De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.

Wie heeft er bij de vorige stelling het best gediscussieerd?

mbtkiller
3
38%
Atem_nijo
0
Geen stemmen
Pale Memory
5
63%
 
Totaal aantal stemmen: 8

mbtkiller

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door mbtkiller »

Stelling: Aan de ene kant ben ik het eens maar ik vind niet dat dit moet gebeuren. De verschillende manieren van spelen zorgt voor uitdagingen en het mogelijk maken om verschillende accounts te maken waarop je ook andere doelen stelt. Ik denk dat het goed voor de community is om een grotere doelgroep te raken door verschillende speel manieren te hebben. Zo raakt ironman de echte dieharders aan en UIM mensen met extra veel geduld en grinders. Maar normaal maakt het ofcourse wat sneller. Ik denk echter dat nieuwe gamemodes bedenken nu wel erg lastig is maar je weet maar nooit wat Jagex allemaal kan bedenken, maar conclusie: nee nieuwe gamemodes zijn beter voor het spel en moeten op een gezonde snelheid er bij blijven stromen als Jagex dit echter wil.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Atem_nijo »

Hoe komt het dat de zandhoop in Yanille nooit leegraakt?

Het zand wordt door magie automatisch bijgevuld door Zavistic Rarve (Hand in the Sand quest)

Toegevoegd na 48 seconden:
Goblins spreken dezelfde taal als mensen, maar het niveau van hun taalgebruik is vele malen lager. Toch is er een groep goblins die op hetzelfde niveau spreken als mensen. Waar bevindt deze groep zich? (2p)

Pure gok; in Dorgeshuun.

Toegevoegd na 37 seconden:
Waarom is het raar dat alleen een Bronze med helm en een Iron chainbody toegang geven tot de Black Knights' Fortress? (0,5p)

Omdat er ook Black knight's rondlopen in full black (black full helm, platebody, legs)

Toegevoegd na 1 minuut en 16 seconden:
Het is bekend dat er in de Wilderness veel demonen leven. Welke demon is echter uniek? (0,5p)


De demon in Demon Slayer: Delrith

Toegevoegd na 5 minuten en 40 seconden:
De nieuwe stelling luidt:
De grote hoeveelheid aan manieren om het spel te spelen (normaal, ironman, hardcore ironman, deadman) zorgt voor een verdeeldheid tussen de spelers. Er moeten dus niet nog meer manieren bij komen.

Iedereen speelt dit spel voor zijn plezier, de een vindt de andere gamemode leuker dan de andere dus hoe meer keuze hoe beter. Of er nieuwe gamemodus moeten bijkomen dat vind ik niet. Misschien nog Vegan man mode (je kan geen vlees eten) :lol:
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Renschmov »

Atem_nijo schreef:Hoe komt het dat de zandhoop in Yanille nooit leegraakt?

Het zand wordt door magie automatisch bijgevuld door Zavistic Rarve (Hand in the Sand quest)

Toegevoegd na 48 seconden:
Goblins spreken dezelfde taal als mensen, maar het niveau van hun taalgebruik is vele malen lager. Toch is er een groep goblins die op hetzelfde niveau spreken als mensen. Waar bevindt deze groep zich? (2p)

Pure gok; in Dorgeshuun.
Ik bedoel echt goblins (die groene dus) en niet de Cave Goblins.

Toegevoegd na 37 seconden:
Waarom is het raar dat alleen een Bronze med helm en een Iron chainbody toegang geven tot de Black Knights' Fortress? (0,5p)

Omdat er ook Black knight's rondlopen in full black (black full helm, platebody, legs)

Toegevoegd na 1 minuut en 16 seconden:
Het is bekend dat er in de Wilderness veel demonen leven. Welke demon is echter uniek? (0,5p)


De demon in Demon Slayer: Delrith
Het gaat om een demon die in de Wilderness leeft.

Toegevoegd na 5 minuten en 40 seconden:
De nieuwe stelling luidt:
De grote hoeveelheid aan manieren om het spel te spelen (normaal, ironman, hardcore ironman, deadman) zorgt voor een verdeeldheid tussen de spelers. Er moeten dus niet nog meer manieren bij komen.

