Kleren

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Kleren

Bericht door Sam »

Rems schreef:Die overhemden en dassen best duur vergeleken met het pak. Alsnog wel nice pak om mee te beginnen, je gaat er waarschijnlijk toch nog wel meer kopen.
Overhemden zijn ook veel duurder dan ik dacht. Ik heb van de zomer met m'n vader ook eens wat echt nette overhemden gekocht, en een goed jasje. Niet volledig pak, maar dat heb ik nu ook niet nodig. Ik verbaasde me toen ook over de prijs van de hemden tegenover de andere kleren die daar hingen.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Kleren

Bericht door Meutr »

Tgohja, zo'n gewoon RL-hemdje waar elke student mee rondloopt kost ook al 100 euro, toch? Ik vond eerder 't pak goedkoper dan gedacht. :P
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3447
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Kleren

Bericht door Atem_nijo »

Ben heel blij voor je Meutr
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: Kleren

Bericht door Thomas »

Meutr schreef:Ik heb mezelf verblijd met een Hugo Boss kostuum en wat hemden. Heerlijke stoffen. Die dassen zijn geweldig om aan te raken. De kwaliteit zal echter pas blijken na pakweg een jaar. Ik ben benieuwd! Alleszins heerlijk om aan te hebben.

Je had voor Suitsupply moeten gaan man. Zelfde kwaliteit + veel minder kwijt
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Kleren

Bericht door Meutr »

Dat was ik eerst van plan, maar ik had geen zin om naar Brussel te gaan. :P Ik ga sowieso nog wel eens naar Suitsupply hoor, net zoals ik sowieso wel eentje van Boss zou kopen.
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Kleren

Bericht door i k0nijn i »

Als je 600 euro uitgeeft mag het wel op maat zijn, vind ik. :P
Afbeelding
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Kleren

Bericht door Rasmus »

Je zou een pak sowieso op maat moeten kopen^^, en inderdaad zeker als je we 500 euro of meer aan uitgeeft, een goedkoper pak voor regelmatig gebruik is ook eigenlijk de moeite niet, naar mijn mening dan..
"Be yourself, everyone else is already taken"
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Kleren

Bericht door Rems »

i k0nijn i schreef:Als je 600 euro uitgeeft mag het wel op maat zijn, vind ik. :P
Bij suitsupply had ik mijne voor 500 ofzo op maat. Nja op maat, ik paste een pak en daarna werd ie bijgewerkt zodat ie perfect paste. Heb redelijke makkelijke maten dus was neit heel moeilijk.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Kleren

Bericht door Meutr »

i k0nijn i schreef:Als je 600 euro uitgeeft mag het wel op maat zijn, vind ik. :P
Enkel de jas moest wat bijgesteld worden aan de taille. Ik heb vrij makkelijke maken, zo blijkt. Lengte/breedte van de broek was als gegoten. :P
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Kleren

Bericht door Royenroy »

Afbeelding

25 februari gekocht en inmiddels weer verkocht. Vriend van me wilde ze graag hebben dus ook geprobeerd om ze (via Adidas Confirmed) te krijgen, maar toen bleek hij ze ook te mogen kopen. Eigenlijk wel belachelijk dat mensen 1200+ betalen voor schoenen die retailen voor 220, maar ach.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40368
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Kleren

Bericht door Daan »

Terwijl ze echt belachelijk lelijk zijn.
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Kleren

Bericht door Rasmus »

Ik kan ook niet zeggen dat ik ze mooi vind nee :')
"Be yourself, everyone else is already taken"
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Kleren

Bericht door Royenroy »

Ben zelf ook absoluut niet van die Yeezy's hoor.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Kleren

Bericht door Aphex »

voor hoeveel heb je verkocht?
Do I have a life, or am I just living?
Royenroy
Ex-chatmoderator
Berichten: 6101
Lid geworden op: woensdag 20 augustus 2008, 17:12
RS: Royenroy (p2p)

Re: Kleren

Bericht door Royenroy »

Voor 1250 kwam iemand ze ophalen.
Wil jij ook een Youtube Partnership? RPMNetwork partnered ook kleinere channels!
Grafisch Design nodig? Voor een klein beetje RSGP kan ik zeker iets voor je maken met Photoshop.
In- of uitklappen •
AfbeeldingAfbeelding
Plaatje
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Kleren

Bericht door Sam »

Ik kan moeilijk begrijpen dat mensen zoveel betalen voor dat soort schoenen

Toegevoegd na 11 seconden:
Voor schoenen in het algemeen eigenlijk
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Kleren

Bericht door La Pulga »

Sam schreef:Ik kan moeilijk begrijpen dat mensen zoveel betalen voor dat soort schoenen

Toegevoegd na 11 seconden:
Voor schoenen in het algemeen eigenlijk
Als je er goed mee omgaat en geluk hebt zijn ze over een paar jaar het dubbele waard
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Kleren

Bericht door Rems »

Ik snap wel dat die schoenen zo duur zijn. Zijn op dit moment veel mensen die die schoenen willen, en er worden er maar een paar honderd gemaakt. Vraag is hoog aandbod laag, komop sam je hebt economie bullshit gestudeerd moet je weten!!!

vind ze overigens niet lelijk, is niet mijn stijl alleen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Kleren

Bericht door Niels »

ik vind die gek
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Kleren

Bericht door Sam »

Ik snap wel dat je het koopt om het door te verkopen, ik snap het niet zo goed als je 1200 neerlegt om ze vervolgens te dragen
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Plaats reactie