Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Sjowie »

Daan schreef:Vandaar dat je er nu zo uitziet lol.
??????????????
Dion_
Berichten: 2823
Lid geworden op: vrijdag 2 april 2010, 18:55
RS: From Within (OSRS)
Oude naam: From Within

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Dion_ »

Sjowie schreef:Tolerant AF jij

Toegevoegd na 1 minuut en 9 seconden:
Kheb overigens ook wel ns M1/4f/pep/2cb/wiet tegelijk in mn systeem gehad maar toen werd ik wel flink para lol
Iets met pratende dixies?
Niels
Berichten: 3711
Lid geworden op: zaterdag 30 april 2011, 15:37

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Niels »

elke dag jonko boys
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Rasmus schreef:
Daan schreef:Om dit weer even te bumpen, zaterdag truffels gedaan met mijn "chick". Buiten dat die shit echt extreem smerig was (tweede keer ooit gedaan nu), was het wel heel bijzonder. Je gaat niet echt dingen zien, maar alles wordt een beetje een soort vreemde waas en je ziet overal beetje kleurige patroontjes enzo. Ook kom je echt in een hele bijzondere flow, alsof jij in een soort wereld zit waar niemand anders in zit. Dat iedereen buiten jouw wereld niet echt bestaat. Ook was het behoorlijk intiem, en werd je er best wel filosofisch van. Je ging over dingen nadenken waar je anders nooit aan zou denken.
Klinkt goed ^^ Heb zelf al heel lang geen truffels meer gedaan.. Merkte er zelf ook nooit echt veel van. Paddo's daarentegen vond ik altijd wel erg amusant om te doen :')
Ik heb zelf nog nooit Paddo's gedaan, trouwens. Waarin merk jij duidelijk verschil tussen de twee?
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Simon` »

Daan schreef:
Rasmus schreef:
Daan schreef:Om dit weer even te bumpen, zaterdag truffels gedaan met mijn "chick". Buiten dat die shit echt extreem smerig was (tweede keer ooit gedaan nu), was het wel heel bijzonder. Je gaat niet echt dingen zien, maar alles wordt een beetje een soort vreemde waas en je ziet overal beetje kleurige patroontjes enzo. Ook kom je echt in een hele bijzondere flow, alsof jij in een soort wereld zit waar niemand anders in zit. Dat iedereen buiten jouw wereld niet echt bestaat. Ook was het behoorlijk intiem, en werd je er best wel filosofisch van. Je ging over dingen nadenken waar je anders nooit aan zou denken.
Klinkt goed ^^ Heb zelf al heel lang geen truffels meer gedaan.. Merkte er zelf ook nooit echt veel van. Paddo's daarentegen vond ik altijd wel erg amusant om te doen :')
Ik heb zelf nog nooit Paddo's gedaan, trouwens. Waarin merk jij duidelijk verschil tussen de twee?
Paddo's veel visueler en echt hallucineren, met truffels niet echt (kan goed aan de soort truffel liggen wel, wellicht zijn er die dat wel teweegbrengen).

Hoeveel en welke enz nam je dan Rasmus (van truffels).
Afbeelding
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rasmus »

Simon` schreef:
Daan schreef:
Rasmus schreef:
Daan schreef:Om dit weer even te bumpen, zaterdag truffels gedaan met mijn "chick". Buiten dat die shit echt extreem smerig was (tweede keer ooit gedaan nu), was het wel heel bijzonder. Je gaat niet echt dingen zien, maar alles wordt een beetje een soort vreemde waas en je ziet overal beetje kleurige patroontjes enzo. Ook kom je echt in een hele bijzondere flow, alsof jij in een soort wereld zit waar niemand anders in zit. Dat iedereen buiten jouw wereld niet echt bestaat. Ook was het behoorlijk intiem, en werd je er best wel filosofisch van. Je ging over dingen nadenken waar je anders nooit aan zou denken.
Klinkt goed ^^ Heb zelf al heel lang geen truffels meer gedaan.. Merkte er zelf ook nooit echt veel van. Paddo's daarentegen vond ik altijd wel erg amusant om te doen :')
Ik heb zelf nog nooit Paddo's gedaan, trouwens. Waarin merk jij duidelijk verschil tussen de twee?
Paddo's veel visueler en echt hallucineren, met truffels niet echt (kan goed aan de soort truffel liggen wel, wellicht zijn er die dat wel teweegbrengen).