Iedereen speelt dit spel voor zijn plezier, de een vindt de andere gamemode leuker dan de andere dus hoe meer keuze hoe beter. Of er nieuwe gamemodus moeten bijkomen dat vind ik niet. Misschien nog Vegan man mode (je kan geen vlees eten) :lol:
Afbeelding
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Itachi »

Goblins spreken dezelfde taal als mensen, maar het niveau van hun taalgebruik is vele malen lager. Toch is er een groep goblins die op hetzelfde niveau spreken als mensen. Waar bevindt deze groep zich? (2p)
Dorgesh Kaan.
Plaatje
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Itachi »

Dat was Dorgeshuun, dat is een ras.
Plaatje
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Renschmov »

Maar klopt nog steeds niet :P
Afbeelding
Fusioxan
Siteteamlid
Berichten: 2491
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 18:00
RS: Furioxan (OSRS)

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Fusioxan »

Het is bekend dat er in de Wilderness veel demonen leven. Welke demon is echter uniek? (0,5p)
Chronozon van Family crest?

Wat is de reden dat er draken bestaan in Gielinor? (2p)
Komt A tail of Two cats toch nog van pas. De dragonkin kon zich niet voortplanten, dus hebben ze een zwakker nageslacht gemaakt dat dus de draken zijn in RuneScape.
Laatst gewijzigd door Fusioxan op maandag 28 november 2016, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Trust me, I'm a potato.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door xNitrous »

Goblins spreken dezelfde taal als mensen, maar het niveau van hun taalgebruik is vele malen lager. Toch is er een groep goblins die op hetzelfde niveau spreken als mensen. Waar bevindt deze groep zich? (2p)

De generalen in Goblin village spreken mensentaal?
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Renschmov »

Fusioxan schreef:Het is bekend dat er in de Wilderness veel demonen leven. Welke demon is echter uniek? (0,5p)
Chronozon van Family crest?

Wat is de reden dat er draken bestaan in Gielinor? (2p)
Komt A tail of Two cats toch nog van pas. De dragonkin kon zich niet voortplanten, dus hebben ze een zwakker nageslacht gemaakt dat dus de draken zijn in RuneScape.
Allebei goed! :D
xNitrous schreef:Goblins spreken dezelfde taal als mensen, maar het niveau van hun taalgebruik is vele malen lager. Toch is er een groep goblins die op hetzelfde niveau spreken als mensen. Waar bevindt deze groep zich? (2p)

De generalen in Goblin village spreken mensentaal?
Ja, maar het gaat om de niveau van de taal. Zij spreken de mensentaal namelijk erg simplistisch.
Afbeelding
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Renschmov »

Nieuwe vragen
  • Welk wezen in Gielinor lijkt spreken op een uitgestorven dier op Aarde? (1p)
  • Tijdens het maken van bogen met behulp van Fletching gebruik je een mes om het hout in de juiste vorm te snijden. Hierna hoeft er in principe niets meer gesneden te worden aan het hout, behalve tijdens één bepaalde bezigheid. Welke bezigheid is dit? (2p)
  • Wat is er opvallend aan de ornamenten van het Dark Warriors' Fortress? (1p)
  • Wie is de grootste reus van Gielinor? (1p)
  • Bij fotosensitieve epilepsie kan een epileptische aanval uitgelokt worden bijvoorbeeld snelle lichtflitsen. Alvorens het betreden van een bepaald gebied in Gielinor wordt hiervoor gewaarschuwd. Welk gebied is dit? (0,5p)
  • Wie hebben ervoor gezorgd dat er nu Mahjarrat te vinden zijn op Gielinor? (0,5p)
  • Waar bevindt zich een minder leuke versie van de Party Room? (0,5p)
  • Welk vergif kan niet op daggers worden gesmeerd? (0,5p)
  • Welk voorwerp in RuneScape lijkt het meest op een Zwitsers zakmes? (2p)

