Het School topic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Sociaal experiment

Ik acht mezelf intelligenter dan de doorsnee LTF'er
127
74%
Ik acht mezelf even intelligent als de doorsnee LTF'er
31
18%
Ik acht mezelf minder intelligent dan de doorsnee LTF'er
14
8%
 
Totaal aantal stemmen: 172

Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Het School topic

Bericht door Simon` »

Ik speelde altijd rechtsback of voorstopper ama

Toegevoegd na 14 seconden:
nu rechtsmid mja
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Het School topic

Bericht door Aaron »

hoezee weekendje leren voor tentamen medische beeldvorming en meettechnieken volgende week woensdag. dinsdag ook nog project assesment :)
Voor de rest heel volgende week vrij dus moet niet zeiken
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Het School topic

Bericht door Aaron »

Binnenkort zelf (menselijke) brein dissectie uitvoeren :)
Lijkt me enorm interessant.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Het School topic

Bericht door Zeekoe »

Klinkt enorm pijnlijk.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het School topic

Bericht door Rems »

Sam schreef:Nee, ik ben de eerste die klaar is van mijn vriendengroep. Enige die in 1x is gaan studeren, goede keuze heeft gemaakt en geen grote vertraging heeft gehad. Ik ken zeker nog wel wat mensen die hebben verdedigd, zou dat wel kunnen vragen denk ik.
Same, niemand uit mijn vriendengroep etc. is al klaar met studeren. Meeste hebben tussenjaar, en dan ook nog studievertraging lol.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Het School topic

Bericht door Megareus12 »

Maar Sam, wat zijn je plannen nu? Meteen gaan werken?
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

Ik wil een master op de EUR gaan doen. Eisen zijn wel streng tho, oa een GMAT test, dus moet daar allemaal nog even werk van maken. Tot dan heb ik dus een halfjaartje over. Heb nu van mijn afstudeerbedrijf een baantje aangeboden kregen, ISO daar updaten. Woensdag bespreek ik de details, maar ga dat zeer waarschijnlijk wel gewoon doen. Is niet enorm hoogstaand werk, maar wel relaxer dan een uitzendbureau oid, en ik hoef ook niet te solliciteren of zoeken. Verder is het gewoon werk in mijn beroepenveld, dus goede CV opvulling/ervaring.

Toegevoegd na 1 minuut en 21 seconden:
Nu al fulltime werken lijkt me nog echt niks tho. Als het doorstuderen allemaal lukt en goed gaat ben ik klaar als ik ongeveer 23 ben, als ik geen vertraging heb. Dat vind ik wel een mooie leeftijd om echt de volwassen wereld in te gaan. :P
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het School topic

Bericht door Rems »

wat is EUR?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

Erasmus Universiteit Rotterdam
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Het School topic

Bericht door Rems »

Is die nice? Ik wil ook master gaan doen, maar heb totaal nog niet gekeken lmao. Misschien maar eens mee beginnen. Ik heb HBO gedaan dus kan niet alle masters doen lijkt mij.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Het School topic

Bericht door Lisette »

Rems schreef:Is die nice? Ik wil ook master gaan doen, maar heb totaal nog niet gekeken lmao. Misschien maar eens mee beginnen. Ik heb HBO gedaan dus kan niet alle masters doen lijkt mij.
Dan moet je vaak een premaster doen of niet?
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Het School topic

Bericht door Megareus12 »

Volgens mij in principe altijd.

Ik vind 25/26 een mooie leeftijd om te gaan werken. Dit jaar BSc, dan nog drie/vier jaar de tijd om MSc te halen en te gaan reizen.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

26 vind ik al best oud eigenlijk, maar zeker nog niet te oud nee. Hangt er ook heel erg vanaf waar je vrienden mee bezig zijn lijkt me.

Toegevoegd na 4 minuten en 2 seconden:
Rems schreef:Is die nice? Ik wil ook master gaan doen, maar heb totaal nog niet gekeken lmao. Misschien maar eens mee beginnen. Ik heb HBO gedaan dus kan niet alle masters doen lijkt mij.
EUR wordt over het algemeen gezien als de beste economische universiteit van Nederland, dus voor mij wel nice ja. Nadeel is dat de inschrijving dus wel weer heel streng is. Of dat voor jou richting ook geldt weet ik niet.
Zelf geef ik persoonlijk niet zo veel om de kwaliteit van de universiteit tegenover andere universiteiten tho. In Nederland zijn ze allemaal goed, en ik doe geen richting waar zo weinig baankans is dat het verschil echt uitmaakt (jij ook niet volgens mij). Ook doe ik de studie ook meer om de jaren vol te maken en het papiertje te krijgen dan dat ik me heel ambitieus wil richten op het studeren.

En ik woon al in Rotterdam op kamers, dus dan is de keuze snel gemaakt.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Het School topic

Bericht door Dexter »

Aaron schreef:Binnenkort zelf (menselijke) brein dissectie uitvoeren :)
Lijkt me enorm interessant.
Haha, herinner me het nog, brein is net als van die play-doh klei, durf er ook maar iets van tractie op te zetten en het valt uit elkaar, plus het voelt ook echt zo aan. :p Heb zo meermaals per ongeluk hersenen aan stukken gekregen doordat ik iets te dicht bij de ventrikels kwam en zo heel de gyri van elkaar los sneed. :x
Afbeelding
Aaron
Ex-chatmoderator
Berichten: 2952
Lid geworden op: zondag 11 maart 2012, 11:10
Oude naam: AaronZeeschildpad

Re: Het School topic

Bericht door Aaron »

Dexter schreef:
Aaron schreef:Binnenkort zelf (menselijke) brein dissectie uitvoeren :)
Lijkt me enorm interessant.
Haha, herinner me het nog, brein is net als van die play-doh klei, durf er ook maar iets van tractie op te zetten en het valt uit elkaar, plus het voelt ook echt zo aan. :p Heb zo meermaals per ongeluk hersenen aan stukken gekregen doordat ik iets te dicht bij de ventrikels kwam en zo heel de gyri van elkaar los sneed. :x
Was dat ook zo met de geprepareerde hersenen of op verse? Wij werken enkel met de hersenen op formaldehyde en die zijn toch wel een stuk stugger lijkt me?
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Het School topic

Bericht door Bearserk »

wel meme dan doneer je je lichaam aan de wetenschap en dan een of andere kid die het kapot maakt
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

dat is toch ook wel een beetje het idee erachter

Toegevoegd na 26 seconden:
maar ja wel apart als je het zo zegt ja
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Het School topic

Bericht door Dexter »

Goh, heel veel verschil qua textuur krijg je op zich niet zo. Gaat vooral de putrefactie tegen. :p
We hadden er ook een paar die 'geplastineerd' waren, zoals die lichamen in Korperwelten, die waren de enige echte 'sterke'.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het School topic

Bericht door Daan »

Bearserk schreef:wel meme dan doneer je je lichaam aan de wetenschap en dan een of andere kid die het kapot maakt
Hahahaha dit is wel leuk inderdaad. :"D
Lisette
Berichten: 17140
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Het School topic

Bericht door Lisette »

https://www.vice.com/nl/article/we-vroe ... e-dood-232

Toegevoegd na 45 seconden:
Misschien weet ik te goed wat er met je gebeurt als je je lichaam doneert aan de wetenschap. Ik zou het nooit doen.
Plaats reactie