Dagganoth Kings!

Heeft een monster iets leuks op de grond laten liggen of heb jij een mooie mijlpaal behaald tijdens het trainen van een skill? Vertel het ons hier!
Plaats reactie
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Dagganoth Kings!

Bericht door xNitrous »

Weer eens een tripje gedaan, helaas leek het enorm tegen te vallen totdat we bijna out of supplies waren! Ik ga waarschijnlijk binnenkort deze beginpost binnenkort aanpassen met een aantal mooie tabellen in de jacht naar mijn DKS pets! :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Shaddowpay
Berichten: 179
Lid geworden op: maandag 7 november 2016, 16:46
RS: ShadowBranny (p2p)

Re: Dagganoth Kings!

Bericht door Shaddowpay »

'''Pets'' :")
Afbeelding
Illusionist
Berichten: 112
Lid geworden op: zaterdag 24 december 2016, 19:28

Re: Dagganoth Kings!

Bericht door Illusionist »

Afbeelding Sorry <3

Mijn set-up trouwens, this niet het beste maar toch wel redelijk oké als je tasked bent :P

Afbeelding

Cape kan vervangen worden indien geen ardy cloak 4 naar: Fire cape of Ava's Accumulator.
Blessing is willekeurig, bonus is hetzelfde xd
Helm als je tasked bent, zo niet vervangen door Serpentine helm

Inventory Solo:

Afbeelding

Spec weapon van mij in dit geval was Crystal halberd (I), maar kan vervangen worden door SGS.
Sanfew serums voor antidote + restore in 1 sip
Rune pouch met blitz/barrage runes, soul runes voor blood blitz/barrage voor healing.
Thrownaxe voor doors bij ingang en het lege vak voor pet rock om als doorpartner te functioneren.

EDIT: Screens updated :P
Afbeelding
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Dagganoth Kings!

Bericht door Dieselpker »

Gainen. Is DKS moeilijk? en welke stats zijn beetje recommended? Kan niet echt een lekkere guide vinden hiervoor maar ben best benieuwd hoe het werkt.

Wil er naar toe werken.
FEYENOORD ROTTERDAM
Illusionist
Berichten: 112
Lid geworden op: zaterdag 24 december 2016, 19:28

Re: Dagganoth Kings!

Bericht door Illusionist »

Dieselpker schreef:Gainen. Is DKS moeilijk? en welke stats zijn beetje recommended? Kan niet echt een lekkere guide vinden hiervoor maar ben best benieuwd hoe het werkt.

Wil er naar toe werken.
Dat hangt er enorm van af hoe je van plan het bent te gaan doen.

Duo kom je met 75-80 att/str/def aardig op weg mits je partner redelijke stats heeft.
Ranged is toch 85 minimaal geadviseerd om Prime snel dood te krijgen, zelfde geld voor partner.
Magic op ze minst 75 voor trident, 82 voor Ice en Blood Blitz, maar 92 en 94 voor effectief, en langere trips.

Solo geldt eigenlijk hetzelfde verhaal, maar je zal minder kills kunnen doen dan wanneer je duo gaat, denk dat je mits je goeie gear hebt en de stats toch wel aan de 30-40 kills each king komt solo.
Afbeelding
mbtkiller

Re: Dagganoth Kings!

Bericht door mbtkiller »

Dieselpker schreef:Gainen. Is DKS moeilijk? en welke stats zijn beetje recommended? Kan niet echt een lekkere guide vinden hiervoor maar ben best benieuwd hoe het werkt.

Wil er naar toe werken.
Zou jij graag een DKS guide willen zien? Denk dat nitrous en ik wel openstaan om er eentje te schrijven?
xNitrous schreef:
??
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Dagganoth Kings!

Bericht door xNitrous »

Uiteraard! :)
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Dagganoth Kings!

Bericht door Dieselpker »

mbtkiller schreef:
Dieselpker schreef:Gainen. Is DKS moeilijk? en welke stats zijn beetje recommended? Kan niet echt een lekkere guide vinden hiervoor maar ben best benieuwd hoe het werkt.

Wil er naar toe werken.
Zou jij graag een DKS guide willen zien? Denk dat nitrous en ik wel openstaan om er eentje te schrijven?
xNitrous schreef:
??
Zou best wel chill zijn, heb namelijk geen idee hoe het moet en vind de osrs wiki ook niet echt duidelijk.
FEYENOORD ROTTERDAM
mbtkiller

Re: Dagganoth Kings!

Bericht door mbtkiller »

We zullen ons best doen
Plaats reactie