Antwoorden vorige week
  • Hoe komt het dat de zandhoop in Yanille nooit leegraakt? (1p)
Na een spreuk van Zavistic Rarve vult de zandhoop zich iedere dag vanzelf bij.
  • Goblins spreken dezelfde taal als mensen, maar het niveau van hun taalgebruik is vele malen lager. Toch is er een groep goblins die op hetzelfde niveau spreken als mensen. Waar bevindt deze groep zich? (2p)
De groep goblins in de grot van Observatory Quest.
  • Een Salve amulet zorgt voor een voordeel bij het vechten tegen ondoden. Wat is de reden dat dit amulet zo goed tegen ondoden? (1p)
In de grot waar de kristallen van de amuletten groeien, sijpelt het water van de River Salve langs de kristallen. De kristallen nemen dit water op. Aangezien ondoden niet tegen het heilige water van de River Salve kunnen, kunnen ze ook niet tegen de kristallen in de Salve amulets.
  • Welke soort hakbijl heeft niets te maken met Woodcutting, maar wel met Mining? (1p)
The Red Axe, een mijnbedrijf in Keldagrim.
  • Het is bekend dat er in de Wilderness veel demonen leven. Welke demon is echter uniek? (0,5p)
Chronozon
  • In tegenstelling tot de meeste wezens, is er een wezen waarvan de agressiviteit afhangt van het gebied waarin dit wezen zich bevindt. Welk wezen is dit? (1,5p) (Noot: het gaat hier niet om agressiviteit in de Wilderness)
Bandit
  • Waarom is het raar dat alleen een Bronze med helm en een Iron chainbody toegang geven tot de Black Knights' Fortress? (0,5p)
Omdat de meeste mensen in het Fortress full Black dragen.
  • Wat is de reden dat er draken bestaan in Gielinor? (2p)
De draken zijn geschapen door de Dragonkin, een ras dat zich niet voort kan planten. Draken zijn in wezen een soort zwakkere vorm van de Dragonkin, maar kunnen zich wel voortplanten. Het heeft dus te maken met het voortbestaan van de soort.


Stelling

Uit de poll is gebleken dat xNitrous het best gediscussieerd heeft bij de stelling van twee weken geleden. Hij verdient daarmee een punt, gefeliciteerd! Deze week kan er gestemd worden op Atem_nijo, Pale Memory en mbtkiller.

De nieuwe stelling luidt:
Er moet net als in RS3 een mogelijkheid zijn om in OSRS skills verder te trainen dan 99.
Afbeelding
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Erwin »

Renschmov schreef:Nieuwe vragen
  • Welk vergif kan niet op daggers worden gesmeerd? (0,5p)
Poison uit ernest the chicken & sheep herder?
Renschmov schreef: De nieuwe stelling luidt:
Er moet net als in RS3 een mogelijkheid zijn om in OSRS skills verder te trainen dan 99.
Zeker weten niet. OSRS is juist ontstaan uit de vraag van mensen die het oude spelletje weer wilden beleven. Naar mijn idee komen er steeds meer nieuwe dingen waardoor ik eigenlijk al best een hoop niet ken uit OSRS. Moet natuurlijk aantrekkelijk blijven voor de al wat langer spelende spelers, dus dat is prima. Echter zou skills verder dan 99 trainen het spel voor mij bederven. 99 is altijd een doel an sich geweest om te halen, en voor mij, en ik denk een groot gedeelte van de OSRS zal 99 toch altijd het "maximale" gevoel geven. Dat ze op RS3 dit hebben geïntroduceerd heeft voornamelijk te maken met de hoge xp gains die je tegenwoordig per uur kan halen, waardoor het bijna wel moest.
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Renschmov »

Erwin schreef:
Renschmov schreef:Nieuwe vragen
  • Welk vergif kan niet op daggers worden gesmeerd? (0,5p)
Poison uit ernest the chicken & sheep herder?
Nee, het kan specifiek niet op daggers gesmeerd worden.
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door xNitrous »

Nieuwe vragen

Welk wezen in Gielinor lijkt spreken op een uitgestorven dier op Aarde? (1p)
Skeletal Wyvern

Tijdens het maken van bogen met behulp van Fletching gebruik je een mes om het hout in de juiste vorm te snijden. Hierna hoeft er in principe niets meer gesneden te worden aan het hout, behalve tijdens één bepaalde bezigheid. Welke bezigheid is dit? (2p)
Als je vuur probeert te maken via een boog (Taak voor Barb training)

Wat is er opvallend aan de ornamenten van het Dark Warriors' Fortress? (1p)
Alles is in het wit

Wie is de grootste reus van Gielinor? (1p)
Skotizo

Bij fotosensitieve epilepsie kan een epileptische aanval uitgelokt worden bijvoorbeeld snelle lichtflitsen. Alvorens het betreden van een bepaald gebied in Gielinor wordt hiervoor gewaarschuwd. Welk gebied is dit? (0,5p)

Dit is om Killerwats te killen boven in de toren van Draynor Maynor

Wie hebben ervoor gezorgd dat er nu Mahjarrat te vinden zijn op Gielinor? (0,5p)

Icthlarin kwam in die quest voor bij geloof ik.

