Herblore Guide - Tars (Tarromin)

Hier staan guides geschreven door spelers over Old School RuneScape.
Plaats reactie
mbtkiller

Herblore Guide - Tars (Tarromin)

Bericht door mbtkiller »

Herblore Tars

Na een hoop vragen over hoe ik mijn 99 herblore heb behaald, heb ik besloten hier een guide van te maken. Deze method deed ik van 91-99.
Als ik zeg dat ik het met tarromin tars heb gedaan krijg ik vraag als reatie:'Hoe doe ik dat?'
De Cijfers
Je hebt 39 herblore nodig om deze method te doen (erg laag).
Het is 55 xp per herb ( in dit geval tarromin) en je hebt daarvoor 15 swamp tar nodig. Je krijgt dan weer 15 tarromin tar terug.
De xp/hour komt tussen de 80k tot de 100k. Het lukte mij zelfs 110k per uur te halen. Het hangt erg van de afk af, want deze method is extreem afk.

Mensen vragen vooral hoe je inventory eruit moet zien, want ik zeg dat je niet eens in de bank hoeft te komen. Je moet alleen bij een bank staan zodat je je herbs kunt unnoten.
Voorbeeld van hoe je inv eruit kan zien:
Afbeelding
Dan use je de tar op de herb ( of andersom)
Afbeelding
Dan doe je gewoon: 'All' en wacht je totdat het klaar is, unnote je herbs op een bank en herhaal de vorige stappen.
Het is extreem afk en je kan letterlijk bijna alles doen terwijl je dit doet.

Tips:

Als je deze method wil doen, raad ik je aan om een vriend ( of 2e acc) te krijgen die je helpt investeren in swamp tar. Aangezien je 15 per 1 herb nodig hebt is het aantal swamp tar extreem hoog. Met de buy limit van 13k swamp tar per 4 uur schiet het dus niet op. Overigens is dit wel fijn dan zet je gewoon een bod van heel veel swamp tar in de ge en terwijl dat koopt verdien je de investering met gemak terug.

Ik hoop dat deze guide duidelijk genoeg is en zoniet? Vraag het aan me en ik zal zo snel mogelijk antwoorden.
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Herblore Guide - Tars (Tarromin)

Bericht door AddyMace »

Net hiermee 50-58 herblore gedaan, goede guide! Was vergeten dat je gewoon bij een bank je noted items kan unnoten :x. Misschien nog even een simpele formule erbij zetten waarmee je je verlies per uur kan berekenen?
In- of uitklappen • spoiler
((prijs tarromin + 15*prijs swamp tar) - 15*tarromin tar) * aantal tarromin dat je per uur verbruikt
:-({|=
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Herblore Guide - Tars (Tarromin)

Bericht door Yentel »

Dit is nou eens een method waar ik niets van af wist. Bij deze ga ik een offer in de GE voor Swamp tar plaatsen :).

Bedankt!
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Herblore Guide - Tars (Tarromin)

Bericht door Itachi »

Ik zat er al aan te denken om Tarromin of Harralander te doen, maar ik dacht altijd dat het best sloom was (< 60k/hr).
1M Swamp tar en 65k Tarromin buy offer listed zojuist, let's go!
Plaatje
deddo92
Berichten: 158
Lid geworden op: vrijdag 18 september 2015, 19:04
RS: deddo92 (OSRS)

Re: Herblore Guide - Tars (Tarromin)

Bericht door deddo92 »

Bedankt voor de goede tip, wist nooit hoe het precies werkte :D
Afbeelding
Plaats reactie