Hoeveel en welke enz nam je dan Rasmus (van truffels).
Ja dat inderdaad, meer visueel met paddo's, overal patronen in zien, wat ik ook wel had met truffels, maar niet zo sterk. Ook wel lsd gedaan, dat vond ik nog veel leuker dan zowel truffels als paddo's O:)

En volgens mij deed ik destijds 10-15 gram, maar welke precies weet ik niet meer, het is jaren geleden en ben het allemaal een beetje kwijt.. :-k
"Be yourself, everyone else is already taken"
Ruthless
Berichten: 15269
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Ruthless »

Niels schreef:elke dag jonko boys
elk weekend tbh
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Aron

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Aron »

Thuis mdma beste.
Kodie
Berichten: 4286
Lid geworden op: maandag 12 december 2011, 20:28
RS: Grote pik (p2p)
Clan: Salty Raid
Oude naam: Cooby

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Kodie »

Ruthless schreef:
Niels schreef:elke dag jonko boys
elk weekend tbh
Vandaag
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

^
Beetje zelfde vraag. Mijn dealer(s) hebben sinds kort ook geen 4fa meer. Is deze site betrouwbaar?
http://www.4fmp.net/product/4fmp-pillen-180mg/
Ziet er wel shitty uit tbh.
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Aphex »

Do I have a life, or am I just living?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Eh..
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Maar kennen jullie die struggle? Dat jullie zulke leuke feestjes hebt en dat je niet per se weet wanneer je waar drugs moet doen omdat je het ook weer niet te vaak wilt doen maar eigenlijk heel stiekem ook weer wel.
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Dieselpker »

Daan schreef:Maar kennen jullie die struggle? Dat jullie zulke leuke feestjes hebt en dat je niet per se weet wanneer je waar drugs moet doen omdat je het ook weer niet te vaak wilt doen maar eigenlijk heel stiekem ook weer wel.
Nee

Neem eens minder drugs en haal je vakken
FEYENOORD ROTTERDAM
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Ik heb vandaag en maandag allebei een vak teruggekregen dat ik gehaald heb!
Dieselpker
Berichten: 11644
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Dieselpker »

netjes netjes
FEYENOORD ROTTERDAM
Aron

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Aron »

Morgen hardbass en eindelijk weer F :wub:
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Daan schreef:Maar kennen jullie die struggle? Dat jullie zulke leuke feestjes hebt en dat je niet per se weet wanneer je waar drugs moet doen omdat je het ook weer niet te vaak wilt doen maar eigenlijk heel stiekem ook weer wel.
Heb dat in de zomer wel eens, als je dr goed bij voelt kan je wel meer druks doen. Als je maar niet te lang achter elkaar veel doet.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sjowie
Berichten: 1682
Lid geworden op: woensdag 9 november 2016, 0:30

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Sjowie »

Heb dat nooit eigenlijk. Ga vaak genoeg nuchter om gewoon een feestje leuk te vinden zonder drugs, hoeft niet per se.
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Simon` »

Had dat eerst wel 's, afspreken om geen drugs te doen of zo, maar dan zie je iedereen daar en je weet dat 't dr toch zo is als je wil en dat het dan ook leuker is en dan doe je 't toch. Of je doet 't niet maar hè, ikke dus eg wel

Geen afspraak met jezelf maken = afspraak niet niet kunnen nakomen

#DRUGS
Afbeelding
Plaats reactie