Waar bevindt zich een minder leuke versie van de Party Room? (0,5p)

Random minigame met de dierenvriendjes waar je opgesloten bent?


Welk vergif kan niet op daggers worden gesmeerd? (0,5p)

Die je in Draynor Maynor kunt vinden, even de naam kwijt.

Welk voorwerp in RuneScape lijkt het meest op een Zwitsers zakmes? (2p)

De Keris die goed is tegen Kalphite
Fusioxan
Siteteamlid
Berichten: 2491
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 18:00
RS: Furioxan (OSRS)

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Fusioxan »

  • Waar bevindt zich een minder leuke versie van de Party Room? (0,5p)
ScapeRune? De random event van prison pete.
Trust me, I'm a potato.
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Renschmov »

xNitrous schreef:Nieuwe vragen

Welk wezen in Gielinor lijkt spreken op een uitgestorven dier op Aarde? (1p)
Skeletal Wyvern Er is er een die er nog meer op lijkt

Tijdens het maken van bogen met behulp van Fletching gebruik je een mes om het hout in de juiste vorm te snijden. Hierna hoeft er in principe niets meer gesneden te worden aan het hout, behalve tijdens één bepaalde bezigheid. Welke bezigheid is dit? (2p)
Als je vuur probeert te maken via een boog (Taak voor Barb training) Daar komt geen snijden bij aan te pas

Wat is er opvallend aan de ornamenten van het Dark Warriors' Fortress? (1p)
Alles is in het wit Nee, het gaat om bepaalde ornamenten aan de muur. Wat is er specifiek op te zien?

Wie is de grootste reus van Gielinor? (1p)
Skotizo Dat is een demon, geen reus

Bij fotosensitieve epilepsie kan een epileptische aanval uitgelokt worden bijvoorbeeld snelle lichtflitsen. Alvorens het betreden van een bepaald gebied in Gielinor wordt hiervoor gewaarschuwd. Welk gebied is dit? (0,5p)

Dit is om Killerwats te killen boven in de toren van Draynor Maynor

Wie hebben ervoor gezorgd dat er nu Mahjarrat te vinden zijn op Gielinor? (0,5p)

Icthlarin kwam in die quest voor bij geloof ik. Deels goed, maar niet volledig

Waar bevindt zich een minder leuke versie van de Party Room? (0,5p)

Random minigame met de dierenvriendjes waar je opgesloten bent? Ja, maar hoe heet die locatie?


Welk vergif kan niet op daggers worden gesmeerd? (0,5p)

Die je in Draynor Maynor kunt vinden, even de naam kwijt. Nee, het gaat specifiek om daggers.

Welk voorwerp in RuneScape lijkt het meest op een Zwitsers zakmes? (2p)

De Keris die goed is tegen Kalphite Er is een voorwerp dat er nog meer op lijkt ;)
Fusioxan schreef:
  • Waar bevindt zich een minder leuke versie van de Party Room? (0,5p)
ScapeRune? De random event van prison pete.
Pale Memory schreef:Tijdens het maken van bogen met behulp van Fletching gebruik je een mes om het hout in de juiste vorm te snijden. Hierna hoeft er in principe niets meer gesneden te worden aan het hout, behalve tijdens één bepaalde bezigheid. Welke bezigheid is dit? (2p)
Pyre ships? Nee, bij het vuur maken met bogen wordt niets gesneden

Waar bevindt zich een minder leuke versie van de Party Room? (0,5p)
In ScapeRune, een random event. Klopt, maar Fusioxan was eerder helaas.

