat je niet alleen maar een giveaway kanaal bent haha kost je veel geld dan denk ik :p
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
osrsgame
Berichten: 8
Lid geworden op: dinsdag 17 januari 2017, 19:08

Re: Leuke OSRS puzzles/rebussen

Bericht door osrsgame »

Ditjuh schreef: Hij bedoelt denk ik dat je ook wat pvm of pk of whatever content op je kanaal zet, zodat je niet alleen maar een giveaway kanaal bent haha kost je veel geld dan denk ik :p
Ahh, precies ja! Goeie tip! Ga ik zeker wat mee doen :)
mbtkiller

Re: Leuke OSRS puzzles/rebussen

Bericht door mbtkiller »

Een kanaal baseren op dingen weggeven is nooit een goed idee, mocht je een grote fanbase krijgen hierop en je wil stoppen met het weggeven van geld en dus andere richtingen opgaan met je youtube kanaal zullen veel mensen afhaken, is beter om dit alvast te voorkomen :P
Gebruikersavatar
osrsgame
Berichten: 8
Lid geworden op: dinsdag 17 januari 2017, 19:08

Re: Leuke OSRS puzzles/rebussen

Bericht door osrsgame »

mbtkiller schreef:Een kanaal baseren op dingen weggeven is nooit een goed idee, mocht je een grote fanbase krijgen hierop en je wil stoppen met het weggeven van geld en dus andere richtingen opgaan met je youtube kanaal zullen veel mensen afhaken, is beter om dit alvast te voorkomen :P
Je hebt helemaal gelijk! Ik zal er eens goed over nadeken wat nog meer leuke videos zijn om te maken. Ik wil namelijk wel echt onderscheidend zijn van de rest. Mocht je nog leuke ideeen hebben, laat me het weten!!
Groeten!
mbtkiller

Re: Leuke OSRS puzzles/rebussen

Bericht door mbtkiller »

Weet het niet zo 1 2 3 maar kijk misschien rond op het forum en je weet maar nooit, misschien krijg je inspiratie
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Leuke OSRS puzzles/rebussen

Bericht door Yentel »

Een leuk concept! Misschien kan je ook filmpjes maken over je progress in RS & dergelijke. Kan ook leuk zijn voor de kijkers!
Gebruikersavatar
osrsgame
Berichten: 8
Lid geworden op: dinsdag 17 januari 2017, 19:08

Re: Leuke OSRS puzzles/rebussen

Bericht door osrsgame »

Yentel schreef:Een leuk concept! Misschien kan je ook filmpjes maken over je progress in RS & dergelijke. Kan ook leuk zijn voor de kijkers!
Goeie tip! Ik zit er aan te denken misschien video's te maken met kleine tutorials hoe je in weinig tijd aardig wat geld kan verdienen.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Leuke OSRS puzzles/rebussen

Bericht door xNitrous »

Wat is je ingame name/ kom je wel eens in lunatip? Video's maken is altijd wel leuk natuurlijk maar promotie daarvoor is nu gewoon heel lastig, als je beter ineen community ligt zoals bijvoorbeeld lunagang zal het sneller gaan dan als je post en nog niemand kent. :)
Gebruikersavatar
osrsgame
Berichten: 8
Lid geworden op: dinsdag 17 januari 2017, 19:08

Re: Leuke OSRS puzzles/rebussen

Bericht door osrsgame »

xNitrous schreef:Wat is je ingame name/ kom je wel eens in lunatip? Video's maken is altijd wel leuk natuurlijk maar promotie daarvoor is nu gewoon heel lastig, als je beter ineen community ligt zoals bijvoorbeeld lunagang zal het sneller gaan dan als je post en nog niemand kent. :)
Ah, ja dat is zeker waar! Ingame naam is Mazarkey
Als je tips hebt hoor ik het graag :)!
Plaats reactie