Welk vergif kan niet op daggers worden gesmeerd? (0,5p)
Het poison van karambwan, k+, kan alleen op spears en hastas.

Welk voorwerp in RuneScape lijkt het meest op een Zwitsers zakmes? (2p)
Ik zou zeggen dwarven army axe, maar dat is rs3 only.
Afbeelding
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Renschmov »

https://www.youtube.com/watch?v=DC_54ICw-ao

Voor de mensen die zich afvragen hoe je vuur maakt met een boog :P (kan overigens niets aan de interessante muziek doen)
Afbeelding
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Neite »

  • Welk wezen in Gielinor lijkt spreken op een uitgestorven dier op Aarde? (1p)
    • Sabre-tooth Kyatt
  • Tijdens het maken van bogen met behulp van Fletching gebruik je een mes om het hout in de juiste vorm te snijden. Hierna hoeft er in principe niets meer gesneden te worden aan het hout, behalve tijdens één bepaalde bezigheid. Welke bezigheid is dit? (2p)
    • Effe denken
  • Wat is er opvallend aan de ornamenten van het Dark Warriors' Fortress? (1p)
    • Je kan er een symbool van Saradomin, de 'goede' god, vinden.
  • Wie is de grootste reus van Gielinor? (1p)
    • Glod, van Grim Tales quest (Thanks Questcape)
  • Bij fotosensitieve epilepsie kan een epileptische aanval uitgelokt worden bijvoorbeeld snelle lichtflitsen. Alvorens het betreden van een bepaald gebied in Gielinor wordt hiervoor gewaarschuwd. Welk gebied is dit? (0,5p)
    • Portal vanboven in Draynor Manor waar je naar Killerwats kunt doden voor slayer task. Vergeet je speciale boots niet!
  • Wie hebben ervoor gezorgd dat er nu Mahjarrat te vinden zijn op Gielinor? (0,5p)
    • Niet zeker, maar ik denk de Dragonkin.
  • Waar bevindt zich een minder leuke versie van de Party Room? (0,5p)
    • In Scaperune, de wereld van Evil Bob.
  • Welk vergif kan niet op daggers worden gesmeerd? (0,5p)
    • Karambwan Paste :D/
  • Welk voorwerp in RuneScape lijkt het meest op een Zwitsers zakmes? (2p)
    • Effe denken
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Hank1705 »

Welk wezen in Gielinor lijkt spreken op een uitgestorven dier op Aarde? (1p)
De Chompy Bird (de Dodo)


De rest laat ik nog even open :>
Afbeelding
Afbeelding
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Neite »

Hank1705 schreef:Welk wezen in Gielinor lijkt spreken op een uitgestorven dier op Aarde? (1p)
De Chompy Bird (de Dodo)


De rest laat ik nog even open :>
Dodo was ook een optie, ik ging voor de sabre-toothed cat :P
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: De Slimste Scaper: nieuwe vragen!

Bericht door Atem_nijo »

Welk wezen in Gielinor lijkt spreken op een uitgestorven dier op Aarde? (1p)

Chompy bird --> een dodo

Tijdens het maken van bogen met behulp van Fletching gebruik je een mes om het hout in de juiste vorm te snijden. Hierna hoeft er in principe niets meer gesneden te worden aan het hout, behalve tijdens één bepaalde bezigheid. Welke bezigheid is dit? (2p)


Wat is er opvallend aan de ornamenten van het Dark Warriors' Fortress? (1p)


Wie is de grootste reus van Gielinor? (1p)

Obor, de nieuwe hill giant boss
Bij fotosensitieve epilepsie kan een epileptische aanval uitgelokt worden bijvoorbeeld snelle lichtflitsen. Alvorens het betreden van een bepaald gebied in Gielinor wordt hiervoor gewaarschuwd. Welk gebied is dit? (0,5p)


Wie hebben ervoor gezorgd dat er nu Mahjarrat te vinden zijn op Gielinor? (0,5p)


Waar bevindt zich een minder leuke versie van de Party Room? (0,5p)

ScapeRune van Evil Bob

Welk vergif kan niet op daggers worden gesmeerd? (0,5p)

Kp

Welk voorwerp in RuneScape lijkt het meest op een Zwitsers zakmes? (2p)

rogue kit
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Plaats reactie